abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58277609
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:36 schreef FJD het volgende:
Gedraai, ontkenning en slachtofferrol. Geen wonder dat je zo blij bent met de PvdA.
Dingen rechtzetten is in de slachtofferrol vervallen?
quote:
Zowel 5 en 7 posts hierboven staan (uitgebreid) onderbouwde en inhoudelijke standpunten.
Nou , pas maar een linkje waarin je vaste % HRA verklaart en verdedigd. En vele andere dingen die je gewoon laat liggen. Wellicht omdat je ze zelf niet eens begrijpt maar goed het zal verder wel.

pi_58277618
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:40 schreef FJD het volgende:
Je zegt het niet met zoveel woorden. Eerlijk, je bent wel wat sluw dat betreft en weet het heel subtiel neer te zetten. Je weet toch ook wel dat formuleringen een zekere momentum hebben en daar maak je dankbaar gebruik van, slimmerik

Maar goed, kom je zelf nog met inhoud of zal ik het topic maar als verloren beschouwen?
De ja vu jij-bak van FJD. Hulde

En ja ik wacht met smart op al die punten die je gewoon links liet liggen.
pi_58277632
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb jij de lagere school afgerond vraag ik mij soms af?
En ik vraag me wel eens af of jij soms leidt aan geheugenverlies, aangezien je vaak zat je eigen posts en reacties vergeet, of net doet alsof ze niet bestaan.

Dus idd, wie de schoen past trekke hem aan.

Krijgen we nog die excuses eigenlijk? Of wil je zelf nog excuses
pi_58277668
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En ik vraag me wel eens af of jij soms leidt aan geheugenverlies, aangezien je vaak zat je eigen posts en reacties vergeet, of net doet alsof ze niet bestaan.

Dus idd, wie de schoen past trekke hem aan.

Krijgen we nog die excuses eigenlijk? Of wil je zelf nog excuses
Bied maar excuses aan voor dat ettelijk lage niveau van je. Meer hoef je niet te doen.
pi_58277698
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Bied maar excuses aan voor dat ettelijk lage niveau van je. Meer hoef je niet te doen.
Hitler kaart trekken en vervolgens klagen over niveau...damn.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou , pas maar een linkje waarin je vaste % HRA verklaart en verdedigd. En vele andere dingen die je gewoon laat liggen. Wellicht omdat je ze zelf niet eens begrijpt maar goed het zal verder wel.
Je wilt een linkje naar waar ik iets verklaar wat ik links heb laten liggen. Snap jij het zelf wel? Anyway, het antwoord op de vraag staat op de vorige pagina. Ja dat is pas net getikt, dat is een beetje de definitie van links laten liggen; dat je het nog niet behandeld had.

Kom je zelf binnenkort ook nog met een werkbare visie op het betaalbaar houden van de verzoringsstaat of met commentaren op mijn repliek?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58277714
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

! Grappenmaker, de enige met wansmaak ben jij met je Hitlervergelijkingen

Voor de gein eens doen: control + f op het topic en dan zoeken op het woordje Hitler, 3x raden wie zijn naam daar bij staat als poster van het bericht !!
pi_58277738
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

! Grappenmaker, de enige met wansmaak ben jij met je Hitlervergelijkingen

Voor de gein eens doen: control + f op het topic en dan zoeken op het woordje Hitler, 3x raden wie zijn naam daar bij staat als poster van het bericht !!
En zoals jij bezig bent? Mij vieze woorden in de mond leggen?

Dat is echt walgelijk.
pi_58277790
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:46 schreef FJD het volgende:
Je wilt een linkje naar waar ik iets verklaar wat ik links heb laten liggen. Snap jij het zelf wel? Anyway, het antwoord op de vraag staat op de vorige pagina. Ja dat is pas net getikt, dat is een beetje de definitie van links laten liggen; dat je het nog niet behandeld had.
Je maakt er een sport van om anderen woorden in de mond te leggen. En ja "over die rijkeluismensen" en die hitler passage"

Draai het nou niet om.
pi_58277804
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En zoals jij bezig bent? Mij vieze woorden in de mond leggen?

Dat is echt walgelijk.
Welke woorden leg ik je in de mond dan? Doe gewoon eens wat ik zeg, control + f en dan op Hitler zoeken, wat komt daar als eerste uit? Lieg ik dan ofzo als ik zeg dat jouw naam daar bij staat?

En dat je in FB gaat lopen huilie doen omdat je er niet meer zelf uitkomt is misschien wel heel typerend voor jouw gedrag in dit topic
pi_58277841
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke woorden leg ik je in de mond dan? Doe gewoon eens wat ik zeg, control + f en dan op Hitler zoeken, wat komt daar als eerste uit? Lieg ik dan ofzo als ik zeg dat jouw naam daar bij staat?

En dat je in FB gaat lopen huilie doen omdat je er niet meer zelf uitkomt is misschien wel heel typerend voor jouw gedrag in dit topic
Ik constateer slecht. Maar eerlijk ik vergooit liever mijn tijd an posters die niet lopen te baggeren als jij en FJD (wat een galbak).
pi_58277862
en we gaan inhoudelijk door, een herstart zullen we maar zeggen
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat doen we dan met die bouwvakkers? Door latne werken tot na hun 67e?
Ja. Je zorgt voor ander werk of je komt in de WAO of je haalt de 67.
quote:
Ja, maar wat dacht je van differentiatie naar beroepsgroep?
Klinkt heel leuk maar je ziet toch hopelijk ook wel dat de bureaucratie die daarmee gemoeid gaat enorm zal zijn? Bepalen wat zwaar is, hoe lang je er moet werken, wat er gebeurt als je halverwege je leven van zwaarte wisselt en ga zo maar door.
quote:
Je begrijpt het zelf wat je hier zegt
Ja.
quote:
Dat had bij de overheid niet gekund?
Zoals gezegd; heb je dit in het verleden gezien? Nee.
quote:
Nee? Het zal zeker wel gebeuren. en dat heeft implicaties voor de kwaliteit. Ik hoop maar dat overheid er goed op gaat toezien.

De overheid bepaalt de afzetmarkt en de producten. Concurrentie op prijs kun je vergeten, je angst is dus ongegrond.
quote:
Voor de onderkant staat het onder druk. Maar ja, jij hoort niet tot die doelgroep.
Dat de kosten stijgen ligt niet aan het systeem an sich. Dat gebeurt al jaren zo.
quote:
Is weer iemand die er iets aan wilt doen, en ja dan is het weer niet goed.
Jaja, laten we wederom de mensen pakken die geld hebben want die hebben hun leven nog niet genoeg belasting betaalt. Vervolgens zul je zien dat er steeds meer arme ouderen komen en moet dat weer gerepareerd worden. Het zijn allemaal kunstgrepen om maar zo lang mogelijk om het probleem heen te draaien; we worden allemaal ouder en hebben dus langer pension.
quote:
De PvdA wilde maar al te graag. Blijf wel realistisch.
Er is niets onrealistisch aan de constatering dat we van dit kabinet niets hoeven te verwachten op dit gebied.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar je uitgebreid onderbouwde alternatieven
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58277884
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik constateer slecht. Maar eerlijk ik vergooit liever mijn tijd an posters die niet lopen te baggeren als jij en FJD (wat een galbak).
Dat is geen antwoord op de vraag EchtGaaf, je maakt net de beschuldiging dat ik je woorden in de mond leg, welke zijn dat dan? En geef me gelijk even de linkjes daarnaartoe, wil je?
  donderdag 24 april 2008 @ 13:58:43 #163
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_58277969
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:54 schreef FJD het volgende:
en we gaan inhoudelijk door, een herstart zullen we maar zeggen
[..]

Een herstart aub.

Geen geneuzel aub, laat de discussie op inhoud plaatsvinden. Probeer ook daadwerkelijk je beweringen met onderbouwde stukken 'bewijs' te staven.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 24 april 2008 @ 14:00:15 #164
Stranger than fiction
pi_58278002
In het volgende topic met een schone lei beginnen.
  donderdag 24 april 2008 @ 14:18:57 #165
Stranger than fiction
pi_58278407
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties