Hah dus vandaar die goede muziek toen jij met pauze wasquote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG een kutplaat erachter aan! Hallo jongens, ik ben weer terug van lunch, dus nu kunnen jullie weer GOEDE muziek draaien.
Ik check ook weer ff FOK! om te zien of ik nog wat gemist heb...quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef purplerose het volgende:
Zo, ik en me tietjes zijn lekker onder de doesj geweesten zo lekker ff in de zon met ze
Same here..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:35 schreef purplerose het volgende:
Leuke test om te doen
http://www.youniverse.com/love
ik ben een wistful soul
+2 scherpquote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dirty? Ze waren toch net onder de douche geweest?
The Pretenders, is dat wat voor je?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG een kutplaat erachter aan! Hallo jongens, ik ben weer terug van lunch, dus nu kunnen jullie weer GOEDE muziek draaien.
Da's beterquote:Op woensdag 23 april 2008 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
The Pretenders, is dat wat voor je?
Het een hoeft 't ander toch niet in de weg te staan?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:36 schreef purplerose het volgende:
godver! wil je de twins mee naar buiten nemen gaat de zon weg
Hier schijnt de zon nog steeds!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:36 schreef purplerose het volgende:
godver! wil je de twins mee naar buiten nemen gaat de zon weg
Maar ze trapt er wel in!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kortom: ze is te slim voor Weekend Miljonairs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |