abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58261829
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Krijgt van Basten nu serieus de leiding over het gehele technische stuk?
In een Ferguson-model toch?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 april 2008 @ 19:42:46 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58261963
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:38 schreef Ordinair het volgende:

[..]

In een Ferguson-model toch?
of het Hiddinkmodel zoals het ooit bij PSV was.....

Maargoed ik vind het een hele stap en heel veel vertrouwen geven aan iemand met een redelijk beperkte ervaring op dat gebied
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58261991
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

of het Hiddinkmodel zoals het ooit bij PSV was.....

Maargoed ik vind het een hele stap en heel veel vertrouwen geven aan iemand met een redelijk beperkte ervaring op dat gebied
een achteruitgang kan het nooit zijn met een voorganger als van Geel.
pi_58262042
Het is ook veel vertrouwen, maar ik denk dat er wel de juiste mensen zijn die het een beetje in de gaten houden. En ik neem ook aan dat er toch een algemeen directeur met voetbalverstand bij moet komen om te kunnen onderhandelen over spelers en dergelijke. Ook zal van Basten nu wel luisteren naar het scoutingsapparaat.
pi_58262051
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef toma het volgende:

[..]

een achteruitgang kan het nooit zijn met een voorganger als van Geel.
Je mening over Van Geel is ondertussen wel duidelijk hoor
We weten nu wel dat jij het hem niet hebt vergeven dat hij heel W2 heeft leeggekocht.
pi_58262121
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Om de drie jaar? Dat is elke zes jaar.
Scherp +1

Je weet best wat ik bedoel ouwe
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 april 2008 @ 19:53:24 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58262305
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef Wooldoor het volgende:
Het is ook veel vertrouwen, maar ik denk dat er wel de juiste mensen zijn die het een beetje in de gaten houden. En ik neem ook aan dat er toch een algemeen directeur met voetbalverstand bij moet komen om te kunnen onderhandelen over spelers en dergelijke. Ook zal van Basten nu wel luisteren naar het scoutingsapparaat.
het zou heel goed kunnen werken hoor, maar ben benieuwd hoe van Basten omgaat met wat nu allemaal op hem af gaat komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58263073
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk. Boulahrouz! Maar die zie ik niet zo snel komen met San Marco als trainer.
Ik vind Boula toch wel overschat. Niettemin zou ik hem wel graag bij Ajax zien, mits ie niet altijd geblesseerd is.
pi_58263075
quote:
Op woensdag 23 april 2008 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

[..]

Het is altijd elke drie jaar.. en dat is zeker
Ik heb vorig jaar een foto gemaakt voor mijn uitkaart, eerste seizoen. Kreeg ik laatst alweer een brief dat ik een nieuwe foto moest laten maken. Ik dus maar naar de supportersbalie, bleek Ajax het verhaal zelf ook niet meer helemaal te snappen. Waarom er een nieuwe foto op moest was in ieder geval een raadsel. Dus voor de zekerheid toch maar een nieuwe foto laten maken.

En naar Heerenveen-uit ga ik toch maar, misschien dat ik thuis ook nog wel ff ga kijken. Vind het eigenlijk maar knap kut dat het seizoen is afgelopen Hopen op een leuke trip van de zomer als dat goed uitkomt. Beetje leuke tegenstander in een oefenwedstrijd en ik wil best die kant op. Als ze weer tegen Rangers of zoiets gaan oefenen bijvoorbeeld. Liverpool gaat helaas niet door, naar het schijnt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58263155
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

.

Van der Wiel heeft dan 9 maanden geen enkele wedstrijd gespeeld die er toe doet en die wil je tijdens VCL (mits we die halen) meteen voor de leeuwen gooien? Lijkt me geen goed idee. Sowieso moeten er voor achterin versterkingen gehaald worden.
Hoeveel wedstrijden heeft Boulaharouz in de benen dit seizoen ?
  woensdag 23 april 2008 @ 20:21:33 #87
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58263208

Nog een paar keer genieten van onze held .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58263268
Hoppa, eindelijk m'n PC in Praag + internet. Tijd om m'n postgemiddelde weer drastisch op te krikken!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58263450
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Boulahrouz heeft natuurlijk wel ervaring in de top, in tegenstelling tot vd Wiel. Zou hem graag erbij hebben, en anders zeker iemand anders, in Kuffour en Colin heb ik absoluut geen vertrouwen en met alleen vd Wiel en Vermaelen redden we het niet want die zijn te blessuregevoelig.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58263484
Boulahrouz tegenover Colin en Kuffour hmmmm erg moeilijke keuze

Vermaelen is toch niet "zo" blessuregevoelig?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58263529
Dat afscheidsfilmpje voor Heitinga mag er zijn trouwens
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58263568
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Die is niet al vanaf 11 november geblesseerd. Plus dat hij al veel meer ervaring heeft dan vd Wiel. Zeker in het spelen van topwedstrijden.
pi_58263573
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]
Hopen op een leuke trip van de zomer als dat goed uitkomt. Beetje leuke tegenstander in een oefenwedstrijd en ik wil best die kant op. Als ze weer tegen Rangers of zoiets gaan oefenen bijvoorbeeld. Liverpool gaat helaas niet door, naar het schijnt.
Liverpool had wel ideaal geweest. Daar vlieg je voor 30 euro naartoe en je staat binnen 20 minuten in de binnenstad..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58263599
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:

Wat gaan we hem missen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58263643
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Breach het volgende:

[..]

Liverpool had wel ideaal geweest. Daar vlieg je voor 30 euro naartoe en je staat binnen 20 minuten in de binnenstad..
Afgezien daarvan zou ik graag nog een wedstrijd van Liverpool op Anfield Road willen meemaken.
pi_58263662
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Je mening over Van Geel is ondertussen wel duidelijk hoor
We weten nu wel dat jij het hem niet hebt vergeven dat hij heel W2 heeft leeggekocht.
nee dat is het helemaal niet! Hij heeft WII zelfs CL voetbal bezorgd, ik hoop voor WII dat ze hem als TD kunnen aanstellen. Maar mede dankzij hem zijn we dit seizoen weer geen kampioen geworden. Omdat hij niet over de benodigde connecties / vaardigheden bleek te beschikken om een vervanger voor Sneijder aan te trekken. Daarmee heeft ie Ajax gewoon keihard genaaid.
  woensdag 23 april 2008 @ 20:38:14 #97
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58263675
Maar ik begrijp het nog altijd niet goed. Want in het rapport van Coronel staat dat er twee structuren zijn. En degene waar ze nu voor kiezen heeft een trainer die ook het technishe gedeelte uitvoerd. Maar er staat bij dat de manager in kwestie ruime management ervaring moet hebben. Dit is dus duidelijk niet zo. De taak van AD wordt op deze manier wel een verschrikkelijk moeilijke baan.
#FreeHat
pi_58263753
quote:
Vet
Geef mij maar Amsterdam
pi_58263837
Heel mooi filmpje. Dat kan die Patrick wel !
pi_58263853
quote:
Mooi man!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')