Extra dag zuipen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
coolsingel op maandag is kut!
ohja het is natuurlijk vakantie danquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Extra dag zuipen.
Wordt een extra lang weekend zuipen op deze manier: zaterdag ergens uitgaan, zondag bekerfinale, maandag huldiging, dinsdag koninginnenacht, woensdag koninginnedag.![]()
lijkt me toch logischquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
coolsingel op maandag is kut!
te laat omdat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt me toch logisch
hoe wil je dat zondagavond doen, veels te laat.
mogelijk de wedstrijd pas om 20.30-20.45 afgelopen is, en dan pas voor dat iedereen op coolsingel is, is ook 1 uur , 1.30 uur laterquote:
Verlenging, strafschoppen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:43 schreef blindgier het volgende:
Wedstrijd duurt volgens mij maar 90 minuten.
Hopelijk geen strafschoppen, vind die Castro nl. een érg goede keeper.quote:
Neem aan dat de meesten die werken vrij geregeld hebben, zoals ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:44 schreef EnactedChaos het volgende:
alleen voor de mensen die werken is het wel kut natuurlijk
Zelfs bij 100%. Dat was ook het probleem dit seizoen, concentratieverslapping, 90 minuten lang gefocused blijven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die haalt Roda niet als Fey zich 150% inspant
Dat zou dan wel weer belachelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:57 schreef blindgier het volgende:
En dan zal je zien dat een eventuele huldiging ook nog eens om 12 uur gehouden zal worden.
ik had de maandag al vrij, maar nu ik hoorde dat er dan een eventuele huldiging zou zijn heb ik meteen dinsdag ook maar vrij genomenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:01 schreef blindgier het volgende:
Blijf het raar vinden op een, voor velen, gewone werkdag.
Laten we het maar wel hopen ja..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:46 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat het na 90 minuten gewoon klaar is.
Heb heel de week vrij genomen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:45 schreef blindgier het volgende:
[..]
Neem aan dat de meesten die werken vrij geregeld hebben, zoals ik.
jij bent wel heel erg blij met een eventuele bekerwinst!quote:
ook veel niet-Feyenoorders hebben die week vrijquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
jij bent wel heel erg blij met een eventuele bekerwinst!
Tsjah je zou bijna vergeten dat er nog gespeeld moet worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wat heerst hier een grenzeloos optimisme. Niet echt gerechtvaardigd gezien de povere resultaten in de competitie. Roda zal er in de finale echt wel staan, en knokken voor de overwinning.
Ik denk dat het een hele spannende finale gaat worden, en dat beide teams evenveel kans hebben om te winnen ...
dat dus, en dan zeggen dat ik arrogant ben, ik ga al van stafschoppen uit enzquote:
over die wedstrijd van afgelopen zondag kun je geen zinnig woord zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:46 schreef blindgier het volgende:
Nou ja 2 keer tegen roda stonden we er. Zal niet gaan roepen dat we effe winnen, maar schat de kans voor ons wel wat hoger in dan voor roda. Maar ja we zien zondag wel.
snap ik ook wel. Maar verhalen als dat roda zich zou sparen gaan mij ook weer een beetje te ver. Neemt niet weg dat ik zondag wel een feller én sterker roda verwacht. Is ook weer een wedstrijd op zich natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
over die wedstrijd van afgelopen zondag kun je geen zinnig woord zeggen natuurlijk
quote:Huldiging Feyenoord maandagmiddag
23 april 2008
Feyenoord wordt maandagmiddag om 12.30 uur gehuldigd op de Coolsingel als de club zondagavond de bekerfinale van Roda JC wint. Dat meldt de politie.
Vanwege de veiligheid is afgezien van een balkonscène op het stadhuis direct na de wedstrijd.
Als Feyenoord de bekerfinale wint, wordt er na het duel wel om het stadion een feest georganiseerd. In de zogenaamde 'gele zone' zal tot 1,5 uur na het laatste fluitsignaal voor muziek worden gezorgd. Ook blijven de horecapunten geopend.
Bron: Rijnmond.nl
geef mij maar een X5, of zelfs een touaregquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef ruud_fr het volgende:
zag Castelen zondag nog trouwens, kwam ff met die witte Maserati aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |