In een Ferguson-model toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Krijgt van Basten nu serieus de leiding over het gehele technische stuk?
of het Hiddinkmodel zoals het ooit bij PSV was.....quote:
een achteruitgang kan het nooit zijn met een voorganger als van Geel.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of het Hiddinkmodel zoals het ooit bij PSV was.....
Maargoed ik vind het een hele stap en heel veel vertrouwen geven aan iemand met een redelijk beperkte ervaring op dat gebied
Je mening over Van Geel is ondertussen wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
een achteruitgang kan het nooit zijn met een voorganger als van Geel.
Scherp +1quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Om de drie jaar? Dat is elke zes jaar.
het zou heel goed kunnen werken hoor, maar ben benieuwd hoe van Basten omgaat met wat nu allemaal op hem af gaat komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef Wooldoor het volgende:
Het is ook veel vertrouwen, maar ik denk dat er wel de juiste mensen zijn die het een beetje in de gaten houden. En ik neem ook aan dat er toch een algemeen directeur met voetbalverstand bij moet komen om te kunnen onderhandelen over spelers en dergelijke. Ook zal van Basten nu wel luisteren naar het scoutingsapparaat.
Ik vind Boula toch wel overschat. Niettemin zou ik hem wel graag bij Ajax zien, mits ie niet altijd geblesseerd is.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Boulahrouz! Maar die zie ik niet zo snel komen met San Marco als trainer.
Ik heb vorig jaar een foto gemaakt voor mijn uitkaart, eerste seizoen. Kreeg ik laatst alweer een brief dat ik een nieuwe foto moest laten maken. Ik dus maar naar de supportersbalie, bleek Ajax het verhaal zelf ook niet meer helemaal te snappen. Waarom er een nieuwe foto op moest was in ieder geval een raadsel. Dus voor de zekerheid toch maar een nieuwe foto laten maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
Het is altijd elke drie jaar.. en dat is zeker
Hoeveel wedstrijden heeft Boulaharouz in de benen dit seizoen ?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..].
Van der Wiel heeft dan 9 maanden geen enkele wedstrijd gespeeld die er toe doet en die wil je tijdens VCL (mits we die halen) meteen voor de leeuwen gooien? Lijkt me geen goed idee. Sowieso moeten er voor achterin versterkingen gehaald worden.
Boulahrouz heeft natuurlijk wel ervaring in de top, in tegenstelling tot vd Wiel. Zou hem graag erbij hebben, en anders zeker iemand anders, in Kuffour en Colin heb ik absoluut geen vertrouwen en met alleen vd Wiel en Vermaelen redden we het niet want die zijn te blessuregevoelig.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Boulaharouz in de benen dit seizoen ?
Die is niet al vanaf 11 november geblesseerd. Plus dat hij al veel meer ervaring heeft dan vd Wiel. Zeker in het spelen van topwedstrijden.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Boulaharouz in de benen dit seizoen ?
Liverpool had wel ideaal geweest. Daar vlieg je voor 30 euro naartoe en je staat binnen 20 minuten in de binnenstad..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hopen op een leuke trip van de zomer als dat goed uitkomt. Beetje leuke tegenstander in een oefenwedstrijd en ik wil best die kant op. Als ze weer tegen Rangers of zoiets gaan oefenen bijvoorbeeld. Liverpool gaat helaas niet door, naar het schijnt.
Wat gaan we hem missenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Dat afscheidsfilmpje voor Heitinga mag er zijn trouwens
Afgezien daarvan zou ik graag nog een wedstrijd van Liverpool op Anfield Road willen meemaken.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Liverpool had wel ideaal geweest. Daar vlieg je voor 30 euro naartoe en je staat binnen 20 minuten in de binnenstad..
nee dat is het helemaal niet! Hij heeft WII zelfs CL voetbal bezorgd, ik hoop voor WII dat ze hem als TD kunnen aanstellen. Maar mede dankzij hem zijn we dit seizoen weer geen kampioen geworden. Omdat hij niet over de benodigde connecties / vaardigheden bleek te beschikken om een vervanger voor Sneijder aan te trekken. Daarmee heeft ie Ajax gewoon keihard genaaid.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je mening over Van Geel is ondertussen wel duidelijk hoor
We weten nu wel dat jij het hem niet hebt vergeven dat hij heel W2 heeft leeggekocht.
Vetquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi man!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef kevin6188 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |