Bouwbedrijven.. en dan een kleine variant vragenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
Hoe vind ik ooit een bouwhelm voor kinderen
Voor het bloemschikken..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef jna het volgende:
Waarom heb je een bouwhelm voor kinderen nodig als ik vragen mag?
Ah verkeerd gegoogledquote:Op woensdag 23 april 2008 10:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bouwbedrijven.. en dan een kleine variant vragen
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bouwhelm+kinderen&meta=
Laatste pagina vorige topic, kijk eens goedquote:
Schikt het?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor het bloemschikken..
Bert Visscher
Wel oppassen dat je geen speelgoedbouwhelm aanschaft, die geen helemaal geen protectiequote:
Goedendagquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor het bloemschikken..
Bert Visscher
Geen idee, hoorde iets met cement en kleine bouwhelm en het moet voor 19 mei af zijn.. Ik moest kleine bouwhelm zoeken en ik had geen zin om door te vragenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef jna het volgende:
Waarom heb je een bouwhelm voor kinderen nodig als ik vragen mag?
De OP telt wel mee met het aantal posts, maar niet met het aantal reacties. En na 300 reacties gaat ie dicht, dus na 301 postsquote:Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
Laatste pagina vorige topic, kijk eens goed
Speelgoedhelm mag ookquote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je geen speelgoedbouwhelm aanschaft, die geen helemaal geen protectie
Die ja..quote:
Sssst, ben undercoverquote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef Bravebart het volgende:
Post door slotjePiles, ben jij een aankomend mod?
Ja en jij had de 302e postquote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
De OP telt wel mee met het aantal posts, maar niet met het aantal reacties. En na 300 reacties gaat ie dicht, dus na 301 posts
Je had post 302.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
De OP telt wel mee met het aantal posts, maar niet met het aantal reacties. En na 300 reacties gaat ie dicht, dus na 301 posts
Kan je naar de Bart Smit en haal je zo'n Bob de Bouwer ding..quote:
Oh, verrek. Ik dacht dat er altijd 301 stond, maar jullie hebben gelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en jij had de 302e postMaar komt door de fok traagheid dat het weleens kan
-Vlieg!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor het bloemschikken..
Bert Visscher
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef Goover het volgende:
[..]
-Vlieg!
-Kan ik niet!
-TE LAAAT
-Bert, vertel-vertel-niet-te-snel-we-schrijven-mee!
-En wat is het allerbelangrijkste bij het bloemschikken?
-DE HELM!
Je verwacht het niet he?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef jna het volgende:
en niet vergeten.
Bij het bloemschikken....ALTIJD SCHUIN AFKNIPPEN!
Kan, maar dat kan je instellen in je optiesquote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, verrek. Ik dacht dat er altijd 301 stond, maar jullie hebben gelijk
Nou dat is wel waarquote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef jna het volgende:
en niet vergeten.
Bij het bloemschikken....ALTIJD SCHUIN AFKNIPPEN!
*gaat kapot aan zijn lach inhouden hier!*quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef PieterBas het volgende:
Het was 43, in de klas van Juffrouw Schier, Dirk met zijn domme kop.. 1+1=4 FOUT
Toch niet Leaf hèquote:Op woensdag 23 april 2008 10:48 schreef Yesse het volgende:
Why's my life soooo booooriiiingggggMijn liedje
Ja, maar er is wel inhoudquote:
Mijn levensverhaalquote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet Leaf hè
Wat een simpele bagger is dat
Is het vn toepassing op jou.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:48 schreef Yesse het volgende:
Why's my life soooo booooriiiingggggMijn liedje
Moet je m toevoegen in de Wiki, maar dat wil vanavond anders ook wel ff voor je doenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
btw voor de volgende startpost: gelieve ff zorgen dat mijn icoontje ook in de op staat!!
Sorry, bootje? ben je nu een vrouw aan het weggegeven?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
btw piet.. is yesse niets voor jou? leuke vrouw, op zoek en ze woont in onze buurt...?
ik had het ook gedaan, maar de tags werkte op een of andere manier niet..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je m toevoegen in de Wiki, maar dat wil vanavond anders ook wel ff voor je doen
nuh, ik ben aan het matchenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry, bootje? ben je nu een vrouw aan het weggegeven?
Net als vroegerquote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef Goover het volgende:
Jullie gaan trouwens wel hard hier...
Geen flauw idee, druk aan het werk misschienquote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
waar is miss scofield eigenlijk heen.?
Vlaardingenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nuh, ik ben aan het matchen
zag dat yesse uit Vlaardingen komt, wat practisch een km of 10-15 bij piet en mij vandaan is.. ik ben zelf al aan de vrouw
Werken, wat is dat?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, druk aan het werk misschien
Wij hebben zelf daar nog op school gezetenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zag dat yesse uit Vlaardingen komt, wat practisch een km of 10-15 bij piet en mij vandaan is.. ik ben zelf al aan de vrouw
denk je dat de andere users nog niet geprobeerd hebben hunzelf te matchen met Yesse?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
iets voor grote mensenquote:
Eh welke ? (je hebt 't een keer gezegd toch?)quote:Op woensdag 23 april 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij hebben zelf daar nog op school gezeten
Wie?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Bij vlaardingen denk ik meteen aan midnr
Nu je 't zegtquote:Op woensdag 23 april 2008 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je met dit weer hèquote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn motivatie om aan mn stageverslag te werken is ook weer als sneeuw voor de zon verdwenen
Midden In De Nacht Rick..quote:
Meest favoriete [sidechicks] plaats van Nederlandquote:Op woensdag 23 april 2008 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Westlandquote:
Wie hoe wat waar?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Midden In De Nacht Rick..
Straks zit ik weer naar fragment te luisteren en kan de link met Vlaardingen ff 1-2-3 niet maken.
Eh. Geen ideequote:Op woensdag 23 april 2008 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Westland![]()
![]()
![]()
maaruh Yesse, wat zoek je in een man..?
JA ! Doe dusquote:Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow ja yesse ik had nog een PM van je die ik nog zou antwoorden
ben je zo irritant dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eh. Geen ideeEen klik
Enneh iemand die mij niet irritant vind en zich niet voor mij schaamt is ook handig.
Iemand die deuren voor je open houdt toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eh. Geen ideeEen klik
Enneh iemand die mij niet irritant vind en zich niet voor mij schaamt is ook handig.
Wat dat betreft passen jullie volgens mij wel bij elkaarquote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
maar vind het wel leuk om mensen te matchen..
ik ben niet die vrouw uit 27 dresses.. en ja, ik heb de film gezien. ik schaam me er niet voor.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat dat betreft passen jullie volgens mij wel bij elkaar
Gernequote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
De leukste sidechicks komen uit Vlaaringen
Vanavond ff kijken of ik die jingle nog heb
Kwam laatst een site tegen met oude en nieuwe jingle en fragmenten van midnrquote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
De leukste sidechicks komen uit Vlaaringen
Vanavond ff kijken of ik die jingle nog heb
heb ik al gedaan hoor!quote:
Sommige mensen kunnen mij bestempelen als irritant. Maar ik ben gewoon soms wat moeilijk te volgen/begrijpen omdat ik me vooral in vreemde dingen interesseer/opmerkquote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ben je zo irritant dan?![]()
lucht je hart.. ik ben wel benieuwd..
nogmaals, ik ben bezet dus ik zal persoonlijk geen voordeel eruit behalen, maar vind het wel leuk om mensen te matchen..
Jij zit hier ook al veel langerquote:Op woensdag 23 april 2008 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog een kleine 500 en ik heb er 25000
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog een kleine 500 en ik heb er 25000
Ja nu willen we het helemaal weten wat voor dingenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen mij bestempelen als irritant. Maar ik ben gewoon soms wat moeilijk te volgen/begrijpen omdat ik me vooral in vreemde dingen interesseer/opmerkMaar er valt mee te leven hoor
lucht mijn hart.. weet je het zeker? ik heb nogal wat rare abnormale dingen meegemaakt
Wie niet, ik ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
lucht mijn hart.. weet je het zeker? ik heb nogal wat rare abnormale dingen meegemaakt
Sorryquote:Op woensdag 23 april 2008 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb ik al gedaan hoor!je hoeft niet gelijk boos te worden!
Tsssssquote:
Tuurlijk niet, mijn post hebben allemaal een hoge inhoudelijke & maatschappelijke waarde enzo!quote:
ach, ben wel wat gewend. been there, done that, got the T-shirt (zoals ik al eerder zei)quote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen mij bestempelen als irritant. Maar ik ben gewoon soms wat moeilijk te volgen/begrijpen omdat ik me vooral in vreemde dingen interesseer/opmerkMaar er valt mee te leven hoor
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
@Loes, nerdje....
Hoe bedoel je opvallend voorbeeld?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
@Loes, nerdje....
Ik moet nog 2 en dan heb ik 4418...
Heb je ook een opvallend voorbeeld yesse?
Wat fijn dan dat je dit forum al met bijna 25000 post verrijkt hebtquote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tuurlijk niet, mijn post hebben allemaal een hoge inhoudelijke & maatschappelijke waarde enzo!
Voor 12 uur.. En op Fok!? Kan ik niet een PM-nieuwsbrief maken? "Leer Yenice kennen"quote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ach, ben wel wat gewend. been there, done that, got the T-shirt (zoals ik al eerder zei)
en ja, je maakt ons nu nieuwsgierig, dus graag om 12.00 uur een uitgebreid verslag over jou.
Is mss wat verstandigerquote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor 12 uur.. En op Fok!? Kan ik niet een PM-nieuwsbrief maken? "Leer Yenice kennen"
net hoe je het hebben wil. van mij part via msn..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor 12 uur.. En op Fok!? Kan ik niet een PM-nieuwsbrief maken? "Leer Yenice kennen"
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat fijn dan dat je dit forum al met bijna 25000 post verrijkt hebt![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Naar wie hem wil hebben
* LIJSTJE met geintresseerden *
KaheemSaid
jna
Naar wie hem wil hebben
KaheemSaid
jna
Bootje84
Maak er eens een filmpje vanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef jna het volgende:
En gewoon weer een mongolen-wesp die ter plekke doodvalt op de vensterbank
Naar wie hem wil hebben
KaheemSaid
jna
Bootje84
Piles
Naar wie hem wil hebben
KaheemSaid
jna
Bootje84
Piles
Goover
Fijn dat je me denkt te kennenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
ff ter verduidelijking.. volgens mij zijn er uit dat lijstje 4 mensen die je broek in willen, en 1 die puur interesse heeft..
Laat het je vriendin niet weten, dat je op een andere vrouw wil...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
ff ter verduidelijking.. volgens mij zijn er uit dat lijstje 4 mensen die je broek in willen, en 1 die puur interesse heeft..
Dr Phil zit ook op fok zo te horenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Hoezo denk je dat je op dit moment nog geen vriendje heb? vreemd gedrag zie je pas na een tijdje...
ik zeg ook volgens mijquote:
Niet elke gast die geinteresseerd is in de verhalen van een vrouw, moet zo nodig in haar broek willenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Hoezo denk je dat je op dit moment nog geen vriendje heb? vreemd gedrag zie je pas na een tijdje...
Ik heb een rokje aan.. Maar dat weet ik hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
heb mn reactie ff aangepast.quote:
Ik weet wel zeker dat wij niet matchenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Laat het je vriendin niet weten, dat je op een andere vrouw wil...
Ik denk dat Yesse en ik geen goed koppel is, aangezien ik verzaak in toneelspelen tegenover mijn vriendinnen, Yesse niet wil dat haar vriend veel drinkt en daarnaast niet weer zin heb in een afstand relatie.
Jij kent mij alquote:
Amperquote:Op woensdag 23 april 2008 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kent mij al![]()
Nouja, kennen. Jij hebt mij al meegemaakt dus jij weet al hoe ik ben
waar is de popcorn...quote:
Een iemand van ons zou wel een 180 graden bocht moeten maken voor dat ging lukken en mezelf kennende verander ik niet zo snel, dus Yesse.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat wij niet matchenMaar dat weet jij zelf ook
Ik heb mn hele happy meal op de grond laten vallen, was blij met Winx plaatjes maar wilde liever voetbalplaatjes, ik viel bijna van de trap en ik heb de hele film door naar het scherm zitten wijzen en hyperactief zitten doen. Jij weet wel hoe raar ik kan zijnquote:
Hier!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
waar is de popcorn...
maaruh, yesse waar loop jij stage..? geef ff een korte beschrijving van jezelf..? ff een opwarmertje
Ik ga ook niet veranderen. Dus hier houdt het opquote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een iemand van ons zou wel een 180 graden bocht moeten maken voor dat ging lukken en mezelf kennende verander ik niet zo snel, dus Yesse.
Raar?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb mn hele happy meal op de grond laten vallen, was blij met Winx plaatjes maar wilde liever voetbalplaatjes, ik viel bijna van de trap en ik heb de hele film door naar het scherm zitten wijzen en hyperactief zitten doen. Jij weet wel hoe raar ik kan zijn![]()
vertel! hoe meer verhalen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 23 april 2008 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Raar?Mn zus, die is pas raar
Daar ben jij super normaal bij
Beter nietquote:Op woensdag 23 april 2008 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel! hoe meer verhalen hoe meer vreugd
Ik zou ook wel meer willen vertellen, maar dat ga ik niet hier doen. Dat komt op de meet welquote:Op woensdag 23 april 2008 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel! hoe meer verhalen hoe meer vreugd
Ik loop duale stage bij een reclamebureau en ben managementassistente. Klinkt hip maar ik doe gewoon alles wat de rest niet (wil) doe(t)(n). Enneh ik heb hiervoor bij een bouwpersoneeldetacheerder gewerkt maar omdat ik daar door de druk af en toe een komma of een punt of een hoofdletter verkeerd zette kreeg ik daar niet zo veel meer te doen dan de hele dag contracten maken.. Daar ben ik gelukkig wegquote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
waar is de popcorn...
maaruh, yesse waar loop jij stage..? geef ff een korte beschrijving van jezelf..? ff een opwarmertje
ach zo bont als bootje kan je het vast niet makenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter nietAnders krijg ik weer slaag vanavond
Van zo'n soort zin krijg ik altijd kotsnijgingen en ik weet er nooit echt mee om te gaan. Wat moet je hier nou mee, iets van schouderkloppen en opmerken van "jezus, wat ben jij raar zeg..." moet je voorbeelden geven van rare dingen die jezelf hebt gedaan en er dan achter komen dat raar voor mensen een relatief begrip is.....quote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb mn hele happy meal op de grond laten vallen, was blij met Winx plaatjes maar wilde liever voetbalplaatjes, ik viel bijna van de trap en ik heb de hele film door naar het scherm zitten wijzen en hyperactief zitten doen. Jij weet wel hoe raar ik kan zijn![]()
hoelang was je relatie en hoezo is het uitgegaan dan..? en uitstraling.. tja, heb ik ook last van. gelukkig ben ik vaak in een gekke bui en doe ik dingen waar ik achteraf soms spijt van heb. toch brengt het me vaak ook mooie dingen..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik loop duale stage bij een reclamebureau en ben managementassistente. Klinkt hip maar ik doe gewoon alles wat de rest niet (wil) doe(t)(n). Enneh ik heb hiervoor bij een bouwpersoneeldetacheerder gewerkt maar omdat ik daar door de druk af en toe een komma of een punt of een hoofdletter verkeerd zette kreeg ik daar niet zo veel meer te doen dan de hele dag contracten maken.. Daar ben ik gelukkig weg
En verder ben ik heel onhandig, houd van sport (kijken vooral) (en ook wel alle sport, rugby, voetbal, schoonspringen, schaatsen, zwemmen, tennis, hockey alles.) Ben verslaafd aan online zijn..Enneh films,muziek en series
En ik heb geen vriendje omdat ik veel te verlegen ben om op iemand af te stappen en volgens mensen om me heen straal ik iets uit waardoor mensen niet op mij afkomen
En ik ben pas 3 maanden weer vrijgezel dus dat valt wel mee
Zoooo
Ja wat moet ik dan zeggen. Onhandig. Vind je dat een mooier woord? Oja en hyperactief en obsessief. Zooooooo niet meer raar.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van zo'n soort zin krijg ik altijd kotsnijgingen en ik weet er nooit echt mee om te gaan. Wat moet je hier nou mee, iets van schouderkloppen en opmerken van "jezus, wat ben jij raar zeg..." moet je voorbeelden geven van rare dingen die jezelf hebt gedaan en er dan achter komen dat raar voor mensen een relatief begrip is.....
Ik weet niet wat raar is, want raar is een relatief begrip. Ik weet wel dat ik niet snel dingen raar vind en dat ik sommige dingen hooguit afschuif op puberaliteit en onhandigheid....
Ehh 10 maanden en het is uitgegaan omdat we ervoor vrienden waren en dat het eigenlijk ook weer werd en nu zijn we weer vrienden.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoelang was je relatie en hoezo is het uitgegaan dan..? en uitstraling.. tja, heb ik ook last van. gelukkig ben ik vaak in een gekke bui en doe ik dingen waar ik achteraf soms spijt van heb. toch brengt het me vaak ook mooie dingen..
brutale mensen beheersen de halve wereld
Een van die gekke buien, leidden wel tot een hele mooie maandagochtend op de Mavoquote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoelang was je relatie en hoezo is het uitgegaan dan..? en uitstraling.. tja, heb ik ook last van. gelukkig ben ik vaak in een gekke bui en doe ik dingen waar ik achteraf soms spijt van heb. toch brengt het me vaak ook mooie dingen..
brutale mensen beheersen de halve wereld
voel je niet aangevallen yesse, maar ik kan hem wel begrijpen. jezelf neerhalen toont zwakte.. een negatieve houding ten opzichte van jezelf is een grote downer..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen. Onhandig. Vind je dat een mooier woord? Oja en hyperactief en obsessief. Zooooooo niet meer raar.
Haha Kuno, ik doelde op je grammaticale fouten, niet op dat je woorden vergeet. En daarnaast, je zat toen pas 2 maanden in het buitenland en ik inmiddels bijna 1,5. DUS! Maar ik vind je nog wel lief hoor!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
volgens mij vond jij het toen in berlijn nog wel slecht van mij dat mijn nederlands achteruit ging
wat heb ik ook alweer gedaan?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een van die gekke buien, leidden wel tot een hele mooie maandagochtend op de Mavo
heey leintje! long time no see!!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha Kuno, ik doelde op je grammaticale fouten, niet op dat je woorden vergeet. En daarnaast, je zat toen pas 2 maanden in het buitenland en ik inmiddels bijna 1,5. DUS! Maar ik vind je nog wel lief hoor!
Fuck, ik heb even een meeting en jullie zijn al een heel topic verder. ¿Spammers?
Iets met te veel flugel en ene Merel Baetingsquote:
Ooooh jawelquote:Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach zo bont als bootje kan je het vast niet maken
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen. Onhandig. Vind je dat een mooier woord? Oja en hyperactief en obsessief. Zooooooo niet meer raar.
Ik heb geen negatief zelfbeeld.. Laat dat even duidelijk zijn. Maar mensen neigen om mij 'raar' of niet-doorgaans te noemen. Ook mn vrienden..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
voel je niet aangevallen yesse, maar ik kan hem wel begrijpen. jezelf neerhalen toont zwakte.. een negatieve houding ten opzichte van jezelf is een grote downer..
ik ben ook zeker niet perfect, maar dat is mensenlijk. een negatief zelfbeeld valt zeker wel op naar iemand, en kan een afknapper zijn..
dat ik zonder het ooit te hebben herinnert met haar heb lopen dansen in de Teejater? ik vat hem niet zo goed met de link van maandag..?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets met te veel flugel en ene Merel Baetings
Kloptquote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
en om gelijk een cold turkey te maken; impulsiviteit vind ik een van mijn meest toffe eigenschappen..
het brengt je in benarde situaties, maar ook supertoffe..
Dat klinkt enigszins bekend in de orenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
En verder ben ik heel onhandig, houd van sport (doen vooral) (en ook wel alle sport, rugby, voetbal, schoonspringen, schaatsen, zwemmen, tennis, hockey alles.) Ben verslaafd aan online zijn..Enneh films,muziek en series
En ik heb geen vriendinnetje omdat ik veel te verlegen ben om op iemand af te stappen en volgens mensen om me heen straal ik iets uit waardoor mensen niet op mij afkomen
![]()
Hoi Boot! Ja ik ben ook weer in deeltijd aanwezig in de SC, tijdens mijn minder productieve dagen hihi. Lekker weer aan de stage. Hows life?quote:
mijn vrienden vinden mij ook regelmatig knettergek en maf. Ik zou zelf nooit normaal willen zjin. ben de gangmaker in de groep, ben af en toe een schijterd en af en toe heb ik de grootste mond..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb geen negatief zelfbeeld.. Laat dat even duidelijk zijn. Maar mensen neigen om mij 'raar' of niet-doorgaans te noemen. Ook mn vrienden..Maar het is gewoon puur een verzamelwoord voor hoe je mij zou kunnen zien..
Maar er zijn veel mensen die 'normaal' 'volgens de norm' willen zijn. (en nu geen opmerkingen over wat is normaal dan.) Maar daar hoor ik niet bij.
Gelukkig ben ik niet Fries maar een Vlaardinger.. Ik pak dingen wat minder zwaar op dan jij. Anders moet ik overal over nadenken wat ik zeg, en zo ben ik niet. Ik zeg vooral wat ik denk en nou dat het woord raar dan het eerste is wat ik te pakken heb so be itquote:Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het wil noemen, ik vind jezelf raar noemen altijd zo van de toren blazend en daar zijn wij friesen niet zo van.
Als je een fries vraagt hoe het met hem is, dan kun je best als antwoord 'het zou wel minder kunnen' krijgen. In zo'n geval gaat het met een fries goed, beter dan gewoonlijk.
Je hebt maar staan dansen, althans een poging tot.. maar de maandag erop.. was zeg maar.. ze gaf je toen zo'n giftig blik.. was wel een beetje pricelessquote:Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat ik zonder het ooit te hebben herinnert met haar heb lopen dansen in de Teejater? ik vat hem niet zo goed met de link van maandag..?
* Bootje84 studeert nu af bij ING Investment Management.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoi Boot! Ja ik ben ook weer in deeltijd aanwezig in de SC, tijdens mijn minder productieve dagen hihi. Lekker weer aan de stage. Hows life?
Ik schreef toen al 2 jaar geen correct nederlands meer, en nu nog steeds niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha Kuno, ik doelde op je grammaticale fouten, niet op dat je woorden vergeet. En daarnaast, je zat toen pas 2 maanden in het buitenland en ik inmiddels bijna 1,5. DUS! Maar ik vind je nog wel lief hoor!
Fuck, ik heb even een meeting en jullie zijn al een heel topic verder. ¿Spammers?
haha, good ol' time..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt maar staan dansen, althans een poging tot.. maar de maandag erop.. was zeg maar.. ze gaf je toen zo'n giftig blik.. was wel een beetje priceless
Maar ze zou het nu wel vergeten zijn.. eens kijken of we haar ook tegen komen op de reunie
als je erover op wil houden, moet je een nieuw onderwerp brengen...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet Fries maar een Vlaardinger.. Ik pak dingen wat minder zwaar op dan jij. Anders moet ik overal over nadenken wat ik zeg, en zo ben ik niet. Ik zeg vooral wat ik denk en nou dat het woord raar dan het eerste is wat ik te pakken heb so be it![]()
En nu houden we er over op
Het valt me op dat nog niemand gaat lunchen ... En ze vonden het hier raar stom dat ik maar 1 banaan had besteld. Maar vorige keer had ik 2 bananen en had ik er 1 op en lag de ander een week lang bruin en vies te wordenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als je erover op wil houden, moet je een nieuw onderwerp brengen...
Ik vind mensen die altijd precies de goede opmerking klaar hebben geweldig, helaas heb ik dat niet altijd. Verder vind ik de meeste dingen die mensen doen vrij normaal. Je bent jongere en je springt wat uit de band, of dit nou betekent dat je over daken bezig bent om thuis te komen, je overal tussen praat, naakt onderweg bent door stad en dorp of je eigen kots op eet. Het doet me allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn vrienden vinden mij ook regelmatig knettergek en maf. Ik zou zelf nooit normaal willen zjin. ben de gangmaker in de groep, ben af en toe een schijterd en af en toe heb ik de grootste mond..
Ik ben met mn tweede ontbijtje bezig!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het valt me op dat nog niemand gaat lunchen ... En ze vonden het hier raar stom dat ik maar 1 banaan had besteld. Maar vorige keer had ik 2 bananen en had ik er 1 op en lag de ander een week lang bruin en vies te worden
Zoals ik al zei, het is je vergeven. Voor Nederlanders die iets in Nederland willen blijven doen ben ik nog altijd van mening dat het belangrijk is maar goed, voor jou ligt de situatie wat andersquote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik schreef toen al 2 jaar geen correct nederlands meer, en nu nog steeds niet.
Ik ben net terug van de lunch, kan ik nu wel gerust full screen Fok!kenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het valt me op dat nog niemand gaat lunchen ... En ze vonden het hier raar stom dat ik maar 1 banaan had besteld. Maar vorige keer had ik 2 bananen en had ik er 1 op en lag de ander een week lang bruin en vies te worden
Dat vind ik ook, als je in nederland blijft dan hoort je taal ook goed te blijven, voor mij zal nederlands alleen zijn om met mn familie te communiceren en met vrienden, en dan is een groot gedeelte van mn vrienden groep engels dus daar spreek ik geen NL mee.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is je vergeven. Voor Nederlanders die iets in Nederland willen blijven doen ben ik nog altijd van mening dat het belangrijk is maar goed, voor jou ligt de situatie wat anders.
Ik ken het, vaak ben ik wel productief, ben nu veeel minder in de SC dan vorig jaar, goed hequote:Op woensdag 23 april 2008 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 studeert nu af bij ING Investment Management.
supertof hier, alleen heb ik vandaag een soort off-day.. ben niet negatief gestemd oid, maar krijg mezelf amper aan het werk...
y tu?
Nou, dan heb ik even gelukquote:Op woensdag 23 april 2008 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
voel je niet aangevallen yesse, maar ik kan hem wel begrijpen. jezelf neerhalen toont zwakte.. een negatieve houding ten opzichte van jezelf is een grote downer..
ik ben ook zeker niet perfect, maar dat is mensenlijk. een negatief zelfbeeld valt zeker wel op naar iemand, en kan een afknapper zijn..
Dat heb ik ook hoor, en woon toch echt in Nederland... jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ken het, vaak ben ik wel productief, ben nu veeel minder in de SC dan vorig jaar, goed he. Verder begin ik steeds meer te vervreemden van de Nederlandse maatschappij want soms zeggen mensen straattaalwoorden tegen me die ik niet ken.
Ja, ik heb het toen hetzelfde gedaan met een stel britten en Duitsers.. Die wouden graag weten waar wij het als Nederlanders over hadden.. Die vonden het gemeen dat wij meerdere talen op school kregenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En net heb ik met een collega een Nederlandse Adwords (google red.) op gezet wat echt interessant en heel grappig was > buitenlanders die NLse woorden uit proberen te spreken zijn... oei
dat heb ik met trends die in Nederland zijn, zoals Jumpen enzo, compleet gemist in Nederland...!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Verder begin ik steeds meer te vervreemden van de Nederlandse maatschappij want soms zeggen mensen straattaalwoorden tegen me die ik niet ken.
Nou dan, zijn we het toch nog met elkaar eens. Ik vind als je een Nederlandse opleiding doet op HBO of hoger niveau dat je gewoon foutloos moet kunnen schrijven, helaas is dit lang niet altijd het gevalquote:Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, als je in nederland blijft dan hoort je taal ook goed te blijven, voor mij zal nederlands alleen zijn om met mn familie te communiceren en met vrienden, en dan is een groot gedeelte van mn vrienden groep engels dus daar spreek ik geen NL mee.
En nederlandse woorden vergat ik in het begin ook, maar begin nu steeds meer tweetalig te worden. Dat ik beide talen volledig spreek. nederlands natuurlijk al lang, maar mn engels is ook bijna perfect, paar week terug zij een engelse jongen tegen mij dat mn engels op het nivo is van hem, alleen dat ik geen accent heb, niet echt een nederlands accent maar ook geen brits of amerikaans engels, gewoon standaard engels.
Ja, en daar leren we dan talen bij. Zo ben ik momenteel 4 talig: Fries, Engels, Nederlands en Duits. En heeeeele kleine beetjes Spaans, Deens en Frans.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kuno, dean en ik hebben dat 2 talige van nature al:P
Sorryquote:Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef jna het volgende:
Ik zit nu trouwens al uren met dat liedje van leaf in m'n hoofd door Yesse
Friesquote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
Spreken jullie eigenlijk nog andere talen dan de "normale" (Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans)?
ja, gelukkig ben ik alleen geen friesquote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kuno, dean en ik hebben dat 2 talige van nature al:P
Ik ontvluchtte juist de jumpstyle-rage (was het net afgelopenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat heb ik met trends die in Nederland zijn, zoals Jumpen enzo, compleet gemist in Nederland...!daarentegen toen ik in Kiruna zat (lappland) en de tv daar op een muziek zender stond kwam wel jackel & hyde (??) langs...!
en de goeiemoggel, compleet gemist, of nou ja gemist, natuurlijk wel op internet gezien, maar nog nooit de reclame...
Ik ken een paar woorden Russisch..quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
Spreken jullie eigenlijk nog andere talen dan de "normale" (Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans)?
Zweeds (hoewel wel steeds minder wordt)quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
Duitsers krijgen verplicht ook buitenlandse talen hoor. Net als wij krijgen zij Engels en daarnaast vaak Frans of Spaans. Ik hen hier menig Duitser leren kennen die vloeiend Spaans spreekt... Ze leren het vaak alleen op een andere manier, ze doen meer aan lezen en praten idd minder Engels op school.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het toen hetzelfde gedaan met een stel britten en Duitsers.. Die wouden graag weten waar wij het als Nederlanders over hadden.. Die vonden het gemeen dat wij meerdere talen op school kregen
een heeeeeeeel klein beetje zweeds, en ik probeer ijslands te leren van een ijslander hier, maar dat gaat echt helemaal nergens over die taal, volgens mij is dat ook 1 van de meest moeilijke talen...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
Fries...? Ik kan het wel een beetje verstaan (doordat ik veel zeil(de) ben ik heel veel in friesland en ken ik ook aardig wat friesen en dan wil je net als met spanjaarden, duitsers en fransen toch een beetje weten waar ze over praten dus dan ga je het maar luisteren en proberen te begrijpen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
Och, we kunnen het je wel leren hoor Kuno
Dat is ook zo, maar ja.. het Nederlands is een kleine Europese taal.. en dat leren zij natuurlijk niet. Zo hadden wij wel een eigen taaltje waar wij met elkaar konden communiceren en soms af en toe roddelen. Terwijl de rest er geen touw aan vast kon knoppenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Duitsers krijgen verplicht ook buitenlandse talen hoor. Net als wij krijgen zij Engels en daarnaast vaak Frans of Spaans. Ik hen hier menig Duitser leren kennen die vloeiend Spaans spreekt... Ze leren het vaak alleen op een andere manier, ze doen meer aan lezen en praten idd minder Engels op school.
Nope, vond je het soms niet genoeg?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
klopt lezen is het nog wel een beetje te doen, als je het alfabet kent, maar sprekenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:36 schreef KaheemSaid het volgende:
2 van mijn oude huisgenoten wonen in rusland, dat moet ook vrij moeilijk zijn qua taal.
Beetje Zweeds, Italiaans en Poolsquote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
Ja precies, maar dan ben je ook al een heel eind tochquote:Op woensdag 23 april 2008 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Fries...? Ik kan het wel een beetje verstaan (doordat ik veel zeil(de) ben ik heel veel in friesland en ken ik ook aardig wat friesen en dan wil je net als met spanjaarden, duitsers en fransen toch een beetje weten waar ze over praten dus dan ga je het maar luisteren en proberen te begrijpen.
Maar hele gespreken kan ik niet volgen, meer gewoon woorden en dat ik dan weet waar het over gaat
De woorden zijn vrij makkelijk te doen, het lezen van de letters ook wel.. Maar ze hebben heel veel naamvallen en dat is voor mij niet zo handigquote:Op woensdag 23 april 2008 12:36 schreef KaheemSaid het volgende:
2 van mijn oude huisgenoten wonen in rusland, dat moet ook vrij moeilijk zijn qua taal.
Ohja, ken ook nog een beetje Poolsquote:Op woensdag 23 april 2008 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje Zweeds, Italiaans en Pools
Zo natuurlijk is het niet hoor, alle Nederlanders denken dat ze Duits kunnen maar meestal klinkt het gewoon naar Nederlands met een mislukt Duits accent haha. Maar ik ben wel trots op ons volk die maar altijd proberen overal de taal te leren, dat is echt een hele positieve eigenschap van Nederlandersquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan wel veel dialecten verstaan. Gronings kan ik praten + verstaan, Limburgs ook
En de taal Fries ook een kleeeeein beetje
Daarnaast natuurlijk Engels, Duits en heeeeeel klein beetje Frans
Hehe, naja ik kan het alleen een beetje verstaan, spreken en schrijven voor geen meterquote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ohja, ken ook nog een beetje Pools
Maarja, wat wil je ook
Zin die je dan moet kennen is: Я не понимаю (Ja nee panimajoe) ofwel: Ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt lezen is het nog wel een beetje te doen, als je het alfabet kent, maar spreken
Truequote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is het niet hoor, alle Nederlanders denken dat ze Duits kunnen maar meestal klinkt het gewoon naar Nederlands met een mislukt Duits accent haha. Maar ik ben wel trots op ons volk die maar altijd proberen overal de taal te leren, dat is echt een hele positieve eigenschap van Nederlanders
Ik weet dat het cijfer 14 in het Zweeds, lul in het Pools betekentquote:Op woensdag 23 april 2008 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje Zweeds, Italiaans en Pools
Ah PB ik dacht dat je bedoelde dat ze er überhaupt geen buitenlandse talen leren. Maar idd, welke buitenlander gaat nou Nederlands leren? Ik ken er welgeteld 1, een Duitse vriend van me die al een tijdje in Nederland woont, spreekt vloeiend Nederlands, echt zo goed. Alleen schrijven kan ie niet zo bestquote:Op woensdag 23 april 2008 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ja.. het Nederlands is een kleine Europese taal.. en dat leren zij natuurlijk niet. Zo hadden wij wel een eigen taaltje waar wij met elkaar konden communiceren en soms af en toe roddelen. Terwijl de rest er geen touw aan vast kon knoppen
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet dat het cijfer 14 in het Zweeds, lul in het Pools betekent
[..]
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is het niet hoor, alle Nederlanders denken dat ze Duits kunnen maar meestal klinkt het gewoon naar Nederlands met een mislukt Duits accent haha. Maar ik ben wel trots op ons volk die maar altijd proberen overal de taal te leren, dat is echt een hele positieve eigenschap van Nederlanders
Precies. Duitsers kunnen in principe snel vloeiend Nederlands spreken.. Zie Anni Friesinger, ik vind het wel lief Nederlands met zo'n Duits accentquote:Op woensdag 23 april 2008 12:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ah PB ik dacht dat je bedoelde dat ze er überhaupt geen buitenlandse talen leren. Maar idd, welke buitenlander gaat nou Nederlands leren? Ik ken er welgeteld 1, een Duitse vriend van me die al een tijdje in Nederland woont, spreekt vloeiend Nederlands, echt zo goed. Alleen schrijven kan ie niet zo best. Nederlands leren is net zo zinnig als Catalaans leren, alleen nuttig als je er de rest van je leven wilt blijven...
ik zou wel willen, maar mn visum voor friesland is vorige maand verlopen...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja precies, maar dan ben je ook al een heel eind toch
Moet je eens bij ons in de Wâlden komen, waar we nog echt hardcore Fries spreken
Al die Polen in de klas, moesten elke keer hun lach in te houden.quote:
Ja ik vind het echt superquote:Op woensdag 23 april 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies. Duitsers kunnen in principe snel vloeiend Nederlands spreken.. Zie Anni Friesinger, ik vind het wel lief Nederlands met zo'n Duits accent
Ze kunnen het iig erg snel verstaan is mijn ervaring!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies. Duitsers kunnen in principe snel vloeiend Nederlands spreken.. Zie Anni Friesinger, ik vind het wel lief Nederlands met zo'n Duits accent
Toch een van de leuke momenten als een blije Anni die Studio Sport in het Nederlands te woord staatquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al die Polen in de klas, moesten elke keer hun lach in te houden.
Gevolgd door een blije Erbenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch een van de leuke momenten als een blije Anni die Studio Sport in het Nederlands te woord staat
Maar dat heb ik met de woorden trott (trut) en kut (wat een jonge zeehond is)quote:
Tijdens het schaatsen ook al hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch een van de leuke momenten als een blije Anni die Studio Sport in het Nederlands te woord staat
Die versta je dan helemaal niet meerquote:
[..]
Net dat Göteborg als Jeutebeurji uitgesproken wordt.. Maar met mijn achternaam Berg werd altijd op zijn Zweeds uitgesprokenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik had het in Zweden in het begin steeds over Kutbullar (want ja, je schrijft Köttbullar), blijkt dat je Kött als Sjut uitspreekt
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik had het in Zweden in het begin steeds over Kutbullar (want ja, je schrijft Köttbullar), blijkt dat je Kött als Sjut uitspreekt
Trött inderdaad wat lol heb ik daar aan beleeft toen een zweedse meisje zei dat ze trött was...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dat heb ik met de woorden trott (trut) en kut (wat een jonge zeehond is)
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net dat Göteborg als Jeutebeurji uitgesproken wordt.. Maar met mijn achternaam Berg werd altijd op zijn Zweeds uitgesprokenIn het begin reageerde ik dus eigenlijk nooit.. Nu zit ik bij voetbal alle Zweedse spelers op zijn Zweeds uit te spreken.
en fan (spreekt uit als van) is natuurlijk de vertaling voor shit
Jag är trött..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Trött inderdaad wat lol heb ik daar aan beleeft toen een zweedse meisje zei dat ze trött was...
Hahaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Trött inderdaad wat lol heb ik daar aan beleeft toen een zweedse meisje zei dat ze trött was...
jaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jag är trött..Heb je ook uitgelegd wat de Nederlandse betekenis is
tack tack is ook een mooie jaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:05 schreef Bravebart het volgende:
En lekker steeds tack tack zeggen blijft ook iets moois als NederlanderKlinkt zo boos, maar is heel normaal
Mijn neef die is getrouwd is met een Zweedse, had niet tegen haar gezegd wat trött in het Nederlands betekend. Zij vroeg waarom trött mijn favoriete Zweedse woord is, toen had ik maar uitgelegdquote:Op woensdag 23 april 2008 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaEn toen vorig semester daarna toen we bij een nederlander stonden, vroeg ik haar? in het nederlands ben je trut? en zij antwoorden (in het engels) jaaa ik ga zo naar bed toe, morgen vroeg op
En die nederlander keek toch raar op
dus in het Zweeds zijn de klanken Ö = eu, maar ook o = eu? En hoe zeggen ze dan Berg? Mijn naam is echt übernederlands en ik moet hem vaak herhalenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net dat Göteborg als Jeutebeurji uitgesproken wordt.. Maar met mijn achternaam Berg werd altijd op zijn Zweeds uitgesprokenIn het begin reageerde ik dus eigenlijk nooit.. Nu zit ik bij voetbal alle Zweedse spelers op zijn Zweeds uit te spreken.
en fan (spreekt uit als van) is natuurlijk de vertaling voor shit
Iemand?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:08 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is dat trött dan??
Moe denk ik, zo te lezen...quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik heb het toen hetzelfde gedaan met een stel britten en Duitsers.. Die wouden graag weten waar wij het als Nederlanders over hadden.. Die vonden het gemeen dat wij meerdere talen op school kregen
de rg klank - wordt uitgesproken als rj, dus het is eigenlijk ber-jequote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
dus in het Zweeds zijn de klanken Ö = eu, maar ook o = eu? En hoe zeggen ze dan Berg? Mijn naam is echt übernederlands en ik moet hem vaak herhalen.
Middagquote:Op woensdag 23 april 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de rest van de middag (en week)?
Nog 2 uurtjes en dan ben ik 13 dagen vrijquote:Op woensdag 23 april 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
Mag jij me weer motiveren voor de rest van de week
Volgende week heb ik wel zin in
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes en dan ben ik 13 dagen vrij
Ja want ik verwacht nog een roos vandaagquote:Op woensdag 23 april 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de rest van de middag (en week)?
Werkelijk alle straten staan vol met kraampjes die boeken en rozen verkopenquote:La Diada de Sant Jordi, also known as el dia de la rosa (The Day of the Rose) or el dia del llibre (The Day of the Book) is a Catalan holiday celebrated on April 23 similar to Valentine's Day with some unique twists that show the ancient practice of this day. The main event is the exchange of gifts between sweethearts, loved ones and respected ones. Historically, men gave their girlfriends and wives roses, and women gave their boyfriends and husbands a book to celebrate the occasion.
Doe je goedquote:Op woensdag 23 april 2008 13:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nog 2 uurtjes en dan ben ik 13 dagen vrij
Kom ik daar met mijn 4 boterhammetjes Duo Penotti en glas melkquote:Op woensdag 23 april 2008 13:24 schreef Bootje84 het volgende:
zo, ff een stevige lunch achter de kiezen:
2 bruine broodjes met krabsalade
picanto met curry
quiche
1 croissantje met ham en kaas erop (niet erin)
milk and fruit aardbei-kers
Dudequote:Op woensdag 23 april 2008 13:24 schreef Bootje84 het volgende:
picanto met curry
quiche
2 kleine bruine boterhammen, 1 met sandwich spread en halve vruchtenhagel en halve old amsterdamquote:Op woensdag 23 april 2008 13:24 schreef Bootje84 het volgende:
picanto met curry
quiche
Jammer dat het een dialect is, dat Walds. Woorden als saturdy bestaan niet in het fries, dat is gewoon sneon.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet je eens bij ons in de Wâlden komen, waar we nog echt hardcore Fries spreken
Dat snap ik!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
2 kleine bruine boterhammen, 1 met sandwich spread en halve vruchtenhagel en halve old amsterdam
3 crackers, 1 met Duo-Penotti, 1 met vlokfeest en 1 met appelstroop
2 droge witte boterhammen
1 plakje koek met kandij
en halfvollemelk.
En nu zit ik vol
quote:
It is all yoursquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |