"Het is 3FM met Gerard Ekdom"quote:Op woensdag 23 april 2008 11:44 schreef Marc63 het volgende:
"Je ligt in bed je kan niet slaaaapen, je zet de radio maar aaaan"
Hehe... volgens mij dachten we hetzelfdequote:Op woensdag 23 april 2008 11:44 schreef Glacier het volgende:
Tis 3FM met Gerard Ekdom
Oh..nee, toch niet
Fields Of Gold idd!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. 't Is een nummer in de categorie 'niet te vaak, maar áls je 't dan hoort is 't leuk'. Maar er zijn mooiere nummers van Sting/Police (Fields of Gold
![]()
).
7 jaar oud alweer, damn wat gaat het hardquote:
misschien kan je dan gelijk even het nummer in de TT aanpassen?quote:
Welke moest 't zijn dan?quote:Op woensdag 23 april 200811:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kan je dan gelijk even het nummer in de TT aanpassen?
Drama idd..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef purplerose het volgende:
Ik snap echt dus niet dat er zoveel mensen van dat smartlappen genre houden
Arena's vol met die kneuzen!
Waar vrouwen hun tieten allemaal wel niet mee naartoe nemen tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef purplerose het volgende:
straks ff lekker met me tieten op balkon gaan zitten
R.E.Mquote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Drama idd..
Ik was ff gezapt..en ik vergat terug te zappen
Draaide Veenstra na Hazes nog iets?
Ze mogen zelfs snachts mee naar bed enzoquote:Op woensdag 23 april 2008 12:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar vrouwen hun tieten allemaal wel niet mee naartoe nemen tegenwoordig.
Het moet niet gekker worden...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze mogen zelfs snachts mee naar bed enzo
Hai chatsletje van me!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef ChatGirl het volgende:
Middag! Bijna vakantie
En weer een typische TT van PR
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:23 schreef Againzender het volgende:
Topless het verkeer regelen
misschien wat voor PR?
Gezienquote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai chatsletje van me!
Ja had me vorige TT eens moeten zien
Ze was het gewoon natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:23 schreef Againzender het volgende:
Topless het verkeer regelen
misschien wat voor PR?
Laat ze maar ff lekker van de zon genieten.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef purplerose het volgende:
Zo, ik en me tietjes zijn lekker onder de doesj geweesten zo lekker ff in de zon met ze
Dirty talk. I like thatquote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef purplerose het volgende:
Zo, ik en me tietjes zijn lekker onder de doesj geweesten zo lekker ff in de zon met ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |