dan zou ik hem ook niet dwingen. dat is zielig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:43 schreef lily het volgende:
Dwingen helpt hier niet...hij verstijft gewoon (echt als een beeld) en wordt zo'n beetje hysterisch (van angst).
Als hij bij vriendjes speelt dan fietsen zij vrolijk rond door de buurt en hij rent er dan achteraan. Het feit dat zijn vriendjes (en nu ook zijn broertje) wel fietsen deert hem ook niet.
nee, preciesquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan zou ik hem ook niet dwingen. dat is zielig.
Ze halen toch wat uit, vaakquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Met als laatste hoogtepunt plassen in de prullebak bij de gymles![]()
ja dat hoop ik ook, want het enige veilige, vertrouwde, voor haar aan school, haar houvast heb ik dus net voor haar omver gehakt, weg vriendje, weg, klas, weg juffie... op naar de echte grote school, met die enorme tafels, dat enorme school plein.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat is best moeilijk ja. Je weet niet of je er goed aan doet. Maar verveling is zéker niet goed voor haar. Wie weet vindt ze de uitdaging wel heel erg leuk. Als ik het zo lees kan het niveau geen probleem vormen. Hopelijk vindt ze gauw een vriendje of vriendinnetje, dat zal het vast makkelijker maken.
ik nietquote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef bixister het volgende:
aaaah Leah, ik ben zowaar een keer op tijd!![]()
Ik ook nietquote:
Alicia ziet nooit kinderen die veel ouder zijn dus geen idee of ze daar wel een klik mee zal hebben, ze is de langst zittende in de klas (ze is met 3 jaar en 7/8 mnd daar gekomen) De kleuterschool is hier nog apart van de andere klassen dus die ziet ze niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:02 schreef poemojn het volgende:
Knorretje, speelt Alicia alleen met jongere kinderen? Of ook wel met (veel) oudere kinderen? Dat laatste (dus wel met andere leeftijden maar niet met leeftijdsgenootjes) komt veel bij kinderen met ontwikkelingsvoorsprong die niet met ontwikkelingsgelijken te maken hebben. En dat kan ook faalangst, onzeker gedrag enz veroorzaken (doordat kinderen zich aan elkaar spiegelen en merken dat ze afwijken).
Sterkte hopelijk blijkt dit de goede keus te zijn!
Saskia was echt een heel leuk boerinnetjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:01 schreef Belana het volgende:
livelink, hoe is die nabespreking van de video gegaan dan? of lees ik ergens overheen? fijn dat het goed voelt iig.
ah ET, wat ziet ze er lief uit! overigens wel weer herkenbaar gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |