abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58282450
quote:
Sleeeeeeecht is deze zeg
pi_58284265
quote:
Dollar gets lift from less hawkish ECB comments

SAN FRANCISCO (MarketWatch) -- The dollar extended gains on its major counterparts Thursday, after less hawkish comments from European Central Bank officials.

ECB President Jean-Claude Trichet said Thursday that he's concerned about recent sharp fluctuations in exchange rates.

"We're concerned about the possible implications for financial and macroeconomic stability," Trichet told reporters, according to Dow Jones Newswires.

He added that it's "very important" that U.S. authorities have said a strong dollar is in the country's own interest.

Trichet also reportedly said that the ECB's current monetary policy stance would contribute to achieving the ECB objective of price stability, and that it would help "anchor inflation expectations."

ECB executive board member Juergen Stark echoed Trichet, telling reporters that the central bank's current monetary policy stance will "contribute to achieve our medium-term objective" of price stability, according to news reports.

The remarks came after the euro hit a record high against the dollar Tuesday of $1.6020.

"Is it a coincidence that the change in tone came after the euro breached $1.60, and that so many ECB members are taking a less hawkish tone? We think not," wrote Win Thin, senior currency strategist at Brown Brothers Harriman.

U.S. economic data releases Thursday also contained a few kernels of good news, and a Wall Street Journal report suggested the U.S. Federal Reserve may pause its rate-cutting cycle after next week's meeting.

Weak German business sentiment data also undermined the euro, which was last buying $1.5661, down from $1.5881 in late North American trading Wednesday.

The dollar index, which measures the U.S. unit against a basket of major currencies, was at 72.621, up from 71.848 Wednesday.

The dollar bought 104.29 yen, up from 103.46 yen. The British pound was at $1.9709, down from $1.9802 Wednesday but above a Thursday session low of $1.9687.
Bron

1,56half as we speak
pi_58286175
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ook iemand die levens moe is of iemand die drukinkt produceert.
.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 april 2008 @ 09:59:39 #54
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58296359
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Bron

1,56half as we speak
Mja, het bloed is in het water nu. Men is volgens mij gewoon bang wat er gebeurt met de wereldeconomie als de $ losgelaten wordt als reserve currency. Het is zo complex dat niemand weet wat er dan gebeurd lijkt me...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:04:57 #55
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58296498
Een troost: als de dollar wordt losgelaten als reservemunt, en allerlei grondstoffen in de vreemdste munteenheden worden verhandeld, dan wordt 't een gouden tijd voor IT'ers
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_58296725
quote:
Op vrijdag 25 april 200810:04 schreef gronk het volgende:
Een troost: als de dollar wordt losgelaten als reservemunt, en allerlei grondstoffen in de vreemdste munteenheden worden verhandeld, dan wordt 't een gouden tijd voor IT'ers [afbeelding]
haha... dat is dan weer een goed punt.
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:20:20 #57
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58298154
George Soros ( ) in een interview met de New York Review of Books
quote:
Soros: Well, we are close to a tipping point where, in my view, the willingness of banks and countries to hold dollars is definitely impaired. But there is no suitable alternative so central banks are diversifying into other currencies; but there is a general flight from these currencies
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 25 april 2008 @ 11:51:40 #58
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58298950
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef freud het volgende:

[..]

Mja, het bloed is in het water nu. Men is volgens mij gewoon bang wat er gebeurt met de wereldeconomie als de $ losgelaten wordt als reserve currency. Het is zo complex dat niemand weet wat er dan gebeurd lijkt me...
Zo werkt dat niet. Het is niet zo dat een land een currency plotseling 'loslaat' als reserve currency.

De enorme hoeveelheid dollars die Aziatische landen als Japan, China, Taiwan en Korea opnemen en als reserve aanhouden dient puur hun eigen belang, namelijk hun eigen munt niet teveel laten stijgen tov de US$. Dit zullen ze blijven doen zolang het in hun eigen belang is.

Kijk je bijvoorbeeld naar China dan zie je dat ze nog weinig keus hebben. Die economie moet het nog steeds hebben van export. Zodra echter de binnenlandse economie in belangrijkheid toeneemt dan is de lage wisselkoers minder belangrijk en wordt het juist gunstig om de koers wat op te waarderen omdat import dan goedkoper wordt (en inflatie lager). In dat geval zullen er minder dollar reserves worden opgebouwd (of zelfs wat afgebouwd).

Maar er is dus geen sprake van een plotseling 'loslaten' van een reserve currency. Centrale banken doen gewoon wat op dat moment voor hun eigen land het beste is voor hun eigen economie. Puur eigenbelang.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_58299086
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef SeLang het volgende:

Maar er is dus geen sprake van een plotseling 'loslaten' van een reserve currency. Centrale banken doen gewoon wat op dat moment voor hun eigen land het beste is voor hun eigen economie. Puur eigenbelang.
Ow dus hier wordt ook al de utopie van een zogenaamd vrije globale markt doorgeprikt.
pi_58299131
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow dus hier wordt ook al de utopie van een zogenaamd vrije globale markt doorgeprikt.
niets is ooit vrij: alles heeft zijn prijs.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:06:21 #61
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58299340
Ambac

Wat ik al voorspelde.... Amabc krijgt klappen. Zie 23 apr. Dat is in 1 dag 43 % eraf na resultaten Q1
En nu kunnen ze weer opzoek naar nieuw kapitaal.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 april 2008 @ 12:37:24 #62
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58300175
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef SeLang het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet. Het is niet zo dat een land een currency plotseling 'loslaat' als reserve currency.

De enorme hoeveelheid dollars die Aziatische landen als Japan, China, Taiwan en Korea opnemen en als reserve aanhouden dient puur hun eigen belang, namelijk hun eigen munt niet teveel laten stijgen tov de US$. Dit zullen ze blijven doen zolang het in hun eigen belang is.

Kijk je bijvoorbeeld naar China dan zie je dat ze nog weinig keus hebben. Die economie moet het nog steeds hebben van export. Zodra echter de binnenlandse economie in belangrijkheid toeneemt dan is de lage wisselkoers minder belangrijk en wordt het juist gunstig om de koers wat op te waarderen omdat import dan goedkoper wordt (en inflatie lager). In dat geval zullen er minder dollar reserves worden opgebouwd (of zelfs wat afgebouwd).

Zo radicaal bedoelde ik het ook niet. In het stuk van Soros staat ook dat veel landen met grote $ reserves, met die dollars investeren in andere goederen, om op die manier hun risico af te bouwen. De trend is gezet, en ik verwacht niet dat er een run zal komen van de dollar af, omdat geen enkele partij daarbij gebaat is.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_58300331
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:58 schreef simmu het volgende:

niets is ooit vrij: alles heeft zijn prijs.
Zullen we geld gaan vragen aan mensen die dagelijks maar iets van daglicht zien.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 april 2008 @ 12:51:24 #64
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58300505
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zullen we geld gaan vragen aan mensen die dagelijks maar iets van daglicht zien.
Noemen we belastingen
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_58300702
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

dat noemt men leven en betaalt men met de dood
pi_58300885
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:59 schreef simmu het volgende:

dat noemt men leven en betaalt men met de dood
We kunnen toch wel wat vage constucties bedenken om de dood uit te stellen. Dan nog wat hefboom effecten erbij en iedereen kan 1000 worden.
pi_58303417
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

We kunnen toch wel wat vage constucties bedenken om de dood uit te stellen. Dan nog wat hefboom effecten erbij en iedereen kan 1000 worden.
probleemverlegging: we proberen dit al, en het leidt er alleen maar toe dat er een generatie 70+'ers met torenhoge medische kosten tegen torenhoge prijzen zit te verpieteren in dure bejaarden en verzorgingstehuizen
pi_58304150
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:46 schreef simmu het volgende:

probleemverlegging: we proberen dit al, en het leidt er alleen maar toe dat er een generatie 70+'ers met torenhoge medische kosten tegen torenhoge prijzen zit te verpieteren in dure bejaarden en verzorgingstehuizen
Die 70+ hebben nog niet door dat als men 1000 wordt de modellen van men verwacht dat men dan wel tot hun 960e moet doorwerken. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
pi_58305715
VS MICHIGAN CONSUMENTENVERTR. APRIL (DEF.) 62,6; CONS 63,2
Laagste in 26 jaar
pi_58306458
Wie hadden slechter verwacht? "De markt" niet hoor
pi_58307282
Ik snap trouwens niks van dat herstel van de dollar. De dollar springt omhoog omdat Trichet zegt dat de Amerikanen belang hebben bij een sterke dollar?
pi_58308322
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:11 schreef HiZ het volgende:
Ik snap trouwens niks van dat herstel van de dollar. De dollar springt omhoog omdat Trichet zegt dat de Amerikanen belang hebben bij een sterke dollar?
Het slaat nergens op inderdaad. Woorden lijken meer invloed te hebben dan cijfers de afgelopen dagen .
pi_58308485
Hoezo slaat het nergens op... hij sluit tussen de regels door gewoon een renteverhoging uit. Speculatie op een toekomstige renteverhoging in de eurozone dreef nu juist de euro zover op. De dollar heeft geen nieuwe lows gezet tov de yen bijvoorbeeld afgelopen week.
Bovendien was er nog een slecht Duits producentenvertrouwen. Als Amerikaanse macrocijfers tegenvallen dan zet dat ook druk op de dollar.
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:41:46 #75
78918 SeLang
Black swans matter
pi_58308758
Het geld strooien gaat beginnen
quote:
Bush: maandag eerste belastingteruggaven
Uitgegeven op vrijdag 25 april 2008 om 16:54:42

(Novum/Betten) - In de Verenigde Staten worden aanstaande maandag de eerste eenmalige belastingteruggaven uitgekeerd. Dat heeft president George W. Bush vrijdag gezegd. Het geld moet de Amerikaanse economie een 'boost' geven.

Amerikanen kunnen per persoon tot USD 600 terugkrijgen van de belasting. Voor ieder kind wordt nog eens USD 300 uitgekeerd. Bush hoopt dat consumenten de teruggave meteen gaan uitgeven. "Dit geld zal mensen helpen de gestegen prijzen voor boodschappen te conpenseren en zal de economie een impuls geven", zo stelde hij.

De komende maanden zal duidelijk worden of Amerikanen inderdaad gehoor geven aan die oproep, of dat ze het bedrag gebruiken voor het afbetalen van hun creditcardschulden en maandelijkse hypotheeklasten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_58309351
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 19:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niks van Keynes moesten weten

Gisteren stond in de NRC een stuk over de extreem grote groei van M3 wat invloed op de koers van de dollar kan hebben.
pi_58309575
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze niks van Keynes moesten weten

Gisteren stond in de NRC een stuk over de extreem grote groei van M3 wat invloed op de koers van de dollar kan hebben.
Het leuke is nog wel dat iedereen een mening heeft over de Economie van Amerika. Vraag gemiddeld 100 analisten en de dan zul je meningen krijgen van dat de amerikaanse conomie binnen een jaar tussen 6 plankjes ligt, of dat het binnen een jaar weer de beste economie van de wereld is. Tja, wat is wijsheid, blijkbaar weten ze samen niet tot een goede beslissing te komen. En wanneer heeft nu iemand het bij het juiste eind in de economische wereld? Ja... achteraf is altijd makkelijk praten..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_58309716
quote:
[..]

Lollercaust...

Meneer Bush pompt simpelweg extra geld de economie in, terwijl het aantal geproduceerde diensten en goederen niet toeneemt. Dit betekent dat het alleen maar tot extra inflatie kan leiden, of dat het geld alleen maar naar het buitenland wegvloeit. Wow, dat is constructief.
pi_58309774
quote:
[..]
Hoezo ''korte termijn''? Zijn eigen hachje redden?

Dit is slechts een pleister op de wond, maar dan eenmalig- als ie niet meer plakt dan is het bloeden geblazen.

Ten tijde van New Orleans was het- bekijk het maar!
pi_58309844
quote:
Aangepaste geldhoeveelheid (M3) eurozone stijgt 10,3%

Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - De aangepaste geldhoeveelheid M3 in de eurozone is over maart 2008 met 10,3% gestegen ten opzichte van dezelfde maand een jaar eerder. Dat heeft de Europese Centrale Bank (ECB) vrijdag bekendgemaakt.

Economen hadden gemiddeld gerekend op een stijging van 10,6%. In februari bedroeg de groei op jaarbasis 11,3%.

Bij het aangepaste M3-cijfer houdt de centrale bank rekening met de aankoop van de in de M3 opgenomen verhandelbare waardepapieren door niet-ingezetenen van de eurozone.

(c) BETTEN FINANCIAL NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)
Valt opzich mee, 10,3 procent. Eerder was het nog 12 procent geloof ik. Toch een teken dat de economie aan het afkoelen is, of dat de inflatie gaat afnemen.
pi_58310017
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Valt opzich mee, 10,3 procent. Eerder was het nog 12 procent geloof ik. Toch een teken dat de economie aan het afkoelen is, of dat de inflatie gaat afnemen.
In de NRC stond dat het in Amerika opgelopen is naar 20%. Het is in een jaar tijd met 10% gestegen.

Er zijn echter geen officiele cijfers meer want de ovreheid is gestopt met het bijhoude sinds 2006. Ze hechten er geen waarde meer aan.
pi_58310961
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

In de NRC stond dat het in Amerika opgelopen is naar 20%. Het is in een jaar tijd met 10% gestegen.

Er zijn echter geen officiele cijfers meer want de ovreheid is gestopt met het bijhoude sinds 2006. Ze hechten er geen waarde meer aan.
Het was te duur om de M3-cijfers bij te houden, zeiden de Amerikanen . Ze moesten er zeker teveel dollars voor bijprinten.
pi_58311121
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 22:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Het was te duur om de M3-cijfers bij te houden, zeiden de Amerikanen . Ze moesten er zeker teveel dollars voor bijprinten.
Waarom kunnen analisten het dan wel?

pi_58316922
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 22:19 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom kunnen analisten het dan wel?

je kan vanuit andere cijfers een schatting maken.
pi_58317083
dit is bijna een haiku, vanwege het plaatje dus niet tussen quotes

(A) The Sentence:

Ambac's CEO Michael Callen said his company has enough capital to keep its AAA rating.

(B) The Picture:

(C) The Story:

Kindly combine (A) and (B).

bron: http://suddendebt.blogspo(...)cture-one-story.html
pi_58348390
Nieuwe week...
Woensdag Fed... expected: kwartje eraf.

Dinsdag consumentenvertrouwen,
Woensdag Chicago PMI en BBP eerste kwartaal 2008 (en Fed rentebesluit dus),
Donderdag autoverkopen, uitkeringsaanvragen, persoonlijk inkomen/uitgaven/inflatie, bouwuitgaven en ISM index (i kid you not),
Vrijdag fabrieksorders en het zeer belangrijke banenrapport.
  maandag 28 april 2008 @ 00:06:34 #87
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58350491
De bijeffecten van de amerikaanse recessie worden ook zichtbaar:
N.Y. times
quote:
Stung by rising gasoline and food prices, Americans are finding creative ways to cut costs on routine items like groceries and clothing, forcing retailers, restaurants and manufacturers to decode the tastes of a suddenly thrifty public.

Spending data and interviews around the country show that middle- and working-class consumers are starting to switch from name brands to cheaper alternatives, to eat in instead of dining out and to fly at unusual hours to shave dollars off airfares.

Though seemingly small, the daily trade-offs they are making — more pasta and less red meat, more video rentals and fewer movie tickets — amount to an important shift in consumer behavior.

In Ohio, Holly Levitsky is replacing the Lucky Charms cereal in her kitchen with Millville Marshmallows and Stars, a less expensive store brand. In New Hampshire, George Goulet is no longer booking hotel rooms at the Hilton, favoring the lower-cost Hampton Inn. And in Michigan, Jennifer Olden is buying Gain laundry detergent instead of the full-price Tide.

Behind the belt-tightening — and brand-swapping — is the collision of several economic forces that are pinching people’s budgets or, at least, leaving them in little mood to splurge.

The price of household necessities has surged, with milk topping $4 a gallon in many stores and regular gasoline closing in on $3.60 a gallon nationwide.

Home prices are sliding, wages are stagnant, job losses are growing and the Standard & Poor’s 500-stock index, a broad measure of stock performance, is down 6 percent in the last year. So consumers are going on a recession diet.
  maandag 28 april 2008 @ 00:17:50 #88
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58350737
Overigens, ik wil voorzichtig zijn met het roepen van 'recessie is near'; er zijn verschillende weliswaar verschillende blogs die aanwijzen dat de amerikaanse economie in een recessie is, maar dat gaat over de situatie in de VS.

Ik kan me herinneren dat er hier in nederland in 2001/2002 wel erg gretig werd geroepen 'dat de economie in recessie is', en ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat sentiment best wel eens zou kunnen hebben bijgedragen aan die recessie. Die achteraf helemaal geen recessie was: de economische groei (kwartaal-op-kwartaal) was rond de 0/-0.1%, na revisies.

Anyway, als je maar lang en hard genoeg roept dat je in een recessie zit, dan wordt zoiets vanzelf waar, zeker in tijden waarin de groei toch al kwakkelt. Wat ook meespeelt is 't feit dat de nederlandse consument ietwat overgevoelig is voor slecht nieuws -- consumentenvertrouwen is sinds een half jaar al gedaald terwijl de economische cijfers (groei, werkloosheidscijfers, vacatures) hele andere dingen zeggen.

Vooralsnog gaat het in europa (en in nederland) redelijk; de nederlandse economie had voor het 4e kwartaal 2007 een stevige groei. Dat zal de komende tijd ongetwijfeld wat afzwakken, al was het alleen maar omdat je zo'n periode van hoogconjunctuur niet kunt volhouden, en de sterke euro en de hoge olieprijzen ook z'n effect zal hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door gronk op 28-04-2008 00:32:11 ]
pi_58352087
Geen wonder na 8 jaar republikeins beleid. De republikeinen hebben een enorme 'staat van dienst' wat betreft het achterlaten van een economische puinhoop. Er zijn hele grafieken van, waarin je precies ziet hoe de democraten steeds weer puin moeten ruimen (en daarin ook slagen).
  maandag 28 april 2008 @ 08:19:27 #90
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58352812
Ah, eindelijk iemand die ontopic kan reageren in US-elections: stem republikeins: lagere groei, grotere inkomensongelij
pi_58353221
mwoch, ik heb de indruk (en da's dus alleen een indruk he! heb me er niet echt in verdiept) dat recessie hier als die al komt, niet bijster diep zal zijn. we hebben al jaren een loonmatigend beleid (na het zuur zou het zoet komen, maar waar dat dan is weet ik ook niet.....) gekoppeld aan belastingverhogingen de laatste tijd en een beleid wat erop gericht is om zoveel mogelijk mensen aan het werk te krijgen, desnoods op bijstandsniveau (of minder). we hebben een laag aantal faillisementen en lage werkeloosheid. export gaat prima, en is niet zo heel erg afhankelijk van de dollar, en meest belangrijk: we hebben eigen een energiebron. ik zie het hier dus wel redelijk positief in. tis alleen jammer dat die verkiezingsbelofte "na het zuur komt het zoet" er wellicht aangaat. (maar wat verwacht je nu: een politicus die ook daadwerkelijk zn woord houdt?)
  maandag 28 april 2008 @ 22:53:37 #92
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58369510
Reuters
quote:
NEW YORK (Reuters) - Morgan Stanley (NYSE:MS - News) analysts on Monday told clients to "sell the rally" in financial stocks, slashing forecasts for big bank earnings and warning that the current credit crunch is only just beginning.
pi_58369772
Hmmm, op de markt is daar nauwelijks op gereageerd... zal wel meevallen
  maandag 28 april 2008 @ 23:06:28 #94
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58369839
quote:
A growing number of investors, and industry executives including Morgan Stanley Chief Executive John Mack, in recent weeks have predicted markets are closer to the end of the current mortgage and corporate credit crisis than to the beginning. These more upbeat comments, and recent efforts by banks to bolster their balance sheets, helped spark a rebound in bank stocks last week.
Tsja.
pi_58379962
die ad bovenaan bij fok! http://the-end.com/nederl(...)qbgJMCFQtSQgod5h8ZDw

*giggle*

nja, het is maar een saaie boel nu.
pi_58380054
Erg saai idd, maar gaat snel verandering in komen, zie:
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Nieuwe week...
Woensdag Fed... expected: kwartje eraf.

Dinsdag consumentenvertrouwen,
Woensdag Chicago PMI en BBP eerste kwartaal 2008 (en Fed rentebesluit dus),
Donderdag autoverkopen, uitkeringsaanvragen, persoonlijk inkomen/uitgaven/inflatie, bouwuitgaven en ISM index (i kid you not),
Vrijdag fabrieksorders en het zeer belangrijke banenrapport.
pi_58380294
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:06 schreef ItaloDancer het volgende:
Erg saai idd, maar gaat snel verandering in komen, zie:
Morgen zijn de meeste mensen in nederland aan het zuipen dus krijgt men dit ook niet mee.

Kun je trouwens weer eens een grafiekje van de kansen hoeveel erbij/eraf gaat aan de basis rente in de VS plaatsen?
pi_58382060
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Morgen zijn de meeste mensen in nederland aan het zuipen dus krijgt men dit ook niet mee.

Kun je trouwens weer eens een grafiekje van de kansen hoeveel erbij/eraf gaat aan de basis rente in de VS plaatsen?
ik moet tot augustus wachten met zuipen
maar sangdrax zorgt ervoor dat er tegen die tijd een vaatje bier, een fles champagne en een slof sigaretten klaarligt!

btw; mish ging gister weer uitgebreid in op het hele deflatie/inflatie patroon. tis nogal veel, dus ik post hem niet....
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:55:45 #99
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58382184
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:20 schreef Basp1 het volgende:

Italodancer doet alleen beurskoersen en indexen die net zo betrouwbaar zijn als koffiedik

Maar goed, u vraagt, wij draaien:

pi_58382304
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Italodancer doet alleen beurskoersen en indexen die net zo betrouwbaar zijn als koffiedik

Anyway:
VS CONSUMENTENVERTROUWEN APRIL 62,3; CONSENSUS 61,0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')