Nou, dat vond ik zondag dus ook het engste. Ik vertrouw Christan wel, die doet geen gekke dingen. Maar je weet niet wie hij tegenkomt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:23 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk dat mn kids het wel kunnen hoor....Zo met zn tweetjes naar de beekse Bergen, of met een groepje zwemmen..... Ik vertrouw alleen de rest van de wereld nog niet zo!
och, ik roep ook maar wat. misschien worden het ook gewoon frietjes-met-wat-erbij.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:14 schreef moussy het volgende:
bbq-en, altijd veilig
Ik weet nog niet wat René wil en of ze wel een feestje wil. Ze heeft wel vandaag haar DS gekocht waar ze vreselijk lang voor gespaard heeft! Zo trots als een aap is ze.
Cas ook nu hij geen uitgezakt-permanent-kapsel meer heeft... iedereen moet het zien en iedereen loopt hem tot nu toe voorbij
maar waarom zou je zeggen dat ze dat nog niet hoeft te weten? ze wil het toch weten? er zijn boekjes voor haar leeftijd die op haar niveau uitleggen hoe het lichaam werkt, en waar landen liggen. en misschien is schrijven van woorden te hoog gegrepen, maar probeer dan met losse (magneet)letters oid.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:59 schreef chacama het volgende:
alle hulp is welkom. Ben nu erg onzeker. Wil haar gewoon steunen, maar merk dat haar frustratie om dingen te willen begrijpen soms zo ver buiten mijn bereik ligt, dat zij dan ook weer verdrietig wordt. En de woorden: dat hoef je nu nog niet te weten, dan hoeft pas als je zes ben (bv. hoe je dingen moet schrijven of hoe het lichaam werkt, waar landen liggen en wat iets in het Engels is) is vaak alleen maar reden tot verdriet en niet geruststelling.
voeg daar dan maar meteen professor plons aan toequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:52 schreef E.T. het volgende:
*Ontdekhoek en Speeldernis aan favorieten toevoegt
daar zijn ze laatst met school heen geweest , was wel leuk idd al hoeft Saskia er niet nog een keer heenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voeg daar dan maar meteen professor plons aan toe![]()
Hier ook 2 amateur sterrenkundigen....ze weten werkelijk alles. Van Supernova tot rode reus en alles er tussen in. Merijn moet volgende week voorlezen in de klas....keuze van het boek is vrij. Hij koos voor een sterrenboek maar juf vond dat te ingewikkeld voor de rest van de klasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:35 schreef Grijs het volgende:
Daan mag volgende week zijn (eerste) spreekbeurt houden. Hij doet zijn spreekbeurt over het zonnenstelsel, ik ben benieuwd wat de kinderen uit z'n klas (groep 4) ervan vinden!
Ik sprak laatst een juf (die Daan ook kent) op een feestje en zij zei dat hij z'n spreekbeurt misschien beter voor groep 8 kan houden. Volgens mij zou Daan dat nog wel leuk vinden ook
.
luca en mijn persoon hoor je ook altijd al van verre aankomen: luca altijd luid bellend en ik die roep dat als hij niet ophoudt, ik die bel binnen een minuut van zijn fiets sloop, vervolgens hoor je mij roepen dattie rechts moet houden en vervolgens dat hij uit moet kijken voor de spiegels van de daar geparkeerde auto's.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:19 schreef Leah het volgende:
Freek zwalkt ook alle kanten op, en kijkt nergens naar. De hele buurt, en school, horen ons al van verre aankomen, vanwege mijn geschreeuwde instructies
.
Ook al eens een aanfietsing met een (gelukkig langzame auto gehad) idd.
Volhouden maar, al is alleen naar school nog laaaaaang geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |