Valt mee.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk. 6,3 miljoen euro of iets.
Blind is toch geen TD geweest of heb ik nou liggen maffen die jaren?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Blind is al eens TD geweest... dat was nou niet bepaald een succes.
bij Sparta is ie nu TD, maar dat is ie nog niet bij Ajax geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Blind is toch geen TD geweest of heb ik nou liggen maffen die jaren?
Hoofd Jeugdopleidingen wel. Zou me niks verbazen als hij tzt terugkomt. Wie weet wel als AD.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
bij Sparta is ie nu TD, maar dat is ie nog niet bij Ajax geweest.
Nee dat bedoel ik, volgens mij doet hij het toch niet slecht bij Sparta?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
bij Sparta is ie nu TD, maar dat is ie nog niet bij Ajax geweest.
Molenaar word altijd genoemdquote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Hoop op Molenaar als AD.
Je moet wel echt Blind zijn om daar goede aankopen in te zien.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:48 schreef Ruiseart het volgende:
Blind was eerst Hoofd Technische zaken, en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor aankopen als Vierklau, Verlaat en Machlas, daarna werd hij Hoofd Jeugdopleidingen.
ik dacht dat (weet zn naam niet) de gene die nu interim AD was aan zou blijven.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Hoop op Molenaar als AD.
Nee.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat (weet zn naam niet) de gene die nu interim AD was aan zou blijven.
hij doet er zelf ook erg zijn best voorquote:
van der Aat toch? Jack van Gelder suggereerde laatst wel zoietsquote:Op donderdag 24 april 2008 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat (weet zn naam niet) de gene die nu interim AD was aan zou blijven.
Hij haalde anders ook Brian Laudrup binnen. Dat was toch wel een geweldenaar. Alleen jammer dat 'ie net tijdens zo'n rampjaar in Ajax moest ballen.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet wel echt Blind zijn om daar goede aankopen in te zien.
(Haha, dit is me effe een dijenkletser van jewelste zo laat op de avond! Ik laat hieronder even ruimte om eens even lekker te lachen!)
dat dacht ik dus ook ja.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Aat toch? Jack van Gelder suggereerde laatst wel zoiets
Gaat niet meer gebeuren nu Uri als voorzitter benoemd is en zijn rapport gaat afwerken. Het was iets van "De Algemeen directeur wordt boegbeeld van de club en moet zelf gevoetbald hebben"quote:
Khad van Geel wel graag gehad.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren nu Uri als voorzitter benoemd is en zijn rapport gaat afwerken. Het was iets van "De Algemeen directeur wordt boegbeeld van de club en moet zelf gevoetbald hebben"
van der Aat heeft toch in zijn jeugd bij Ajax gespeeld?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren nu Uri als voorzitter benoemd is en zijn rapport gaat afwerken. Het was iets van "De Algemeen directeur wordt boegbeeld van de club en moet zelf gevoetbald hebben"
Nee hij heeft een profcontract aangeboden gekregen toen hij 17 was, maar zijn ouders vonden dit geen goed idee en hij moest een studie van ze gaan volgenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van der Aat heeft toch in zijn jeugd bij Ajax gespeeld?
mwah het is dus wel iemand met voetbalfeeling. Een directeur vinden die zelf op hoger niveau gevoetbald heeft dan wordt het moeilijk hoor............ Dan is vooral Molenaar kandidaatquote:Op donderdag 24 april 2008 00:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hij heeft een profcontract aangeboden gekregen toen hij 17 was, maar zijn ouders vonden dit geen goed idee en hij moest een studie van ze gaan volgen
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Dat afscheidsfilmpje voor Heitinga mag er zijn trouwens
Dan heb je kut-ouders zeg....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hij heeft een profcontract aangeboden gekregen toen hij 17 was, maar zijn ouders vonden dit geen goed idee en hij moest een studie van ze gaan volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |