in bedquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedenavond
Wat is het hier rustig.
Waar zit iedereen? Buiten??
In bed? en dan nog steeds op FOT??quote:
Zou hij er maar eens echt over nadenken, dat zou al een hoop schelen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef Marc H het volgende:
Lijkt er wel op.
Zit die discussie niet echt te volgen. Ken danny goed genoeg om te weten hoe hj erover denkt.
Mooie plaat. Prachtige DOF!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Marc H het volgende:
Uitstekend.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Vergeleken met mijn bigma is het verschil duidelijk merkbaar, en iedereen die de bigma overweegt zou de 100-400 eens moeten uitproberen. Ik denk dat als ik die kans had gehad, dat ik waarschijnlijk de Bigma nooit gekocht zou hebben.
Ik hoop niet dat je bent gegaan of nog gaat....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:04 schreef Ynske het volgende:
Gaat er nog iemand naar Dort in Stoom dit weekend?
100-400 L : 1295 (-100 cashback op dit moment)quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie plaat. Prachtige DOF!
Hoe verschillen ze qua prijs?
Op dat prijsniveau is dat verschil wel te overbruggen ja...quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef Marc H het volgende:
100-400 L : 1295 (-100 cashback op dit moment)
50-500 : 1029
Prijzen fotokonijnenberg.
nee ik lag in bed de hele dagquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je bent gegaan of nog gaat....
Dordt in Stoom is pas in mei
17 en 18 mei
Waar zit dat verschil in??quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Marc H het volgende:
Uitstekend.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Vergeleken met mijn bigma is het verschil duidelijk merkbaar, en iedereen die de bigma overweegt zou de 100-400 eens moeten uitproberen. Ik denk dat als ik die kans had gehad, dat ik waarschijnlijk de Bigma nooit gekocht zou hebben.
Lekker is dat he! Hier met Freudje naar kijkduin geweest. Lekker stuk het strand op en terrasje met heerlijk zonnetjequote:
quote:Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker is dat he! Hier met Freudje naar kijkduin geweest. Lekker stuk het strand op en terrasje met heerlijk zonnetje
quote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zie ik het goed??
Een stopcontact in de douche???
De bigma is ook geen slechte lens, ik heb er zo'n 2 jaar lang met veel plezier mee gefotografeerd.quote:Op zondag 27 april 2008 09:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Waar zit dat verschil in??
Ik heb ook een Bigma maar kan daar niet ontevreden over zijn.
Maar zoals zo vaak zijn de lenzen van Simga soms wat wisselend van kwaliteit.
Onderstaande foto gewoon met mijn Bigma gemaakt.
[ afbeelding ]
Scheelt je wel een reis naar Dordtquote:
En ook al heb je een scherpe Bigma, L glas is toch weer net wat scherper. De snelheid van de AF is ook volgens mij een stuk slomer bij Bigma.quote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef Marc H het volgende:
[..]
De bigma is ook geen slechte lens, ik heb er zo'n 2 jaar lang met veel plezier mee gefotografeerd.
Het grote verschil is de stabilisatie. Bij de sigma maakte ik, als de omstandigheden minder ideaal was, veel extra foto's om maar de scherpste te kunnnen uitzoeken, omdat ik vaak last had van bewegingsonscherpte. Ik werk eigenlijk altijd handheld, een statief/monopod vind ik niet zo fijn werken.
De IS van de 100-400 geeft mij veel meer scherpe platen. Ik hoef er nu lang niet meer zoveel te maken als met de Bigma.
hoe ik daar nu weer bijkwamquote:Op zondag 27 april 2008 19:05 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Scheelt je wel een reis naar Dordt
mp3 dan toch hoop ikquote:
En dan bel je niet even?quote:Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker is dat he! Hier met Freudje naar kijkduin geweest. Lekker stuk het strand op en terrasje met heerlijk zonnetje
quote:Op zondag 27 april 2008 20:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
En dan bel je niet even?Dat is bij mij om de hoek!
Tssss
Wordt erg tof volgens mij!!!quote:Op zondag 27 april 2008 16:59 schreef prupke het volgende:
al 2 dagen binnen gezeten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het schiet al op
straks nog ff naar buiten om een geloofsfoto te maken (proberen )
Viel wel meequote:Op zondag 27 april 2008 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij was bij de gamma
![]()
![]()
Weet niet of je het leuk had gevonden hoor wij waren helemaal flieft puber aan het zijn![]()
Maar met koninginnedag maken we het goed
Ook van mij!quote:Op zondag 27 april 2008 20:13 schreef Yoni het volgende:
En dan bel je niet even?Dat is bij mij om de hoek!
Tssss
Ik was vanmorgen om 11.30 ofzo al bij de Gammaquote:Op zondag 27 april 2008 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij was bij de gamma
![]()
![]()
Weet niet of je het leuk had gevonden hoor wij waren helemaal flieft puber aan het zijn![]()
Maar met koninginnedag maken we het goed
Nee, dat blijkt!quote:
Wel een ander soort orgie?quote:
Scherp, leuk gebruikt zo in deze context voor de Limburgers onder ons...quote:Op zondag 27 april 2008 21:04 schreef An24 het volgende:
euhmmmmm, doe is niet zo scherp jij, opdonder![]()
Nopequote:
Dat hebben ze In Den Haag ook. Daar heet 't heel toepasselijk de Haagse Harleydag. En als je bedenkt dat dat maar een paar letters scheelt van Haagse Harrie, en je dan die figuren op die motoren ziet, dan moet ik altijd wel even lachen...quote:Op zondag 27 april 2008 22:47 schreef prupke het volgende:
met koninginnedag hebben ze hier een harley dag georganiseerd (zal wel weer een kabaal zijn)
heel de markt vol met ronkende blikken waar de schroefjes en ander klein spul sneller losdenderd dan vast te draaien is
Vandaag is de EOS 400D in de aanbieding bij de MediaMarkt in Alkmaar. Tussen 4 en 5 uur voor 399,-quote:Op zondag 27 april 2008 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme zeg. De vrouw van mijn oom heeft een Canon eos 450D gekocht twee dagen terug. En die zag ik net. En nu ben ik echt stinkend jaloers en wil ik geld hebben om ook een DSLR te kopen. Kutcompactje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |