SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
Touché! Maar ik bedoel is er iets bekend van bv straffen als winkels hem eerder verkopen. volgens mij is dat enkel bij 1st party games (Sony/Microsoft) en multiplatform van een 3rd party developper is volgens mij niet zo strict. Dus als ze hem zaterdag binnen hebben en het is een relaxte winkel moet t lukken lijkt me.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:31 schreef Merkie het volgende:
Ga zaterdag naar Haarlem, merk je het vanzelf.
Alleen als er 1 spreekwoordelijk schaap over de dam is volgen er meer en is 't voor de uitgever niet meer bij te houden wie een boete te geven.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
Er IS een verkoopverbod zelfs.
Contract stond laatst op fok, staat een boete op van 25.000
Idd, en een verkoopverbod is geen koopverbodquote:Op woensdag 23 april 2008 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
En dan nog maakt het niks uit voor de consument als wij de game eerder kopen, een contract is een overeenkomst tussen twee partijen en geen wet.
Elk voertuig heeft in GTA 4 z'n eigen suspension-systeem. Deze staat er zo te zien wat losser op.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef BereNDD het volgende:
hmm.. wel dik extreme vering in die auto als ik die filmpjes zo mag geloven.
Jammer dat hij al uitgelekt is, dit spel is gewoon koopwaardig
politiek correctquote:Op woensdag 23 april 2008 23:05 schreef Snever het volgende:
Vet, als je een motor jat die geparkeerd staat krijg je een helm op
Die gast 112 bellen vanuit z'n autoquote:Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
Speciaal voor de mensen die geen gameplay videos willen kijken, hier wat nieuwe screens:
Moet je je hiervoor aanmelden om wat te zienquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
LIVE GTA 4 FEED: http://smotri.com/broadcast/view/?id=489971&ktulhu=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |