Lang leve de private chatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Een vrouwelijke GTA-fan!
quote:
quote:TNT betreurt de gang van zaken. ,,Wij hebben onze klanten hoog in het vaandel staan en vinden het daarbij jammer dat de partijen niet tot elkaar kunnen komen.’’ De staking duurt een dag, daarna zullen acties in andere plaatsen volgen. Als TNT en de vakbonden er niet uitkomen, volgt 27 mei een landelijke actie.
ad.nl
gaat dat niet een beetje te verquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
LIVE GTA 4 FEED: http://smotri.com/broadcast/view/?id=489971&ktulhu=1
quote:Watching at the moment:
1075
die gozer is lekker aan t klotenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
Ik denk dat elke game wel zijn minpuntjes heeftquote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ik zag een auto over een heuvel rijden. Leek wel of die ging opstijgen. Camera positie is idd ook irritant. Dat gewissel steeds. Ben nog niet echt overtuigd(zal nu wel iedereen over me heen krijgen). Ga 'm sowieso wel dinsdag halen mag woensdag avond pas echt spelen.
Las trouwens in dit topic iets over een staking dat is pas in mei.
[..]
Ik zag net dat er een hood-cam inzitquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
Ja, ik ook..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
die gozer is lekker aan t kloten![]()
Word wel misselijk van de camera.Gigantisch kut
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou 1tje dan en het is kut kwaliteit telefoon:Eigenlijk last van pop-up? want in de filmpjes zelf zie ik niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar gewoon gaan. Z'n piemeltje staat waarschijnlijk ongelovelijk strak in z'n velletje na die opmerking.quote:
Tja, denk ook dat het een gamekinger is.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laat maar gewoon gaan. Z'n piemeltje staat waarschijnlijk ongelovelijk strak in z'n velletje na die opmerking.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tja, denk ook dat het een gamekinger is.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]ik maakte die opmerken zodat je straks een beetje betere kwaliteit foto's kunt verwachten, maar ik stop nu met spelen ik wil eigenlijk de rest ontdekken als ik het originele spel heb.
Oke, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb hem ook al gespeeld
Leuk spelletje hoor
Je avatar pas perfect bij je postquote:Op woensdag 23 april 2008 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Warezhoeren posts gedelete.
Je mag vanaf dinsdag komen praten over de inhoud van de game.
Of hij moet OFFICIEEL eerder in de winkel liggen.
Zo niet dan volgen er maatregelen.
Zielig.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Warezhoeren posts gedelete.
Je mag vanaf dinsdag komen praten over de inhoud van de game.
Of hij moet OFFICIEEL eerder in de winkel liggen.
Zo niet dan volgen er maatregelen.
Ik denk dat dat de bedoelking is. In Vice City en San Andreas reden bijna overal auto's, ook bij de haven was het net zo druk als lang het strand. Op de screenshots zie je in Alongquin heel veel auto's rijden, dus ik denkt dat ze de drukte aanpassen per locatie, specifieker dan in voorgaande delen. Maargoed, dat is slechts speculatie.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Timmai het volgende:
er rijden trouwens achterlijk weinig andere auto's op straat in de live-feed
Ah boehoequote:Op woensdag 23 april 2008 21:21 schreef Sackboy het volgende:
Dat praten over de inhoud niet mag is nogal overdreven, maar het gepraat over warez loopt inderdaad de spuigaten uit hier. Zielige mannetjes die de gameindustrie verneuken en hier komen patsen.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de drukte ook afhankelijk is van hoe laat het is. 's Ochtends in de spits is het natuurlijk drukker dan om 3 uur 's nachts..quote:Op woensdag 23 april 2008 21:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de bedoelking is. In Vice City en San Andreas reden bijna overal auto's, ook bij de haven was het net zo druk als lang het strand. Op de screenshots zie je in Alongquin heel veel auto's rijden, dus ik denkt dat ze de drukte aanpassen per locatie, specifieker dan in voorgaande delen. Maargoed, dat is slechts speculatie.
Ehh.. wanna bet?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah boehoe. Jij downloadt zeker nooit een MP3'tje of film
?
Het gaat meer om de ''ík ben al aan het spelen met mijn gedownloade versie en jullie mensen die op de release wachten lekker niet'' posts, denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah boehoe. Jij downloadt zeker nooit een MP3'tje of film
?
Er zijn users die er dinsdag WEL bereid voor geld te gaan betalen die zich er dood aan ergeren. Ga eerst nog maar lekker hypen tot dinsdag voordat je met ingame ervaringen komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:11 schreef Gamer_V het volgende:
Dus als ik hem zondag/maandagochtend (of gewoon morgen al koop!) meekrijg bij de mediamarkt ofzo mag ik ook niet over de inhoud praten?Wat een onzin.
Ik zit ook filmpjes te kijken, nergens problemen meequote:Op woensdag 23 april 2008 21:46 schreef Gamer_V het volgende:
Hey! Ik BEN bereid om voor de game te betalen! Ik GA ook naar de winkels om een exemplaar te KOPEN. En zoals de meeste hier moet ik nog ZES dagen wachten. Maar dat betekend niet dat ik er problemen mee HEB om ervaringen te LEZEN van mensen die de game wel al hebben. Wat trouwens ook onder HYPEN valt.
OKE?
Waarschijnlijk, maar inhoudelijk over het spel praten mag óók niet. Beetje de omgekeerde wereld. Zullen we nog een week lang fail, LOL en andere lollercats picca's blijven posten dan? Er is eindelijk wat om over te praten en dan mag dat nietquote:Op woensdag 23 april 2008 21:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat meer om de ''ík ben al aan het spelen met mijn gedownloade versie en jullie mensen die op de release wachten lekker niet'' posts, denk ik.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zit ook filmpjes te kijken, nergens problemen meeWil je het niet lezen, lees je het niet. Wil je niet kijken, dan kijk je niet.
Second that.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zit ook filmpjes te kijken, nergens problemen meeWil je het niet lezen, lees je het niet. Wil je niet kijken, dan kijk je niet.
Serieus? Welke kneuzen zijn dit dan dat ze eerst bij de modjes gaan lopen zeiken ipv in dit topicquote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn users die er dinsdag WEL bereid voor geld te gaan betalen die zich er dood aan ergeren. Ga eerst nog maar lekker hypen tot dinsdag voordat je met ingame ervaringen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |