Mafkees.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vandaag 2 nieuwe drama's er bij
- m'n nek is te dik
- m'n ribben zijn te dikwie maakt dat soort kleding
zeuren over je dikke benen/buik/kont, dat is logisch
eventueel mag je klagen over je lelijke knieën.
Maar een dikke nek/ribbenkast
Strak kontjequote:Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dus het verband is eraf CF?wat fijn!
Hoe is het nu met de pijn/herstel-shizzle?
Ik ben terug van het hardlopenMčn wat heerlijk! Had deze outfit aan:
[ afbeelding ]
Dat is voor het eerst dat ik met zo'n strakke broek en zo'n strak truitje naar buiten heb gedurfd OOIT! Was wel wat eng, maar toen ik allemaal onbeschofte mannen zag kijken en hoorde fluiten vond ik 't stiekem wel fijn dat ik dat pakje had aangetrokkengoed voor mn zelfvertrouwen
(Moest van één man zelfs doorrennen naar zijn bed
)
Heb gelopen:
10 minuten zelf warmlopen
rekken
Evy 8 (41 minuten hardlopen)
rekken
10 minuten uitdribbelen
en ik voel me goedLiep echt met een big
te lopen, ging soepel en wow! Wat een heerlijke dag!
René is net weggegaan richting een toerritje, en ik ga zo de rijst koken voor mn sushizodat ik met een goede bodem ga leren straks
Luckquote:
Wat is dat voor bull, je bent oud genoeg om zelf te gaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dat kregen wij dus jammer genoeg van huis uit niet mee
Mijn vader is nog nooit bij de tandarts geweest (tenminste niet sinds ik geboren ben) en mijn moeder een paar keer om alle tanden te laten trekken en verder ook niet
Goh misschien dat ik daarom nu ook gaquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bull, je bent oud genoeg om zelf te gaan neem ik aan.
En als het tegenvalt kun je drie dagen niet eten, val je ook weer af.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb al genoeg horror verhalen gelezen hoormaar ik ga er vanuit als het moet dat ik het overleef dus dat zit wel goed
Of ik overleef het niet, heb gehoord dat je daar ook goed van afvaltquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:22 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
En als het tegenvalt kun je drie dagen niet eten, val je ook weer af.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Of ik overleef het niet, heb gehoord dat je daar ook goed van afvalt
Ik vond het eigenlijk wel grappigquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Doe niet zo cynisch, Sas!
Je wordt iig direct na je dood al 21 gram lichter![]()
![]()
.
En @ Freecell: Ja ik ben best wel hoteldebotel ja, erg hč?En nu houd ik het - zoals eerder - ook niet tegen. Ik ga er vol in en ik zie wel wat ervan komt
.
Oh ja was er niet zo'n theorie dat dat je ziel was ofzo. Ooit eens gehoordquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Doe niet zo cynisch, Sas!
Je wordt iig direct na je dood al 21 gram lichter![]()
![]()
.
Je hebt het iig gedaan en daar gaat het om, dat is de spirit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar ze viel toch niet op vrouwen - dan heeft het toch niet zo veel zin?
Net les 2 gelopenAlleen de laatste 3 minuten rennen een beetje gesmokkeld want ik had last van m'n rug.
In het begin zei ze, okee en nu gaan we lopen
Dus ik braaf 1 minuut lopen
zegt ze: en nu 1 minuut wandelen
toen dacht ik ah, fack. lopen=rennen
dus toen maar het lopen en het wandelen omgedraaid.
Ja, ik moet ook nieuwe sportkleding hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja had ik ook gehoord
oh en een jogging pak + hoodie is echt veul te warm om in te rennen
Maar jij bent niet zomaar een vrouw hč.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou gister in een korte broek rennen, maar uiteindelijk heb ik dat toch niet gedaan, en nu zag ik vandaag een andere vrouw in een korte broek rennen, en 't zag er níet uit, dus nu durf ik helemaal niet meer.
Volgens mij ben jij wel slank genoeg om dat aan te kunnen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou gister in een korte broek rennen, maar uiteindelijk heb ik dat toch niet gedaan, en nu zag ik vandaag een andere vrouw in een korte broek rennen, en 't zag er níet uit, dus nu durf ik helemaal niet meer.
Ik weet niet of ik er charmant uit zie in een korte broek, maar dat boeit me niet als ik ga rennen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel slank genoeg om dat aan te kunnen hoor
Maar bij de meeste ziet het er inderdaad niet charmant uit zeker niet als ze gaan rennen
Ik zeg ook niet dat je er iets van aan moet trekkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er charmant uit zie in een korte broek, maar dat boeit me niet als ik ga rennen.
Kom op zeg, ik ga met dit weer tegen niet in een dikke joggingbroek rennen?. Besides: ik ren 's avonds en dan ziet niemand me (of ik zie iig niet dat iemand me ziet, dat zal 't zijn
).
Dan trek je geen korte broek aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar je wordt al zo bekeken tijdens het hardlopen, dan wil ik me wel enigszins prettig voelen in wat ik aanheb....
Ja, dat is de vloek van de knappe vrouw.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar je wordt al zo bekeken tijdens het hardlopen, dan wil ik me wel enigszins prettig voelen in wat ik aanheb....
Ja wat ben ik ook een trut eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vloek van de knappe vrouw.
(ik sta nog in de flirtmodus, kan iemand me even uitzetten?)
Als je maar genoeg afvalt zal je het overal merken, maar waar het vet af gaat heb je weinig over te zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:19 schreef Inderdaad het volgende:
Als je afvalt, worden je dijbenen dan ook dunner?
Fiiiiiiiiiiiine, and you?quote:
Dan doe je geen BH aan, dan trekt dat de aandacht.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, meestal wel. En ook slapper.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:19 schreef Inderdaad het volgende:
Als je afvalt, worden je dijbenen dan ook dunner?
Ze wil juist geen aandacht trekken, snap dat danquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan doe je geen BH aan, dan trekt dat de aandacht.
Aw, dank je.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je maar genoeg afvalt zal je het overal merken, maar waar het vet af gaat heb je weinig over te zeggen
Niet eten of te weinig eten is niet de manier neequote:Op dinsdag 22 april 2008 22:23 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Aw, dank je.
Dan moet ik toch iets meer mijn best doen.
Niets eten is geen goede manier he?
Waarom is het zo moeilijk allemaal.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wel een Bh aandoen, anders heb je over 10 jaar geen aandacht meer
4 dagen best goed gegaan, vandaag alleen de hele dag niets gegeten en 's avonds wel friet dus terug bij af.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet eten of te weinig eten is niet de manier nee
Hoe gaat het tot nu toe?
Hoe kwam het dat je neits gegeten had?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:29 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
4 dagen best goed gegaan, vandaag alleen de hele dag niets gegeten en 's avonds wel friet dus terug bij af.
Wel een stuk meer gefietst, en ga weer met Evy beginnen binnenkort. Ik heb alleen telkens het gevoel alsof je op een maandag moet beginnen ermee, en 's maandags heb ik altijd hoofdpijn door school. Het kan ook gewoon op een andere dag nietwaar?![]()
Ik denk niet dat ik deze poging volhou, misschien begin ik opnieuw als ik 90kg weeg ofzo, dan gaan het sneller misschien.
Ben jij eigenlijk nog bezig af te vallen? Je bent al erg veel kwijt en volgens mij wel tevreden met hoe je er nu uitziet?
Iets teveel bezig met dat ik minder moet gaan eten. Had wel 4 boterhammen in de tas.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat je neits gegeten had?
Nee ik ben niet meer echt bezig met afvallen, op gewicht blijven is het belangrijkste
En ben erg tevreden inderdaadkan me echt niet meer herinneren hoe het was om 100 kilo te wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |