OK, maar even een poging doen kleine dingen te vinden...
@1; Ik zou de hand niet op haar haar doen, dan hou je die waaiervorm mooi. Erg sterk is de schaduw onder de holling van haar rug, houdt de diepte erin.
@2; ik zou of iets meer gezicht doen, of iets minder. Nu is het voor mijn smaak net iets te weinig. Het lijkt me een beweging, dus iets met bewegingsonscherpte in handen of haar zou misschien wel gaaf zijn.
@3; beetje rare compo. Deze had imo beter geweest wat meer recht van boven, met hoofd-tenen orientatie van linksboven naar rechtsonder. Bij de tenen iets overbelicht, waardoor ze in de achtergrond 'smelten'.
@4; Erg mooie foto, super pose. Alleen de groenzweem over haar arm en buik is me iets te kunstmatig.
@5; de stof over haar linkerbovenarm geeft een beetje een donkere vlek, waardoor de positie van haar arm niet mooi uitkomt imo. Met een iets ander hoek had haar arm ook meer los gekomen van haar gezicht. Rechterarm en hand volgen mooi de lijn van haar been, hou ik wel van.
@6; Mooie pose, hoek van haar heupen tov de grond maken het wat minder statisch
![]()
. Haar had voor mijn smaak wat minder voor haar gezicht mogen hangen. Op zich slim om niet naar de cam te laten kijken, dan hou je de focus op haar lichaam. Laat je ogen zien, dan gaat daar de aandacht naar toe.
Zeer mooie serie, en mijn opmerkingen zijn meer van persoonlijke smaak, en dan ook nog eens nuances. Laat maar vaker dit soort shoots zien! Heb je wat info over welk materiaal je gebruikt hebt en in welke opstelling?