Zelfs een operatie is niet nodig. Haar mond en tong zijn nog verdoofd, ik merk er niks van.....slabek as usual.quote:
Nee, en zo wel dan wil ik weten welke KNO-arts om deze tijd spreekuur heeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda is terug. Alles is helemaal owkeeeey. Geen last meer van wurgreflecties en ze mag weer zingen.![]()
![]()
![]()
Is er iemand hier die dit BS verhaal gelooft?
En dat gaat naar een keelarts terwijl ze vanmiddag gezopen heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
De arts heeft gezegd: Je zal nooit een klassieke zangeres worden maar gewoon zingen gaat wel lukken.
Veeg me op.
Gelukkg is ze wel een klassieke schoonheid.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
De arts heeft gezegd: Je zal nooit een klassieke zangeres worden maar gewoon zingen gaat wel lukken.
Veeg me op.
Of dat ze gewoon haar k-schmoel houdtquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ze weer mag zingen.
Ik hoop dat Rob de zangleraar lekker wegblijft.
Ze is vertrokken om 18.50 uur, terug om 20.00 uur. Need I say more?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef blomst het volgende:
Hoelang is Amanda weggeweest?
Normaal mag je na een verdoving in de keel een uur niet eten en drinken.
Dan weten we nu van wie CL air E dat heeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef Leandra het volgende:
En Amanda maar doorratelen (lijkt me lastig als je tong nog verdoofd is) en Claire d'r moeder zit er maar bij te kijken van "juist ja... whatever"
Wel leuk dat ze af en toe zo begrijpend knikt
Wat is het toch lelijk om iemand zo glashard te horen liegen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat gaat naar een keelarts terwijl ze vanmiddag gezopen heeft.
Mooi toch... kunnen veinzen dat je interesse hebt in het verhaal en ondertussen lekker "yeah right" denkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan weten we nu van wie CL air E dat heeft
Ik kan daar ook maar niet aan wennen. Dat Amanda door de mand valt is een leuke bijkomstigheid, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:16 schreef tipsch het volgende:
Wat is het toch lelijk om iemand zo glashard te horen liegen.
http://www.knoartsen.nl/quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en zo wel dan wil ik weten welke KNO-arts om deze tijd spreekuur heeft
YEAH RIGHTquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi toch... kunnen veinzen dat je interesse hebt in het verhaal en ondertussen lekker "yeah right" denken
Als iemand even belt weet je het zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:19 schreef sander-3 het volgende:
[..]
http://www.knoartsen.nl/
Misschien die...Lijkt me het meest aannemelijke
Zou goed kunnen. Jaap en Brian staat nog wat te wachten morgen, als hun plannen doorgaan. Bram en Ron staan op scherp.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of we Brian en Jaap niet mochten zien omdat de vader van Claire anders weer boos wordt.
waarom denken ze allemaal te kunnen zingen daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Veeg me op.
Mr. D staat ook op het lijstje volgens Huub. We houden het SIMPEL hè?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft op zijn lijstje Dennis Bergkamp op nummer 1 gezet
Ik ben voor het eerst blij dat je hier post.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zeggen altijd, dat je als man op je schoonmoeder moet letten, qua uiterlijk.
[ afbeelding ]
Dan treft Huub het niet, gluiperd zoals hij is.
Qua innerlijk heeft Claire alles van haar moeder. GOLDDIGGERS (net als die pa van haar)
Dus wat dat betreft passen Huub en Claire wel bij elkaar.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst blij dat je hier post.
Dan kom je vanavond tenminste niet de villa in.
Huh? Dus de moeder van Claire is een golddigger en haar vader ook?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zeggen altijd, dat je als man op je schoonmoeder moet letten, qua uiterlijk.
[ afbeelding ]
Dan treft Huub het niet, gluiperd zoals hij is.
Qua innerlijk heeft Claire alles van haar moeder. GOLDDIGGERS (net als die pa van haar)
Dus wat dat betreft passen Huub en Claire wel bij elkaar.
Ik zou er niet eens op reageren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huh? Dus de moeder van Claire is een golddigger en haar vader ook?
Ik ben al een tijdje aan het posten hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mr. D staat ook op het lijstje volgens Huub. We houden het SIMPEL hè?
Derrel en Tiff rotten op. Tot nooit meer ziens.![]()
+1.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
Ik ben voor het eerst blij dat je hier post.
Dan kom je vanavond tenminste niet de villa in.
Precies wat ik dacht. En ik vraag me af hoe Brian denkt hem weer binnen te krijgen, want zijn vriend is weg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
Het is toch hartstikke slecht voor die piano om vannacht buiten te staan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |