quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
Hooikoorts?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
En de tt is wel op mij van toepassing de afgelopen dagen
Jah hier ook al..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
En de tt is wel op mij van toepassing de afgelopen dagen
Ik ga met een vriend kamperend rondtrekken. Eerste dag duitsland doorschieten en dan noord-italie, zuid-frankrijk en dan rustig weer terug naar nederland.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
En aan carnaval heb ik dus echt een ontzettende hekel...
Gaaf! Hoe lang gaan jullie?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:01 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik ga met een vriend kamperend rondtrekken. Eerste dag duitsland doorschieten en dan noord-italie, zuid-frankrijk en dan rustig weer terug naar nederland.
Het grappige is dat die vriend van mij nogal rijke ouders heeft en nog nooit heeft gekampeerdAl is hij wel heel praktisch ingesteld, dus dat komt wel goed.
En carnaval is eigenlijk een debiel feest ja. Ik vier het ook maar een avond per jaar. Het is wel grappig om gewoon even je hersenen op 0 te zetten en iets geks aan te trekken. Overigens drink ik dan nogsteeds niet zoveel als de meeste mensen..
In ieder geval de 9 meivakantiedagen, maar als we meer zin hebben missen we maar wat colleges/stagequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe lang gaan jullie?
Ik moet zo weg en heb even m'n oldskool-vijf-minuten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet sunclub opzetten met fiesta / bandoneon.
Ik had er vorig jaar ook lang niet zoveel last van als ik nu al een paar dagen heb.. En had er voor dat jaar ook nooit eerder last van gehad.. Houdt mezelf ook iedere keer voor dat het niet zo is want mijn broer heft het veel erger.. Maar toch helpen die tabletjes welquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik weet het niet zo goed, heb er namelijk nooit eerder last van gehad en nu ook pas sinds zondag...wel heel veel last van mijn ogen en af en toe niezen, maar volgens mij heb je er met hooikoorts veel meer last van.
* PietjePuk007 wacht op de grap van Mikkie die komen gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |