Da heet tegendenkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:26 schreef moussy het volgende:
nou! De vorige school zal ook best meegedacht hebben, maar niet in het straatje van het kind of moederZe gaat nog altijd met plezier naar school
Raar hoor! Als ie 't kan, kan ie 't toch????!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:06 schreef Stout het volgende:
Tegendenken.... hier vind de RTdat Timo niet naar AVI-uit (is avi 9)mag omdat ie in groep 3 zit...
![]()
De juf en ik denken er anders over....Wij denken met elkaar mee, de RT denkt tegen
2-1 en wij winnen.
Morgen ga ik eens even met de RT om tafel....
ja, en een goed jaar later brak ik 'm weer en iets later nog een keer. Hij is nu scheef en het gewricht doe het niet meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:12 schreef chacama het volgende:
Stout, dat lijkt me ook geen pretje. Heb je daar veel last van gehad?
Dat is dan toch echt balen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:59 schreef Stout het volgende:
Hoera voor Piet !! Geniet er maar van !!
[..]
ja, en een goed jaar later brak ik 'm weer en iets later nog een keer. Hij is nu scheef en het gewricht doe het niet meer
Misschien moet ik ook eens een beloning koppelen aan een doelpuntquote:Op zondag 1 juni 2008 18:18 schreef moussy het volgende:
Ik ben ook een voetbal-schreeuw-moeder.. ik betaal zelfs 10 euro voor een doelpunt"Je eerste doelpunt dit toernooi is een tientje waard, dat is een half DS spel
"
Gister was het gratisVorige week betaalde ik een euro per doelpunt, dat heeft me 3 euro gekost. Dit was haar laatste toernooi en ze waren érg hoog ingedeeld dus ik dacht nah eens opjutten die handel
En nu ligt ze uitgekakt een boek te lezen (Anubis, ca 12 jr, dus zo slecht gaat het nog niet op de nieuwe school)
René vind het geweldig, bakt er ook meer niet dan wel van, máár ze kijkt niet meer verschrikt op als er een bal aan komt, zo van owww ehm een bal en nu?!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens een beloning koppelen aan een doelpuntChristan bakt er nog niks van
Maar dat maakt niks uit, hij heeft er plezier in
Ik leer juist van wat mijn ouders in mijn ogen fout deden. Hier wordt niet degene gestraft die het hardst gilt (Wouter), maar de aanstichtster (Sterre).quote:Op maandag 2 juni 2008 14:01 schreef livelink het volgende:
Ja, ik deed het zelf vroeger ook en ik vond het zo onrechtvaardig dat ik altijd de schuld kreeg, maar nu begrijp ik mijn ouders ineens wat beter.
Een "goeie" bekende, of 1tje waar ze om weg is gegaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:03 schreef moussy het volgende:
[..]
René vind het geweldig, bakt er ook meer niet dan wel van, máár ze kijkt niet meer verschrikt op als er een bal aan komt, zo van owww ehm een bal en nu?!Over 2 weken moet ik ook, de moeders tegen de dochters
![]()
![]()
ow en volgend schooljaar heeft René weer een bekende er bij van haar oude school.. op de nieuwe school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |