quote:
Its bad to stay in bedquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:49 schreef Deansensitized het volgende:
Had anders liever even blijven liggen
Had graag willen blijven liggenquote:
Nee, it's bad dat je verdomme 11 dagen op je geld moet wachtenquote:
11 dagen? WTF?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, it's bad dat je verdomme 11 dagen op je geld moet wachten
Houniet is ook de enige mod op heel Fok! natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Houniet is natuurlijk nog gewoon aan het brommen...
Zou kan de TT niet veranderd worden
Over geld gesproken. Vandaag of morgen mijn eerst salaris binnen bij deze werkgeverquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg lang.. Heeft hij of zij wel naar het juiste rekening gestuurd?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, drie keer gechecked. Vanmiddag maar even op het kantoor langs.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg lang.. Heeft hij of zij wel naar het juiste rekening gestuurd?
Ik wilde hem PMen maar dat kan natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Pleur het gewoon in SES FB, komt ie vanzelf langs
[Chris Crocker mode]quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wilde hem PMen maar dat kan natuurlijk niet meer![]()
Ontzettend kinderachtig van Danny maargoed
Dit vraagt eigenlijk wel om een beetje videobewerkingquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[Chris Crocker mode]
LEAVE DANNY ALONE!!
[/Chris Crocker mode]
Het is ook een beetje kinderachtig hoor..
Gaat et over veel geld danquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep, drie keer gechecked. Vanmiddag maar even op het kantoor langs.
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dit vraagt eigenlijk wel om een beetje videobewerking
Ik zou m'n gezin ook niet laten bedreigen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:04 schreef PieterBas het volgende:
Het is ook een beetje kinderachtig hoor..
Ik ga vanavond maar eens aan de slag met iMoviequote:
Niet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou m'n gezin ook niet laten bedreigen hoor
Ik geloof er niets van. Het blijft Danny he. De paranoide huilebalkquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar om dan de gehele PM systeem af te laten sluiten.. what's next... Fok! down. Wat moet ik dan doen op mijn stage..quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wat gemist hoor ik alquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar om dan de gehele PM systeem af te laten sluiten.. what's next... Fok! down. Wat moet ik dan doen op mijn stage..
Oh ja, scriptie..
Anders kom je de dag niet door zekerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja waar is Yesse eigenlijk. Ze is toch niet weer vrij he
Als het wel zo is had ze het wel eens mogen vertellen. Dan hadden we ons kunnen voorbereidenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja waar is Yesse eigenlijk. Ze is toch niet weer vrij he
Joah, kun je wel stellen. 8000 euro...quote:
Dan moet ik mezelf weer in een hoekje de dag door huilenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders kom je de dag niet door zeker?
Het FoBo is er gelukkig nogquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders kom je de dag niet door zeker?
Dat had ze idd wel mogen doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het wel zo is had ze het wel eens mogen vertellen. Dan hadden we ons kunnen voorbereiden
Woehoequote:
Don't ever leave us againquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Yesse het volgende:
Ik moest net eerst even wat dingetjes regelen en die zijn nu geregeld
De zonquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:23 schreef Piles het volgende:
Schijnt de zon bij jullie ook opeens een stuk feller
Ik heb mijn lading paranoide huilie op forums al meegemaakt. Ze vonden het toen niet echt leuk, toen ik samen met een ander ook iets aan het licht bracht. Ze wouden me toen aangeven bij de Nederlandse politie. (was een buitenlandse site) wegens laster en smaad, of ik moest lid blijven en keep my mouth shut.. Toch maar voor het eerste gekozen.. en niks meer van gehoord.. Trouwens ze hadden geen juridisch poot om op te staan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Het blijft Danny he. De paranoide huilebalk
Holyquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joah, kun je wel stellen. 8000 euro...
Danny heeft zijn mond vol van vrijheid van dit en vrijheid van dat maar zit wel in andermans PM te kijken zonder dat hij daar een gegronde aanleiding voor zou kunnen hebben? Ik heb via die PM box aardig vaak mijn adres gegevens enzo verstuurd. Ik zou het fijn vinden als Danny met zijn dikke hoofd uit mijn PM box bleef...quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb mijn lading paranoide huilie op forums al meegemaakt. Ze vonden het toen niet echt leuk, toen ik samen met een ander ook iets aan het licht bracht. Ze wouden me toen aangeven bij de Nederlandse politie. (was een buitenlandse site) wegens laster en smaad, of ik moest lid blijven en keep my mouth shut.. Toch maar voor het eerste gekozen.. en niks meer van gehoord.. Trouwens ze hadden geen juridisch poot om op te staan.
Vraag erom en ik zal de zon naar u toe brengenquote:
Fok! heeft zelf een keer mijn adres gevraagd vanwege een gewonnen prijs.. Maar jij hebt niks fouts gedaan, althans daar ga ik van uit.. Hij heeft volgens mij toch alleen gekeken in de inboxen van mensen die hij verdachtte.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Danny heeft zijn mond vol van vrijheid van dit en vrijheid van dat maar zit wel in andermans PM te kijken zonder dat hij daar een gegronde aanleiding voor zou kunnen hebben? Ik heb via die PM box aardig vaak mijn adres gegevens enzo verstuurd. Ik zou het fijn vinden als Danny met zijn dikke hoofd uit mijn PM box bleef...
Ik zou de discussie graag via PM doen jongens maar dat kan niet meer
Op basis waarvan? Die verdenking moet je kunnen staven. Hij beweert dat hij een mailtje gehad heeft terwijl het mailtje niet openbaar is en de verzender van het mailtje ook niet....quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fok! heeft zelf een keer mijn adres gevraagd vanwege een gewonnen prijs.. Maar jij hebt niks fouts gedaan, althans daar ga ik van uit.. Hij heeft volgens mij toch alleen gekeken in de inboxen van mensen die hij verdachtte.![]()
Mietjequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:33 schreef Piles het volgende:
Gaan we het nu weer lekker in FB over PM-gate hebben, voordat deze op slot gaat
quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
Het staat in de policy/voorwaarden, dus geen gezeik hij deed niets illegaals.
Graagquote:Houden we er nu over op?
Ha die is mooi. Een website starten. In de policy opnemen dat je als admin recht hebt op al het geld van de gebruiker en dan beweren dat het in de policy staatquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:35 schreef Yesse het volgende:
Het staat in de policy/voorwaarden, dus geen gezeik hij deed niets illegaals. Houden we er nu over op?
Precies.quote:
Ja, nu weten we het wel hè. Ga lekker in FB lopen zeiken, en hou er hier gewoon over opquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ha die is mooi. Een website starten. In de policy opnemen dat je als admin recht hebt op al het geld van de gebruiker en dan beweren dat het in de policy staat
Ja, maar dat werd vaker gedacht... doe nou maar liever niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Als ze van dit topic een slotje gaan maken, dan is Fok! wel tot een dieptepunt gedaald. Of Stage SC uberhaupt iets te maken heeft met deze situatie. Het zou een andere zaak zijn geweest, als een van ons betrokken zou zijn.. (Even van uitgaande dat niemand van ons in het complot zit)
Ik vind dat wij hier gewoon het recht hebben om hier over te discussieren..
Ik vind dat we er idd over moeten kunnen praten. Maarja Mensen gaan huilen, PB....quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Als ze van dit topic een slotje gaan maken, dan is Fok! wel tot een dieptepunt gedaald. Of Stage SC uberhaupt iets te maken heeft met deze situatie. Het zou een andere zaak zijn geweest, als een van ons betrokken zou zijn.. (Even van uitgaande dat niemand van ons in het complot zit)
Ik vind dat wij hier gewoon het recht hebben om hier over te discussieren..
Vanaf welke bank moet het komen dan?quote:
Ja, van zijn ABN naar mijn Rabobank.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vanaf welke bank moet het komen dan?
of is de verzendende partij juist bij ABN?
Ik ook niet, maar ben bijna in staat er een rekening te openen, dan moeten ze wel naar mijn klachten luisterenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat er nog mensen bij die bank zitten begrijp ik echt niet
Rabo inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, van zijn ABN naar mijn Rabobank.
Hij heeft het zelfs ge-internetbankierd...
Rabobank, 5 minuten
Rabobank
Ja, ik ken het.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind dat we er idd over moeten kunnen praten. Maarja Mensen gaan huilen, PB....
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben ook admin op een forum en ban ook mensen die het niet met me eens zijn
Kritiek? Weg
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
Postbank is ook nog wel prima ja. Maar ABN, man man man, kan er een boek over schrijven [snap je overschrijven![]()
]
Precies.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?
Lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Ik zie net dat ik al op ongeveer 2/3 van m'n stage zit
Qua uren dan
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
LekkerMaar dat betekent dat je over 1/3 hier alweer weg gaat
Of blijf je gezellig hangen?
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veelquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Ik zie net dat ik al op ongeveer 2/3 van m'n stage zit
Qua uren dan
Ein Forum, Ein Führerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Democratie ok, maar je moet toch ergens een eigen plekje hebben om dictatort te spelen?
En dat komt niet doordat het zoveel werk isquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veel
Daar is het stage voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna. Maar als ik 1/3 van wat ik moest doen ook daadwerkelijk heb gedaan is het veel
ach het is tenslotte het foute uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ein Forum, Ein Führer
Sorry, ik ben de laatste tijd wel heel fout bezig![]()
![]()
Oh, dan is het gepast om foute grappen te makenquote:
Als we tegenvallen blijf je niet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ik blijf sowieso tot aan de meet, en dan zien we wel verder![]()
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
Pff, nog maar 10 uur
Had het gevoel dat het al bijna 12 uur was
Tijd voor een morning shit na 2 bakken koffiequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh, dan is het gepast om foute grappen te maken
Tijd voor Sultana Hartig.. weet alleen niet welke smaak.. dus das een verrassing
FTW!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
*tromgeroffel*
Het was dus Sultana Hartig, Mexicaanse kruiden..
Oftewel, een beetje pittig.. nu een Roosvicee Multivit
Niet slecht, maar ik schrokquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
daarom denken we dus slecht over je...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
daarom denken we dus slecht over je...
Goed planquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maak er maar een competentie van in m'n stageverslag
Mezelf socialer opstellen in de StageSC
Volgens mij val ik in een diep gat als ik hier weg ga
Daarom kwam ik hier ook terug..quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat naar mij gericht?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:17 schreef jackson het volgende:
Hee Y,
Wanneer gaan we uiteten?
Groetjes,
Jackson Claxon.
Iemand moet toch werkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:20 schreef jna het volgende:
Goeimorgen
Ik zie trouwens dat hier al wordt gepost als ik nog lig te snurken
Tuulk, wie andersquote:
Ik stond er om 6.30 alweer naastquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:20 schreef jna het volgende:
Goeimorgen
Ik zie trouwens dat hier al wordt gepost als ik nog lig te snurken
Hallo KiWiquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ha, ik voel me welkom
Ben al om 7.30 begonnen hoor. Maar was niet op kantoor.
Nu nog werk genoeg.. pff!
Jackson, wil je van Yesse afblijven? Anders zal ik je pijn moeten doenquote:
Maar jij toch ook wel, hoop ikquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jackson, wil je van Yesse afblijven? Anders zal ik je pijn moeten doen
Toen al??quote:
Dude, echt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jackson, wil je van Yesse afblijven? Anders zal ik je pijn moeten doen
Maybe we can sharequote:
Ja, ik wil de files een beetje voor zijn. Als ik later vetrek dan is het eigenlijk zonde van mijn tijd, dan sta ik dus in de file.quote:
Ik wilde haar al met mijn vriendin delen, helaasquote:
He who wants Yesse, prepare for warquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde haar al met mijn vriendin delen, helaas
Geen probleem, dan neem ik wel iemand anders meequote:
Wat was die kwijl-smilie ook al weer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn enige specialiteit is pannekoeken
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn enige specialiteit is pannekoeken
Ik kan inderdaad pas na 16 juni!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog later toch? Anders kon Marloes niet. Die 4 juni was van Kuno volgens mij
Ja maar zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen probleem, dan neem ik wel iemand anders mee
quote:
Pannenkoekenmolens genoegquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoelde ik het nietIk houd echt niet van uit eten omdat ik niks lust
Dan ga je toch naar de mac ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar zo bedoelde ik het nietIk houd echt niet van uit eten omdat ik niks lust
Nou vooruit ik ga wel mee naar Iron Manquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey ik ga zaterdag naar street kingsen ik wil Iron Man ook zien
hint: naar een bepaalde persoon die graag naar de bios gaat
Sorry, je bent niet mijn typequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Dan moet ik even vragen of Yesse een 5e wiel wel fijn vindtquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:44 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou vooruit ik ga wel mee naar Iron Man
Burger Kingquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:45 schreef Piles het volgende:
http://www.ertussenuit.com/details/30126.htm
Reservewielquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan moet ik even vragen of Yesse een 5e wiel wel fijn vindt
KFCquote:
Street Kings is een slechte filmquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Rlly?quote:
Ga jij nou ook beginnenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Leeuwarden heeft ook een Pannenkoekschip
Ja Vlaardingen ook maar niemand die daar heen wiltquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik pas wel op dat ik weer geen conflict creëer
Ik welquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja Vlaardingen ook maar niemand die daar heen wilt
Ook in Rotterdam...quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja Vlaardingen ook maar niemand die daar heen wilt
Rotterdam verkopen ze ook pannekoekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Veel te duur, en je krijgt amper wat. Maar wat je daadwerkelijk krijgt is wel lekker.quote:
zekers!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Veel te duur, en je krijgt amper wat. Maar wat je daadwerkelijk krijgt is wel lekker.
Of Groningen, voor je ruzie met Marloes krijgtquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zekers!ik kijk nu al uit naar Utrecht!
Ik vind het niet echt duurquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Veel te duur, en je krijgt amper wat. Maar wat je daadwerkelijk krijgt is wel lekker.
Toch-niet-meer-zo-boring-Holland?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zekers!ik kijk nu al uit naar Utrecht!
Joh echt? Hier ook man..quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:52 schreef nicomart het volgende:
is verdorie teringwarm hier op kantoor
En nergens een raampje dat open kan
Veel plezier als het echt warm wordtquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Joh echt? Hier ook man..
Ik leef met je mee! Echt klote!!![]()
Ja, iddquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook.. maar merk je pas als je eruitloopt, dan is het ineens koel
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Of Groningen, voor je ruzie met Marloes krijgt
Yesse, believe me, after Berlin, EVERYTHING IS BORING!quote:
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreisquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uur
waaaaaaaar de hel woon jij dan boven groningen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga er heus geen ruzie om maken, maar utrecht is voor mij bijna 3 uur
dan kom je ook een keer buiten zeeland!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreis![]()
Ik zou het niet weten, ben nooit verder gekomen dan Nederland met een enkele vakantie naar een standaard zon-vakantie-landquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yesse, believe me, after Berlin, EVERYTHING IS BORING!
nee, Nederland-is-wel-boring maar Utrecht is mn stadje om te studeren, dus daar kan ik heerlijk naar de KFC! :
Is er dan niet al met gif gespoten? Dat lijkt me tenminstequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef jna het volgende:
Volgens mij zit hier ergens een wespennest, er zitten hier steeds wespen binnen. Het rare is echter dat het allemaal mongooltjes zijn die niet kunnen vliegen en gewoon ter plekke op hun rug vallen en doodgaan
Wij niet maar ik heb korte mouwenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet mijn type
Nee, of het zou vorige zomer moeten zijn geweest toen we hier nog niet zaten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Is er dan niet al met gif gespoten? Dat lijkt me tenminste
Truequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan kom je ook een keer buiten zeeland!
Voor mij Groningen ook, Utrecht duurt me 1,5-2 uurquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Groningen en Utrecht zijn voor mij allebei een wereldreis![]()
Als ik je beter zou kennen zou ik je een keer meenemen naar Berlijn om de stad te laten zien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben nooit verder gekomen dan Nederland met een enkele vakantie naar een standaard zon-vakantie-land![]()
Wat wil je na je studie doen dan? Weer gaan reizen?
Nieuw Zeelandquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ik je beter zou kennen zou ik je een keer meenemen naar Berlijn om de stad te laten zien.
Na mn studie, nou ik moet eerst zweden afmaken, laten we daar mee beginnen!En dan moet ik nog eent ijd doorstuderen in Utrecht en dan mn eindstage, verwacht ik te doen Augustus/September 2009. En die gaat net zo als mn eerste stage in het buitenland. En na deze studie, ben ik van plan om een master te gaan doen aan Auckland University in Nieuw Zeeland.
hallo! je kan Dean ontmoeten! dan is 2 uur ECHT wel genoeg!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
True
Maar 6 uur reizen, en 2 uur een meet is niet echt leuk
quote:
wou je mee?quote:
Als je een andere naam genoemt had, was ik het mss met je eens geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hallo! je kan Dean ontmoeten! dan is 2 uur ECHT wel genoeg!
Ik had het ook toen ik terug kwam.. goh, wat is nederland toch saai..quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yesse, believe me, after Berlin, EVERYTHING IS BORING!
nee, Nederland-is-wel-boring maar Utrecht is mn stadje om te studeren, dus daar kan ik heerlijk naar de KFC! :
Dan heb je nog ruim een maand om wat dichterbij te gaan wonenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
True
Maar 6 uur reizen, en 2 uur een meet is niet echt leuk
Ik was al bang dat je zou zeggen dat 2 uur dan veel te lang zou zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je een andere naam genoemt had, was ik het mss met je eens geweest
Sorry Dean
Eigenlijk is Nederland helemaal niet saai.. Want er zijn genoeg buitenlandse studenten die hierheen komen en het helemaal geweldig vinden. Alleen kennen we Nederland denk ik veel te goed. = saai Of heb ik het nou als wereldvreemd-persoon het misquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had het ook toen ik terug kwam.. goh, wat is nederland toch saai..
Vind het ook niet saai hoor, maar we zijn hier mss te bekendquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk is Nederland helemaal niet saai..
Nou... vooruit dan maar weer. Als ik een ander idee heb dan hoor je etquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die krijg ik toch nooitquote:
Hippiequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Nederland is helemaal niet saai. Als je genoeg drugs op hebt
Ben ik dan de enige die dean eigenlijk niet wil ontmoetenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je een andere naam genoemt had, was ik het mss met je eens geweest
Sorry Dean
Ik verwacht ook een monster klap als ik terug ben... na 14 maand...quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had het ook toen ik terug kwam.. goh, wat is nederland toch saai..
gezellig! PM me maar!quote:
wereldvreemdquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eigenlijk is Nederland helemaal niet saai.. Want er zijn genoeg buitenlandse studenten die hierheen komen en het helemaal geweldig vinden. Alleen kennen we Nederland denk ik veel te goed. = saai Of heb ik het nou als wereldvreemd-persoon het mis
Ik een hippie? Ik was puur aan het uitleggen waarom buitenlandse studenten Nederland zo leuk vinden. Ik doe niet aan drugsquote:
dat klopt wel, buitenlandse studenten weten coffeeshops in utrecht beter te vinden dan ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik een hippie? Ik was puur aan het uitleggen waarom buitenlandse studenten Nederland zo leuk vinden. Ik doe niet aan drugs![]()
Hippie
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik een hippie? Ik was puur aan het uitleggen waarom buitenlandse studenten Nederland zo leuk vinden. Ik doe niet aan drugs![]()
Hippie positiviteitsgoeroe
Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, idd
Je wordt er alleen zo slaperig van
Ik denk dat wij er idd mee bekend zijn.. Voor mij was niet de Zweedse mensen de grootste cultuurshock, maar juist het natuur. Dat was ik helemaal niet gewend.. Een bos in Nederland is een perkje in Zweden.. Sommige heuvels zijn steiler dan de Cauberg, probeer daar maar eens naar boven op te mountainbiken of te lopen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eigenlijk is Nederland helemaal niet saai.. Want er zijn genoeg buitenlandse studenten die hierheen komen en het helemaal geweldig vinden. Alleen kennen we Nederland denk ik veel te goed. = saai Of heb ik het nou als wereldvreemd-persoon het mis
Als ik je beter kon kon je mee naar Berlijn en je mag al mee naar NZ!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
shit. ik moet daar echt eens wat aan doen
Hippiequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:02 schreef jna het volgende:
Volgens mij zit hier ergens een wespennest, er zitten hier steeds wespen binnen. Het rare is echter dat het allemaal mongooltjes zijn die niet kunnen vliegen en gewoon ter plekke op hun rug vallen en doodgaan
Ja maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ik je beter kon kon je mee naar Berlijn en je mag al mee naar NZ!![]()
Ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik woon in Winschoten, 25 min van GroningenVoor degene die dat vroeg. Te lui om terug te scrollen
Nieuw Zeeland mag je best mee, en wie weet hoe goed wij elkaar kennen na de meet!quote:
Je geeft het woord Hippie een positieve betekenisquote:
Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik woon in Winschoten, 25 min van GroningenVoor degene die dat vroeg. Te lui om terug te scrollen
De sexualisering van de Nederlandse maatschappijquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou ik ga even douchen, deze diskussie over Nederland zal als ik terug ben wel weer over sex gaan ofzo
We gaan gewoon met z'n allenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland mag je best mee, en wie weet hoe goed wij elkaar kennen na de meet!![]()
Alsof jij het erg vind 200+ km te rijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijden
Als ik met de trein ga nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ikmaar dan kost het je maar 2,5 uur
niet liegen over 3 uur
(Yesse ik beantwoord je PM wat later eerst lekker douchen!)
Dat is voor mij maar 15 minquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken naar Delfzijl, wat een hell is dat zeg. Even 200+ km rijden
Ik ga maar sparen voor een auto, anders wordt de meet echt een rampquote:
Als jij betaaltquote:
Ik krijg het druk met leren kennen op de meetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland mag je best mee, en wie weet hoe goed wij elkaar kennen na de meet!![]()
sorry? ik nodig Yesse uit, ik zie nergens staan dat ik zeg dat de rest ook mee mag!quote:
dan mag je wel 2 dagen eerder vertrekken!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga maar sparen voor een auto, anders wordt de meet echt een ramp
Zal ik je anders komen halen, en dan rijden we samen naar Utrecht
Is dat niet juist het hele idee erachter??quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg het druk met leren kennen op de meet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg het druk met leren kennen op de meet
Wie betaalt bepaaldquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry? ik nodig Yesse uit, ik zie nergens staan dat ik zeg dat de rest ook mee mag!
Dat niet.... Maar dat ga je niet redden met mijn autoquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vind 200+ km te rijden
* G.Fawkes pakt gelijk nummertje 1quote:
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga maar alvast sparen, kunnen we over 10 jaar
Wat rij je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat niet.... Maar dat ga je niet redden met mijn auto
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaan
Kuno valt af, die wil niet
Blijven wij 2 over, das nog wel te doen![]()
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet staquote:
Een auto. Dat zegt ie tochquote:
Opel Astra Station van bijna 3 jaar oud. Lease-auto, een diesel met slechts 80PKquote:
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet sta
Gelukkig ben ik niet zó raar
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Opel Astra Station van bijna 3 jaar oud. Lease-auto, een diesel met slechts 80PK
dan zeg ik jou lekker niet wanneer ik ga!quote:
ik ga zowiezo wel, maar ik ga er studerenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel er mee gaan
Kuno valt af, die wil niet
Blijven wij 2 over, das nog wel te doen![]()
Als je een vent bent doe je hetquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou toch raar staan te kijken als ik met 2 tickets op de meet sta
Gelukkig ben ik niet zó raar
Mij hoor je anders niet klagen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.
Dan had ik niets moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je een vent bent doe je het
*Eens isquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ligt hem aan jezelfquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan had ik niets moeten zeggen
En alsof ik het durf
Nou, jij staat dus straks met twee tickets klaar op de meetquote:
Orgineelquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, jij staat dus straks met twee tickets klaar op de meet
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat ik zei dan Yesse wel mee mocht naar Nieuw Zeeland!quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cry me a riverquote:
Tuurlijk wil je dat welquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij wil ik niet eens naar die meet..
Ik had beter anders kunnen reageren: ik kan het wel doen, maar ik kan niet kiezen tussen Yesse en Marloesquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voor je het weet loop je een reis naar Nieuw Zeeland misquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:48 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij wil ik niet eens naar die meet..
Ik wist niet dat je er wasquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga der ff vandoor.. boodschapjes doen
Ik zou ook wel een leasebak willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Opel, daar heb je het al. Dat red je niet inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |