misschien kan ie ook wel maat S hebben van abercrombie.com met zijn lengte.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollarAlleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
Vergeet btw en invoerrechten nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:19 schreef Cone het volgende:
Heb maar iets voor mn broertje van 13 besteld .. XL van de Kinder afdeling .. Hoop dat ie 'em past. Anyway heb hem besteld , kostte maar 50 dollarAlleen jammer van de verzendskosten van 45 dollar en 12 euro factuurkosten weet ik veel
alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&Fquote:Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
Al eens bij Geddes & Gillmore gekeken?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien dat dit al eerder gemeld is, maar ik kwam vandaag even op de H&M webshop en lag in een deuk hoe men daar de manier van fotograferen van shirts, polo's en overhemden geheel gekopieerd heeft van A&F.
Die site werkt denk ik niet in Mozilla?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:39 schreef Lienzz het volgende:
[..]
alleen de opbouw van de site lijkt er een beetje op....qua fotografie van de shirts etc vind ik het toch nog wel een verschil in vergelijking met A&F
Zit een winkel in bijna alle grote steden. Maar inderdaad (helaas) een slap aftreksel van A&F. En nog best duur, als je toch een aftreksel wil, loop dan gewoon naar de America Today.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:24 schreef Lienzz het volgende:
[..]
wel leuke kleding hoor...kan je daar niet online bestellen?
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef Melissa86 het volgende:
Ik neem wel gewoon maat XL en L.. mocht 1 van de twee niet passen dan verkoop ik het wel gewoon weer, retourneren kost namelijk weer veel geld
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef Lienzz het volgende:
[..]
lienzz wacht ondertussen op haar bestelling
Bestelling verzonden vanuit Amerikaquote:
wat leuk...we hebben dezelfde sweater besteldquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:28 schreef shut.up.and.love het volgende:
Melissa: A&F kinderkleding valt voor mij (maat xs/s) echt super klein! Ik loop af en toe per ongeluk de kinder winkel binnen maar er valt niets in mijn maat te vinden.. hopelijk heb jij meer geluk! maar als jonge volwassene heb ik het lichaam er niet meer voor (lees; boobies).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal gisteren binnen gekregen <3
en ik wil ook wat hollister kleding erbij kopen, ik vind vooral hun jeans heel fijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |