Misschien helpt ditquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nog in de diepe afterlunchdip,
Lachenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:10 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd voor C&S!
Ze gaan weer voetbalplaatjes sparen...
Donderdagavond hoor ik die plaat weer. Kicken nummer !quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:08 schreef on_air het volgende:
... Make a grown man cry. Lala. Start me up.
Net nog wel. Nu ben ik daar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
Ben met financiering bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het trouwens rustig. Iedereen naar de Noordpool?
quote:Hi,
Ill have to come back at you later with a definite answer, can you mail me back in a week or so?
Thanks
Julien
Alleen stiekem?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
Stiekem is deze plaat best wel leuk..
Bij ons op school hebben we glazen hokken midden in een lokaal, die worden "Studio's" genoemd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
NOB technische meneer in de stu stu studio.. Heeft Veenstra Veenstra weer wat gesloopt, Michiel ?![]()
Geintje!!
Cos![]()
![]()
In de hoop dat niemand aan mijn smaak begint te twijfelen.quote:
Ik krijg zo ook ruis. Maar dan van een zekere toren bij de rai.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
Zo, een goedenavond!
Ik ben nu pas onderweg naar huis (naar school en aansluitend een werkbespreking), maar zit in de trein te luisteren.
Zometeen alleen een paar minuten ruis... (Schipholtunnel)
Het schijnt in Kreta 36 graden te zijn geweest, EEK!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Hey, daar was toch nog even Ekdom. Zou hij zich te pletter aan het bbq-en zijn?
Ah, we gaan botsen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik krijg zo ook ruis. Maar dan van een zekere toren bij de rai.
Klopt. Toen ik er afgelopen zomer was, was het er ook 36 graden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Het schijnt in Kreta 36 graden te zijn geweest, EEK!
25 is bij mij het maximum, niet warmer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt. Toen ik er afgelopen zomer was, was het er ook 36 graden.
De eerste dag zelfs 40. Toen waren we vanuit een kletsnat Nederland vertrokken.
Ik zit inmiddels al in de tram. Bijna thuisquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, we gaan botsen?
Nee, ik stap op Schiphol uit en pak vervolgens de stoptrein naar Hoofddorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |