haha die ene gast.. Lijkt dr idd sprekend opquote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Blight het volgende:
Was het niet zijn look-a-like?
Nope, nog even bij de lokale bevolking nagevraagd.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Blight het volgende:
Was het niet zijn look-a-like?
Pens? Bij die look-a-like? Dat zijn bierspieren.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk die pens bij die kerel en jaap z'n atletische lichaam
Naah, hij was aan het trainen. Na de training zat hij wel CL te kijken in de kantine, maar om nou met 50 fanboys z'n avondje voetbal te verpesten...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja Japie Stam heeft in die anderhalf jaar bij mij toch wel een soort van heldenstatus gekweektHeb nu al zin in zn afscheidswedstrijd
Heb je hem trouwens nog gesproken?
quote:Van Basten schijnt met de trainer van Milan over Gourcuff gesproken te hebben. Deze heeft hem afgeraden vanwege zijn lastige en opstandige karakter. Gourcuff schijnt bovendien ook niet lekker in de groep te liggen.
Omdat jullie allemaal zo verlangen naar een bronvermelding kan ik mededelen dat ik dit van kringen rondom MvB heb vernomen.
quote:
maar Jaap traint dus bij een amateur clubje nu? Zou hij ook wedstrijden spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, nog even bij de lokale bevolking nagevraagd.
Lachen ja. Zegt ook veel over Jaap vind ik, dat je met een zesde klasse elftal meetraint, omdat je voetballen zo leuk vindt. Al zal het wel even pijn hebben gedaan om ManU later te hebben zien voetballen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:37 schreef Landgeld het volgende:
[..]
maar Jaap traint dus bij een amateur clubje nu? Zou hij ook wedstrijden spelenwel gaaf als je zo'n klasbak in je team hebt, ook al is het bij de training. Jaap stijgt er natuurlijk 100 keer bovenuit
![]()
Ook grappig als je hoort van de leider: 'jongens, we krijgen er een nieuwe speler bij'..... Komt Jaap Stam ineens binnen lopendie trainingen zullen nu ook wel een wat hogere opkomst hebben... echt vet!
Nog zo'n heethoofd voorin. En een Schwalbe maker.quote:
Er stond laatst ook een interview met Japie Stam in de VI dacht ik. Dat hij weer was gaan trainen. Na de eerste training kon hij drie dagen niet lopen van de spierpijnquote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lachen ja. Zegt ook veel over Jaap vind ik, dat je met een zesde klasse elftal meetraint, omdat je voetballen zo leuk vindt. Al zal het wel even pijn hebben gedaan om ManU later te hebben zien voetballen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dat is natuurlijk wel erg strak als hij meespeelt. Lijkt me als tegenstander ook helemaal super om tegen Japie Stam te voetballen. Dat moet toch een droom zijn die uitkomt voor je.
quote:
Die blijft werkelijk fantastisch.quote:
Hehe, dat filmpje is en blijft top.quote:
Omdat je ogen goed zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Houniet het volgende:
Waarom zie ik alleen berichten over spitsen?
Omdat niet alles tegelijk kan gebeuren?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Houniet het volgende:
Waarom zie ik alleen berichten over spitsen?
quote:Hersenbloeding treft oud-Ajacied Santos
Márcio Santos is zaterdag getroffen door een hersenbloeding, zo weet de Braziliaanse krant O Globo woensdag te melden. De oud-Ajacied is inmiddels opgenomen in een ziekenhuis in Balneário Camboriú.
De 38-jarige is volgens zijn vrouw bij bewustzijn en maakt hij het naar omstandigheden goed. Zijn evenwicht is echter wel verstoord en verder heeft de oud-verdediger moeite met praten.
Tussen 1995 en 1997 speelde de oud-international in Amsterdam voor Ajax. Een jaar voor zijn komst naar Nederland werd hij met het nationale elftal van Brazilië wereldkampioen in de Verenigde Staten.
quote:Venezolaanse spits Gustavo Páez (18) op proef bij Jong Ajax
Sinds deze week is de 18-jarige spits Gustavo Páez op proef bij Ajax, zo melden Venezolaanse media. Ajax had de jonge spits al eerder uitgenodigd, maar hij wilde zelf pas op zijn 18e voor een stage komen, nu hij ook gerechtigd is om een eventuele overstap te maken naar Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |