Huub vindt haar helemaal niksquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
huub vind haar niks ,of het feit dat ze komt?
dat komt omdat dweiltje een kneus eerste klas isquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
och jee rat weer bij jaap zeikt ie weer in zijn sokker de smeerpijp.
Ik snap niet dat ricardo zo party trekt voor rat en del terwijl zijn broers zo fan zijn Huub en claire
Het is echt verbazingwekkend, het totale gebrek aan zelfkennis dat die gozer keer op keer tentoonspreidt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef jacq2 het volgende:
brian zegt: zelfspot heb ik zelf hier geleerd, maak jezelf belachelijk.
nou brian , daar ben je ultiem in geslaagd........
Ja Brian, je hebt helemaal gelijk...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef jacq2 het volgende:
echt waar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef sander-3 het volgende:
Brian heeft het over internet..
Maar jaap heeft al internet, of teminste, toen mikey er was. Toen kon ik altijd hun schaakpartijen volgen via Fritz. Mike zat toen altijd op internet te schaken
das helemaal niks dan ,waarom verzinnen ze niets heftigers dan alcohol of niet iedereen is te verleidenquote:
Wat heeft Brian nu niet geleerd in dat hok, de lijst is eindeloos. Ik kan er inmiddels om lachen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef jacq2 het volgende:
Dit zou toch zo'n vet filmpje zijn voor de finale!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja Brian, je hebt helemaal gelijk...http://www.dumpert.nl/med(...)arri_replanning.html
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk..................
Ze zijn niet echt inventief daar, en origineel ook niet, het is altijd weer een nieuw blik vrouwen opentrekken om Huub zo ver te krijgen dat hij in de fout gaatquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
das helemaal niks dan ,waarom verzinnen ze niets heftigers dan alcohol of niet iedereen is te verleiden
Ja, zo is het cirkeltje rondquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft Brian nu niet geleerd in dat hok, de lijst is eindeloos. Ik kan er inmiddels om lachen.
Wat maakt die rat zichzelf onsterfelijk belachelijk.
Nope.........quote:
heeft hij echt zoveel deuren gesloopt en dat stukje van kortsluiting met wie was dat en is dat nog ergens te vinden (langer dan dit?)quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit zou toch zo'n vet filmpje zijn voor de finale!
Moet je trouwens maar is opletten als je jaap ziet schaken. Als het is met die blauw/witte vakjes zit ie tegen iemand te schaken op internet. Weet overigens niet of dat nog zo is, want ik hoorde jaap ook zeggen dat ie een nieuwe fritz had gekregen (dus of dat nog hetzelfde is gebleven weet ik niet)quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
behalve sander heeft niemand Brian gehoord over internet aansluiten?
Was echt een glijstem alert. Jaap keek ook heel wantrouwig.
Darryl is weggestuurd denk ik.
Ik hoop dat ze een flinke douw krijgen en een onderzoek naar dataverkeer !!![]()
Het is niet de eerste keer hè? Jaap kreeg de schuld maar Brian is de oorzaak dat ze geen internet meer hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat ze een flinke douw krijgen en een onderzoek naar dataverkeer !!![]()
kan het geen gelimiteerde toegang zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Moet je trouwens maar is opletten als je jaap ziet schaken. Als het is met die blauw/witte vakjes zit ie tegen iemand te schaken op internet. Weet overigens niet of dat nog zo is, want ik hoorde jaap ook zeggen dat ie een nieuwe fritz had gekregen (dus of dat nog hetzelfde is gebleven weet ik niet)
Hij mocht zelf geen vrienden uitnodigen en iets regelen.........dat is voorbehouden aan A en B.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Urquhart het volgende:
Huub kreeg toch geen vrijgezellenavond, of heb ik weer iets gemist?
Brian had het over draadjes en een poort.Toen gingen de streams van hun af.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
hij mag geen vrienden uitnodigen, en meot het doen met dronken Sjantal, Brian en Jaapquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Urquhart het volgende:
Huub kreeg toch geen vrijgezellenavond, of heb ik weer iets gemist?
Dus misschien krijgt jaap wel info van buitenaf via schaakzetten en schaaknotaties?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
kan het geen gelimiteerde toegang zijn?
Bijvoorbeeld alleen schaken en verder niets?
Any way, Brian en jaap zijn nog steeds niet te zien.
een ontslagronde tegen Jaapquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Ziet het volgende:
huub kreeg een focking brainwave tijdens het douchen
..en dat is iets waar ik me nog steeds kwaad om kan maken, die privileges van die twee, om te kotsenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij mocht zelf geen vrienden uitnodigen en iets regelen.........dat is voorbehouden aan A en B.
Rat en z'n PSP. Hoe werkt dat dan precies met dat schaken van Jaap?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef sander-3 het volgende:
Brian heeft het over internet..
Maar jaap heeft al internet, of teminste, toen mikey er was. Toen kon ik altijd hun schaakpartijen volgen via Fritz. Mike zat toen altijd op internet te schaken
Nou, er zit wel een soort van PM in fritz.. Heb enkele keren hem een berichtje gestuurd, maar kreeg niks terugquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dus misschien krijgt jaap wel info van buitenaf via schaakzetten en schaaknotaties?
het opvallende (vond ik) was dat Brian het zo bracht dat Jaap het moest gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian had het over draadjes en een poort.Toen gingen de streams van hun af.
Tijdens het douchen of na een bezoekje aan het hokje en Stijn?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Ziet het volgende:
huub kreeg een focking brainwave tijdens het douchen
heb het ook gehoort over internetquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:22 schreef Marieke_B het volgende:
Het idee is dat B & A zich moeten uitspreken..
Kan.. ze zullen wel gewoon een netwerk hebben ofzoiets. Hoe kunnen ze anders die muziek op alle pc´s hebben. Najah, boeiend verder.. ze zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
kan het geen gelimiteerde toegang zijn?
Bijvoorbeeld alleen schaken en verder niets?
Any way, Brian en jaap zijn nog steeds niet te zien.
Dat is toch niet echt een verrassing, of welquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef avonne het volgende:
Claire zegt "mooi"
geen vragen, geen discussie.
Ideale echtgenote
dan weet hij het antwoord toch al gewoon? snap de nut niet hiervan ,of hij verteld clair iets en gata iets anders doen ....quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
precies, daar gaat het om
hij wil gewoon weten waar zij nu staan
nu ze zulke dikke maatjes met jaap zijn
Wat heeft dat nu voor zin?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef Marieke_B het volgende:
Huub wil een ontslagronde voor Jaap aanvragen.
En 'm dan erin houden..
CL air E is een fruitvliegjequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
Claire mist de eerlijkheid en het kritische vermogen om tegen Huub te zeggen dat het een zinloos plan is.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan weet hij het antwoord toch al gewoon? snap de nut niet hiervan ,of hij verteld clair iets en gata iets anders doen ....
hahaha, bedankt voor het proberen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nou, er zit wel een soort van PM in fritz.. Heb enkele keren hem een berichtje gestuurd, maar kreeg niks terug
quote:
dat weet je zowiezo wel ,ok huub das toch duidelijk dat jaap bij iedere *aanhangt* dat moet zelfs voor huub te zien zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:28 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat je dan weet hoe dik amanda en brian met jaap zijn
o, was dat het. Ik zat me al af te vragen wanneer hij gedouchet had.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tijdens het douchen of na een bezoekje aan het hokje en Stijn?
Aha, thanksquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:28 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat je dan weet hoe dik amanda en brian met jaap zijn
echt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou op tv was zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goed te zien dat die trut wat in brajen zijn broek zak stopte
Tv maken, daar gaat het om. Een ontslagronde zomaar voorbij laten gaan is toch ook zonde, niet dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef avonne het volgende:
o, was dat het. Ik zat me al af te vragen wanneer hij gedouchet had.
anyway, kansloos plan.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tv maken, daar gaat het om. Een ontslagronde zomaar voorbij laten gaan is toch ook zonde, niet dan?
Wat denk je? Natuurlijk niet. Het was wel overduidelijk. In tegenstelling tot de aanleiding tot de bodychecks van Kenneth. Oh nee, wacht ... dat was Huub's schuld.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
echt?
en zei de voice over er nog iets over?
Ik quote mezelf maar even, iemand?quote:
nee helemaal niks volgens mij ik was aan het opleten en ze duwde er iets in kon je heel goed zien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
echt?
en zei de voice over er nog iets over?
nou, samen met Jaap niet gezien sinds de stream van het internet verhaal werd afgehaald.quote:
volgens mij met jaap achterquote:
ooooo dat zou wat zijn he als rat weet geknoeid heeft met de internet samen met jaapquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, samen met Jaap niet gezien sinds de stream van het internet verhaal werd afgehaald.
Ik zit ook te wachten. Pammetjes of para?
dat zou een stunt zijn he zo vlak voor de final betrapt worden die rat met internetquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, samen met Jaap niet gezien sinds de stream van het internet verhaal werd afgehaald.
Ik zit ook te wachten. Pammetjes of para?
Welnee, doen ze toch niks meer aan in dit stadium van het spel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ooooo dat zou wat zijn he als rat weet geknoeid heeft met de internet samen met jaap
nee, niet samen. Hij probeerde Jaap uit te lokken het te doen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ooooo dat zou wat zijn he als rat weet geknoeid heeft met de internet samen met jaap
maar jaap is al terug en rat nog niet kun je zien hoe smeerlap het is toch zoveel mensen moeten hem helpen nog vals willen spelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Welnee, doen ze toch niks meer aan in dit stadium van het spel.
Mark my words, dit wordt onder het tapijt geveegd, óf alleen Jaap krijgt een sanctie.
Ach het luisterapparatuur bestrafte ze niet en ook stiekum spelinformatie via de pc krijgen werd niet bestraft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat zou een stunt zijn he zo vlak voor de final betrapt worden die rat met internet
Ik hoop dat ie naar het ziekenhuis is..quote:
ik zie jouw avatar al op het bordes zwaaienquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik ga voor een exit rat
jawellll laat me nou even hopen dat ie er uit knikkerd pleaseeeequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach het luisterapparatuur bestrafte ze niet en ook stiekum spelinformatie via de pc krijgen werd niet bestraft.
wordt nog steeds uit beeld gehouden dusquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:53 schreef sander-3 het volgende:
brian kwam van links (op stream 1 en 2)... dus hij zal wel achter geweest zijn..
Als Huub eerder gecast was dan is het niet logisch dat hij niet bij de eerste 9 zat, tenzij ze twijfels hadden over welke "rol" ze hem moesten laten vervullen, en Brian zich daarna nog aanmeldde als poolboy, waarna ze in hem de mooiboy zagen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
Huub is eerder gecast dan Brian. Volgens Derrel had Huub een voorsprong op Brian toen hij het hok inkwam, hoe dan? De eerste paar maanden van DGK waren nogal gezapig, de uitspattingen van Brian en Zdngmw daargelaten.
Pammetjes hebben tijd nodig, die slaat pas aan na een uurtje ofzo.quote:
Het moet voor Amanda natuurlijk onverteerbaar zijn, al die aandacht voor Huub en Claire, daar kan ze niet tegen, dat moet gecompenseerd worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:55 schreef Leandra het volgende:
Is Amanda naar het "ziekenhuis"?
Wel apart trouwens... zo'n afspraak om deze tijd. Ik dacht dat de meeste artsen er normale spreekuren op nahielden, en tijdens andere uren wel wat beters te doen hebben dan een consult met iemand die de hele dag op d'r reet bij het zwembad hangt.
Maar misschien wordt ze morgen van de trouwerij nog zo "ziek" dat ze dan spontaan naar het ziekenhuis moet... Ritje EHBO ofzo, dan moet Brian vast mee, kan de trouwerij toch nog leuk worden![]()
En Amanda achteraf natuurljik beledigd dat het om haar ernstig ziek zijn niet geannuleerd is
Ze was volgens mij gisteren ook gewoon ziek omdat ze al die aandacht voor een ander niet trekt...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het moet voor Amanda natuurlijk onverteerbaar zijn, al die aandacht voor Huub en Claire, daar kan ze niet tegen, dat moet gecompenseerd worden.
Vanmiddag zag je het al, na de "Trouwerij" van Jaap en zijn Rachel kreeg ze ook een kadootje, en zo gaat het steeds, het is alsof ze zoet gehouden moet worden.
Goffer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:03 schreef Leandra het volgende:
Maar goed.... Amanda back in tha house, het was dus toch niet fataal
Heeft ze het doorgeslikt? En zo ja, waar smaakte zijn heilige tonicum naar?? Honing??quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:03 schreef Lady-night het volgende:
O Brian heeft Amanda genezen....let maar op....komt op zij conto
Zelfs een operatie is niet nodig. Haar mond en tong zijn nog verdoofd, ik merk er niks van.....slabek as usual.quote:
Nee, en zo wel dan wil ik weten welke KNO-arts om deze tijd spreekuur heeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda is terug. Alles is helemaal owkeeeey. Geen last meer van wurgreflecties en ze mag weer zingen.![]()
![]()
![]()
Is er iemand hier die dit BS verhaal gelooft?
En dat gaat naar een keelarts terwijl ze vanmiddag gezopen heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
De arts heeft gezegd: Je zal nooit een klassieke zangeres worden maar gewoon zingen gaat wel lukken.
Veeg me op.
Gelukkg is ze wel een klassieke schoonheid.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
De arts heeft gezegd: Je zal nooit een klassieke zangeres worden maar gewoon zingen gaat wel lukken.
Veeg me op.
Of dat ze gewoon haar k-schmoel houdtquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ze weer mag zingen.
Ik hoop dat Rob de zangleraar lekker wegblijft.
Ze is vertrokken om 18.50 uur, terug om 20.00 uur. Need I say more?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef blomst het volgende:
Hoelang is Amanda weggeweest?
Normaal mag je na een verdoving in de keel een uur niet eten en drinken.
Dan weten we nu van wie CL air E dat heeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef Leandra het volgende:
En Amanda maar doorratelen (lijkt me lastig als je tong nog verdoofd is) en Claire d'r moeder zit er maar bij te kijken van "juist ja... whatever"
Wel leuk dat ze af en toe zo begrijpend knikt
Wat is het toch lelijk om iemand zo glashard te horen liegen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat gaat naar een keelarts terwijl ze vanmiddag gezopen heeft.
Mooi toch... kunnen veinzen dat je interesse hebt in het verhaal en ondertussen lekker "yeah right" denkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan weten we nu van wie CL air E dat heeft
Ik kan daar ook maar niet aan wennen. Dat Amanda door de mand valt is een leuke bijkomstigheid, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:16 schreef tipsch het volgende:
Wat is het toch lelijk om iemand zo glashard te horen liegen.
http://www.knoartsen.nl/quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en zo wel dan wil ik weten welke KNO-arts om deze tijd spreekuur heeft
YEAH RIGHTquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi toch... kunnen veinzen dat je interesse hebt in het verhaal en ondertussen lekker "yeah right" denken
Als iemand even belt weet je het zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:19 schreef sander-3 het volgende:
[..]
http://www.knoartsen.nl/
Misschien die...Lijkt me het meest aannemelijke
Zou goed kunnen. Jaap en Brian staat nog wat te wachten morgen, als hun plannen doorgaan. Bram en Ron staan op scherp.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of we Brian en Jaap niet mochten zien omdat de vader van Claire anders weer boos wordt.
waarom denken ze allemaal te kunnen zingen daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Veeg me op.
Mr. D staat ook op het lijstje volgens Huub. We houden het SIMPEL hè?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft op zijn lijstje Dennis Bergkamp op nummer 1 gezet
Ik ben voor het eerst blij dat je hier post.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zeggen altijd, dat je als man op je schoonmoeder moet letten, qua uiterlijk.
[ afbeelding ]
Dan treft Huub het niet, gluiperd zoals hij is.
Qua innerlijk heeft Claire alles van haar moeder. GOLDDIGGERS (net als die pa van haar)
Dus wat dat betreft passen Huub en Claire wel bij elkaar.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst blij dat je hier post.
Dan kom je vanavond tenminste niet de villa in.
Huh? Dus de moeder van Claire is een golddigger en haar vader ook?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zeggen altijd, dat je als man op je schoonmoeder moet letten, qua uiterlijk.
[ afbeelding ]
Dan treft Huub het niet, gluiperd zoals hij is.
Qua innerlijk heeft Claire alles van haar moeder. GOLDDIGGERS (net als die pa van haar)
Dus wat dat betreft passen Huub en Claire wel bij elkaar.
Ik zou er niet eens op reageren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huh? Dus de moeder van Claire is een golddigger en haar vader ook?
Ik ben al een tijdje aan het posten hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mr. D staat ook op het lijstje volgens Huub. We houden het SIMPEL hè?
Derrel en Tiff rotten op. Tot nooit meer ziens.![]()
+1.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
Ik ben voor het eerst blij dat je hier post.
Dan kom je vanavond tenminste niet de villa in.
Precies wat ik dacht. En ik vraag me af hoe Brian denkt hem weer binnen te krijgen, want zijn vriend is weg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
Het is toch hartstikke slecht voor die piano om vannacht buiten te staan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |