Jij zei dat je hem had toegevoegdquote:Op woensdag 23 april 2008 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
lieverd, mn plaatje staat nog steeds niet in de OP!!
Ik ook ma + di. Maar wo+do zijn we vrijquote:Op woensdag 23 april 2008 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh, vrije week geldt hier ook niet. moet ma, di, vr. werken..
ik neem vrijdag wel lekker vrij gewoonquote:Op woensdag 23 april 2008 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh, vrije week geldt hier ook niet. moet ma, di, vr. werken..
ze is toch een geek? Dat komt vast goedquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig, want er moet een nieuwe regel in toch?
dat is toch geen vrije week danquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook ma + di. Maar wo+do zijn we vrij(en ik ook vrijdag...)
QFTquote:
Sorry, ik heb gezegd dat het ook vanavond mag, en dat vond ze een goed idee geloof ikquote:Op woensdag 23 april 2008 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
@ yesse, waar bljiven de sappige details...?
Veel plezierquote:
Ik heb er iemand uitgegooidquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig, want er moet een nieuwe regel in toch?
dan krijg jij je verhaal vanavond, ik wil hem voor 5 uurquote:Op woensdag 23 april 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ik heb gezegd dat het ook vanavond mag, en dat vond ze een goed idee geloof ik
[..]
Veel plezier![]()
Daaromquote:Op woensdag 23 april 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie gewoon eens opgeruimd worden
Klopt, daarom zeg ik ook sneon, en niet saterje.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jammer dat het een dialect is, dat Walds. Woorden als saturdy bestaan niet in het fries, dat is gewoon sneon.
Een eend?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heb je eruit gegooid?
Kunnen nog wel meer uit, doe ik zo wel even
ik doe geen koninginnedag dit jaarquote:Op woensdag 23 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
En wat hebben jullie voor plannen voor Koninginnedag?
Hier is het de hele dag gezellig met 's ochtends spelletjes tot 16 jaar. 's Middags zeskamp en kinderrommelmarkt, en vanaf half 6 autopuzzelrit (mijn favoriet)
's Avonds playbackshow en oranjebal.
Echt plattelandsfeest dusMaar wel supergezellig
Je hebt je lunch op en gaat nu aan je studiequote:Op woensdag 23 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
baksida från lunch och nu studie igen
Ik heb geen flauw idee. Met mooi weer zel het wel een terrasje worden.. Misschien dat we naar Rotterdam gaan maar dat betwijfel ik..quote:Op woensdag 23 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
Hier is het de hele dag gezellig met 's ochtends spelletjes tot 16 jaar. 's Middags zeskamp en kinderrommelmarkt, en vanaf half 6 autopuzzelrit (mijn favoriet)
Ik was van plan naar het Museumplein te gaan, maar ik moet 2 mei mijn conceptscriptie in leveren.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
Nathalie [Diertjuh], dat kon wel inderdaadquote:
Nee maar ik wissel te vaak van mijn ava dus staat mn foto er gewoon inquote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Deansensitized het volgende:
En ze komen ook niet allemaal overeen met die hier in het topic...
yep!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt je lunch op en gaat nu aan je studie
Op de namiddag zelf spelen in het dorp bij de kroeg. Verder 's avonds naar een stad geloof ik, Groningen of Leeuwardenquote:Op woensdag 23 april 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
Zeskamp is hier vanaf 16 jaar, dus hier mag je nog meedoen hoor. Zal wel weer een team 'Supermeiden' zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben wel een hoop spelletjes en dingen maar daar ben ik te oud voor geworden
Dan al?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was van plan naar het Museumplein te gaan, maar ik moet 2 mei mijn conceptscriptie in leveren.
Het is terug van lunch en weer aan de studiequote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt je lunch op en gaat nu aan je studie
Jaquote:
Succesquote:Op woensdag 23 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja
Morgen komt mijn afstudeerbegeleider langs van school.. oh oh..
Nou succes danquote:Op woensdag 23 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja
Morgen komt mijn afstudeerbegeleider langs van school.. oh oh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |