Hah dus vandaar die goede muziek toen jij met pauze wasquote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG een kutplaat erachter aan! Hallo jongens, ik ben weer terug van lunch, dus nu kunnen jullie weer GOEDE muziek draaien.
Ik check ook weer ff FOK! om te zien of ik nog wat gemist heb...quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef purplerose het volgende:
Zo, ik en me tietjes zijn lekker onder de doesj geweesten zo lekker ff in de zon met ze
Same here..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:35 schreef purplerose het volgende:
Leuke test om te doen
http://www.youniverse.com/love
ik ben een wistful soul
+2 scherpquote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dirty? Ze waren toch net onder de douche geweest?
The Pretenders, is dat wat voor je?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG een kutplaat erachter aan! Hallo jongens, ik ben weer terug van lunch, dus nu kunnen jullie weer GOEDE muziek draaien.
Da's beterquote:Op woensdag 23 april 2008 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
The Pretenders, is dat wat voor je?
Het een hoeft 't ander toch niet in de weg te staan?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:36 schreef purplerose het volgende:
godver! wil je de twins mee naar buiten nemen gaat de zon weg
Hier schijnt de zon nog steeds!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:36 schreef purplerose het volgende:
godver! wil je de twins mee naar buiten nemen gaat de zon weg
Maar ze trapt er wel in!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kortom: ze is te slim voor Weekend Miljonairs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:19 schreef purplerose het volgende:
Hans: je had me gister op het terrasje moeten horen
Ben je weer lekker aan het zeiken R_Jquote:Op woensdag 23 april 200813:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, wansmaak woensdag wordt nog ff voortgezet, hoor ik.
quote:
Op de eerste twee platen van 't afgelopen uurquote:Op woensdag 23 april 2008 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ben je weer lekker aan het zeiken R_J
Niet toevallig lentekriebels?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:15 schreef purplerose het volgende:
omg mute momentje.
krijg altijd jeuk van dit jengel nr
quote:
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 23 april 200813:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op de eerste twee platen van 't afgelopen uur [afbeelding]. Inmiddels is dat door andere platen wel weer goed gemaakt.
Komt door het bijna gekwartet van Hansquote:Op woensdag 23 april 200814:36 schreef SilentChaos het volgende:
Tering deze reeks gaat opeens weer hard [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |