quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef EdwinHeijmen het volgende:
vind je het zelf vreemdgaan? zou je vriendin het vreemdgaan vinden?
heb je er zelf actief aan meegedaan?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef DroogDok het volgende:
TS, als je vriendin bij een ander achterop de motor zou zitten en zij zou haar tieten tegen zijn rug duwen, zou jij dat vreemdgaan noemen?
Zo ja -> probleem
Zo nee -> geen probleem
hij kon er toch ook niets aan doen... hoe kon hij nou weten dat zij dat zou gaan doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef DroogDok het volgende:
TS, als je vriendin bij een ander achterop de motor zou zitten en zij zou haar tieten tegen zijn rug duwen, zou jij dat vreemdgaan noemen?
Zo ja -> probleem
Zo nee -> geen probleem
ok relkloonquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou ze is een beetje plat dus voor mij zou't geen issue zijn.
ahhh meiden met weinig borsten gaan niet vreemd?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:59 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou ze is een beetje plat dus voor mij zou't geen issue zijn.
LOLquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Re het volgende:
ahhh meiden met weinig borsten gaan niet vreemd?
waarschijnlijk had ze ook een vrij dikke jas aanquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef refused. het volgende:
Het is 100% vreemdgaan TS, ik zou dr vriend waarschuwen. Natuurlijk is het ook erg opwindend voor een vrouw om dr tieten in de rug van een of andere gast te drukken.
Ze zouden wel willen, maar mannen hebben daar meestal geen zin in.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:01 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh meiden met weinig borsten gaan niet vreemd?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:06 schreef Re het volgende:
vraagje aan TS, was er sprake van overvloedige voorvochtophoping in den onderbroek?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:06 schreef Re het volgende:
vraagje aan TS, was er sprake van overvloedige voorvochtophoping in den onderbroek?
Schuinsmarcheerder!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef voetballeh het volgende:
nou nee ik had maar eventjes een stijve.
Obscene pervertquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik bedoel als ik in de stad loop of op het strand kom je ook lekkere chickies tegen en dan doet ie ook wel eventjes springen soms.
nou dan vertel je dat toch aan je vriendin, dat je op de chopper zat met een wijf wat wel tieten had die ze lekker in je rug zat te masseren waardoor je genotsknots begon te stijgerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou nee ik had maar eventjes een stijve.
Dus dan is het niet zo erg toch?
ik bedoel als ik in de stad loop of op het strand kom je ook lekkere chickies tegen en dan doet ie ook wel eventjes springen soms.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:18 schreef Cothen het volgende:
Weet je, TS, je moet meer nuecken met die vriendin van je...
Als je dit al vreemdgaan noemt dan kom je gewoon sex tekort
Misschien moet je vriendin eens wat doen aan haar overdreven jaloezie, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken om haar reactie bij dit soort onbenulligheden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef voetballeh het volgende:
want als ik zeg "ja ik heb een studiegenootje van me een lift gegeven"...dan komt natuurlijk de vraag "oh ze was wel lekker zeker"......tsja....
Dan zeg jij "ja ze was idd wel knap ja". (ervanuitgaande dat ze mooi was..)quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef voetballeh het volgende:
[..]
want als ik zeg "ja ik heb een studiegenootje van me een lift gegeven"...dan komt natuurlijk de vraag "oh ze was wel lekker zeker"......tsja....
Iddquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je vriendin eens wat doen aan haar overdreven jaloezie, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken om haar reactie bij dit soort onbenulligheden.
Vriendin: "Oh , ze was zeker heel lekker of niet?"quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:31 schreef RickTheGreatest het volgende:
Why the fuck zou je aan je vriendin vertellen dat je iemand een lift geeft???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knetters leven man!
Vriendin: "Nog wat meegemaakt?"
Vriend: "Jazeker wel! Ik heb iemand een LIFT gegeven!![]()
![]()
"
Zeg je "kreeg dr geen harde van", vind ze dit NIET grappig, maak je het uit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Vriendin: "Oh , ze was zeker heel lekker of niet?"
Voor het geval dat ...quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:50 schreef voetballeh het volgende:
Ik gaf laatst een klasgenootje van me studie een lift op m'n motor.
Nu hield ze me vast rond m'n middel en als ik remde voor een stoplicht of auto leek het dat ze nogal nadrukkelijk haar boezem in m'n rug zat te drukken.
Nu vond ik dat wel leuk allemaal maar volgens mij, als ik dit aan m'n vriendin zou vertellen dat ze niet zo blij zou zijn.
WAt is julie mening, is dit vreemdgaan of kan dit wel gewoon....
want ik weet gewoon zeker dat ze expres met haar tieten tegen me rug aan zat te drukken omdat ik geen sportmotor rij maar een chopperachtig model waar je rechtop zit en niet voorovergebogen dus!
Zou ik dit nu aan m'n vriendin vertellen of slapende honden niet wakker maken?
mvg.
Ach lieg toch niet manquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef Vodka_Lime het volgende:
Het overkomt mij dagelijks dat ik kijk naar een meisje en zij terugkijkt en glimlacht.
Juist niet, want dan voel je je thuisquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef voetballeh het volgende:
Ik vroeg me af he, stel je hebt een maat en die is homo, zou je hem dan achterop nemen op je motor? want hij zit dan wel met z'n lul tegen je kont aan.
En stel nou dat ie tijdens het rijden stijf wordt en je voelt datn....hoe zouden julie reageren en hebben julie ooit zo'n situatie meegemaakt?>
mvg!
De vuile leernicht!quote:
En maakte ineens een stoppie op de snelwegquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
TS kreeg een harde van een vent!
Ik denk niet dat je vriendin er écht blij van zal worden maar vreemdgaan is het zeker niet. Daar moet toch echt wel wat meer voor gebeuren. (in mijn optiek dan)quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:50 schreef voetballeh het volgende:
Ik gaf laatst een klasgenootje van me studie een lift op m'n motor.
Nu hield ze me vast rond m'n middel en als ik remde voor een stoplicht of auto leek het dat ze nogal nadrukkelijk haar boezem in m'n rug zat te drukken.
Nu vond ik dat wel leuk allemaal maar volgens mij, als ik dit aan m'n vriendin zou vertellen dat ze niet zo blij zou zijn.
WAt is julie mening, is dit vreemdgaan of kan dit wel gewoon....
want ik weet gewoon zeker dat ze expres met haar tieten tegen me rug aan zat te drukken omdat ik geen sportmotor rij maar een chopperachtig model waar je rechtop zit en niet voorovergebogen dus!
Zou ik dit nu aan m'n vriendin vertellen of slapende honden niet wakker maken?
mvg.
Als er toevallig meerdere collega's aanwezig waren (en bedenkt: het terrein waar het gebouw van je werk op staat telt ook!) dan had je al groepssex!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef Xennia het volgende:
Dat zijn nog een prangende levensvragen. Ik bukte laatst om iets op te rapen en toen had mijn collega uitzicht op mijn decollete. Is dit vreemdgaan?
Als jij en zij een goed pak aan hebben zoals het hoortquote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef Roquefort het volgende:
Tiete!![]()
Daarom heb ik dus motorrijles.![]()
Over een paar weken heb ik ook zukke chicks op mijn rug.
Ach dan ga je toch een lekker stukje rijden en stop je ergens op een romantisch plekje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij en zij een goed pak aan hebben zoals het hoortvoel je er niks van.
En ze hebben dan niks onder het leren pakje aan..quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:34 schreef Cageon het volgende:
Ach dan ga je toch een lekker stukje rijden en stop je ergens op een romantisch plekje.
Op de posbank bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |