abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58232413
Nou met moeite komen de foto's tevoorschijn
Deze knelt m'n nek af + ik vind hem te kort, te strak & niet flatteus

pi_58232430
Lekkere foto van die aardbeien, krijg er spontaan zin in, maar hier in Belgie zijn ze 6,99 per bakje. Vind ik iets te gortig! Ik heb vandaag weer 8k gerend en nu zonder ibuprofen en het ging helemaal niet zo lekker. Op 6k wilde ik ook echt stoppen, toch doorgerend, maar je ziet dan echt een enorme dip op de chip. (die het dus weer doet )

@SDB: Nee ik werk niet bij Reflex, maar een stukje verderop (Het heet de Peter Donkersloot Galerie, das nl. Meneer Conleche.)

Vandaag gegeten:

O: gekookt eitje met 50 gram kipfilet
L: 2 vezelcrackers met 40 gram rosbief
T: groot stuk meloen
D: weet ik niet. We moeten nl. hier om 20 uur naar de buren. Maar meneer C. heeft afgesproken en is vergeten te vragen, of we daar moeten eten, of dat we op de koffie gaan . In het laatste geval sla ik die koffie naar achter en ren weer terug naar huis om iets in elkaar te flansen! Mannen!!
pi_58232625
Ik heb besloten om na 7 jaar toch maar weer een keer langs de tandarts te gaan.
Mijn verstandskiezen zijn aan het doorkomen en heb het idee dat een tand iets schuiner is gaan staan.
Morgen maar eens bellen of ze me nog kennen en ik een afspraak kan maken.

Oja is wel ontopic want als mijn kiezen getrokken worden kan ik niets eten en val ik af
pi_58232638
Ik zou ook geen 8 kilometer kunnen rennen op 2 crackers, een eitje en wat fruit?
Lijkt me volstrekt normaal dat je dan halverwege dipt!
pi_58232748
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef freecell het volgende:
Ik zou ook geen 8 kilometer kunnen rennen op 2 crackers, een eitje en wat fruit?
Lijkt me volstrekt normaal dat je dan halverwege dipt!
Jamaar, jamaar, jamaar, eergister ging het op een soortgelijk rantsoen wel heerlijk! En je bent het vlees vergeten! Ik heb bij elkaar al bijna 100 gr. vlees op! (dus niet alleen maar als beleg).
pi_58232807
PF: ik vind het truitje bij je hals, decolletee en rug heel mooi. Iets minder bij je taille, maar dat ligt misschien aan de broek die je erbij draagt. Ik zou zeggen: houden, want 2 kilo eraf en een zwarte broek eronder en het zit perfect.
pi_58232891
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:57 schreef conleche het volgende:
PF: ik vind het truitje bij je hals, decolletee en rug heel mooi. Iets minder bij je taille, maar dat ligt misschien aan de broek die je erbij draagt. Ik zou zeggen: houden, want 2 kilo eraf en een zwarte broek eronder en het zit perfect.
Nee dat het gewoon zwembandjes Als m'n nek wat dunner wordt, hou ik hem, nu stik ik echt.
pi_58232940
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee dat het gewoon zwembandjes Als m'n nek wat dunner wordt, hou ik hem, nu stik ik echt.
Ik weet niet hoe handig je bent, maar volgens mij kan je het aan de voorkant vrij eenvoudig loshalen, er een klein zwart "iets" tussen zetten en voilą!
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:03:19 #59
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58232987
Of je doet er aan de voorkant een paperclip tussen. als idee dan he, natuurlijk wel iets soortgelijks
Bernie en ik zijn tof.
pi_58233004
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef mordradead het volgende:
Of je doet er aan de voorkant een paperclip tussen. als idee dan he, natuurlijk wel iets soortgelijks
Wat ik zei: mannen!!
pi_58233064

Deze vind ik ook aan de korte kant, maar op zich wel OK!
pi_58233085
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef mordradead het volgende:
Ja ik verzin wel iets
maar nu heb ik een reden om gezond te eten
pi_58233166
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb besloten om na 7 jaar toch maar weer een keer langs de tandarts te gaan.
Mijn verstandskiezen zijn aan het doorkomen en heb het idee dat een tand iets schuiner is gaan staan.
Morgen maar eens bellen of ze me nog kennen en ik een afspraak kan maken.

Oja is wel ontopic want als mijn kiezen getrokken worden kan ik niets eten en val ik af
Waarom ben je zo lang niet bij de tandarts geweest? Elk half jaar is toch zo'n beetje normaal?

En PF - ik vind die zwarte een heel leuk truitje, zou dan inderdaad een stukje ertussen zetten, is niet zo moeilijk toch? Maar goed, iets moet wel echt lekker zitten, want als je iets koopt "want het is zo mooi maar het zit niet lekker" dan heb je het per saldo toch bijna nooit aan. Tenminste, zo gaat het bij mij. Die blauwe vind ik heel leuk trouwens, maar ik zou absoluut afknappen op het gouden dingetje aan de achterkant . Maar daar ben ik heel pietluttig in.

Net lekker gegeten, heel traditioneel aardappeltjes (gestoomd in de schil) met sperzieboontjes en een wienerschnitzel. En zelfgemaakte appelmoes (heel snel gemaakt in de magnetron, maar heel lekker!).

Nu weer lekker thee en nog even wat dingetjes voorbereiden, en dan denk ik dat ik vanavond nog even een rondje over de hei ga fietsen. Dan woon ik er zo dichtbij en kom ik er zo weinig, maar het is er nu vast heel mooi met alles wat nu gaat groeien en bloeien.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2008 19:11:39 ]
pi_58233179
Je moet wel goed voor je zelf zorgen - elk half jaar naar de tandarts endeso
pi_58233240
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nu weer lekker thee en nog even wat dingetjes voorbereiden, en dan denk ik dat ik vanavond nog even een rondje over de hei ga fietsen. Dan woon ik er zo dichtbij en kom ik er zo weinig, maar het is er nu vast heel mooi met alles wat nu gaat groeien en bloeien.
Waar woon jij dan? (ongeveer)
pi_58233298
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Waarom ben je zo lang niet bij de tandarts geweest? Elk half jaar is toch zo'n beetje normaal?
Ja maar dat kregen wij dus jammer genoeg van huis uit niet mee
Mijn vader is nog nooit bij de tandarts geweest (tenminste niet sinds ik geboren ben) en mijn moeder een paar keer om alle tanden te laten trekken en verder ook niet
pi_58233390
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar woon jij dan? (ongeveer)
Ik woon in 't Gooi Waar, dat laat ik even in het midden.
pi_58233410
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vader is nog nooit bij de tandarts geweest (tenminste niet sinds ik geboren ben) en mijn moeder een paar keer om alle tanden te laten trekken en verder ook niet
Gets, wat een onhygienisch idee (m'n leestekens zijn stuk, dus de trema's moet je er even bijdenken). Ben je nu niet bang dat hij een hele berg gaatjes e.d. gaat vinden?
pi_58233413

Het jurkje.. Deze vind ik leuk, maar wel een beetje vaag Bijna klaar
pi_58233420
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Sjiek!!

Daar heb je idd prachtige bossen en heides!
pi_58233432
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vervelend zeg ! Hoop dat het meevalt!
pi_58233442
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Gets, wat een onhygienisch idee (m'n leestekens zijn stuk, dus de trema's moet je er even bijdenken). Ben je nu niet bang dat hij een hele berg gaatjes e.d. gaat vinden?
Nou ben al ooit eens 5 jaar niet geweest en had toen maar 1 gaatje.
Maarja mij maakt niet zoveel uit wat ze tegen komen ben blij dat ik besloten heb om te gaan.
Is allicht beter dan weer 10 jaar te wachten
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:23:23 #73
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58233443
Wtf, zit je nu zo de hele tijd kleding te passen?
Bernie en ik zijn tof.
pi_58233447
had ik al gezegd dat ik van sushi houd??

was heerlijk! En ik heb ook nog lekker voor gemaakt, want die at vanavond MacD onderweg naar z'n ritje met zijn motorclub

heeftie nog wat lekkers om naar uit te kijken.

Zodadelijk maar eens de boeken in geen zin, maar! Ik moet en zal het halen morgen
Ja doei.
pi_58233448
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Jamaar, jamaar, jamaar, eergister ging het op een soortgelijk rantsoen wel heerlijk! En je bent het vlees vergeten! Ik heb bij elkaar al bijna 100 gr. vlees op! (dus niet alleen maar als beleg).
Als je al twee dagen zo eet is het helemįįl niet meer dan logisch dat je er niet op kunt rennen zou ik zo zeggen.
En 100 gram vlees is ook niet zoveel hoor. En zeker niet als het zulk mager vlees is.
pi_58233473
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef mordradead het volgende:
Wtf, zit je nu zo de hele tijd kleding te passen?
nee vanmiddag foto's gemaakt Maar m'n computer is zo traaaaag
dat als het eindelijk online staat e.d. ik 't maar gelijk post
pi_58233476
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Vervelend zeg ! Hoop dat het meevalt!
Dankjewel
Ben niet echt bang voor de tandarts ofzo maar sta ook niet te springen dat mijn verstandskiezen eventueel getrokken moeten worden
pi_58233490
PF: tot nu toe vind ik de eerste het leukste staan!
pi_58233507
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ben al ooit eens 5 jaar niet geweest en had toen maar 1 gaatje.
Maarja mij maakt niet zoveel uit wat ze tegen komen ben blij dat ik besloten heb om te gaan.
Is allicht beter dan weer 10 jaar te wachten
Ja en dan (het liefst elk half) jaar bijhouden..
pi_58233508
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Het jurkje.. Deze vind ik leuk, maar wel een beetje vaag Bijna klaar
Als je Toppop keek, (ja, I know, ver voor jouw tijd), dan zag je allemaal van dit soort tuniekachtige dingen.

Not my cup of tea....
pi_58233521
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je Toppop keek, (ja, I know, ver voor jouw tijd), dan zag je allemaal van dit soort tuniekachtige dingen.

Not my cup of tea....
Dat is nog steeds op tv volgens mij Op Nederland 3!
pi_58233545
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja en dan (het liefst elk half) jaar bijhouden..
Dat is wel het idee
pi_58233577
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Sjiek!!
Daar heb je idd prachtige bossen en heides!
Ja, officieel woon ik zelfs het "noordelijk villagebied" van het durp waar ik dus woon .

Maar goed, dat klinkt natuurlijk een stuk sjieker dan "raar verstopt hofje dat nooit iemand kan vinden, waar je pizza dus altijd te laat wordt bezorgd, bewoond door gewone studenten, uitwisselingsstudenten, asielzoekers en ex-psychiatrisch patienten die nu begeleid wonen en midden in de nacht om kopjes suiker komen vragen" .

Miss_S: Succes dan, goed dat je toch gaat!

MoBlo: Succes met je tentamen morgen. Niet te hard werken meer vanavond, dat laatste momentwerk zorgt vaak alleen maar voor meer stress en je slaat er effectief niet heel veel van op. Zorg dat je nog wat ontspanning krijgt.
pi_58233589
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat is nog steeds op tv volgens mij Op Nederland 3!

Ja ja, maar meer in het genre van: herinnert u zich deze nog????
  dinsdag 22 april 2008 @ 19:31:21 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58233652
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dan krijg je straks zeker ook allemaal Gooische BN-kindjes bij je in de klas? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58233736
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan krijg je straks zeker ook allemaal Gooische BN-kindjes bij je in de klas? .
Dat zal best ja. Maar ik loop nu stage in Biltheauven, dus het percentage kakkers zal niet zo drastisch stijgen denk ik.

Bij m'n bankbijbaantje zie ik ze ook vaak genoeg, die BN-ers. Komt ook gewoon poep uit hoor . En vaak zijn ze bijzonder lelijk van dichtbij.
pi_58233825
Ik had laatst Leontine van uh.. voetbalvrouwen Bijna aangereden

-edit-

Leontine Ruiter/Borsato
links

[ Bericht 34% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 22-04-2008 19:43:40 ]
pi_58233853

waarom heb je 't niet gedaan? Iemand die daarin 'acteert'
Ja doei.
pi_58233903
Omdat het tijdens rijles was en ik wil graag zo snel mogelijk afrijden
pi_58233999
vooruit.....
Ja doei.
pi_58234130
En dit is echt een drama Gemaakt voor een heel smal Thais poppetje of zo

let ook op het gebrek aan schouderspieren
dat was het
pi_58234286
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:41 schreef conleche het volgende:
@SDB: Nee ik werk niet bij Reflex, maar een stukje verderop (Het heet de Peter Donkersloot Galerie, das nl. Meneer Conleche.)
ah ok, ik kwam er vandaag langs en ik kan me herinneren dat je ergens in de buurt werkte, vandaar.

PF, ik vind dat blauwe ding het leukst staan.
pi_58234365
Die laatste is inderdaad wat typisch
pi_58234425
Vandaag 2 nieuwe drama's er bij
- m'n nek is te dik
- m'n ribben zijn te dik

wie maakt dat soort kleding

zeuren over je dikke benen/buik/kont, dat is logisch
eventueel mag je klagen over je lelijke knieėn.
Maar een dikke nek/ribbenkast
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:07:03 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58234444
*lurkt hier stiekem om aan t idee te wennen dat mn bmi ooit zo laag gaat zijn*

@ miss s: mochten ze eruit moeten, het is niet zo erg als sommige mensen zeggen hoor! ik weas doodsbang maar t viel me alles mee, voorįl de verdoving, dat was zo gebeurd en darna voel je niks meer. de napijn was wel vervelend, maar goed, das maar 2 dagen/anderhalve dag.

@ PF: ik vind die blauwe en zwarte echt heeeeel erg leuk!! oh...edit: behalve dat gouden dingetje achterop dan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58234470
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:07 schreef kwakveense het volgende:
*lurkt hier stiekem om aan t idee te wennen dat mn bmi ooit zo laag gaat zijn*

@ miss s: mochten ze eruit moeten, het is niet zo erg als sommige mensen zeggen hoor! ik weas doodsbang maar t viel me alles mee, voorįl de verdoving, dat was zo gebeurd en darna voel je niks meer. de napijn was wel vervelend, maar goed, das maar 2 dagen/anderhalve dag.

@ PF: ik vind die blauwe en zwarte echt heeeeel erg leuk!!
Tuurlijk kom je hier ooit posten ! Haha

Ik ga lekker niets zeggen om miss_s bang te maken
doe ik wel als ze geweest is

& thx
pi_58234627
PF, die zwarte top is leuk. Ik heb een jurkje die erop lijkt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58234822
Ik heb al genoeg horror verhalen gelezen hoor maar ik ga er vanuit als het moet dat ik het overleef dus dat zit wel goed
pi_58235003
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
ik ga er vanuit als het moet dat ik het overleef dus dat zit wel goed
Dat lijkt me een redelijk veilige aanname
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:29:35 #100
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58235026
Bij mij zijn ze er ook uit (wel afzonderlijk), je gaat erheen, gaat zitten, mond open, **hop** en ze zijn eruit opgelost slotje zei ik toen.
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')