Ssstttt, niet de goden verzoeken.quote:
Die 2 staan zo voor lul, echt waar.quote:
oke top van erikquote:Op woensdag 23 april 2008 15:04 schreef rooie3 het volgende:
Amanda trok haar bek open en Eric dimde haar meteen in.
Laat ze gaan...... Als ze niets beters kunnen bedenken dan dit en een beetje infantiel door een walkie-talkie gaan zitten blaten dan valt het wel mee met die "terror"quote:Op woensdag 23 april 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen ze die foto van Huub en Claire verpesten?
Ze maken zichzelf weer heerlijk belachelijk......quote:Op woensdag 23 april 2008 15:06 schreef Starlie het volgende:
Beetje jammer die "terror" van Jaap en Brian.... daar mogen ze van mij nu wel mee kappen... slaat echt nergens op wat mij betreft!
Lijkt mij persoonlijk bezit....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
Waarom mogen ze die foto van Huub en Claire verpesten?
kijk hem in zijn sokken zeiken die ratquote:
Walgelijke actie van die twee, en dat lachje van Brian is zoooo wanhopig, het liefste zou hij in snikken uitbarstenquote:
Valt wel mee. Er werd net tegen hem gezegd: "Als ze maar niet..." Ron: "Nee nee, we hebben toezeggingen."quote:
Toch een verbetering.quote:
Kwam voornamelijk omdat die moeder de boel op zat te hitsen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch een verbetering.
En Disana bedankt voor de updates. Ook al is Huub niet vreemd gegaan, als Claire dat wel denkt gezien te hebben is het al genoeg
Ron zei zelf dat hij een beetje zenuwachtig was.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd net tegen hem gezegd: "Als ze maar niet..." Ron: "Nee nee, we hebben toezeggingen."
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Bram: als Brian wat doet, ruk ik zijn kop eraf
Dan hoop ik echt dat Brian doorgaat met deze ongein.......RAMMEN.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Papa Ron dealt het wel af met "achter" en houdt z'n Hummer op de achtergrondquote:Op woensdag 23 april 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd net tegen hem gezegd: "Als ze maar niet..." Ron: "Nee nee, we hebben toezeggingen."
De smerige tering RAT met VETROL.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
Zo de entree is grondig verpest dankzij Jaap en Rat.
Bram opeens pro Huubquote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |