Zijn er nog SCC's te koop bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef Happel het volgende:
Van Geel weg en Van Basten de vrije hand?
En jullie willen er weer bovenop komen?
Dat dus. Ik had hem graag zien blijven, maar dan vooral voor de onderhandelingen. Ik vraag me af wie er nu met de clubs gaat onderhandelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Qua verkopen en contracten heeft van Geel het natuurlijk uitstekend gedaan. Qua aankopen was het om te huilen. Prosac zal wel opgelucht ademhalen nu van Geel weg is
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
Lijkt me sowieso wel handig om met een hele nieuwe organisatie te beginnen, fris windje in de club, nieuwe spelers erbij
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eindelijk ben je opgerot verlept stuk fruit! De tering voor jou en je kornuiten Jaakke en Fonteyn! De Schavuiten van weleer zullen het roer wederom overnemen, muiterij wordt beloond!
Juist, exact ook mijn gevoel...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
Lijkt me sowieso wel handig om met een hele nieuwe organisatie te beginnen, fris windje in de club, nieuwe spelers erbij
Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef EnactedChaos het volgende:
En wie controleert van Basten dan?
Wie sluit de deals?
En een TD zit er in principe voor de lange termijn, een trainer voor de korte termijn...
Dit levert binnen afzienbare tijd opnieuw gedonder op (mits er een nieuwe TD komt, maar die zal van Basten ook niiet pruimen wellicht)...
Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn glazenbol kijken.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?
Toevallig roep ik tegen een vriend net op MSN precies hetzelfde. Schoon schip maken en overnieuw beginnen is leuk, maar dan moet je wel op alle belangrijke plekken nieuwe mensen neerzetten. Dat gebeurt nu.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
We zullen maar hopen dat Cruijff af en toe optreedt als De Trainersfluisteraarquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten heeft toaal geen ervaring als eindverantwoordelijke bij een club, maar krijgt nu ineens ook de verantwoordelijkheid van een TD. Waar is dat vertrouwen in godsnaam op gebaseerd?
Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?
Dat lijkt me vrij onverantwoord, zeker voor een beursgenoteerde onderneming.
Johan Cruijff?quote:Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
Het lijkt mij ook niet dat hij de vrije hand gaat krijgen, maar de aankomende dagen zal hier wel meer over verteld gaan worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zijn gewoon zaken die ik me afvraag, kan me niet voorstellen dat er niet iemand voor terugkomt. Je gaat van Basten bij z'n eerste klus toch niet volledig de vrije hand geven?
Dat lijkt me vrij onverantwoord, zeker voor een beursgenoteerde onderneming.
Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
Omdat het de beste Nederlandse bondcoach isquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?
Weet ik dat... Misschien heeft ie Bosz z'n plan ff geleend?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is gewoon de weg kwijt, men heeft veel vertrouwen in Marco van Basten. Maar waarom?
[..]
dat dat niet gaat werken hebben we 2 maanden geleden al gezien.quote:Johan Cruijff?
Als de relatie tussen Marco van Basten en Johan Cruijff dan nog maar een beetje goed is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We zullen maar hopen dat Cruijff af en toe optreedt als De Trainersfluisteraar
De tijd zal het leren. Van Gaal was nog minder bekend dan van Basten en dat verhaal is bekend inmiddels.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, van Geel is nu weg. Van Basten lijkt nu de grote dictator te gaan worden. Eerst Johan Cruijff al afwijzen, en nu ook nog eens zelf het hele beleid gaan voeren. Ik vind het allemaal wel gewaagd hoor. Wat als het totaal niet gaat lopen? Of wat als weer geen kampioen word? Dan gaat er aan de poten van van Basten gezaagd worden. Als hij dan vertrekt of ontslagen wordt heb je een super groot probleem.
Klopt, vele prijzen en altijd ver komen in eindrondes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het de beste Nederlandse bondcoach is
Bergkampquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'mits er een nieuwe TD komt'. Want die zal er wel komen. Ben benieuwd wie van basten wél boven zich wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |