Juist niet, want dan voel je je thuisquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef voetballeh het volgende:
Ik vroeg me af he, stel je hebt een maat en die is homo, zou je hem dan achterop nemen op je motor? want hij zit dan wel met z'n lul tegen je kont aan.
En stel nou dat ie tijdens het rijden stijf wordt en je voelt datn....hoe zouden julie reageren en hebben julie ooit zo'n situatie meegemaakt?>
mvg!
De vuile leernicht!quote:
En maakte ineens een stoppie op de snelwegquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
TS kreeg een harde van een vent!
Ik denk niet dat je vriendin er écht blij van zal worden maar vreemdgaan is het zeker niet. Daar moet toch echt wel wat meer voor gebeuren. (in mijn optiek dan)quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:50 schreef voetballeh het volgende:
Ik gaf laatst een klasgenootje van me studie een lift op m'n motor.
Nu hield ze me vast rond m'n middel en als ik remde voor een stoplicht of auto leek het dat ze nogal nadrukkelijk haar boezem in m'n rug zat te drukken.
Nu vond ik dat wel leuk allemaal maar volgens mij, als ik dit aan m'n vriendin zou vertellen dat ze niet zo blij zou zijn.
WAt is julie mening, is dit vreemdgaan of kan dit wel gewoon....
want ik weet gewoon zeker dat ze expres met haar tieten tegen me rug aan zat te drukken omdat ik geen sportmotor rij maar een chopperachtig model waar je rechtop zit en niet voorovergebogen dus!
Zou ik dit nu aan m'n vriendin vertellen of slapende honden niet wakker maken?
mvg.
Als er toevallig meerdere collega's aanwezig waren (en bedenkt: het terrein waar het gebouw van je werk op staat telt ook!) dan had je al groepssex!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef Xennia het volgende:
Dat zijn nog een prangende levensvragen. Ik bukte laatst om iets op te rapen en toen had mijn collega uitzicht op mijn decollete. Is dit vreemdgaan?
Als jij en zij een goed pak aan hebben zoals het hoortquote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef Roquefort het volgende:
Tiete!![]()
Daarom heb ik dus motorrijles.![]()
Over een paar weken heb ik ook zukke chicks op mijn rug.
Ach dan ga je toch een lekker stukje rijden en stop je ergens op een romantisch plekje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als jij en zij een goed pak aan hebben zoals het hoortvoel je er niks van.
En ze hebben dan niks onder het leren pakje aan..quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:34 schreef Cageon het volgende:
Ach dan ga je toch een lekker stukje rijden en stop je ergens op een romantisch plekje.
Op de posbank bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |