Met eric erbij vertrouw ik er wel op.Die pakt ze wel terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef mazaru het volgende:
Van Jaap zijn we het gewend. maar wat staat die rat straal voor lul!!
[ afbeelding ]
En Eric heeft het raam dicht gedaan. Met een beetje geluk staan die twee daar tot het feest is afgelopen
Dat meen je..........heerlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef mazaru het volgende:
Van Jaap zijn we het gewend. maar wat staat die rat straal voor lul!!
[ afbeelding ]
En Eric heeft het raam dicht gedaan. Met een beetje geluk staan die twee daar tot het feest is afgelopen
Gelukkig welquote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef chufi het volgende:
Middag ! Net op tijd zo te zien!
Natuurlijk. Melissa ziet er ook niet echt na dresscode uit. Zelfs amanda (en dat zeg ik niet vaak) ziet er op dit moment fatsoenlijker uit dan Melissa.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef schatje het volgende:
Palma negeerde Melissa die wel oogcontact probeerde te zoeken.
die del heeft het weer open gedaan kut snolquote:Op woensdag 23 april 2008 14:49 schreef Desii het volgende:
Eric heeft de deuren dichtgedaan, zodat ze niet van het dak kunnen..... ik hou van Eric
Heel de nacht, voor mijn part. Dat het nog lang moge stormen in Eemnes!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:47 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft haar niet belazerd.....dat liep wel los.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, wat ziet Amanda er prachtig uit! Correctie: wat heeft Amanda een prachtige jurk aan!!
En dat spandoek, helemaal top: Claire doe het niet.
Ik hoorde Brian zeggen, zeker na gisteravond niet. Ik moet nog bijlezen maar het zal me verbazen als Huub haar heeft belazerd.
Net als Ricardo en Amanda. Allemaal mensen zonder manieren.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:51 schreef Ziet het volgende:
die melissa gaat ook pontificaal in het midden staan he!
laat de familie erbij joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |