Met eric erbij vertrouw ik er wel op.Die pakt ze wel terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef mazaru het volgende:
Van Jaap zijn we het gewend. maar wat staat die rat straal voor lul!!
[ afbeelding ]
En Eric heeft het raam dicht gedaan. Met een beetje geluk staan die twee daar tot het feest is afgelopen
Dat meen je..........heerlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef mazaru het volgende:
Van Jaap zijn we het gewend. maar wat staat die rat straal voor lul!!
[ afbeelding ]
En Eric heeft het raam dicht gedaan. Met een beetje geluk staan die twee daar tot het feest is afgelopen
Gelukkig welquote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef chufi het volgende:
Middag ! Net op tijd zo te zien!
Natuurlijk. Melissa ziet er ook niet echt na dresscode uit. Zelfs amanda (en dat zeg ik niet vaak) ziet er op dit moment fatsoenlijker uit dan Melissa.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef schatje het volgende:
Palma negeerde Melissa die wel oogcontact probeerde te zoeken.
die del heeft het weer open gedaan kut snolquote:Op woensdag 23 april 2008 14:49 schreef Desii het volgende:
Eric heeft de deuren dichtgedaan, zodat ze niet van het dak kunnen..... ik hou van Eric
Heel de nacht, voor mijn part. Dat het nog lang moge stormen in Eemnes!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft haar niet belazerd.....dat liep wel los.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, wat ziet Amanda er prachtig uit! Correctie: wat heeft Amanda een prachtige jurk aan!!
En dat spandoek, helemaal top: Claire doe het niet.
Ik hoorde Brian zeggen, zeker na gisteravond niet. Ik moet nog bijlezen maar het zal me verbazen als Huub haar heeft belazerd.
Net als Ricardo en Amanda. Allemaal mensen zonder manieren.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:51 schreef Ziet het volgende:
die melissa gaat ook pontificaal in het midden staan he!
laat de familie erbij joh!
Hij is echt niet lekker in zijn hoofdquote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef Shayndel het volgende:
rat sloopt de ballonnen
[ link | afbeelding ]
rat : ik gooi zo glas in zijn gezicht??
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Joris met Claire's oma aan zijn arm
"we kunnen ook in de jacuzzi"
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian bedoelt natuurlijk de inhoud van een glas.......
Erik moet zich er ook niet mee bemoeien....
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
Oma Recourt heeft een enveloppe voor Huub en Claire, Joris mag het net verklappen. Joris en Oma.
En maar doorgaan met sneu doen.quote:
Ik wil wel met Joris in de jacuzzi. En dan daarna lekker douchen en onder de wolquote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Joris met Claire's oma aan zijn arm
"we kunnen ook in de jacuzzi"
Hij is dikker he?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef schatje het volgende:
Die Bram zag er beter uit in de tijd van BB toen ie niet kon schijten.
Alleen... zei ze nou dat ze 68 was? Volgens mij klopt dat niet helemaal.quote:
Jammer maar zou ook te mooi zijn geweest om waar te zijn. Ik zal die blunders ff nalezen, thanks!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft haar niet belazerd.....dat liep wel los.
Hij maakte wel een viertal andere domme blunders.....
Viel ze denk aardig tegen dat Eric er bij was.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:57 schreef Varen het volgende:
Brian: Erik is target in het nieuwe plan
Ze ziet er toch ouder uit?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen... zei ze nou dat ze 68 was? Volgens mij klopt dat niet helemaal.
Tot nu toe zie ik alleen die Biblebelt figuren.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:57 schreef Leandra het volgende:
Al een ambtenaar van burgerlijke stand in the house???
Joris grapte dat ze 38 is, en toen zij zei neee 68, ook als grapje denk ik...quote:Op woensdag 23 april 2008 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen... zei ze nou dat ze 68 was? Volgens mij klopt dat niet helemaal.
Ja, zo een jaar of 10, het jokkebrokje.quote:
Joris maakte een grapje en zei dat ze er goed uitziet voor 38 jaar. Oma maakte daarop een grapje dat ze 68 jaar is. Oma heeft gevoel voor humor.quote:
Zo kwam het niet op mij over, maar ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joris maakte een grapje en zei dat ze er goed uitziet voor 38 jaar. Oma maakte daarop een grapje dat ze 68 jaar is. Oma heeft gevoel voor humor.
En ze zijn niet naar het gemeentehuis geweest... dus vooralsnog moet ik nog maar eens zien of het echt is.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik alleen die Biblebelt figuren.
Ssstttt, niet de goden verzoeken.quote:
Die 2 staan zo voor lul, echt waar.quote:
oke top van erikquote:Op woensdag 23 april 2008 15:04 schreef rooie3 het volgende:
Amanda trok haar bek open en Eric dimde haar meteen in.
Laat ze gaan...... Als ze niets beters kunnen bedenken dan dit en een beetje infantiel door een walkie-talkie gaan zitten blaten dan valt het wel mee met die "terror"quote:Op woensdag 23 april 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen ze die foto van Huub en Claire verpesten?
Ze maken zichzelf weer heerlijk belachelijk......quote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef Starlie het volgende:
Beetje jammer die "terror" van Jaap en Brian.... daar mogen ze van mij nu wel mee kappen... slaat echt nergens op wat mij betreft!
Lijkt mij persoonlijk bezit....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen ze die foto van Huub en Claire verpesten?
kijk hem in zijn sokken zeiken die ratquote:
Walgelijke actie van die twee, en dat lachje van Brian is zoooo wanhopig, het liefste zou hij in snikken uitbarstenquote:
Valt wel mee. Er werd net tegen hem gezegd: "Als ze maar niet..." Ron: "Nee nee, we hebben toezeggingen."quote:
Toch een verbetering.quote:
Kwam voornamelijk omdat die moeder de boel op zat te hitsen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch een verbetering.
En Disana bedankt voor de updates. Ook al is Huub niet vreemd gegaan, als Claire dat wel denkt gezien te hebben is het al genoeg
Ron zei zelf dat hij een beetje zenuwachtig was.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd net tegen hem gezegd: "Als ze maar niet..." Ron: "Nee nee, we hebben toezeggingen."
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Bram: als Brian wat doet, ruk ik zijn kop eraf
Dan hoop ik echt dat Brian doorgaat met deze ongein.......RAMMEN.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Papa Ron dealt het wel af met "achter" en houdt z'n Hummer op de achtergrondquote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd net tegen hem gezegd: "Als ze maar niet..." Ron: "Nee nee, we hebben toezeggingen."
De smerige tering RAT met VETROL.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Zo de entree is grondig verpest dankzij Jaap en Rat.
Bram opeens pro Huubquote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Welnee, ze willen alleen maar de boel verstoren.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef joep.t het volgende:
Amanda lacht zich dood
Alsof ie een ploeg vakkenvullers toespreekt.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:18 schreef Carlaa het volgende:
mijn god, wat slecht opgelezen door die vent!
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden jullie van Palma?
Te gek toch.
quote:
Mooi tochquote:Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef Kinga het volgende:
Huub scheldt haar ff uit voor tering hoer
quote:
Bram wilde de kop van Brian er al af rammen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef Dementor het volgende:
Bram kijkt constant naar Brian.
Ik verwacht een SL.
Ik denk dat hij wacht en ik verwacht ook wel een SL zometeen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef beequeen het volgende:
Kom op Bram, zet die dweil en rat even op hun plaats of wacht hij even tot na de ceremonie.
dat is precies wat jaap toch tegen huub vanmiddagquote:Op woensdag 23 april 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:
Dit kost B en A alleen maar stemmen.
Ze moeten lekker zo doorgaan.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:14 schreef Dementor het volgende:
Dit had Lieke geweest moeten zijn maar helaas.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
![]()
Amanda..............."Huub is gek" geweldig dit........
Je had geen betere dag uit kunnen zoeken om ziek te worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wacht en ik verwacht ook wel een SL zometeen.
Bram kijkt steeds vuiler
ben ziek thuis dus krijg alles meetrillend achter mn peeceetje
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef Dementor het volgende:
Sla erop Bram laat de Recourt Terror maar stromen!
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:20 schreef Prosac het volgende:
ik ben er achter, Amanda is verstandelijk gehandicapt. Mijn tante is dat ook en die kan bij dergelijke ceremonies (bv ook crematies) ook niet stil zijn.
Hij ziet er groot en gemeen uit, ik hoop dat hij heel hard kan slaanquote:
Toch zijn ze nu redelijk rustig...quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef rooie3 het volgende:
Pappa Claire kijkt al aardig boos.Vind het ook schandalig dat ze niet ingrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |