Huub vindt haar helemaal niksquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
huub vind haar niks ,of het feit dat ze komt?
dat komt omdat dweiltje een kneus eerste klas isquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
och jee rat weer bij jaap zeikt ie weer in zijn sokker de smeerpijp.
Ik snap niet dat ricardo zo party trekt voor rat en del terwijl zijn broers zo fan zijn Huub en claire
Het is echt verbazingwekkend, het totale gebrek aan zelfkennis dat die gozer keer op keer tentoonspreidt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef jacq2 het volgende:
brian zegt: zelfspot heb ik zelf hier geleerd, maak jezelf belachelijk.
nou brian , daar ben je ultiem in geslaagd........
Ja Brian, je hebt helemaal gelijk...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef jacq2 het volgende:
echt waar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:05 schreef sander-3 het volgende:
Brian heeft het over internet..
Maar jaap heeft al internet, of teminste, toen mikey er was. Toen kon ik altijd hun schaakpartijen volgen via Fritz. Mike zat toen altijd op internet te schaken
das helemaal niks dan ,waarom verzinnen ze niets heftigers dan alcohol of niet iedereen is te verleidenquote:
Wat heeft Brian nu niet geleerd in dat hok, de lijst is eindeloos. Ik kan er inmiddels om lachen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef jacq2 het volgende:
Dit zou toch zo'n vet filmpje zijn voor de finale!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja Brian, je hebt helemaal gelijk...http://www.dumpert.nl/med(...)arri_replanning.html
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk..................
Ze zijn niet echt inventief daar, en origineel ook niet, het is altijd weer een nieuw blik vrouwen opentrekken om Huub zo ver te krijgen dat hij in de fout gaatquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
das helemaal niks dan ,waarom verzinnen ze niets heftigers dan alcohol of niet iedereen is te verleiden
Ja, zo is het cirkeltje rondquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft Brian nu niet geleerd in dat hok, de lijst is eindeloos. Ik kan er inmiddels om lachen.
Wat maakt die rat zichzelf onsterfelijk belachelijk.
Nope.........quote:
heeft hij echt zoveel deuren gesloopt en dat stukje van kortsluiting met wie was dat en is dat nog ergens te vinden (langer dan dit?)quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit zou toch zo'n vet filmpje zijn voor de finale!
Moet je trouwens maar is opletten als je jaap ziet schaken. Als het is met die blauw/witte vakjes zit ie tegen iemand te schaken op internet. Weet overigens niet of dat nog zo is, want ik hoorde jaap ook zeggen dat ie een nieuwe fritz had gekregen (dus of dat nog hetzelfde is gebleven weet ik niet)quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
behalve sander heeft niemand Brian gehoord over internet aansluiten?
Was echt een glijstem alert. Jaap keek ook heel wantrouwig.
Darryl is weggestuurd denk ik.
Ik hoop dat ze een flinke douw krijgen en een onderzoek naar dataverkeer !!![]()
Het is niet de eerste keer hè? Jaap kreeg de schuld maar Brian is de oorzaak dat ze geen internet meer hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
behalve sander heeft niemand Brian gehoord over internet aansluiten?
Was echt een glijstem alert. Jaap keek ook heel wantrouwig.
Darryl is weggestuurd denk ik.
Ik hoop dat ze een flinke douw krijgen en een onderzoek naar dataverkeer !!![]()
kan het geen gelimiteerde toegang zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Moet je trouwens maar is opletten als je jaap ziet schaken. Als het is met die blauw/witte vakjes zit ie tegen iemand te schaken op internet. Weet overigens niet of dat nog zo is, want ik hoorde jaap ook zeggen dat ie een nieuwe fritz had gekregen (dus of dat nog hetzelfde is gebleven weet ik niet)
Hij mocht zelf geen vrienden uitnodigen en iets regelen.........dat is voorbehouden aan A en B.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:18 schreef Urquhart het volgende:
Huub kreeg toch geen vrijgezellenavond, of heb ik weer iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |