quote:Dirk Kuyt voor de derde keer vader
AMSTERDAM - Gertrude en Dirk Kuyt zijn voor de derde keer trotse ouders geworden.
Vanochtend om 05:30 beviel Gertrude van een zoontje. Hij heet Jordan Giovanni en weegt zeven pond.
Jordan heeft al een zusje, Noëlle, en een broertje Roan. Jordan Giovanni krijgt zowel een Engels als een Nederlands paspoort wegens pa's voetbalcarrière in Liverpool.
Dit meldt Shownieuws.
Piet, Henk, Klaas, Herman, Karel, Timo, Are, Gerard, Simon, Petrus, etc. Of bij hoge uitzondering PIm, Peter of Patrick. Maar Jordan man man man. Hij heeft toch geen dikke tieten ofwel. En Giovanni... Net of Dirk een Braziliaans bloed heeft. Ik maar denken dat Dirkje Kuijt normaal is gebleven. Daar gaat mn geloof, hoop en liefde in deze wereldquote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
Ja of een Katwijkse naam zoalsuuuh Dirk?
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien willen ze wel definitief in Liverpool blijven wonen (alhoewel dat opzich moeilijk voor te stellen is)
Dat je een grap maakt had ik wel door hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ik was er een keer met PSV en die middag heb ik me ook best vermaakt in het centrum. Ik maakte dan ook maar een grapje over het stereotype van Liverpool, want dat is lang niet genoeg om een stad echt te leren kennen. Denk alleen niet dat het bovenaan mijn lijstje staat van buitenlandse steden waar ik me eventueel zou willen vestigen, al was het maar om het accent
Jordan Gioquote:
Sinds deze post niet meer gescoord overigens.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef Kopbal het volgende:
Wederom een goal en een erg goede wedstrijd.
Waarschijnlijk woensdag in de spits dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |