Weet je zeker dat ie dat niet vanuit het hokje post?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst blij dat je hier post.
Dan kom je vanavond tenminste niet de villa in.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
Het is toch hartstikke slecht voor die piano om vannacht buiten te staan?
[ afbeelding ]
GDKMIKEY (Vandaag om 20:37:48) Reagerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef Lady-night het volgende:
Mike schijnt online te zijn op NL....als hij het is..
Dat geloof ik wel. Hij kent geen andere site die over DGK gaat. En hij zoekt toch zijn aandacht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef Lady-night het volgende:
Mike schijnt online te zijn op NL....als hij het is..
Hij vroeg een buissniscard ofzo. Voor als hij zijn eigen imperium heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:50 schreef Lady-night het volgende:
Brian wil zo bij het passen zijn en dan zeggen dat Huub op Brian wil gaan lijken met dat pak...
Wat vroeg hij nou aan die man van de pakken iemand gehoord>>
mikequote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Hij kent geen andere site die over DGK gaat. En hij zoekt toch zijn aandacht.
Jawel, je geeft zelf het antwoord al, die was voor Amandaquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef Disana het volgende:
Oh, toch een klok. Ik snap het niet hoor, gisteren was Nadia voor Amanda gratis en langer.
volgens mij krijgt Huub nu ook een keer een mazzeltje met de klok...... hij gaat weer opnieuw tellenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef Disana het volgende:
Oh, toch een klok. Ik snap het niet hoor, gisteren was Nadia voor Amanda gratis en langer.
heeft tie toen ook regelmatig gehadquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:00 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik drink sinds januari al niet meer, hoe vind je die?
Ik denk dat Syl denkt 'had je dat alcoholverbod maar toen ik er nog in zat'.
De familie van Huub zal wel denken, voer dat toneelstukje maar op zonder ons .quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:00 schreef coldstar het volgende:
Huub zijn trouwpak is aan gekomen....schoonmama loopt mee om het te beoordelen en te kijken welke stropdas het beste is. Vreemd dat de familie van Huub helemaal nergens bij betrokken is.
Huub, heeft Sylvia aan de telefoon.
de klok is weg en komt later weer met 5 minuten extra terug in beeld.....DGK redactie is goedgemutst nu het einde in zicht is.
Verschrikkelijk toch van DGK redactie, ze trekken Huub altijd voor.....quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij kreeg net al 5 minuten extra...en gewoon geen klok is helemaal handig.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef T-lex het volgende:
Kunnen ze Huub niet nog een kwartiertje geven...stream 3 en 4 zijn top.
Niemand?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:58 schreef BarryK het volgende:
Weet iemand van welk bedrijf die man is?
Misschien moeten ze trouwen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik hou heel veel van je.
Syl: Ik ook van jou.
de familie van Huub is nu niet in de kooi, en das uitzoeken tijdens de plechtigheid is wel wat laat toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
De familie van Huub zal wel denken, voer dat toneelstukje maar op zonder ons .
Ze zijn echt ruimhartig bij de FEBO, wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:04 schreef tipsch het volgende:
Ah, Huub na Amanda/Nadia ook een gratis teleoontje, goh.
Ratten hebben een lecht lange termijn geheugen. En een selectief geheugen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:04 schreef rooie3 het volgende:
Brian meteen weer opmerken dat het telefoontje wel lang was.Maar Amanda zegt mocht ik gisteren ook met Nadia en jij met mikey.
Ze hadden natuurlijk joris nog even kunnen laten komen ofzo. . .Kwestie van organiseren lijkt me.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
de familie van Huub is nu niet in de kooi, en das uitzoeken tijdens de plechtigheid is wel wat laat toch?
Waarom wil je het weten, ga je ook trouwen?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:06 schreef coldstar het volgende:
Ik vind wel dat iedereen echt vrolijk kijkt.....de feeststemming straalt ervanaf. Het lijkt wel een begrafenis.....
De moeder van Claire is net zo slim als haar dochter. Huub heeft het pak aan en moeder Claire zegt, het zit als gegoten....hahaha. Ja moeder Claire dat heb je met maat pakken.......![]()
noouuuuuu. Dees is ook echt helemaal gratis?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn echt ruimhartig bij de FEBO, wist je dat nog niet?
SylvieSaai inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:05 schreef ThomasSlayer het volgende:
Silvia , dat was toch die stille met van die door jarenlang cocaine gebruik aangetaste bruine tandjes?
Die meid waarvan een hoop mensen het vermoedde hadden dat ze diepgang had omdat er niks uit kwam.
Die bij binnenkomst met een peuk in een hoekje op de bank dook om er vervolgens nooit meer uit te komen.
Oh ja die afgrijselijke doos.
Nu weet ik het weer.
Kijk, en dát geloof ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik hou heel veel van je.
Syl: Ik ook van jou.
Zo'n kind gun je toch een Fantaquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef Borga het volgende:
Held Huub vertelt trots over zijn alcoholverbod. Wat een sukkeltje
Wil het natuurlijk afkraken..Wat hem niet zal lukken..quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:09 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
waarom moet dat rattespul nou weer loeren.......
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
De familie van Huub zal wel denken, voer dat toneelstukje maar op zonder ons .
dat ben ik met je eens...... maar dat is de regie te verwijten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk joris nog even kunnen laten komen ofzo. . .Kwestie van organiseren lijkt me.
ik ben het helemaal met Amanda eens.... die kleur schoenen vind ik helemaal nixquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
alleen de schoenen zei ze hm kutwijf rot op daar
Huub had ook voor cp's iemand kunnen uitnodigen, maar ik vraag me af of hij het belangrijk genoeg vindt om dat met iemand te delen. In elk geval niet met zn moeder want die wil hij in dit stadium van het spel niet meer uitnodigen zei hij laatst. Al is ze er morgen wel bij neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:12 schreef Desii het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens...... maar dat is de regie te verwijten.
Had het ook leuker gevonden als Joris nu zijn drie dagen had gekregen
met een rietjequote:
Of zou ze de pil niet meer slikken? en is ze stiekem zwanger geworden? niks is te gek voor haar ben ik bang voor...quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft last van steken. Onder water misschien?
[ afbeelding ]
Ik ko hier niet meer bij van het lachen.....wat een theater zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:11 schreef Marrije het volgende:
Waarom doen ze niet eerst dat vrijgezellenfeest? Met een beetje geluk hoeft er dan geen pak meer gekozen te worden.
Ik geloof best dat ze hem nog iedere dag mist...quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
Da's toch flauwekul? 'Ik mis hem nog steeds elke dag.'
Volgens mij is het een kwestie van (gebrek aan) aandacht.
ja hondje jou baasje had geen tijd voor jou jij was veels te veel voor haarquote:
Ja en on top of that dat die aandacht naar Huub en Claire gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
Da's toch flauwekul? 'Ik mis hem nog steeds elke dag.'
Volgens mij is het een kwestie van (gebrek aan) aandacht.
Ja en dat het verdriet nou bovenkomt is toeval? Daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze hem nog iedere dag mist...
Het kan net de druppel zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en dat het verdriet nou bovenkomt is toeval? Daar trap ik niet in.
Misschien één van de andere 19 verlepte troela's? Huub is wel voor minder gevallenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:22 schreef jacq2 het volgende:
denken ze nu werkelijk dat deze enigszins verlepte dame in haar roze bristoljurkje huub gaat verleiden??? dacht het niet
amanda heeft nergens recht op .quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft ook recht op haar verdriet.
past die misselijkheid wel bij, en daarna weer normaal kunnen etenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Of zou ze de pil niet meer slikken? en is ze stiekem zwanger geworden? niks is te gek voor haar ben ik bang voor...
Natuurlijk niet, die wacht gewoon af of hij wel winnen gaat. Wint hij dan mag hij nog een keer bellen, verliest hij dat hoort hij nooit meer wat......quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en dat het verdriet nou bovenkomt is toeval? Daar trap ik niet in.
Je bedoelt de druppel op een berg verdriet om die hond of de druppel op een berg frustratie dat Claire morgen een stralende bruid is ipv zij?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kan net de druppel zijn geweest.
Omg slap me, ik neem het op voor dellie
Ja en ze was vast al wel 5 minuten binnen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Marieke_B het volgende:
En de Bossche Bol van onderen:
[ afbeelding ]
dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bedoelt de druppel op een berg verdriet om die hond of de druppel op een berg frustratie dat Claire morgen een stralende bruid is ipv zij?
Sjantal had toch een ''afspraak'' met Jaap. Ze zou Held Huub een oor aan naaien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
Chantal heeft nieuws:
Katie herstelt goed..
van de nieroperatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |