goed betaald?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb met 3 foto's in de story gestaan
lekker meegenomen iddquote:
wat vraag je zoal voor welke soort foto's?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:13 schreef PankPinther het volgende:
Ik vraag sinds kort geld voor m'n foto's. Best veel ook eigenlijk vind ik zelf.![]()
En ze betalen het nog ook![]()
Vind ik persoonlijk toch wel een van m'n grootste fotografische successen.
nieuwe zooi kopen enzo![]()
125 p/uquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat vraag je zoal voor welke soort foto's?
Je bent ook gewoon heel erg goed bezig! Lekkere prijsjes ook, dat durf ik nog niet hoor, zulke bedragen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:53 schreef PankPinther het volgende:
[..]
125 p/u
Voor dit soort fotoshoots
[Showcase] Fiona Apple...
[Showcase] Bellydancer
#6 uit deze serie heb ik onlangs voor 265 euro verkocht aan een platenmaatschappij voor op de cover van een cd.
Als ik nou iedere dag een paar van dat soort klantjes zou kunnen krijgen
heeft die platenmaatschappij je benaderd a.d.h.v. een foto die op het net stond, of heb je jezelf aangeboden zeg maar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:53 schreef PankPinther het volgende:
[..]
125 p/u
Voor dit soort fotoshoots
[Showcase] Fiona Apple...
[Showcase] Bellydancer
#6 uit deze serie heb ik onlangs voor 265 euro verkocht aan een platenmaatschappij voor op de cover van een cd.
Als ik nou iedere dag een paar van dat soort klantjes zou kunnen krijgen
Zij hebben mij benaderd en dat bedrag geboden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heeft die platenmaatschappij je benaderd a.d.h.v. een foto die op het net stond, of heb je jezelf aangeboden zeg maar?
Ohw, ik doe alles ook betaald hoor. Omzet draai ik ook zeker wel. Maar mijn bedragen zijn iets lager omdat ik mezelf nog niet goed genoeg vind. Ik heb bijv nog best wel problemen met het plannen en timemanagement. Als je fulltime werlkt en eigen bedrijf hebt is het doorpoten, maar duurt het langer voor je de opdracht klaar hebt. Dus vind ik dat ik pas meer kan vragen als ik me qua planning goed aan de afspraken kan houden bijv!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Zij hebben mij benaderd en dat bedrag geboden.
Paar mailtjes over en weer en klaar.
De foto had ik lang daarvoor al een keer gemaakt.
@ann
Gewoon beginnen tegen onkosten en dan bij iedere opdracht je prijs steeds met 10 euro omhoog doen.
Je merkt vanzelf wanneer ze wegblijven
Dacht ik ook altijd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
<knip>
...omdat ik mezelf nog niet goed genoeg vind. Ik heb bijv nog best wel problemen met...
<knip>
Tof van je! Thanks!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.
Moet je dit eens lezen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.
Moet je dit eens lezen.
Van het een komt het ander. Ik ben ook met tekst begonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:23 schreef Chanty het volgende:
Verder beperk ik me tot publicaties van tekst ipv foto's helaas
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:07 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.
Moet je dit eens lezen.
Feliquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef Werewolf het volgende:
Net gelezen dat ik een foto van mij op Canvas heb gewonnen![]()
http://www.cisonline.nl/ViewDocument.asp?MenuId=13&Title=Foto+Actie
Dank jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef An24 het volgende:
[..]
FeliWelke is van jou? Weet je echte naam niet
Ik ben er al lang mee bezig. Bij mij ging het via het schrijven van stukjes en het dan bijleveren van foto's. Op een gegeven moment werden foto's van me ook gebruikt bij artikelen van anderen. En van de winter dan 2 fotopagina's in een Brits blad over het centrale evenement van dat jaar. Zo'n contacten moet je overigens wel warm houden. Erg goed werkt ook mijn online fotoalbum, daar zoeken vaker bladen foto's op uit waarna ik hen de full-size foto's opstuur.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:21 schreef Siegfried het volgende:
Wel een vraag aan al die mensen die in bladen/kranten e.d. gestaan hebben. Hoe zijn jullie in de bladen gekomen? Hebben jullie ze zelf benaderd, of zijn jullie benaderd? Via jullie eigen site, of via Flickr ofzo?
Weet je ook op welke pagina? Ga ik zo even kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:30 schreef k_man het volgende:
Voor het eerst zijn er foto's van mij gepubliceerd.
Vandaag staan er vier in de Leeuwarder Courant.
ik heb week geleden bericht gehad van zoom.nl of ze een van m'n fotos in hun blad mogen publiceren, en of ik dus een fullres voor ze had. ik heb er verder nog niks over gehoord maar kon wel eventjes duuren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:21 schreef Siegfried het volgende:
Leuk idee voor een topic
Al heb ik nog niet echt iets te pochen
Wel een vraag aan al die mensen die in bladen/kranten e.d. gestaan hebben. Hoe zijn jullie in de bladen gekomen? Hebben jullie ze zelf benaderd, of zijn jullie benaderd? Via jullie eigen site, of via Flickr ofzo?
Misschien niet helemaal op z'n plek in dit topic, maar ik ben gewoon erg benieuwd hoe dat in zijn werk gaat
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:38 schreef WEST het volgende:
Ik heb deze week in het museum gehangen met een foto van mij.
daar hoor je niets meer vanquote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb week geleden bericht gehad van zoom.nl of ze een van m'n fotos in hun blad mogen publiceren, en of ik dus een fullres voor ze had. ik heb er verder nog niks over gehoord maar kon wel eventjes duuren.
dit wordt dus mogelijk mijn eerste fotografische succes
dat is wel apart vind ik, had wel verwacht dat ze je dan een gratis exemplaar zouden sturen, maar niet dus?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef prupke het volgende:
[..]
daar hoor je niets meer van
had PKfotografie ook , HR en een tiff van 35 MB ingestuurd
niks gehoord maar hij stond er wel in afgelopen keer
ow ik pats dus ff met PKfotografie zijn succes
nope, geen reactie van ze gehad en ook geen gratis exemplaar.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dat is wel apart vind ik, had wel verwacht dat ze je dan een gratis exemplaar zouden sturen, maar niet dus?
Hee, van mij ook! In het zomernummer van Opzij, bedoel je dat ook?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:25 schreef rudedeltadude het volgende:
Komende week komen er foto's van me in de Opzij
Moet je daar wel trots op zijn dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:25 schreef rudedeltadude het volgende:
Komende week komen er foto's van me in de Opzij
In de Opzij... verder geen ideequote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:16 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hee, van mij ook! In het zomernummer van Opzij, bedoel je dat ook?![]()
Welke rubriek?
Heb ik me ook afgevraagdquote:
Maar hoe krijg jij nou een foto in de Opzij... Je bent immers.... Man!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
In de Opzij... verder geen idee![]()
[..]
Heb ik me ook afgevraagd
Maar oplage 100.000 dus ja
vrouwelijke charmes gebruikenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar hoe krijg jij nou een foto in de Opzij... Je bent immers.... Man!
De doelgroep van Opzij is tegenwoordig heulemaal niet meer zo anti-kerel als wel eens het geval is geweestquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar hoe krijg jij nou een foto in de Opzij... Je bent immers.... Man!
ik heb idd geen reactie meer van ze gehad maar sta er wel inquote:Op maandag 16 juni 2008 00:06 schreef prupke het volgende:
[..]
nope, geen reactie van ze gehad en ook geen gratis exemplaar.
Wel een halve bladzijde aan fotodat wel
(zo ongeveer dan)
Gaaf!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:06 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb idd geen reactie meer van ze gehad maar sta er wel in
[ afbeelding ]
blijkt dat ik zelfs meedeed aan fotowedstrijd, ben eerste gewordenmaar heb nog geen bericht van ze gehad,...
zoals ebeaydojraes als zegt, de Canon Ixus 90 IS, zit nog te twijfelen wat ik er mee ga doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Gaaf!
Wat heb je naast de eeuwige roem nog meer gewonnen?
Lekker bezig jijquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:45 schreef Toeps het volgende:
Fotoprijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soeps:
[ afbeelding ]
(volgende maand weer een, zie ook www.soeps.nl)
Single Sandy Dane:
[ afbeelding ]
http://www.apple.com/nl/search/ipoditunes/?q=sandy+dane (iTunes winkel!)
Vagebond:
[ afbeelding ]
(Foto was in eerste instantie zonder mijn toestemming gebruikt, maar dat is uiteindelijk netjes opgelost. (Lees: Ze hebben betaald.))
En dan heb ik nog een serie gemaakt voor een Nieuw Zeelands magazine (PILOT), maar die mag ik nog niet plaatsen, en er komt een foto van mij in Feedamned, een Japans blad, maar ook die is nog niet uit.
Voor modellendingen, zie fotobouque.
Senks! Moet ook wel, het is mijn fulltime job.quote:
Mjah dat is het hem he. Ik werk nog steeds 36 uur en krijg het maar niet voor elkaar om al mijn ideeen en moelijkheden optimaal te benutten en uit te werken. Hopelijk ga ik nog eens dezelfde kans opquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Senks! Moet ook wel, het is mijn fulltime job.En dan beun ik er nog wat bij als model.
Het is trouwens niet Feedamned maar FReedamned, stomme typo.
tegenvaller: boekenleggers binnen gekregen...staat de foto er niet opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef prupke het volgende:
Een van mijn fotos staat op een website en op 10.000 boekenleggers
* ebeaydojraes 2quote:Op zondag 29 juni 2008 23:58 schreef didotcicero het volgende:
Soms spring ik bij en mag dan dit soort dingen doen
jij was ook bij voicst op de grote markt 2 weken geleden?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:58 schreef didotcicero het volgende:
Soms spring ik bij en mag dan dit soort dingen doen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
* ebeaydojraes 2
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=2682&magazines=479&news=1034244
hahahquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:39 schreef didotcicero het volgende:
Jij ook hoor! Ik herinner me (kort) gesproken hebben iemand met een 70-200 en een baard?
Ik vind m goed, mag je trots op zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:12 schreef Sugar het volgende:
Flyer voor filmhuis (helemaal door mij gemaakt):
[ afbeelding ]
Misschien niet helemaal het juiste topic om te gaan beoordelen maar ik heb toch een beetje moeite met die letters, ze zijn te scherp.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:12 schreef Sugar het volgende:
Flyer voor filmhuis (helemaal door mij gemaakt):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |