abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:41:18 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58235411
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef Happel het volgende:
Van Geel weg en Van Basten de vrije hand?

En jullie willen er weer bovenop komen?
Zijn er nog SCC's te koop bij Feyenoord?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58235426
En wie controleert van Basten dan?

Wie sluit de deals?

En een TD zit er in principe voor de lange termijn, een trainer voor de korte termijn...

Dit levert binnen afzienbare tijd opnieuw gedonder op (mits er een nieuwe TD komt, maar die zal van Basten ook niiet pruimen wellicht)...
pi_58235427
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Qua verkopen en contracten heeft van Geel het natuurlijk uitstekend gedaan. Qua aankopen was het om te huilen. Prosac zal wel opgelucht ademhalen nu van Geel weg is
Dat dus. Ik had hem graag zien blijven, maar dan vooral voor de onderhandelingen. Ik vraag me af wie er nu met de clubs gaat onderhandelen.
pi_58235439
Lijkt me sowieso wel handig om met een hele nieuwe organisatie te beginnen, fris windje in de club, nieuwe spelers erbij
pi_58235476
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
Lijkt me sowieso wel handig om met een hele nieuwe organisatie te beginnen, fris windje in de club, nieuwe spelers erbij
Goed om te zien dat er een nieuwe voorzitter is, dat er aan de selectie wordt gewerkt en dat er een nieuwe technische staf komt. Ik heb zin in volgend seizoen!
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:44:41 #31
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_58235498
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eindelijk ben je opgerot verlept stuk fruit! De tering voor jou en je kornuiten Jaakke en Fonteyn! De Schavuiten van weleer zullen het roer wederom overnemen, muiterij wordt beloond!

Eindelijk weg dus. Ik ben benieuwd naar van Basten.. Of het pakt goed uit, of het wordt één groot drama Maarja het kan, behalve het verkopen, bijna alleen maar beter worden.
pi_58235505
Wat voor lange termijn... alsof Van Geel al zo vroeg erbij was met aankopen... die functie wordt zwaar overschat.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:45:11 #33
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58235518
We zwaaien met z'n allen naar Van Geel

.....
....
...
..
.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58235522
quote:
Juist, exact ook mijn gevoel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:45:30 #35
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58235527
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef EnactedChaos het volgende:
En wie controleert van Basten dan?

Wie sluit de deals?

En een TD zit er in principe voor de lange termijn, een trainer voor de korte termijn...

Dit levert binnen afzienbare tijd opnieuw gedonder op (mits er een nieuwe TD komt, maar die zal van Basten ook niiet pruimen wellicht)...
Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58235539
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:43 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik zal even in mijn glazenbol kijken.
Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?

Dat lijkt me vrij onverantwoord, zeker voor een beursgenoteerde onderneming.

Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
pi_58235548
Kom er maar in Johan!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58235553
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?
Dat bedoel ik dus.
pi_58235561
quote:
Toevallig roep ik tegen een vriend net op MSN precies hetzelfde. Schoon schip maken en overnieuw beginnen is leuk, maar dan moet je wel op alle belangrijke plekken nieuwe mensen neerzetten. Dat gebeurt nu.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58235562
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

We zullen maar hopen dat Cruijff af en toe optreedt als De Trainersfluisteraar
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:47:38 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58235580
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?

Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?
quote:
Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
Johan Cruijff?
pi_58235584
quote:

[..]

Het lijkt mij ook niet dat hij de vrije hand gaat krijgen, maar de aankomende dagen zal hier wel meer over verteld gaan worden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58235598
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?
Omdat het de beste Nederlandse bondcoach is
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58235620
Ok, van Geel is nu weg. Van Basten lijkt nu de grote dictator te gaan worden. Eerst Johan Cruijff al afwijzen, en nu ook nog eens zelf het hele beleid gaan voeren. Ik vind het allemaal wel gewaagd hoor. Wat als het totaal niet gaat lopen? Of wat als weer geen kampioen word? Dan gaat er aan de poten van van Basten gezaagd worden. Als hij dan vertrekt of ontslagen wordt heb je een super groot probleem.
pi_58235629
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
Weet ik dat... Misschien heeft ie Bosz z'n plan ff geleend?
quote:
Johan Cruijff?
dat dat niet gaat werken hebben we 2 maanden geleden al gezien.

Ik zou er maar vanuit gaan dat er een nieuwe TD komt. Of in ieder geval iemand die van basten controleert. Van Basten graaft z'n eigen graf op deze manier, zoveel verantwoordelijkheid moet je helemaal niet willen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:50:02 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58235637
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

We zullen maar hopen dat Cruijff af en toe optreedt als De Trainersfluisteraar
Als de relatie tussen Marco van Basten en Johan Cruijff dan nog maar een beetje goed is.

Toen bekend werd dat Cruijff terugkeerde bij Ajax was ik ook ineens vertrouwensvoller in Van Basten, maar sinds zijn vertrek is dat allemaal weer weg.

Kan er gewoon niet bij dat Ajax zoveel vertrouwen heeft in iemand zonder ervaring.

Het kan buitengewoon goed gaan, maar ik vrees het ergste voor komend seizoen.
pi_58235662
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, van Geel is nu weg. Van Basten lijkt nu de grote dictator te gaan worden. Eerst Johan Cruijff al afwijzen, en nu ook nog eens zelf het hele beleid gaan voeren. Ik vind het allemaal wel gewaagd hoor. Wat als het totaal niet gaat lopen? Of wat als weer geen kampioen word? Dan gaat er aan de poten van van Basten gezaagd worden. Als hij dan vertrekt of ontslagen wordt heb je een super groot probleem.
De tijd zal het leren. Van Gaal was nog minder bekend dan van Basten en dat verhaal is bekend inmiddels.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:51:08 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58235671
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Omdat het de beste Nederlandse bondcoach is
Klopt, vele prijzen en altijd ver komen in eindrondes!
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:51:16 #49
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58235676
Hatsikiedee.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58235708
quote:

[..]

Bergkamp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')