Als je over 20 jaar je gehoor bijna kwijt bent moet je een hoortoestel kopen, is meer dan 100 euroquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar 100 euro is best veel geld. Daar kan ik minimaal 2 concerten van bezoeken...
Wat heeft het je gekost als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe en nog een 16gb ook
Na Sensation White was ik zeker 1 dag half doof.. Dus moet ook maar aan de partyplug.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind mn oordopjes belangrijker, zaterdag skihut en daar worden altijd je trommelvliezen uit je oren geblazen door combi te harde muziek + gastoetersEn dan heb ik zelfs aan mn partyplugs lang niet genoeg...
ziekenfonds betaaldquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar je gehoor bijna kwijt bent moet je een hoortoestel kopen, is meer dan 100 euro
... daar kom ik altijd met pijn in mn oren vandaan.. Maar ik heb dan ook een lichte vorm van hyperacusis..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo hard staat de tyfusherrie toch niet in de skihut?
Ik was na de kleine skihut + sorbonne(schrijf ik dat goed?) 2 dagen half doof en nog 3 dagen daarna last van een harde piep in mn orenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na Sensation White was ik zeker 1 dag half doof.. Dus moet ook maar aan de partyplug.
Raar is het ook niet. Maar voorheen had ik nooit last van harde muziek, na vrijdag echter wel een tijdje een piep gehad en zaterdag weer en veel te harde herrie gestaan. Toen kwam ik toch wel tot de conclusie dat ik maar eens wat geld moet investeren in oordoppen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet 'raar' om te hebben ofzo.. Het is wel mn gehoor, en die is heul kostbaar..En je ziet ze niet
ik had een 2gb ipod mini waar ik het wel mee redde door gewoon elke avond wat muziek te wisselen. Dus met 16 ga ik het wel redden. Kan ik er ook nog wat films op zettenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heeft het je gekost als ik vragen mag?
Opzich heb ik ook nog een 60 gb ipod en op 16gb past mijn muziek niet. Dus heel erg handig is 16 gb niet voor mij
Ja ik vind het zo vet als mensen veel talen spreken, het liefst zou ik elke taal sprekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar respect voor je hebben
Ik hou het lekker bij mijn Engels en als ze dat niet (willen) snappen, dan ga ik wel naar een ander
Hoewel ik die talen allemaal wel mooi vind klinken, ga ik me er toch niet aan wagen. Portugees is een beetje lui Spaans toch?
Volgens bij schreef je het wel goed, ben er nooit geweest.. maar mijn zusje kwam daar nog wel vaak. Ik stap de laatste tijd niet zo vaak meer en anders wordt het toch Delft.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was na de kleine skihut + sorbonne(schrijf ik dat goed?) 2 dagen half doof en nog 3 dagen daarna last van een harde piep in mn oren
sorbonne ja! Puur uit traditie ben ik daar zo ongeveer elke vrijdagquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was na de kleine skihut + sorbonne(schrijf ik dat goed?) 2 dagen half doof en nog 3 dagen daarna last van een harde piep in mn oren
Voor een pauze in de hete zon heb ik het je vergevenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo vet als mensen veel talen spreken, het liefst zou ik elke taal spreken. Van wat ik weet is het Spaans het luie Spaans vergeleken met wat ze in Z-Amerika spreken. Daar hebben ze voor waar hier 1 woord voor is, daar 5 woorden voor. Wat Portugees precies is weet ik ook niet hihi.
Sorry voor het late antwoord, ik kom net terug van pauze in de hete zon.
Was vooral combi kleine skihut + sorbonne. En van sorbonne kan je op gegeven moment ook permanente schade hebben. Daarnaast is het zo dat als je erg vaak naar grote concerten/feesten etc. gaat je er aan lijkt te wennen, maar eigenlijk betekent dat dat je oren gewoon slechter zijn geworden...quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:36 schreef G.Fawkes het volgende:
sorbonne ook te hard? Dan ligt het eerder aan jou oren dan aan het volume van de muziek, denk ik....
Sorbonne!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorbonne ja! Puur uit traditie ben ik daar zo ongeveer elke vrijdag
Maar daar staat de muziek niet eens zo heel hard vind ik. Als je niet recht voor een box gaat staan natuurlijk.
ik heb er eigenlijk nooit aan hoeven wennen. Maar misschien moet ik idd wel oordopjes gaan halen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was vooral combi kleine skihut + sorbonne. En van sorbonne kan je op gegeven moment ook permanente schade hebben. Daarnaast is het zo dat als je erg vaak naar grote concerten/feesten etc. gaat je er aan lijkt te wennen, maar eigenlijk betekent dat dat je oren gewoon slechter zijn geworden...
Klopt ook wel, maar daarvoor waren we naar kleine skihut geweest, 1,5 uur ofzo en ik was dus al half doof.. Want daar stond die dag de muziek echt hard.. Maar doordat ik ook nog 4 uur ofzo in sorbonne bleef hangen konden mn oren nou niet echt rustenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorbonne ja! Puur uit traditie ben ik daar zo ongeveer elke vrijdag
Maar daar staat de muziek niet eens zo heel hard vind ik. Als je niet recht voor een box gaat staan natuurlijk.
Ik was er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorbonne!Leipe tent man, toen ik studeerde kwam ik er bijna elke donderdagavond.. Genoeg parels liepen daar hoor!
![]()
Heb die tent zelfs als spot op mijn hyves
Ik moet echt eens nieuwe broeken kopen hier want in mijn spijkerbroeken is het hier echt te heet. Phew!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Voor een pauze in de hete zon heb ik het je vergeven
Ik kwam er vroeger altijd maar tegenwoordig ga ik liever naar een kroeg waar ik mijn vrienden kan horen praten. En voor goede muziek ga ik gewoon naar een concertquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweestMaar ik vond het wel gezellig
En ze draaide er wel lekkere muziek. Alleen riep de DJ op een of andere manier om de minuut "Salsaaa"
Wij zijn er bijna elke vrijdag, maar sinds onze vaste bardame is vertrokken wordt het toch minder. Van haar kregen we tenminste nog eens wat te drinken of korting op de drankjes. Soms gingen we zelfs met winst weg daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorbonne!Leipe tent man, toen ik studeerde kwam ik er bijna elke donderdagavond.. Genoeg parels liepen daar hoor!
![]()
Heb die tent zelfs als spot op mijn hyves
Jah chille muziek alleen ze draaien de liedjes door elkaar. 1 nummertje draaien ze altijd half en gelijk een ander nummer dr over heen.. Soms wel irritant doch naisquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ze draaide er wel lekkere muziek. Alleen riep de DJ op een of andere manier om de minuut "Salsaaa"
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
uit!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik moet echt eens nieuwe broeken kopen hier want in mijn spijkerbroeken is het hier echt te heet. Phew!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zal even naar de supermarkt voor brood (ja dat hele eind Kiwi!)
Whehe idd, ze zijn dr wel zuinig met drank! Is t op vrijdag ook druk of goed te doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wij zijn er bijna elke vrijdag, maar sinds onze vaste bardame is vertrokken wordt het toch minder. Van haar kregen we tenminste nog eens wat te drinken of korting op de drankjes. Soms gingen we zelfs met winst weg daar
Tegenwoordig hebben ze een nieuw kassasysteem die er voor zorgt dat elk drankje afgerekend moet worden en zelfs een drupje extra bacardi niet meer mogelijk is
Stond ze misschien toch recht voor de box.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweest![]()
Op vrijdag is het niet altijd erg druk.. Bovenverdieping is wel open, maar daar is het goed uit te houden. Op zaterdag is het gewoon te druk. Vrijdag kan je tenminste nog een beetje heen en weer lopen om een praatje te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd, ze zijn dr wel zuinig met drank! Is t op vrijdag ook druk of goed te doen?
Pubs zijn sowieso leuk. Ook maar weer eens doen, avondje pub. Vrijdag ofzo, dan ben ik waarschijnlijk toch weer in Alkmaar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Overigens: Tegenover de sorbonne zit de Irish Pub die is veel leuker
Ok die vent die platen draait daar boven dan..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij verstond de DJ? Dan zal het vast een sample zijn geweest![]()
Wij verstaan namelijk nooit een woord van wat hij door die microfoon roept, maar dat kan ook aan ons alcoholgebruik liggen natuurlijk
Daar zit ik elke week al maar dan in mn eigen stadquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Stad? Vind je dat geen groot woord voor Vlaardingen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar zit ik elke week al maar dan in mn eigen stad
ok, mja.. Salsaaa is ook niet het meest lastige woord. Zinnen heeft hij dan waarschijnlijk toch meer moeite meequote:Op dinsdag 22 april 2008 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ok die vent die platen draait daar boven dan..
En nee ik stond niet naast hem, maar hij zei dat in de microfoon
neej manquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Kan helaas niet kijken nu, maarquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Ow en kijk eens wat ik nu vindt:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Stad? Vind je dat geen groot woord voor Vlaardingen?![]()
Ow en kijk eens wat ik nu vindt:
Wij gaan het niet met elkaar eens wordenquote:
Zeer zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan helaas niet kijken nu, maar![]()
"Oe ie oe a a, teng teng, walla walla beng beng"
was het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |