Inderdaad. lijkt me ook niet dat ie gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef koningdavid het volgende:
Dirk Kuijt in Italië, rare combinatie op een of andere manier.
mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad. lijkt me ook niet dat ie gaat.
quote:'Juve biedt 30 miljoen voor opvolger Nedved: Kuijt'
22/01/2009 21:47
Juventus is op zoek naar een nieuwe Pavel Nedved. De 36-jarige Tsjechische middenvelder heeft nog niet besloten of hij zijn aflopende contract verlengt bij de Oude Dame. Dirk Kuijt geldt als dé kandidaat hem op te volgen, beweert de Corriere Dello Sport.
Volgens deze niet altijd even betrouwbare sportkrant is Juventus bereid Liverpool liefst dertig miljoen euro te betalen voor Kuijt. De Katwijker staat op de eerste plaats van het lijstje met vervangers voor Nedved, aldus de Corriere.
Juventus wil Kuijt komende zomer naar Turijn halen, ook al staat de Oranje-international nog tot medio 2010 onder contract. Naast de dertig miljoen voor Liverpool biedt Juve de 28-jarige Nederlander een vierjarig contract en een basissalaris van drie miljoen euro aan.
Kuijt is bezig aan zijn derde seizoen bij Liverpool. De 47-voudig international is er dit seizoen vaste waarde in het elftal van coach Rafael Benítez. Hij begon alle 22 competitieduels in de basis en maakte vijf doelpunten. Overigens is Kuijt onder de Spaanse coach min of meer getransformeerd van spits in dynamische middenvelder, een soortgelijke rol als Nedved bij Juventus vervult.
Bron: VI
Precies, en dan zeggen ze dat Engelse clubs gek zijn met de transferbedragen die ze betalen. Kuijt komt behalve op inzet op elk vlak tekort om Nedved op te volgen.quote:
Je onderschat de kwaliteiten van Kuijt denk ik. Hij heeft niet voor niets alle wedstrijden van Liverpool dit seizoen gespeeld. Alleen Carragher dat hem dat na. Voor Huntelaar wordt er ook 30 miljoen betaald. Dus voor Kuijt die europees veel meer heeft laten zien dan Huntelaar vind ik die 30 miljoen niet overdreven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:44 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Precies, en dan zeggen ze dat Engelse clubs gek zijn met de transferbedragen die ze betalen. Kuijt komt behalve op inzet op elk vlak tekort om Nedved op te volgen.
Kuijt heeft op zijn nieuwe positie alleen concurrentie van Pennant. En die is gewoon echt heel erg slecht. Huntelaar is jonger, het gaat niet om in één keer 30 miljoen, en Huntelaar heeft een kwaliteit die gewoon erg handig is in voetbal, namelijk het maken van doelpunten. Daarbij is 30M ook voor Huntelaar wat veel, vergeleken met bijvoorbeeld Berbatov die een miljoen of 5 meer kostte en echt veel beter is. En Madrid heeft natuurlijk ook erg veel betaald omdat het in een noodsituatie zat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je onderschat de kwaliteiten van Kuijt denk ik. Hij heeft niet voor niets alle wedstrijden van Liverpool dit seizoen gespeeld. Alleen Carragher dat hem dat na. Voor Huntelaar wordt er ook 30 miljoen betaald. Dus voor Kuijt die europees veel meer heeft laten zien dan Huntelaar vind ik die 30 miljoen niet overdreven.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind 30 mil niet erg veel voor zo'n topper als Kuijt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
30 miljoen is wel veel geld ja, maar dan doe je wel een speler weg die altijd in de basis staat.
Hopelijk krijgt Feyenoord nog een groot deel.
Je zegt eerst dat het weinig geld is voor Kuijt en daarna zeg je weer dat het een boel geld is.quote:
Gewoon om reden om Juventus te gaan kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
Kuyt bij Juve
Ik zie het al helemaal voor me
Ik weet niet of jij begrijpend kunt lezen? Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat het weinig geld is voor Kuijt en daarna zeg je weer dat het een boel geld is.
Ik vond dat een beetje tegenstrijdig.
Begrijpend lezen kan ik wel ja, heb er alleen af en toe wel eens moeite mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij begrijpend kunt lezen? Blijkbaar niet.
Ik zeg dat 30 miljoen veel geld is, maar dat Kuijt 30 miljoen zeker waard is.
Ik zie niets wat tegenstrijdig is aan die zin.
eigenlijk welquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gewoon om reden om Juventus te gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |