Ja en dat het verdriet nou bovenkomt is toeval? Daar trap ik niet in.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze hem nog iedere dag mist...
Het kan net de druppel zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en dat het verdriet nou bovenkomt is toeval? Daar trap ik niet in.
Misschien één van de andere 19 verlepte troela's? Huub is wel voor minder gevallenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:22 schreef jacq2 het volgende:
denken ze nu werkelijk dat deze enigszins verlepte dame in haar roze bristoljurkje huub gaat verleiden??? dacht het niet
amanda heeft nergens recht op .quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft ook recht op haar verdriet.
past die misselijkheid wel bij, en daarna weer normaal kunnen etenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Of zou ze de pil niet meer slikken? en is ze stiekem zwanger geworden? niks is te gek voor haar ben ik bang voor...
Natuurlijk niet, die wacht gewoon af of hij wel winnen gaat. Wint hij dan mag hij nog een keer bellen, verliest hij dat hoort hij nooit meer wat......quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en dat het verdriet nou bovenkomt is toeval? Daar trap ik niet in.
Je bedoelt de druppel op een berg verdriet om die hond of de druppel op een berg frustratie dat Claire morgen een stralende bruid is ipv zij?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kan net de druppel zijn geweest.
Omg slap me, ik neem het op voor dellie
Ja en ze was vast al wel 5 minuten binnen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef Marieke_B het volgende:
En de Bossche Bol van onderen:
[ afbeelding ]
dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bedoelt de druppel op een berg verdriet om die hond of de druppel op een berg frustratie dat Claire morgen een stralende bruid is ipv zij?
Sjantal had toch een ''afspraak'' met Jaap. Ze zou Held Huub een oor aan naaien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:25 schreef Marieke_B het volgende:
Chantal heeft nieuws:
Katie herstelt goed..
van de nieroperatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |