abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:52:26 #101
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58316665
Het doet me in ieder geval deugd dat Reker alleen steun krijgt van zijn campingvriendje, en de rest van de PSV-coryfeeën hem afvalt .
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58316678
‘Bestuurlijke crisis PSV nadert hoogtepunt’
Geschreven op zaterdag, 26 april om 09:43

Het dondert in Eindhoven. Niet door de onlangs behaalde landstitel, maar vanwege de bestuurlijk wanorde die na het interview van doelman Gomes met Voetbal International is ontstaan. Gisteren werd al bekend dat de manager technische zaken, Stan Valckx, zijn taken bij de club dient neer te leggen na een aanvaring met algemeen directeur Jan Reker. Valckx schaart zich achter de woorden van Gomes, hetgeen hem een dissonant heeft gemaakt binnen PSV. De oud-speler is nog altijd in functie, maar mag volgens De Telegraaf eerdaags zijn congé verwachten. Martin van Geel, oud-Ajax, wordt genoemd als zijn opvolger.

Als resultaat van alle heisa lijkt ook de langste tijd van scout Piet de Visser er op te zitten. Hij hekelt volgens de zaterdageditie van de krant de rol van Reker, die ‘de PSV-warmte’ verloren zou doen gaan. Het besluit van De Visser om Eindhoven de rug toe te keren zou al zo goed als vast staan.

Grootste probleem voor PSV zal echter de spelersgroep gaan vormen. FIFA-makelaar Vlado Lemic is inmiddels gedegradeerd tot persona non grata in de ogen van Reker, die hem dan ook de wacht heeft aangezet. Lemic is een belangrijke schakel in het buitenlandnetwerk van de Eindhovenaren, en dan met name in Zuid-Amerika.

Zo is hij verantwoordelijk geweest voor de komst van spelers als Gomes, Alex, Mateja Kezman, Danko Lazovic en Edison Mendéz. Nu eerstgenoemde heeft gedreigd op te stappen wanneer Reker zijn taken niet neerlegt, zoude er ook bij enkele andere spelers twijfels bestaan over het voortzetten van hun carrière in Brabant.

Ex interim-trainer Sef Vergoossen is helder in zijn bewoordingen over de makelaar. “Ik denk dat deze man onverantwoord diep in PSV zit, terwijl hij geen officiële functie heeft en dus ook niet direct op zijn daden aanspreekbaar is.”
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:00:43 #103
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:13:40 #104
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58316869
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:00 schreef pfaf het volgende:
Het zou mooi zijn als Reker De Visser, Gomez en co er uit gooit.
Wat heeft Reker te zeggen over de spits van Stuttgart?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:17:11 #105
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 10:29:45 #106
135486 Manu82
How you doin'?
pi_58317039
Het wordt er echt gezelliger op

Hadden Faber en Vanenburg trouwens ook geen hekel aan Reker?
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 10:32:43 #107
135486 Manu82
How you doin'?
pi_58317075
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:52 schreef djnospinzone het volgende:
Het doet me in ieder geval deugd dat Reker alleen steun krijgt van zijn campingvriendje, en de rest van de PSV-coryfeeën hem afvalt .
Sef heeft geen caravan en wil wel met Jantje naar l'Alpe d'Huez deze zomer
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_58317574
Lijkt me duidelijk dat zo'n figuur straks je opstelling gaat bepalen
pi_58319676
quote:
Van Raaij: 'Je hebt mannen als Lemic nodig'

PSV lijdt onder de interne machtsstrijd die is losgebarsten na het spraakmakende interview van doelman Gomes in Voetbal International. De Braziliaanse doelman brandde Jan Reker af en de algemeen directeur liet weten te denken dat Vlado Lemic achter de 'hij eruit of ik eruit' van Gomes zit.

Technisch directeur Stan Valckx is al geslachtofferd vanwege zijn te nauwe banden met Vlado Lemic, de adviseur van Gomes en flink wat andere spelers. Reker wil verder schoon schip maken om de invloed van Lemic te beperken.

In de Volkskrant geeft voormalig voorzitter Harry van Raaij PSV advies. 'Je moet zulke mensen natuurlijk niet te veel invloed op je beleid laten hebben. Als veel belangrijke mensen aan één man zijn verbonden, moet je daar zorgvuldig mee omgaan', aldus Van Raaij.

'Aan de andere kant heb je mannen als Lemic nodig. Ze hebben een belangrijk netwerk. Je moet ermee leren leven', relativeert Van Raaij. Lemic zou via zijn broer Zoran, die wél een officiële FIFA-makelaar is, een te grote vinger in de pap hebben achter de schermen in Eindhoven.

www.vi.nl
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:32:06 #110
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58320453
Het begin van het einde van PSV.
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:46:50 #111
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58320724
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oei, ik dacht dat het allemaal wel met een sisser af zou lopen, maar dit begint wel ernstige vormen aan te nemen. .
Welke spelers in de huidige selectie horen bij die Lemic?
De Visser ook weg. ?!
Iemand enig idee?
Go Reker. Nu Van Geel binnenhalen en de club van binnenuit helemaal rot maken. Kan die arrogantie ook weer even de kast in.
-
pi_58321500
Piet de Visser , die kan toch niet zo via de achteruitgang vertrekken .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58321685
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Iemand enig idee?
behalve Gomes zijn dat Jonathan Reis, Lemos Fagner, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic, Eduardo Alcides en Cassio Ramos. In Nederland is hij soms ook actief voor Edison Méndez.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 26 april 2008 @ 16:25:08 #114
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58322255
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:48 schreef dndiek het volgende:

[..]

behalve Gomes zijn dat Jonathan Reis, Lemos Fagner, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic, Eduardo Alcides en Cassio Ramos. In Nederland is hij soms ook actief voor Edison Méndez.
Niet veel soeps dus, op Gomes na.
-
pi_58322325
Ik vraag me af of deze ellende er was geweest als die Lemic niet de zaakwaarnemer was van de publiekslieveling...

En dat Van Geel genoemd wordt
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58324688
Gomes gaat weg .. dat staat vast. Het grote geld ligt voor hem voor het oprapen. Verder kan hij europees wat gaan bereiken.
pi_58330939
Jammer dat PSV het stilhoud tot na het seizoen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58374285
Wat een heerlijke soap .
quote:
Flavio Tenius onthutst naar Brazilië
door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - De rust is allerminst weergekeerd bij PSV. Nadat Gomes zijn vertrouwen opzegde in Jan Reker, adviseur Vlado Lemic de wacht werd aangezegd, manager voetbalzaken Stan Valck in aanvaring kwam met de algemeen directeur en meesterscout Piet de Visser zich beraadt op de toekomst, is er alweer een volgend 'slachtoffer'. De nieuwe keeperstrainer Flavio Tenius is gedesillusioneerd teruggekeerd naar Brazilië.

Op voorspraak van Gomes bereikte PSV in februari een mondeling akkoord met de keeperstrainer van Cruzeiro, die in Eindhoven Joop Hiele zou moeten opvolgen en naar eigen zeggen de toezegging kreeg om al op 1 maart van start te gaan. Sef Vergoossen hield de tussentijdse komst van Tenius echter tegen, waarna 1 juli als begindatum werd geprikt. Omdat de keeperstrainer zijn baan in Brazilië al had opgezegd, naar Nederland was gereisd en opeens vier maanden werkloos was, werd hem door Gomes onderdak verleend.

Hoewel Tenius al enige tijd Nederlands studeerde en drie dagen stage liep bij HSV van de nieuwe PSV-trainer Huub Stevens, vertrok hij afgelopen week spoorslags naar Brazilië. De niet aangekondigde aanstelling van Hans Segers als tweede keeperstrainer en het feit dat zijn contract nog steeds niet is ondertekend, zorgen ervoor dat ook Tenius geen vertrouwen meer heeft in Reker. Zijn zaakwaarnemer is op zoek naar een nieuwe club voor de keeperstrainer.

[ Bericht 86% gewijzigd door BliksemSchigt op 29-04-2008 08:59:00 ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:33:20 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58375087
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een heerlijke soap .
[..]

Aan het begin van het nieuwe seizoen is alles weer rustig bij PSV.

Maar goed, wellicht zónder Vlado Lemic, Heurelho Gomes, Flavio Tenius, Stan Valckx en Piet de Visser.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58375944
quote:
De Visser: 'Beloftes worden niet nagekomen'

29/04/2008 10:10

EXCLUSIEF - Aan de chaos bij PSV komt maar geen einde. Na doelman Heurelho Gomes en technisch manager Stan Valckx stapt nu ook scout Piet de Visser op bij PSV.

De 73-jarige talentenspeurder, die al meer dan twaalf jaar is betrokken bij PSV en de ontdekker is van onder meer Alex en Gomes, ergert zich aan de rol die algemeen directeur Jan Reker speelt bij de Eindhovense club.

'Al vóór zijn aanstelling afgelopen zomer was mijn advies aan de raad van commissarissen: Laat hem niet op de technische stoel zitten!', zegt De Visser tegen VI. 'Hij is een voetbalman en wil zich altijd overal mee bemoeien. Als je dat niet indamt, krijg je onherroepelijk problemen.'

De Visser hekelt vooral de loze beloftes die Reker sinds zijn komst aan spelers heeft gedaan. Zo kreeg de Braziliaan Jonathan Reis de belofte dat hij zeker 25 keer bij het eerste elftal in actie zou komen.

Ook gaf Reker de toenmalige trainer Ronald Koeman groen licht om Kenneth Perez naar Eindhoven te halen, terwijl hij even daarvoor tijdens een scoutingsvergadering nog had besloten dat de Deen juist níet naar PSV zou komen.

De Visser: 'Ik heb Reker gezegd: Jij doet beloftes aan spelers die je nooit kunt nakomen tegenover je trainer. Die spelers komen vervolgens bij hun zaakwaarnemers. Die schieten mij aan, want ik heb de spelers gescout. Ik zit daardoor in een moeilijk parket, want beloftes worden niet nagekomen.'

In de nieuwe uitgave van Voetbal International licht De Visser zijn breuk met PSV uitgebreid toe.
De Visser komt dus met het zelfde verhaal. Reker roept van alles, doet een beetje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58376156
quote:
'Ajax wil Piet de Visser halen'

Tegenover Radio Rijnmond gaf Hans van der Zee aan dat hij wil proberen om Piet de Visser naar Amsterdam te halen. Van der Zee maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de scouting van Ajax. Nu De Visser heeft aangegeven dat hij twijfelt of hij bij PSV blijft, wil Van der Zee proberen om hem bij Ajax te krijgen.
pi_58376193
Het is net kwartet, mag ik van jou Piet de Visser, ok doe mij dan ff Martin van Geel .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58379138
Wie komen er deze week nog meer bij?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:01:43 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58379974

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:07:20 #125
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58380064
Het is een grote beerput die open gaat. Prijzenswaardig hoe ze het in Eindhoven nog zo lang binnenskamers hebben kunnen houden.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:19:56 #126
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58380286
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is net kwartet, mag ik van jou Piet de Visser, ok doe mij dan ff Martin van Geel .
Lijkt mij een goede ruil
><(({°>
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:28:41 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58380482
Edward Sturing (hoofd opleidingen) ook nog eens weg bij PSV, gaat goed daar.
pi_58380535
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
Edward Sturing (hoofd opleidingen) ook nog eens weg bij PSV, gaat goed daar.
Dat was al bekend voor deze hele situatie. Zijn opvolger is ook al een tijdje bekend (Vloet)
pi_58380568
Mooi dom van PSV dat ze Piet de Visser nu ook laten lopen , dan kunnen ze veel beter Jan Reker eruit gooien.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:37:07 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58380648
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:31 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat was al bekend voor deze hele situatie. Zijn opvolger is ook al een tijdje bekend (Vloet)
Oh, ja. Ligt me wel iets van bij, normaal boeit PSV me niet zo.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:39:19 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58380704
quote:
En of ie het PSV Topic even goed in de gaten houdt!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:42:03 #132
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58380755
Hmmm, wie doet daar het licht uit?
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:45:40 #133
15869 gr8w8
Better by design.
pi_58380821
Als het zo doorgaat, wordt Ajax ook dit jaar weer al in september tot kampioen uitgeroepen..
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:46:17 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58380831
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
Als het zo doorgaat, wordt Ajax ook dit jaar weer al in september tot kampioen uitgeroepen..
pi_58381094
Als eerste reactie komt toch bij me naar boven dat als Reker iets om PSV geeft hij maar beter op kan stappen. Gelijk of niet.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_58381113
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een heerlijke soap .
[..]
Het begint een beetje op de puinhopen van Ajax te lijken
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:49:39 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58384431
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:01 schreef Bruce117 het volgende:

Het begint een beetje op de puinhopen van Ajax te lijken
Daar hebben ze flink geruimd en nieuwe mensen aangesteld.
Het wachten is nu tot ze dat bij Philips ook gaan doen. Te beginnen met Reker wegsturen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58384690
Waarom zou Reker moeten opstappen als hij het gelijk aan zijn zijde heeft?

Ik krijg toch het vermoeden dat het één grote kliek is met Lemic en zodoende diverse contacten onderhoudt met spelers en ook andere clubs (oa Partizan Belgrado, Brugge en Chelsea), en dat is jaren goed gegaan maar het is natuurlijk een beetje een ongezonde manier van werken en ik denk dat Jan Reker daar een stokje voor heeft willen steken maar dat hij niet wist dat Lemic zó diep in de club zat en dat zelfs Stan Valckx en Piet de Visser bij het 'complot' horen.

Over het interview van Piet de Visser in de Vi ten slotte:
Hij zegt oa dat de belofte was gedaan dat Perez niet zou komen en dat hij uiteindelijk tóch kwam. Met die louche maffia-kliek van Lemic in mijn achterhoofd verdenk ik hem bij deze uitspraak ook van een dubbele agenda. Hij had vast al een andere speler voor die positie op het oog waaraan ze met z'n allen konden verdienen, maar vervolgens kwam Perez - waarschijnlijk op voorspraak van Reker - toch en je kunt niet bepaald zeggen dat Perez een slechte aankoop was? In die korte periode is hij zeker belangrijk geweest voor Psv.

Piet de Visser zegt ook dat Lemic al 10 jaar bij de club zit en nu op een enorm slechte manier wordt weggezet, maar als je het artikel leest hoe Lemic bij Psv is binnengekomen, via zijn al even onbetrouwbare vriendje Gerets dan weet ik wel hoe en waarom hij daar al 10 jaar zit, en dan is het volkomen terecht als Reker daar iets tegen wilt doen, of die Lemic nu mede verantwoordelijk is geweest voor een paar topaankopen of niet, het klimaat is ongezond en het kan niet goed blijven gaan en dan zit je op een gegeven moment met een verziekte cultuur én een zieke club.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_58385894
Wat een puinhoop.
pi_58392438
Ben benieuwd naar Reker's kant van het verhaal. Zullen we binnenkort wel horen..

[ Bericht 84% gewijzigd door Radegast op 30-04-2008 01:05:07 ]
  woensdag 30 april 2008 @ 01:21:06 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58392977
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:31 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd naar Reker's kant van het verhaal. Zullen we binnenkort wel horen..
Die zit nu in Mexico het werk van z'n scouts te doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58393039
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd.

Reker z'n positie wordt toch wel vrij onhoudbaar vind ik...
That's all folks!
pi_58393085
De RvC steunt hem toch?
pi_58394025
quote:
Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef Radegast het volgende:
De RvC steunt hem toch?
na het interview met gomes wel ja, maar inmiddels hebben valckx, de visser en hiele ook hun zegje gedaan, en zou je toch verwachten dat de rvc ook enigzins na gaat denken
pi_58394603
RvC PSV schaart zich achter Reker
Geschreven op woensdag, 30 april om 08:13

De Raad van Commissarissen van PSV staat als één man achter Jan Reker. De algemeen directeur van de Eindhovenaren kreeg de afgelopen week een hoop kritiek te verduren uit verschillende geledingen binnen de club, maar lijkt vooralsnog niet te hoeven vrezen voor zijn functie. “Wij laten onze algemeen directeur niet in de kou staan, en dat blijft zo,” aldus voorzitter Frits Schuitema. “Wij laten ons niet vertellen door wie dan ook dat onze algemeen directeur weg moet. Niet van buiten de club én niet van binnen de club. Voor zo'n beslissing zijn de commissarissen verantwoordelijk en niemand anders. De commissarissen staan achter Reker en dat zie ik niet snel veranderen,” zegt de preses in De Telegraaf.

Het hele circus kwam op gang nadat doelman Gomes in een interview zijn ongezouten kritiek uitte op Reker. De Braziliaan liet weten op te zullen stappen wanneer Reker dat niet zou doen, en werd vervolgens bijgestaan door technische directeur Stan Valckx en scout Piet de Visser.

De RvC heeft echter geen zin om de oren te laten hangen naar het drietal. “Naar onze mening doet de organisatie het goed. De financiële positie is goed, we zijn kampioen geworden en we hebben overwinterd in Europa. Dat zijn criteria waar we naar kijken. We laten ons niet dwingen dingen te doen, waar we niet achterstaan.”

Het enige wat PSV nu dient te doen volgens Schuitema, is alle commotie zo snel mogelijk beteugelen. “In deze situatie lijkt het ons beter om op de achtergrond te blijven en niet op elke uitspraak te reageren. Wij houden scherp voor ogen wat goed is voor de totale club en niet wat goed is voor individuen. Natuurlijk zijn we niet blij met wat er gebeurt. Het zorgt voor onrust. Maar het haalt ons niet van onze koers af. Achter de schermen werken we hard om de rust te herstellen.”

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59273

pi_58395216
Staat ook in het AD en Telegraaf, dus het niet zo ' '.
pi_58395243
quote:
Op woensdag 30 april 2008 04:48 schreef WooZ het volgende:

[..]

na het interview met gomes wel ja, maar inmiddels hebben valckx, de visser en hiele ook hun zegje gedaan, en zou je toch verwachten dat de rvc ook enigzins na gaat denken
Dus als meerdere mensen het verhaal op elkaar hebben afgestemd dan is het per definitie waar

Volgens mij staan alle mensen die je noemt inclusief Piet de Visser onder invloed van Lemic en hebben ze er belang bij dat Lemic zijn grote invloed mag blijven behouden.

Ik ben hier echt van overtuigd sinds ik een artikel uit het NRC heb gelezen uit 2000 dat verhaalt over louche praktijken van Gerets en Lemic bij Club Brugge en hoe de aanstelling bij Psv is verlopen daarna.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_58395396
Mooi verhaal van de Visser. Hij legt hier even haarfijnuit hoe het werkt in de voetbalwereld op de transfermarkt. Daat moet een AD zich helemaal niet aan wíllen branden. Dit zijn van die onzichtbare netwerken die de smeerolie van de transfermarkt zijn.

En zijn mening over de pers, wederhoor en dergelijk, dat wisten we toch ook al? De media in NL is gewoon slecht gesteld. Er wordt met termen als maffia gegooid, want dat verkoopt. Maar uitzoeken of het klopt, ho maar.
pi_58396194
quote:
In een opmerkelijke reactie tegenover het Eindhovens Dagblad laat Jan Reker weten verbaasd te zijn over de uitspraken van Piet de Visser. Reker zegt dat beide partijen de werkafspraken met De Visser twee weken geleden nog met een jaar hebben verlengd. Volgens Reker heeft technisch manager Stan Valckx die overeenkomst samen met De Visser bekrachtigd. "Als Piet die nu wil opzeggen, dan zouden we het graag van hemzelf horen. Op dit moment ligt er alleen een verhaal in de VI waar hij dat vertelt", zo zegt Reker. De Visser liet in het interview weten dat de problemen al lang geleden zijn aangekaart binnen PSV en ook het interview was aangekondigd.
The soap continues.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')