Ik vind het juist wat minder, af en toe lijkt het gezicht 1 vlak en is de neus bijna niet meer te onderscheiden van de rest van het gezicht. Ik zou zelf proberen ergens in het gezicht schaduw te krijgen, zodat het allemaal niet zo vlak zou lijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Heel fraai belicht deze.
sorry...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Je wordt een beetje voorspelbaar: iedere keer een mooie serie neerzetten.
![]()
beetje zoals deze bedoel je?quote:Heel fraai belicht deze. Persoonlijk zou ik de kleurverzadiging bij high key lager houden, maar dat is echt maar een detail.
er zaten nog wel wat meer foto's zoals #7 tussen maar ze had nogal moeite met haar figuur (voornamelijk het middelste gedeelte) dus het merendeel van die foto's kon het archief (lees: prullenbak) inquote:En ms proberen om bij je volgende shoot eens wat speelser te zijn. Je hebt de techniek overduidelijk onder de knie, maar je foto's zijn wat standaard nog. Probeer ook eens de gebaande paden te verlaten.
Het zal je dan ook niet verbazen dat ik de laatste de beste vind
ja ze was rood vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
Wauw.
Het enige wat me stoort is haar nagellak op foto 1 en 2. Maar verder![]()
.
die opmerking zal ik wel vaker gaan krijgen op deze seriequote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:39 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik vind het juist wat minder, af en toe lijkt het gezicht 1 vlak en is de neus bijna niet meer te onderscheiden van de rest van het gezicht. Ik zou zelf proberen ergens in het gezicht schaduw te krijgen, zodat het allemaal niet zo vlak zou lijken.
...
De kleur stoort op zich ook een beetje, maar het zit er ook niet netjes op.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:50 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ja ze was rood vergeten mee te nemen![]()
Zoals PP ook al zegt, high key hoort op het randje te zijn. Of je dat mooi vindt of niet is een kwestie van smaak natuurlijk, maar dit is technisch heel netjes gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:39 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik vind het juist wat minder, af en toe lijkt het gezicht 1 vlak en is de neus bijna niet meer te onderscheiden van de rest van het gezicht. Ik zou zelf proberen ergens in het gezicht schaduw te krijgen, zodat het allemaal niet zo vlak zou lijken.
goed punt... dankjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De kleur stoort op zich ook een beetje, maar het zit er ook niet netjes op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |