Sterkte! En bedenk dat je er over een uurtje vanaf bent.quote:
kwartiertjequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:52 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte! En bedenk dat je er over een uurtje vanaf bent.
Haha, lekker bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
kwartiertje
kreeg een compliment voor mijn gebit, geen gaatje, alleen wat tandsteen en dat na twee jaar niet geweest zijn. Had zelf wel wat ellende verwacht maar hij zij dat ik een sterk gebit hebEn hij heeft de lijmresten op mijn tanden verwijderd, ze zijn ineens weer wit en vlekvrij
*opgelucht is
En Rob had na 9 jaar niet geweest te zijn ook alleen wat tandsteen![]()
Alle enge dingen voor deze week gehad tenminste
Dat eerste natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, lekker bezig![]()
Het komt bekend voor. Toen ik eindelijk weer naar de tandarts durvde na zeven jaar, ook helemaal niets.![]()
Vroeg klaar met werken, dilemma: terrasje en dan sporten, of eerst sporten met risico dat de zon dan al te ver gezakt is
Maar dan ben ik weer laat thuis. En dan heb ik weer zo einig aan de avond...wat een leven toch, hahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat eerste natuurlijkweer is heerlijk
Terrasje zonder sporten dan maar!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:04 schreef An24 het volgende:
Maar dan ben ik weer laat thuis. En dan heb ik weer zo einig aan de avond...wat een leven toch, haha
Hoeveel dagen moet je nog?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:09 schreef loehoes het volgende:
Even een rus-vrije dag.
Leuk die uitwisseling, maar jeetje wat vermoeiend!
Zij zitten nu in een bootje in Giethoorn, en ik achter de computer om met school bezig te zijn, het leven is niet eerlijk!
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:51 schreef Chanty het volgende:
WHAAAAAAAAAAA
Ik heb psychologie ook gehaald!! een 6,5, het is een wonder
Streven bereikt: 3 van de 4 tentamens halen
Winterslaapquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Loop ik vandaag lekker in korte broek de post te bestellen, zie ik nog af en toe mensen voorbijfietsen met winterjas & handschoenen aan. Wat moeten die dan doen in de winter?
Dat klinkt heel gezellig Ynskequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Ynske het volgende:
Terrasjes
krijg net de kans via Buzzer om een of ander drankje in de kroeg of op t terras te gaan Buzzen met vrienden
schept mogelijkheden
Dat was ook het eerste dat in mij op kwam...quote:
Wow...gefeliciteerd meidquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:51 schreef Chanty het volgende:
WHAAAAAAAAAAA
Ik heb psychologie ook gehaald!! een 6,5, het is een wonder
Streven bereikt: 3 van de 4 tentamens halen
Nee, maar ben wel benieuwd naar je ervaringen! Lijkt me ook wat handzamer dan de bigma.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:10 schreef Marc H het volgende:
Gefeli !!!!!!
Heeft iemand ervaring met de Canon 100-400 L? Ik denk erover om er een aan te schaffen ipv mijn Bigma.
In Duitsland of voor de rest van deze werkweek? In het laatste geval dan valt jouw post in de categorie 'posts die ik niet wil lezen als ik nog twee werkdagen heb te gaan'.quote:
Ik was dinsdagavond alweer thuisquote:Op donderdag 24 april 2008 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Duitsland of voor de rest van deze werkweek? In het laatste geval dan valt jouw post in de categorie 'posts die ik niet wil lezen als ik nog twee werkdagen heb te gaan'.
Hebben ze dezequote:Op donderdag 24 april 2008 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was dinsdagavond alweer thuisDus nog vier uur ploeteren tot 5 mei
Een rijsttafel voor 13 man in elkaar draaien, foto-uitje met een vriendin naar Blijdorp, Premiere van Fantastics fotograferen, Koninginnenach fotograferen met een stel vrienden, het idee was om nog iets met de bollenvelden te gaan doen maar ik vrees met grote vrezen dat het mooie dan alweer voorbij is en de rest van de dagen weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 24 april 2008 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze dezeook met pleisters over z'n ogen?
Ga je nog wat bijzonders doen in die anderhalve week vrij?
Het klinkt redelijk normaal voor jou doen ja...quote:Op donderdag 24 april 2008 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
Een rijsttafel voor 13 man in elkaar draaien, foto-uitje met een vriendin naar Blijdorp, Premiere van Fantastics fotograferen, Koninginnenach fotograferen met een stel vrienden, het idee was om nog iets met de bollenvelden te gaan doen maar ik vrees met grote vrezen dat het mooie dan alweer voorbij is en de rest van de dagen weet ik niet uit mijn hoofd![]()
Niets spannends dus
En hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt redelijk normaal voor jou doen ja...
Maestroquote:
Ik krijg wel eens het idee dat jij voor 72 uur activiteiten hebt in een weekend van 48 uur.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
En hoe bedoel je dat?![]()
ik denk trouwens dat het gewoon vier dagen stressen wordt en vervolgens vier dagen rustig achteroverleunen om al die foto's weer weg te werken
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens het idee dat jij voor 72 uur activiteiten hebt in een weekend van 48 uur.
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens het idee dat jij voor 72 uur activiteiten hebt in een weekend van 48 uur.
Nee joh....5 dagen weekend, 2 dagen werkquote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef sanger het volgende:
Om die reden zou je alleen al moeten pleiten voor een driedaags weekend
WTF?! Hebben ze die dingen niet in de buurt? Zou het nu al zo zat zijn dat ik ze daar wel haal.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:08 schreef Ynske het volgende:
Kan iemand zich het drama met de eyecups die ik besteld had nog herinneren?
t word alleen maar erger
de rubbere frames die ik gekregen had, en terug gestuurd heb, zijn als pakketje verdwenen
nah ze waren idd niet leverbaar. kreeg toen t verkeerde toegestuurd. gebeld, moest pakket terug sturen dan kreeg ik mijn geld terug, ondertussen idd die dingen hier in de buurt gehaald. maar t pakket dat ik terug gestuurd heb, is van de aardbodem verdwenen, dus betalen ze me t geld niet terugquote:Op donderdag 24 april 2008 11:00 schreef freud het volgende:
[..]
WTF?! Hebben ze die dingen niet in de buurt? Zou het nu al zo zat zijn dat ik ze daar wel haal.
Zit je niet mee....quote:Op donderdag 24 april 2008 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah ze waren idd niet leverbaar. kreeg toen t verkeerde toegestuurd. gebeld, moest pakket terug sturen dan kreeg ik mijn geld terug, ondertussen idd die dingen hier in de buurt gehaald. maar t pakket dat ik terug gestuurd heb, is van de aardbodem verdwenen, dus betalen ze me t geld niet terug
nu maar een onderzoek gestart bij TNT
Liever geen 2e handsje?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Marc H het volgende:
Zo, even met Kamera-express gebeld, een 100-400L ligt voor mij klaar, om op te halen
[..]
Zit je niet mee....
Mja, ok...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:47 schreef Marc H het volgende:
Nee, liever een nieuwe. En met de cashback eraf komt hij incl. UV op 1225. En voor een goede 2dehands ben je ook al snel 900-1000 euro kwijt. Dan liever iets meer uitgeven.
Lucky bastard! Ik moet nog een hele dagquote:
Hier is een tijd geleden al een hele discussie over geweest. Ik vraag me ook af in hoeverre je hierin kan gaan, aangezien het ergens in de kleine lettertjes wegwuiven van rechten (gebeurt met meerdere dingen waaronder veel privacy zaken) deze rechten teniet worden gedaan. Je mag voor zover ik weet best regels stellen, maar deze moeten wel binnen de wettelijke kaders vallen. Dat houdt in dat men altijd om toestemming moet vragen van de rechthebbende.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Punt 4d van de Nieuwe Algemene voorwaarden van FOK!
4d. User verleent met plaatsing van berichten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal een
onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk gebruiksrecht voor commerciële en niet-
commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto’s en ander
(audio)visueel materiaal.
Absurd natuurlijk!! En niet rechtsgeldig denk ik. Zou wat zijn, ik plaats een foto en Danny verkoopt die. Ja dahaag!!
Dit houdt dus in dat ik geen enkele foto meer plaats of het moet er een met een groot watermerk zijn. En al mijn foto's in FOT heb ik verplaatst naar een andere map in mijn photobucket, dus de URL klopt nergens meer. De lol gaat er wel af op deze manier.
Slechte zaak!!
Ok voortaan komen er hier mooi gigantische watermerken op mijn foto's...quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Punt 4d van de Nieuwe Algemene voorwaarden van FOK!
4d. User verleent met plaatsing van berichten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal een
onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk gebruiksrecht voor commerciële en niet-
commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto’s en ander
(audio)visueel materiaal.
Absurd natuurlijk!! En niet rechtsgeldig denk ik. Zou wat zijn, ik plaats een foto en Danny verkoopt die. Ja dahaag!!
Dit houdt dus in dat ik geen enkele foto meer plaats of het moet er een met een groot watermerk zijn. En al mijn foto's in FOT heb ik verplaatst naar een andere map in mijn photobucket, dus de URL klopt nergens meer. De lol gaat er wel af op deze manier.
Slechte zaak!!
¤-tjes?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:01 schreef Ynske het volgende:
waarom snap ik dit niet...
wat is de achterliggende gedachte hiervan, en nu is t dus niet meer alleen de foto's die op de fokserver geplaatst zijn maar dus ook die wat je zelf ergens host...
wat ik me dan verder afvraag hoe staat dit beschreven bij oa photobucket?
Geen enkele forumregel zal ooit boven een nederlandse wet staan, en auteursrecht kun je nou eenmaal niet zomaar opeisen, ook het gebruiksrecht van de foto kun je niet eisen als de user niet vantevoren weet waar het om gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:22 schreef freud het volgende:
[..]
Hier is een tijd geleden al een hele discussie over geweest. Ik vraag me ook af in hoeverre je hierin kan gaan, aangezien het ergens in de kleine lettertjes wegwuiven van rechten (gebeurt met meerdere dingen waaronder veel privacy zaken) deze rechten teniet worden gedaan. Je mag voor zover ik weet best regels stellen, maar deze moeten wel binnen de wettelijke kaders vallen. Dat houdt in dat men altijd om toestemming moet vragen van de rechthebbende.
Danny kan bijvoorbeeld niet een foto van mijn fotoboek publiceren als de nieuwe liefde van Gerard Joling, of een bekende terrorist. Ook zijn dingen zoals haatzaaien etc nog steeds verboden, ook al zet je in de algemene voorwaarden dat het wel mag. Ik vraag me af in hoeverre de algemene voorwaarden juridisch getoetst zijn, maar dat is niet ons probleem.
Baseline blijft dat hij eigenaar is van het forum, en regels mag stellen. Of ze stand houden in een rechtzaak, daar heb ik mijn twijfels bij (zie rechtzaak van een user tegen Flickr), maar hij kan en mag het zeker proberen. Je weet in principe waar je aan begint als je hier begint met posten, en het is je vrije wil of je hiermee doorgaat of niet.
Haha, dit lijkt niet eens op een anti-danny tirade, en we blijven zelfs erg netjes, gezien de gestelde muur waar we tegen gezet worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik snap de discussie en het heikelpunt zeker ook, maar laten we niet een anti-Danny tirade beginnen. En zeker niet hier. Voor discussie over de nieuwe algemene voorwaarden is hier een topic De nieuwe Algemene Voorwaarden . Natuurlijk, het mag hier best besproken worden, maar probeer het niet uit de hand te laten lopen qua gemoederen.
Nou dat vind ik ook hoor. Niks geen Danny gebash hier. Maar gewoon de terechte vraag hoe een dergelijke idiote regel in de AV is belandt. Het forum dat Ynske aanhaalt heeft al veel realistischer regels. Zo kan het dus ook. Ik vind gewoon de lol er echt vanaf gaan op de manier van FOK!.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:01 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, dit lijkt niet eens op een anti-danny tirade, en we blijven zelfs erg netjes, gezien de gestelde muur waar we tegen gezet worden.
Die regel is er op gericht om te voorkomen dat Danny aansprakelijk wordt gesteld voor het plaatsen van foto's waarvan het auteursrecht niet bij de poster ligt. Zie het verhaal eerder. Ik vraag me af hoe andere fotosites dit hebben opgelost als ik eerlijk moet zijn.....als ze het hebben ondervangenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook hoor. Niks geen Danny gebash hier. Maar gewoon de terechte vraag hoe een dergelijke idiote regel in de AV is belandt. Het forum dat Ynske aanhaalt heeft al veel realistischer regels. Zo kan het dus ook. Ik vind gewoon de lol er echt vanaf gaan op de manier van FOK!.
Het had er ook mee te maken dat ze geen zin hadden om elke keer posts te moeten doorspitten om foto's te verwijderen die gequote waren of zoquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Die regel is er op gericht om te voorkomen dat Danny aansprakelijk wordt gesteld voor het plaatsen van foto's waarvan het auteursrecht niet bij de poster ligt. Zie het verhaal eerder. Ik vraag me af hoe andere fotosites dit hebben opgelost als ik eerlijk moet zijn.....als ze het hebben ondervangen
Nee, deze regel heeft het over het bezit nemen van fotomateriaal, en niet dat de gebruiker verantwoordelijk is voor het regelen van de juiste rechten. Als hij dat wil ondervangen, had hij op een gemiddelde castingwebsite moeten kijken voor de juiste formulering. Met deze formulering is hij nog net zo aansprakelijk. Sterker nog: nu wuift hij niet alleen de verantwoordelijkheid af, maar claimt ook automatisch de rechten op alles wat er geplaatst wordt, ongeacht of de gebruiker de rechten heeft om de rechten zo af te dragenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Die regel is er op gericht om te voorkomen dat Danny aansprakelijk wordt gesteld voor het plaatsen van foto's waarvan het auteursrecht niet bij de poster ligt. Zie het verhaal eerder. Ik vraag me af hoe andere fotosites dit hebben opgelost als ik eerlijk moet zijn.....als ze het hebben ondervangen
Whehe... lekkere ondertoon Pquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Wel een snelle manier om van een fotoforum af te komen zo
Mogguh ook... ik wil ook nog wel ff slapen...quote:Mogguh allemaalGeloof dat ik nog best een paar uur meer zou willen slapen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:26 schreef NJ het volgende:
Zolang je de foto niet tegen bepaalde voorwaarden (waarin expliciet vermeld staat dat je het auteursrecht opgeeft ten gunste van FOK!) upload naar de servers van FOK! blijft de foto gewoon jouw eigendom.
Alleen krijgen wij nog wel eens mail (ook niet zo bijzonder veel trouwens, maar toch) van users die niet willen dat hun foto gequote wordt. Of laatst nog één die om een bewerking van zijn foto vroeg, maar even later bij forum@fok.nl aan de bel hing, omdat andere users het lef hadden om een bewerking te maken en die tussen [IMG] tags te posten.
De aanleiding neemt weinig weg van de resulterende geboden imoquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:36 schreef rudedeltadude het volgende:
En hier een reactie van NJ, ietsje concreter dan de voorgaande verhalen van Danny:
[..]
en dit is dus niet veranderd als bij de vorige discussie erover.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:36 schreef rudedeltadude het volgende:
En hier een reactie van NJ, ietsje concreter dan de voorgaande verhalen van Danny:
[..]
Enquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:04 schreef Ynske het volgende:
net terug van de Arbo arts.
quote:
mag ik komen etenquote:Hier staat nu het tweede gerecht van mijn rijsttafel-voor-13-personen-actie te pruttelen. Men..echt geen leuke hoeveelheden meer. Heb er al een 2/3 pot Sambal Oelek doorheen gejaagd, 2.5 kilo kip, 1.5 kilo sperziebonen en een stuk of 10 uien. Wordt wel superlekker
Beterquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hij over 3 weken belt om te kijken hoe het gaat.
verder rustig aan dingen doen, dus niet alles in een keer schoonmaken maar beetje bij beetje
veel wandelen, fietsen en wat gaan zwemmen.
verder de oefeningen van de fysio doen, en zeer zeker ook dingen gaan en blijven doen die ontspannen en leuk zijn.
en mag gewoon op vakantie naar zeeland volgende week, even een paar dagen uitwaaien
Nopequote:mag ik komen eten
Al de hele dag voor mij hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Weekend. Eindelijk.
Geen tijdquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:04 schreef Ynske het volgende:
Gaat er nog iemand naar Dort in Stoom dit weekend?
Hoe gaat de verbouwing?quote:
Ik was ook al vrij vroeg klaar, en om half 2 had ik de trein naar huis. Gewoonlijk zou ik dan een uurtje later thuis zijn, maar nu was er vertraging door een aanrijding en kwam ik zo'n anderhalf uur pas thuis aanquote:
dat klopt niet helemaal want als je je foto meelt komt hij op de fokserver en je kunt alleen meedoen met de wedstrijd als je je foto meeltquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:48 schreef prupke het volgende:
nj zegt : Zolang je de foto niet tegen bepaalde voorwaarden (waarin expliciet vermeld staat dat je het auteursrecht opgeeft ten gunste van FOK!) upload naar de servers van FOK! blijft de foto gewoon jouw eigendom.
Begrijp ik ddus alles goed : dat als ik een foto host van mijn eigen site : blijft ie van mij (mag binnen fok wel gebruikt worden met naamsvermelding)
Bij wedstrijd duidelijk melden dat ie niet op de fok server komt : zelfde verhaalevening
![]()
* prupke gaar is van 3 uur slapen en 10 uur werken ...
Dan meel je alleen de linkquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt niet helemaal want als je je foto meelt komt hij op de fokserver en je kunt alleen meedoen met de wedstrijd als je je foto meelt
k geloof dat dat al eens geopperd is maar dat hij dan toch niet mee mag doen, want hij voldoet niet aan de voorwaardenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:54 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan meel je alleen de link![]()
en zegt dat ze die maar moeten posten
is net zo handig voor ze
Ik dacht dat er toen gezegd werd dat je duidelijk moest melden dat je de foto niet op de fokserver wilde hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geloof dat dat al eens geopperd is maar dat hij dan toch niet mee mag doen, want hij voldoet niet aan de voorwaarden
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
We hebben eindelijk de vergunning (gister pas). Over een week gaat de verbouwing beginnen...
whzquote:
Ik hoop wat optredens te kunnen schieten! Ergens een festivalletje, dus daar denk ik even kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:25 schreef Ynske het volgende:
wat voor fotos ga je schieten Xil?
hier vandaag een rustig dagje, wat spullen klaarzetten voor dinsdag, dan ga ik lekker een tijdje naar zeeland.
verder wat van de zon genieten, en morgen gezellig een terrasje pikken met een vriend.
in bedquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:34 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedenavond
Wat is het hier rustig.
Waar zit iedereen? Buiten??
In bed? en dan nog steeds op FOT??quote:
Zou hij er maar eens echt over nadenken, dat zou al een hoop schelen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef Marc H het volgende:
Lijkt er wel op.
Zit die discussie niet echt te volgen. Ken danny goed genoeg om te weten hoe hj erover denkt.
Mooie plaat. Prachtige DOF!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Marc H het volgende:
Uitstekend.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Vergeleken met mijn bigma is het verschil duidelijk merkbaar, en iedereen die de bigma overweegt zou de 100-400 eens moeten uitproberen. Ik denk dat als ik die kans had gehad, dat ik waarschijnlijk de Bigma nooit gekocht zou hebben.
Ik hoop niet dat je bent gegaan of nog gaat....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:04 schreef Ynske het volgende:
Gaat er nog iemand naar Dort in Stoom dit weekend?
100-400 L : 1295 (-100 cashback op dit moment)quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie plaat. Prachtige DOF!
Hoe verschillen ze qua prijs?
Op dat prijsniveau is dat verschil wel te overbruggen ja...quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef Marc H het volgende:
100-400 L : 1295 (-100 cashback op dit moment)
50-500 : 1029
Prijzen fotokonijnenberg.
nee ik lag in bed de hele dagquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je bent gegaan of nog gaat....
Dordt in Stoom is pas in mei
17 en 18 mei
Waar zit dat verschil in??quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Marc H het volgende:
Uitstekend.
Even een snel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Vergeleken met mijn bigma is het verschil duidelijk merkbaar, en iedereen die de bigma overweegt zou de 100-400 eens moeten uitproberen. Ik denk dat als ik die kans had gehad, dat ik waarschijnlijk de Bigma nooit gekocht zou hebben.
Lekker is dat he! Hier met Freudje naar kijkduin geweest. Lekker stuk het strand op en terrasje met heerlijk zonnetjequote:
quote:Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker is dat he! Hier met Freudje naar kijkduin geweest. Lekker stuk het strand op en terrasje met heerlijk zonnetje
quote:Op zondag 27 april 2008 17:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zie ik het goed??
Een stopcontact in de douche???
De bigma is ook geen slechte lens, ik heb er zo'n 2 jaar lang met veel plezier mee gefotografeerd.quote:Op zondag 27 april 2008 09:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Waar zit dat verschil in??
Ik heb ook een Bigma maar kan daar niet ontevreden over zijn.
Maar zoals zo vaak zijn de lenzen van Simga soms wat wisselend van kwaliteit.
Onderstaande foto gewoon met mijn Bigma gemaakt.
[ afbeelding ]
Scheelt je wel een reis naar Dordtquote:
En ook al heb je een scherpe Bigma, L glas is toch weer net wat scherper. De snelheid van de AF is ook volgens mij een stuk slomer bij Bigma.quote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef Marc H het volgende:
[..]
De bigma is ook geen slechte lens, ik heb er zo'n 2 jaar lang met veel plezier mee gefotografeerd.
Het grote verschil is de stabilisatie. Bij de sigma maakte ik, als de omstandigheden minder ideaal was, veel extra foto's om maar de scherpste te kunnnen uitzoeken, omdat ik vaak last had van bewegingsonscherpte. Ik werk eigenlijk altijd handheld, een statief/monopod vind ik niet zo fijn werken.
De IS van de 100-400 geeft mij veel meer scherpe platen. Ik hoef er nu lang niet meer zoveel te maken als met de Bigma.
hoe ik daar nu weer bijkwamquote:Op zondag 27 april 2008 19:05 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Scheelt je wel een reis naar Dordt
mp3 dan toch hoop ikquote:
En dan bel je niet even?quote:Op zondag 27 april 2008 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker is dat he! Hier met Freudje naar kijkduin geweest. Lekker stuk het strand op en terrasje met heerlijk zonnetje
quote:Op zondag 27 april 2008 20:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
En dan bel je niet even?Dat is bij mij om de hoek!
Tssss
Wordt erg tof volgens mij!!!quote:Op zondag 27 april 2008 16:59 schreef prupke het volgende:
al 2 dagen binnen gezeten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het schiet al op
straks nog ff naar buiten om een geloofsfoto te maken (proberen )
Viel wel meequote:Op zondag 27 april 2008 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij was bij de gamma
![]()
![]()
Weet niet of je het leuk had gevonden hoor wij waren helemaal flieft puber aan het zijn![]()
Maar met koninginnedag maken we het goed
Ook van mij!quote:Op zondag 27 april 2008 20:13 schreef Yoni het volgende:
En dan bel je niet even?Dat is bij mij om de hoek!
Tssss
Ik was vanmorgen om 11.30 ofzo al bij de Gammaquote:Op zondag 27 april 2008 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij was bij de gamma
![]()
![]()
Weet niet of je het leuk had gevonden hoor wij waren helemaal flieft puber aan het zijn![]()
Maar met koninginnedag maken we het goed
Nee, dat blijkt!quote:
Wel een ander soort orgie?quote:
Scherp, leuk gebruikt zo in deze context voor de Limburgers onder ons...quote:Op zondag 27 april 2008 21:04 schreef An24 het volgende:
euhmmmmm, doe is niet zo scherp jij, opdonder![]()
Nopequote:
Dat hebben ze In Den Haag ook. Daar heet 't heel toepasselijk de Haagse Harleydag. En als je bedenkt dat dat maar een paar letters scheelt van Haagse Harrie, en je dan die figuren op die motoren ziet, dan moet ik altijd wel even lachen...quote:Op zondag 27 april 2008 22:47 schreef prupke het volgende:
met koninginnedag hebben ze hier een harley dag georganiseerd (zal wel weer een kabaal zijn)
heel de markt vol met ronkende blikken waar de schroefjes en ander klein spul sneller losdenderd dan vast te draaien is
Vandaag is de EOS 400D in de aanbieding bij de MediaMarkt in Alkmaar. Tussen 4 en 5 uur voor 399,-quote:Op zondag 27 april 2008 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme zeg. De vrouw van mijn oom heeft een Canon eos 450D gekocht twee dagen terug. En die zag ik net. En nu ben ik echt stinkend jaloers en wil ik geld hebben om ook een DSLR te kopen. Kutcompactje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |