quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo SPUIT 11!!!
verder niets sappigs, ben een braaf meisjequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gooi er nog eens iets sappigs is, dan zijn we zo weer 2 pagina's verder...
Ga zo mijn galgenmaal verorberen...
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef Supersheep het volgende:
Hebben jullie allemaal Windows in het Engels?
Ik heb een nette Engelse Windows Vista die bij de computer zat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Dat bedoel ik...
Zeker gratis gekraakte versie via de universiteit, he...
Bij mijn vorige opleiding hadden ze MSNAA, wat inhield: gratis Windows en andere MS software (geen Office). En een Engelse versie is in sommige gevallen best handig, omdat veel guides op internet in het Engels zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Zeker gratis gekraakte versie via de universiteit, he...
Aangezien het pijn deed om mijn vinger te buigen heb ik hem vastgetaped aan mijn andere vinger, en dat heeft wel geholpenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
Raar, het zou niet in me opkomen om mijn vingers in te tapen.
Ben ook weg, ik ga weer braaf leren.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Supersheep het volgende:
SakiaR die een Engelse achterna wil reizen, Nem die per ongeluk aan sms-daten doet, MaJo die haar tong weer in iemands keel steekt, Soempie die gaat hokken.
Conclusie: Het is lente!
quote:
Ik ookquote:
Leukquote:
Ga je trouwen? Baby's aangeven? Emigreren naar Oezbekistan? Scheiden?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:11 schreef MaJo het volgende:
SPSSDaar maar ik volgend jaar weer aan
En het is meteen weer ingekakt inderdaad
Ik ga richting gemeentehuis
Tuurlijk...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
verder niets sappigs, ben een braaf meisje
Alleen wat broodjes gegeten, heb geen trek in zware kost nu.quote:oeh wat ga je eten? En je knie wordt dus morgen geopereerd? Sterkte
Volleybal-blessure dan toch...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien het pijn deed om mijn vinger te buigen heb ik hem vastgetaped aan mijn andere vinger, en dat heeft wel geholpen
Wat een luxe...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog een ongeformateerde partitie van 150 Gig had die zich mijn D: schijf noemt
Ik ga van 150 naar 300, waarvan 40 in gebruik is, dus ik kan nog even vooruitquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een luxe...
Ik heb juist steeds ruimte tekort.
Heb nu 2 PC's en een laptop in een netwerkje staan én 3 externe HD's.
Totale capaciteit 15 TB en ik denk dat ik binnen het halve jaar weer moet uitbreiden...
Ik heb één keer met krukken moeten lopen en dat was inderdaad best kutquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk...
[..]
Alleen wat broodjes gegeten, heb geen trek in zware kost nu.
Heb net m'n krukken voor de dag gehaald en er wat mee gelopen. Drama, ik haat die dingen...
Bij de drijf-in super?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb één keer met krukken moeten lopen en dat was inderdaad best kut
Ik had tijdens het voetballen mijn enkel dusdanig verbouwd dat er scheurtjes in mijn banden/spieren/whatever zaten.
En dat ging na een paar dagen ontsteken. Tof
2 weken op krukken. Was geen pretje. Zeker niet als je bootschappen wil doen
Zie dat ik een komma vergeten was, het is dus 1,5 Terrabyte, geen 15 Terrabyte...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga van 150 naar 300, waarvan 40 in gebruik is, dus ik kan nog even vooruit
Ik heb met die krukken gelopen toen ik het ski-ongeluk gehad had. Moest ze toen kopen (uitlenen doen ze daar niet meer, niemand brengt ze terug) en dus lagen ze nog in een kast.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb één keer met krukken moeten lopen en dat was inderdaad best kut
Ik had tijdens het voetballen mijn enkel dusdanig verbouwd dat er scheurtjes in mijn banden/spieren/whatever zaten.
En dat ging na een paar dagen ontsteken. Tof
2 weken op krukken. Was geen pretje. Zeker niet als je bootschappen wil doen
Hooikoorts komt nu wel weer opzetten, merk ik zelf ook.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al 2 of drie weken verkouden. Alleen een verstopte neus en niezen.
hooikoorts...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hooikoorts komt nu wel weer opzetten, merk ik zelf ook.
Morgen meteen mijn injectie daarvoor maar regelen, ben d'r dan toch...
Welkom bij de club en veel plezier ermee...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
Op zich wel logisch. Ik moet steeds een keer of 6 achter elkaar niezen als ik onder de douche sta. Dat komt misschien door de bomen net buiten het open raam. Ik vond het echt idioot, maar nu is het duidelijk.
Dank.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Welterusten
En MM: nogmaals heel veel succes morgen
Ik welquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje:
Kan iemand bij Photobucket nog afbeeldingen via URL uploaden waarbij de oorspronkelijke naam van het bestand gescrambled wordt?
bij mij lukt dat niet meer, terwiojl de instellingen daarvoor goed staan.
Maar Photobucket heeft e.e.a. aangepast en volgens mij dit daarmee veroorzaakt.
Hoi gezichtquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Wiebelkont het volgende:
*gezicht laat zien
*stekker van strijkijzer uit stopcontact trekt
Ik moest vanmorgen een overhemd strijken om aan te trekken
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie dat ik een komma vergeten was, het is dus 1,5 Terrabyte, geen 15 Terrabyte...
[..]
Dank, blijf ik echter wel met een vreemd verschijnsel zitten als ik plaatjes via een web URL in Photobucket upload.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wel
http://s178.photobucket.com/albums/w266/BerthaM/?action=view¤t=5e49c87b.gif
Heette niet zo
ik vind 1,5 TB eigenlijk best wel veel.quote:
Bonnetje nog...?quote:nieuwe usb is *$&*%(%($&*#&*#
had 2 afleveringen van NCIS erop gepleurd, wil ze thuis weer overzetten naar m'n pc doetutnietniksnakkesnada data lost, niet te recoveren *insert hele hoop gevloek*
bagger
Dat werkt dus niet met de nieuwe upload-interface van Photobucket (bij mij tenminste), wel bij de oude upload-methodiek.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:20 schreef B.ertha het volgende:
Bij reduce to, daarachter staat 'more options'
1,5 tb is ook veel jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik vind 1,5 TB eigenlijk best wel veel.
Ik kom nog uit de tijd van 8 inch floppies...
Maar ik verzamel veel concert opnames en dat is toch elke keer gauw 1 GB.
[..]
Bonnetje nog...?
Wat voor injectie is het eigenlijk? Ik ken alleen desensibilisatie-injecties waarmee je eigenlijk al in november mee moet beginnen. Als het slechts 1 injectie is en je hebt de rest van de zomer geen last meer, dan wil ik dat natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Welkom bij de club en veel plezier ermee...![]()
Ik zou het wel even laten checken bij de huisarts en mocht je éénmalig een injectie willen hebben, goed voor de rest van het jaar, vraag dan naar Depomedrol bij je huisarts. Tot nog toe het enige middel dat bij mij werkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |