Van werken komt niet echt veel op deze manier idd.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:51 schreef AKnynke het volgende:
ik hou het niet meer bij hoor, hier sc'en, in hetandere topic sc'en, zo nu en dan eens bij de mannen kijken, men, wat een werk. tis goed dat ik niet op t werk zit, anders was er van werken helemaal niets gkeomen.
Ja, gelukkig wel!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoop werk heh! Gelukkig ben je ziek thuis
Als het kan naar de vluchtstrook ofzo gaan, en anders je instructeur het stuur laten pakken zodat jij kan niesenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!Zo maar eens even wat lekkers te eten voor mezelf klaar maken, en dan 2 uurtjes rijles. Wat moet ik doen als ik een niesaanval krijg?
klinkt lekker octoquote:Op woensdag 23 april 2008 16:51 schreef octopussy het volgende:
tvp![]()
heb ik al verteld dat ik niet zo culinair onderlegd ben![]()
maar mijn witte wijn kipspiesjes zijn geloof ik al goedgekeurd door CF
keihard op de rem trappenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!Zo maar eens even wat lekkers te eten voor mezelf klaar maken, en dan 2 uurtjes rijles. Wat moet ik doen als ik een niesaanval krijg?
ik heb het ook heur, vandaar het mannentopic ook maar even met rust latenquote:Op woensdag 23 april 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
tis wel wat verwarrend twee topics![]()
maar goed, ik ben blond dus misschien ligt het daaraan
Ach er gebeurt toch niks in het mannentopicquote:Op woensdag 23 april 2008 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb het ook heur, vandaar het mannentopic ook maar even met rust laten
en daarna komt, á la FOK!, het grote afzeggen nogquote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, het is pas op 5 juli en dit topic loopt al heel snel volIk voorzie op deze manier minstens 20 delen
Dat laat je, hoor!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daarna komt, á la FOK!, het grote afzeggen nog
Ik heb mijn naam niet genoemd johquote:
Dan komt het grote paria's benoemenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daarna komt, á la FOK!, het grote afzeggen nog
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan komt het grote paria's benoemen
En terecht! Zou me echt heel erg tegenvallen als je niet zou komen, zeker nu we zo'n leuke meidenclub bij elkaar hebben en je weet dat je niet de enige bent met zenuwenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar ik heb wel al braaf SOL Delft in mijn agenda staan
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En terecht! Zou me echt heel erg tegenvallen als je niet zou komen, zeker nu we zo'n leuke meidenclub bij elkaar hebben en je weet dat je niet de enige bent met zenuwen![]()
Tezz en Leonoor hebben ook nog nooit gemeet met 1 van ons volgens mij![]()
Ik vind het ook echt supereng om zoveel 'vreemde' mensen in mijn huis te ontvangen en ook nog laat overnachten
...Of van je ongekende kookkunstenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Tezz het volgende:
En jullie kunnen misschien schrikken van mijn lengte, postuur en brabantse tongval, ......
yepzz recht onder mijquote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Tezz het volgende:
SOL, zit er een turkse bakker of een turkse winkel onder je? Want als er een turkse winkel zit dan ga ik dus al mijn ingredienten daar kopen he, hoef ik er dus niet mee te sjouwen.......
Nou nee dat is niet zo bijster spannend. Behalve dan het geheime ingredient:quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...Of van je ongekende kookkunsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Eerlijk gezegd dunno.. het is behoorlijk lastig om vrij te krijgen in mijn werk.. dus ik laat het even nog openquote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, de opkomst bij de CUL-meets die ik so far heb meegemaakt, was vrij hoog.
Komen Hobje en duderinnetje ook?
Had ik al eerder gepost : Traditiequote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Wrom kan je niet komen BloesBeebIs het echt zoiets belangrijks wat je niet af kunt zeggen?
Groningen.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Waar moet je vandaan komen eik MM?
wat jammer hobbelquote:Op woensdag 23 april 2008 20:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dunno.. het is behoorlijk lastig om vrij te krijgen in mijn werk.. dus ik laat het even nog open
Zal dan een vrij late aanmelding worden maar dat laat ik wel weten dan
oigg das ver, maargoed je zou met isa mee kunnen reizenquote:
Ik zal erover nadenken goed?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oigg das ver, maargoed je zou met isa mee kunnen reizenen van te voren heul goed leren voor de tentamens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |