Van werken komt niet echt veel op deze manier idd.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:51 schreef AKnynke het volgende:
ik hou het niet meer bij hoor, hier sc'en, in hetandere topic sc'en, zo nu en dan eens bij de mannen kijken, men, wat een werk. tis goed dat ik niet op t werk zit, anders was er van werken helemaal niets gkeomen.
Ja, gelukkig wel!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoop werk heh! Gelukkig ben je ziek thuis
Als het kan naar de vluchtstrook ofzo gaan, en anders je instructeur het stuur laten pakken zodat jij kan niesenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!Zo maar eens even wat lekkers te eten voor mezelf klaar maken, en dan 2 uurtjes rijles. Wat moet ik doen als ik een niesaanval krijg?
klinkt lekker octoquote:Op woensdag 23 april 2008 16:51 schreef octopussy het volgende:
tvp![]()
heb ik al verteld dat ik niet zo culinair onderlegd ben![]()
maar mijn witte wijn kipspiesjes zijn geloof ik al goedgekeurd door CF
keihard op de rem trappenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!Zo maar eens even wat lekkers te eten voor mezelf klaar maken, en dan 2 uurtjes rijles. Wat moet ik doen als ik een niesaanval krijg?
ik heb het ook heur, vandaar het mannentopic ook maar even met rust latenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
tis wel wat verwarrend twee topics![]()
maar goed, ik ben blond dus misschien ligt het daaraan
Ach er gebeurt toch niks in het mannentopicquote:Op woensdag 23 april 2008 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb het ook heur, vandaar het mannentopic ook maar even met rust laten
en daarna komt, á la FOK!, het grote afzeggen nogquote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, het is pas op 5 juli en dit topic loopt al heel snel volIk voorzie op deze manier minstens 20 delen
Dat laat je, hoor!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daarna komt, á la FOK!, het grote afzeggen nog
Ik heb mijn naam niet genoemd johquote:
Dan komt het grote paria's benoemenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daarna komt, á la FOK!, het grote afzeggen nog
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan komt het grote paria's benoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |