Wat heeft Reker te zeggen over de spits van Stuttgart?quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:00 schreef pfaf het volgende:
Het zou mooi zijn als Reker De Visser, Gomez en co er uit gooit.
Sef heeft geen caravan en wil wel met Jantje naar l'Alpe d'Huez deze zomerquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:52 schreef djnospinzone het volgende:
Het doet me in ieder geval deugd dat Reker alleen steun krijgt van zijn campingvriendje, en de rest van de PSV-coryfeeën hem afvalt.
quote:Van Raaij: 'Je hebt mannen als Lemic nodig'
PSV lijdt onder de interne machtsstrijd die is losgebarsten na het spraakmakende interview van doelman Gomes in Voetbal International. De Braziliaanse doelman brandde Jan Reker af en de algemeen directeur liet weten te denken dat Vlado Lemic achter de 'hij eruit of ik eruit' van Gomes zit.
Technisch directeur Stan Valckx is al geslachtofferd vanwege zijn te nauwe banden met Vlado Lemic, de adviseur van Gomes en flink wat andere spelers. Reker wil verder schoon schip maken om de invloed van Lemic te beperken.
In de Volkskrant geeft voormalig voorzitter Harry van Raaij PSV advies. 'Je moet zulke mensen natuurlijk niet te veel invloed op je beleid laten hebben. Als veel belangrijke mensen aan één man zijn verbonden, moet je daar zorgvuldig mee omgaan', aldus Van Raaij.
'Aan de andere kant heb je mannen als Lemic nodig. Ze hebben een belangrijk netwerk. Je moet ermee leren leven', relativeert Van Raaij. Lemic zou via zijn broer Zoran, die wél een officiële FIFA-makelaar is, een te grote vinger in de pap hebben achter de schermen in Eindhoven.
www.vi.nl
Iemand enig idee?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oei, ik dacht dat het allemaal wel met een sisser af zou lopen, maar dit begint wel ernstige vormen aan te nemen..
Welke spelers in de huidige selectie horen bij die Lemic?
De Visser ook weg.?!
behalve Gomes zijn dat Jonathan Reis, Lemos Fagner, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic, Eduardo Alcides en Cassio Ramos. In Nederland is hij soms ook actief voor Edison Méndez.quote:
Niet veel soeps dus, op Gomes na.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
behalve Gomes zijn dat Jonathan Reis, Lemos Fagner, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic, Eduardo Alcides en Cassio Ramos. In Nederland is hij soms ook actief voor Edison Méndez.
quote:Flavio Tenius onthutst naar Brazilië
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - De rust is allerminst weergekeerd bij PSV. Nadat Gomes zijn vertrouwen opzegde in Jan Reker, adviseur Vlado Lemic de wacht werd aangezegd, manager voetbalzaken Stan Valck in aanvaring kwam met de algemeen directeur en meesterscout Piet de Visser zich beraadt op de toekomst, is er alweer een volgend 'slachtoffer'. De nieuwe keeperstrainer Flavio Tenius is gedesillusioneerd teruggekeerd naar Brazilië.
Op voorspraak van Gomes bereikte PSV in februari een mondeling akkoord met de keeperstrainer van Cruzeiro, die in Eindhoven Joop Hiele zou moeten opvolgen en naar eigen zeggen de toezegging kreeg om al op 1 maart van start te gaan. Sef Vergoossen hield de tussentijdse komst van Tenius echter tegen, waarna 1 juli als begindatum werd geprikt. Omdat de keeperstrainer zijn baan in Brazilië al had opgezegd, naar Nederland was gereisd en opeens vier maanden werkloos was, werd hem door Gomes onderdak verleend.
Hoewel Tenius al enige tijd Nederlands studeerde en drie dagen stage liep bij HSV van de nieuwe PSV-trainer Huub Stevens, vertrok hij afgelopen week spoorslags naar Brazilië. De niet aangekondigde aanstelling van Hans Segers als tweede keeperstrainer en het feit dat zijn contract nog steeds niet is ondertekend, zorgen ervoor dat ook Tenius geen vertrouwen meer heeft in Reker. Zijn zaakwaarnemer is op zoek naar een nieuwe club voor de keeperstrainer.
Aan het begin van het nieuwe seizoen is alles weer rustig bij PSV.quote:
De Visser komt dus met het zelfde verhaal. Reker roept van alles, doet een beetje.quote:De Visser: 'Beloftes worden niet nagekomen'
29/04/2008 10:10
EXCLUSIEF - Aan de chaos bij PSV komt maar geen einde. Na doelman Heurelho Gomes en technisch manager Stan Valckx stapt nu ook scout Piet de Visser op bij PSV.
De 73-jarige talentenspeurder, die al meer dan twaalf jaar is betrokken bij PSV en de ontdekker is van onder meer Alex en Gomes, ergert zich aan de rol die algemeen directeur Jan Reker speelt bij de Eindhovense club.
'Al vóór zijn aanstelling afgelopen zomer was mijn advies aan de raad van commissarissen: Laat hem niet op de technische stoel zitten!', zegt De Visser tegen VI. 'Hij is een voetbalman en wil zich altijd overal mee bemoeien. Als je dat niet indamt, krijg je onherroepelijk problemen.'
De Visser hekelt vooral de loze beloftes die Reker sinds zijn komst aan spelers heeft gedaan. Zo kreeg de Braziliaan Jonathan Reis de belofte dat hij zeker 25 keer bij het eerste elftal in actie zou komen.
Ook gaf Reker de toenmalige trainer Ronald Koeman groen licht om Kenneth Perez naar Eindhoven te halen, terwijl hij even daarvoor tijdens een scoutingsvergadering nog had besloten dat de Deen juist níet naar PSV zou komen.
De Visser: 'Ik heb Reker gezegd: Jij doet beloftes aan spelers die je nooit kunt nakomen tegenover je trainer. Die spelers komen vervolgens bij hun zaakwaarnemers. Die schieten mij aan, want ik heb de spelers gescout. Ik zit daardoor in een moeilijk parket, want beloftes worden niet nagekomen.'
In de nieuwe uitgave van Voetbal International licht De Visser zijn breuk met PSV uitgebreid toe.
quote:'Ajax wil Piet de Visser halen'
Tegenover Radio Rijnmond gaf Hans van der Zee aan dat hij wil proberen om Piet de Visser naar Amsterdam te halen. Van der Zee maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de scouting van Ajax. Nu De Visser heeft aangegeven dat hij twijfelt of hij bij PSV blijft, wil Van der Zee proberen om hem bij Ajax te krijgen.
Lijkt mij een goede ruilquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is net kwartet, mag ik van jou Piet de Visser, ok doe mij dan ff Martin van Geel.
Dat was al bekend voor deze hele situatie. Zijn opvolger is ook al een tijdje bekend (Vloet)quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
Edward Sturing (hoofd opleidingen) ook nog eens weg bij PSV, gaat goed daar.
Oh, ja. Ligt me wel iets van bij, normaal boeit PSV me niet zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat was al bekend voor deze hele situatie. Zijn opvolger is ook al een tijdje bekend (Vloet)
En of ie het PSV Topic even goed in de gaten houdt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
Als het zo doorgaat, wordt Ajax ook dit jaar weer al in september tot kampioen uitgeroepen..
Het begint een beetje op de puinhopen van Ajax te lijkenquote:
Daar hebben ze flink geruimd en nieuwe mensen aangesteld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:01 schreef Bruce117 het volgende:
Het begint een beetje op de puinhopen van Ajax te lijken
Die zit nu in Mexico het werk van z'n scouts te doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:31 schreef Radegast het volgende:
Ben benieuwd naar Reker's kant van het verhaal. Zullen we binnenkort wel horen..
Ik ben ook erg benieuwd.quote:
na het interview met gomes wel ja, maar inmiddels hebben valckx, de visser en hiele ook hun zegje gedaan, en zou je toch verwachten dat de rvc ook enigzins na gaat denkenquote:Op woensdag 30 april 2008 01:32 schreef Radegast het volgende:
De RvC steunt hem toch?
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:39 schreef MrSleep het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59273
Dus als meerdere mensen het verhaal op elkaar hebben afgestemd dan is het per definitie waarquote:Op woensdag 30 april 2008 04:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
na het interview met gomes wel ja, maar inmiddels hebben valckx, de visser en hiele ook hun zegje gedaan, en zou je toch verwachten dat de rvc ook enigzins na gaat denken
The soap continues.....quote:In een opmerkelijke reactie tegenover het Eindhovens Dagblad laat Jan Reker weten verbaasd te zijn over de uitspraken van Piet de Visser. Reker zegt dat beide partijen de werkafspraken met De Visser twee weken geleden nog met een jaar hebben verlengd. Volgens Reker heeft technisch manager Stan Valckx die overeenkomst samen met De Visser bekrachtigd. "Als Piet die nu wil opzeggen, dan zouden we het graag van hemzelf horen. Op dit moment ligt er alleen een verhaal in de VI waar hij dat vertelt", zo zegt Reker. De Visser liet in het interview weten dat de problemen al lang geleden zijn aangekaart binnen PSV en ook het interview was aangekondigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |