lapo uit 2059quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:36 schreef Wexy het volgende:
plus trouwens dat ik niet naast vieze mensen zit.. desnoods ga ik lekker in de tussenhalletjes zitten.. enneuhm mezelf zijn... ik peuter zelfs tijdens het mezelf zijn niet ongeneerd in mn neus oren of waar dan ook dus ben ook mezelf in de trein.
Muziek via mn oordopjes is lekker
Luisterboeken zijn voor mensjes die niet willen of kunnen lezen om welke reden dan ook... ik kan en wil lezen in de trein dussuh
Nee hoor een roze creditcard kan ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
enige knullige is dat je zo'n roze papier nodig hebt om te mogen rijden.......
ow dan ga ik die morgen halen bij de bankquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee hoor een roze creditcard kan ook
Je praat nu met de doelgroepquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:36 schreef Wexy het volgende:
Luisterboeken zijn voor mensjes die niet willen of kunnen lezen om welke reden dan ook... ik kan en wil lezen in de trein dussuh
ja maar jij niet.. dus voor mij geen luisterboekjesquote:
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dan ga ik die morgen halen bij de bank
quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja maar jij niet.. dus voor mij geen luisterboekjes
via luisterboekjes?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik gaat slapen, moet morgen mijn evaluatie/voortgangsgesprek houden met school/instelling en ik. Totaal geen zin in maar het is maar 45 minuten dus daar kom ik ook wel weer uit...
Hoe raad je het?quote:
Tussen de 50 en 60 lessen heb ik erover gedaan en steeds rij ik auto zoals een vrouw...quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:49 schreef Wexy het volgende:
Ow ik dacht dat jij hem gratis had gekregen bij een pakje boter. Heb ik toch verkeerde bronnen
zal dat misschien komen omdat je als minderheidsmannelijkpersoon nu vrouwen in het algemeen beledigt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tussen de 50 en 60 lessen heb ik erover gedaan en steeds rij ik auto zoals een vrouw...
Succes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh. Zometeen een moeilijk gesprek met een collega. O goody
Schiet em!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh. Zometeen een moeilijk gesprek met een collega. O goody
Er was laatst The Hills weekend op MTV en toen zat ik de hele middag geplakt aan de bankquote:
Mag ik dan mijn eigen Private Rambo inhuren?quote:
dude, je moet layla nog even mailen??quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:17 schreef MisterO het volgende:
Er was laatst The Hills weekend op MTV en toen zat ik de hele middag geplakt aan de bank
Ja ik heb haar toch niet gemaild, omdat ik met een groepje vrienden naar Pann ga. Jij gaat wel meehelpen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dude, je moet layla nog even mailen??
En The Hills is fijn..ben net aan seizoen 3 begonnen. Team LC
Gewoon doen, ik heb gehoord dat het daar heel gezellig schijnt te zijn in Haarlemquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ook niet. Weet niet eens of ik uberhaupt wel ga
Ik heb gewoon nachtbussen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:40 schreef MisterO het volgende:
Gewoon doen, ik heb gehoord dat het daar heel gezellig schijnt te zijn in Haarlemen dan wachten op de eerste trein he
Oh damn you!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nachtbussen hoor.
Maar moet ff kijken of k geld heb, want moet donderdag kaarten halen voor Movie Park Germany èn wil maandag nog ff een pre-Qday hangout geven misschien .
QNight moeten er allemaal mensen werken, vandaar de maandagquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef MisterO het volgende:
Oh damn you!
Ennuh moet je pre-Qday niet op dinsdag zijn? Ik ben met Qday ook in Amsterdam![]()
David Guetta
Oh het is de PrePreQdayParteequote:Op dinsdag 22 april 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
QNight moeten er allemaal mensen werken, vandaar de maandag
Mwjah, de een zegt goed weer, de ander kutweer. Ik zie het welquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah, de een zegt goed weer, de ander kutweer. Ik zie het wel
bron: KNMIquote:maandag 28 april tot en met donderdag 01 mei 2008
Grote kans op licht wisselvallig weer met iedere dag ongeveer 60% kans op neerslag. Temperaturen rond normaal.
Pann sucksquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik heb gehoord dat het daar heel gezellig schijnt te zijn in Haarlemen dan wachten op de eerste trein he
Why?quote:
Te ver, kleine jochies die op de dansvloer dansen en ken niemand daar. Muziek is wel oke. Het is vooral uitputtend.quote:
Wanneer komen die?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, ga je naar The Gossip in Tivoli?
Wo, 27/08/08quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer komen die?
Wil ik wel graag heen. Kon op hun eigen site alleen niet vinden wanneer ze naar NL zouden komen.
Oeh, blijf ik dan slapen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet niet hoe snel het gaat. Ik ga donderdag eerst een kaartje voor wat anders halen, mocht er geld over zijn ga ik hier ook heen.
hahahahaha en jij hebt er niets tegen in te brengen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Zit die Dreamer een beetje achter mijn rug om te regelen dat niet zij maar mijn vriendje (?) meegaat naar het concert donderdag! ZONDER OVERLEG!!
Nee. Alhoewel.... Ang3l fungeert wel als doorgeefluik voor het kaartje.....quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahaha en jij hebt er niets tegen in te brengen?
Heb je vriendjequote:Op dinsdag 22 april 2008 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Zit die Dreamer een beetje achter mijn rug om te regelen dat niet zij maar mijn vriendje (?) meegaat naar het concert donderdag! ZONDER OVERLEG!!
icequeens don't tell :pquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je vriendjeis Sebas nu officially serieus?
dat is toch heel duidelijk te horenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef samjustme het volgende:
Trouwens CDP is het JT aan het begin van Madonna nummer voices?
Ik dacht het al ik kwijlde alquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef Manias het volgende:
[..]
dat is toch heel duidelijk te horen
(sowieso toch logisch? hij heeft veel nummers geproduced etc)
da's volgens mij een heel gepoets met al die vingerafdrukken en zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:18 schreef Manias het volgende:
ik wil zo'n touchscreen laptop
pennetje! geen vingers :pquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
da's volgens mij een heel gepoets met al die vingerafdrukken en zo
Mja, of 't nou handig is... ik weet 't niet. Wel dat je 'm dan ook als een soort Wacom kan gebruiken misschien, maar weet niet of de resolutie daarvoor voldoende zou zijn...quote:
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je vriendjeis Sebas nu officially serieus?
Groenquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze: http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1875
Maar die doet zo kort met z'n accu... en je wilt met zo'n klein portable dingetje nou júist dat ie uren meegaat!.
Ik moest hem net door de telefoon 3 nummers laten horen voordat ie precies wist wie er nou eigenlijk ging optredenquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel.... Ang3l fungeert wel als doorgeefluik voor het kaartje.....
Ja klopt welquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, in goed gezelschap kan het zelfs met een saai concert nog leuk worden.
Speciaal voor jou heb ik dat plaatje gepostquote:
Ik hoop op:quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Pink een traantje voor me weg als ie Darkness ahead and behind speelt![]()
.
Oh en in de Palace vind je geen kleine jochies?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Te ver, kleine jochies die op de dansvloer dansen en ken niemand daar. Muziek is wel oke. Het is vooral uitputtend.
Niet dat ik vaak in Rotterdam uitga, ben in palace 2 weken geleden geweest en daarvoor een tijdje niet uitgeweest. Heb het een beetje gehad met Pann.
Palace, Villa en Strano.
quote:Want laten we duidelijk zijn, Fok is een forum door debielen, voor debielen en vooral heel veel vrijwilligers.
't is er bijna nog erger dan op Pannquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh en in de Palace vind je geen kleine jochies?
De bijna moet je weglatenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop op:
Born in the Eighties
You don't know
Stepping stone
Little more time
One of it
Canada
Coming of age
Out of my hands
En Racoon die mag van mij spelen:
Hero's in town
Couple of guys
Got to get out
Lose another day
If you know what I mean
Good and Ugly
Smoothly
Feel like flying
Mijn schoonmoeder (quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, of 't nou handig is... ik weet 't niet. Wel dat je 'm dan ook als een soort Wacom kan gebruiken misschien, maar weet niet of de resolutie daarvoor voldoende zou zijn...
Ze maken ze ook met Linux. Over een paar maanden komt er een hele zwik op de markt van verschillende producenten. Eentje met 7 uur batterij geloof ik.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zou 't wat zijn, die nieuwe MSI Wind? Weegt ongeveer een kg, en XP draait erop.
Ga je optreden met je bandquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:26 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel heb ik gemist?
Ik zoek een zaaltje in Eindhoven waar een man of honderd in kunnen, iemand een idee?
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ik zoek een zaaltje in Eindhoven waar een man of honderd in kunnen, iemand een idee?
Nee, ik ga mijn boek officieel aan het publiek voorstellen, mag dat ook?quote:
Dan lijkt me de Witte Dame een prima locatie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn boek officieel aan het publiek voorstellen, mag dat ook?
Oh wat spannend! Ga je nu steenrijk wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn boek officieel aan het publiek voorstellen, mag dat ook?
Als jij een exemplaar koopt, helpt het in ieder geval wel, jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh wat spannend! Ga je nu steenrijk worden?
OM kwart voor elf?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Yeeej, ik kan m'n nieuwe PC gaan afhalen..
http://www.dewittedame.nl/dewittedame/ruimtes.html, lijkt me wel heel coolquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij een exemplaar koopt, helpt het in ieder geval wel, ja
G_E, thanks, ik ga even kijken
Ik kreeg net een mailtje. Ze zijn alleen 's middags geopend en volgens mij werken ze 's avonds alle orderupdates bij.quote:
Een Intel Core 2 Duo E8400, met 4 GB geheugen en een Asus GeForce 8800GT 512MB videokaart. En een 22" Widescreen LCD van Samsung.quote:Wat voor eentje is het?
Of Oprah met haar boekenclub, dat zou pas een echte goede start zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
http://www.dewittedame.nl/dewittedame/ruimtes.html, lijkt me wel heel coolen duur.
Waarom eigenlijk in Eindhovenals ik vragen mag? Want het is nou niet bepaald het spetterende literaire hart van Nederland.
.
Ik zou dan eerder Selexyz Dominicanen in Maastricht kiezen als locatie, maar ja.
[ afbeelding ]
Ben je een gamer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje. Ze zijn alleen 's middags geopend en volgens mij werken ze 's avonds alle orderupdates bij.. Werkdagen van 15:00 tot 23:00, waarom niet.
.
[..]
Een Intel Core 2 Duo E8400, met 4 GB geheugen en een Asus GeForce 8800GT 512MB videokaart. En een 22" Widescreen LCD van Samsung..
Dat beeldscherm heb ik ook geloof ik. Inderdaad ergquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje. Ze zijn alleen 's middags geopend en volgens mij werken ze 's avonds alle orderupdates bij.. Werkdagen van 15:00 tot 23:00, waarom niet.
.
[..]
Een Intel Core 2 Duo E8400, met 4 GB geheugen en een Asus GeForce 8800GT 512MB videokaart. En een 22" Widescreen LCD van Samsung..
Als Eindhoven iets niets is, dan is het wel goed bereikbaar. Serieus. Eindhoven uit is geen probleem, maar er naar toe komen is een ramp.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:57 schreef wonderer het volgende:
Vooral bereikbaarheid (zowel vanuit nl als antwerpen). Reguliers dwars zou ook leuk zijn maar iets prijziger denk ik
met trein is eindhoven prima te doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
Trein ook niet? Ik denk nog steeds in treinen, niet auto's...
Maar goed, ik heb nog een poosje, ik ga even goed nadenken over hoe en wat. Weet ook nog niet precies wat ik wil enzo.
Waarvoor heb je anders een 8800GT.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heb jij last van hokjesgeest?.
Ooh, ok. Met de trein is het beter idd.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
Trein ook niet? Ik denk nog steeds in treinen, niet auto's...
Maar goed, ik heb nog een poosje, ik ga even goed nadenken over hoe en wat. Weet ook nog niet precies wat ik wil enzo.
Heb je ook een samenvatting?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeven stoom afblazen. Nah, Wonderer, let op.... stof voor boek 2:
Een aantal maanden geleden ontmoette ik een jongen met wie het klikte en die bij mij dezelfde avond nog in bed belandde. Na afloop van het stappen, SMS, SMS en hij stond voor de deur. Z'n vrienden hebben hem dus ook niet met mij weg zien gaan. Sex gehad, even gelegen, waarna hij vroeg of hij mocht blijven slapen. Dat mocht ie niet van me aangezien ik de volgende dag vroeg op moest en genoeg te doen had, en dus is hij naar huis gegaan. Daarna SMS, SMS, "Was leuk, was lekker, jij bent leuk en lekker", "Nog eens doen...." dat soort dingen.
Een tijd later kwam ik hem tegen op een feest waar ik was met een anatal vrienden van me. Hij herkende me natuurlijk en ik hem. Knipoog, lach en al snel volgde de eerste SMS. "Hey lekkere krullebol van me" en uiteindelijk "Ga je alleen naar huis of ga ik mee?". Heb even staan twijfelen wat ik moest doen maar m'n vrienden vonden allemaal maar dat ik 't gewoon moest doen en eigenlijk had ik ook wel zin ook dus ik stuurde terug dat ie mee mocht. Hij ging eerst wat spullen in z'n auto leggen die vlak bij mij stond en zou daarna naar mij lopen zodat we er ongeveer tegelijkertijd zouden zijn. Kortom: weer hebben zijn vrienden hem niet met me weg zien gaan.
Hij is verschenen aan m'n deur, van het een kwam het ander en na de sex begon hij weer over blijven slapen. "Het voelt zo vertrouwd met je, en al zo snel. Ik zou willen dat ik kon blijven slapen en zo kon blijven liggen" (ik lag in zijn armen) "maar dat gaat niet, moet morgen kei vroeg op" en dus is hij naar huis gegaan. Waarna wederom de SMS-jes volgden "De volgende keer blijf ik slapen. Wil naast je wakker worden". Daarna is het echter serieuzer geworden tussen mij en Sebas en ben ik hem steeds minder terug gaan SMS-en. Waarna het stiller werd ook van zijn kant uit (begrijpelijk).
Twee weken terug hoorde ik een gesprek bij mij op de dansschool tijdens de demo-training en dat gesprek ging over tattoos. Een jongen (even erg Peter R de Vries doen en hem P noemen) had het over een bijzondere tattoo die hij gezien had en beschreef de tattoo die de hierboven beschreven jongen (we noemen hem J) had, dus ik zei "Hey, volgens mij ken ik hem!" waarop P verbaasd reagerdemet "Ken jij J ja?". Mijn spontane reactie "Ja... DIE ken ik wel ja!" en mijn lach en knipoog verraadde natuurlijk meteen genoeg. "Ken je hem ZO? Op die manier?!" en ik zag aan P's blik dat dat een verassing was. "Uhm... ja... hoezo?".
En toen kwam er een verhaal.... "En je weet ook dat hij al 10 jaar een vriendin heeft gehad en dat dat sidns kort uit is? Dat er trouwplannen waren en alles? Ik ken J al van kinds af aan." Oeps........ me and my big mouth. We hebben nog even gecheckt of we het echt wel over dezelfde J hadden, maar de bijzondere tattoo, zijn naam, leeftijd, woonplaats, baan, alles kwam overeen. De danser P was echt een beetje geshockeerd want hij wist dus to-taal niet dat J iets met jongens had en/of deed. Hij vroeg me ook er maar even niets over te zeggen tegen J dat hij dat nu wist. Zowat alle jongens en meiden van de demoteams stonden er bij dus het was weer een heerlijke roddel die snel verspreidde. Dat was absoluut NIET mijn bedoeling, maar het is natuurlijk wel een beetje dom van hem dat, als je niet uit de kast bent, je niet ff vraagt of ik het voor me wil houden. ZEKER als je weet dat ik bij die dansschool dans, in het demo-team (had ik verteld) en dat 1 van zijn beste vrienden in datzelfde team danst. Ik voelde me erg schuldig en lullig, maar iedereen verzekerde me dat het niet mijn schuld was en dat ie dat zelf had moeten aangeven als dat niet uit mocht komen.
Toevallig belt J me die avond op of ik wat te doen had en hij vroeg of ik film wilde kijken bij mij thuis. Heb natuurlijk weer getwijfeld, zeker nu, maar heb ja gezegd en hij was zo bij me. Er is niets gebeurd en we hebben echt alleen maar gekletst en film gekeken .... en ik heb dus ook niets over het hele voorval gezegd. Na die avond begonnen de SMS-jes weer een beetje, maar omda ik het afhield is dat ook weer snel gestopt.
Totdat ik afgelopen zaterdag, terwijl ik naast Sebas lag, een SMS van hem kreeg. "Anne van je dansschool vraagt zch af waar je bent". What the fuck? Waar kent hij haar nou weer van? Wat bleek nou... die Anne zag hem op een feest, herkende de tattoos en is op hem afgestapt met de vraag "Hey, is Steeph er ook?". Als ie kan tellen en weet dat 1 en 1 2 is dan kan hij dus op zijn vingers natellen dat er op de dansschool dus over hem is gesproken en dat er dan ook waarschijnlijk wel over onze avonden samen is gesproken. Maar wat doet ie? Hij praat met die Anne over mij en zegt uiteindelijk "Ja, er is maar 1 verschil tussen Steeph en mij... en dat is dat ik op vrouwen val en Steeph op mannen." Pardon? PARDON?!
Nou kan het allemaal best zijn dat hij hetero is en dat het een uitstapje was (zoals de Squeeze het noemde: de cross-over homo/hetero). Kan. Experimentje, nieuwsgierig, kan best. Maar het is dus 2x gebeurd. Nou ja, kan op zich ook nog. Maar .... vraagt een hetero dan of hij mag blijven slapen? Stuurt een hetero sms-jes met daarin "lekkere krullebol" en "mooie jongen", om nog maar te zwijgen over het "Ik wil naast je wakker worden" en "Het voelt zo snel vertrouwd met je". En op zich... why do I give a fuck wat hij zegt of is? Het is alleen zo dat het nu lijkt alsof ik enorm heb zitten liegen op de dansschool, wat dus ECHT niet zo is!
Allemaal hardstikke gezellig dat je hetero bent en dat je een uitstapje hebt gemaakt, maar als je dan een echte vent bent en een echte stoere hetero... ga het dan niet zitten ontkennen en er over liggen maar wees eens flink.
Bah, kan me daar ZO kwaad over maken.Stomme hetero's. Blijf bij je eigen soort!
Volgens mij ben ik nog steeds te dom voor Linuxquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:29 schreef wonderer het volgende:
Ze maken ze ook met Linux. Over een paar maanden komt er een hele zwik op de markt van verschillende producenten. Eentje met 7 uur batterij geloof ik.
Kan het me inderdaad helemaal voorstellen hoe je je voelt. Niet zo zeer over wat hij is maar meer over hoe jij nu aangekeken wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeven stoom afblazen. Nah, Wonderer, let op.... stof voor boek 2:
Een aantal maanden geleden ontmoette ik een jongen......
......
Bah, kan me daar ZO kwaad over maken.Stomme hetero's. Blijf bij je eigen soort!
Mja, achteraf zie je natuurlijk wel dat het naar kast of experiment ruikt, aangezien hij dus beide keren niet meteen met me mee naar huis is gegaan maar daar heeft afgesproken zodat mensen ons niet samen hebben zien weggegaan. Ook bijn alles via SMS en niet rechtstreeks vragen op dat feest toen zijn vrienden er bij waren. Plus een voorval in bed die er ook wel op kunnen duiden dat ie niet zo vaak of zelfs nog nooit iets met een jongen heeft gedaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:15 schreef PJORourke het volgende:
Sowee, wat een verhaal... het is idd laf van hem. Aan de andere kant, je hebt ook gevallen waarvan je [i]ruikt[i] dat ze homo zijn maar uit angst of wat dan ook al jaaaren aan een of andere vriendin kleven en ongelukkig zitten te wezen, maar er verder niks mee doen. Ook dat is slap en fout, die vriendin wordt ook nog eens bedonderd.
Wel erg slecht van die gast en erg laf. Ik haat lafaards!!. en Ang3l, we zijn GEEN soort!!!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 07:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, achteraf zie je natuurlijk wel dat het naar kast of experiment ruikt, aangezien hij dus beide keren niet meteen met me mee naar huis is gegaan maar daar heeft afgesproken zodat mensen ons niet samen hebben zien weggegaan. Ook bijn alles via SMS en niet rechtstreeks vragen op dat feest toen zijn vrienden er bij waren. Plus een voorval in bed die er ook wel op kunnen duiden dat ie niet zo vaak of zelfs nog nooit iets met een jongen heeft gedaan.
Ik hou er niet zo van daarvoor gebruikt te worden. Alhoewel, eigenlijk maakt dat stuk me nog niet eens zoveel uit als je er maar eerlijk over bent. Ik bedoel, ik wil verder niets van hem. Het is een leuke jongen hoor, dat wel, maar that's it. Kan er alleen niet tegen dat ie 't ontkent (al is het hem niet rechtstreeks op de "man" af gevraagd) en het nu lijkt alsof ik zit te lullen.
*LOL*quote:Op woensdag 23 april 2008 08:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel erg slecht van die gast en erg laf. Ik haat lafaards!!. en Ang3l, we zijn GEEN soort!!!!!
Gelukkig schat. Ik was al bang dat je ons in hokjes gaat stoppen.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*Dat was ook meer een geintje Superheld van me
Rot op, trut. Mijn profiel is helemaal leeg.quote:Kelly Spijkers heeft je uitgenodigd om vrienden te worden.
Toelichting: hello,what a wonderful profile you have,my name is kelly i am single and i am looking for serious relationship,i viewed it and i like it,i would like to talk to you to know you more?you can add me as a friend and we can we talk sometimes,i really hope to hear from you soon,regards,Kelly ...
Ja, zeg, ga eens effe niet offlinequote:Thank you for showing netvibes your love!
Due to tremendous demand, we're currently upgrading our servers to accommodate the increase in traffic. Rest assured, we're working diligently to have your favorite start page back online very soon.
Thanks again for your patience.
- The netvibes team
Uhm, Word vebruikt amper je GPU?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Om heel snel brieven te kunnen typen in Word..
Ja, maar niet bij dit lichaam.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Cazman het volgende:
Welnee. Je lijkt me heel gezellig in de morgen
plaatje dan. (hoop dat ie werkt)
[ afbeelding ]
Speedo's werken zo goed met het goeie lichaam
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Cazman het volgende:
Welnee. Je lijkt me heel gezellig in de morgen
plaatje dan. (hoop dat ie werkt)
[ afbeelding ]
't Rimpelt nogal.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:42 schreef Cazman het volgende:
Ben je nou alweer uit je hok?!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gelukkig schat. Ik was al bang dat je ons in hokjes gaat stoppen.
Hoezo? Is dat niet standaard dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:16 schreef wonderer het volgende:
Wat een verhaal weer, vlinder... als ik dat ga opschrijven, zeggen ze dat het ongeloofwaardig is
Mja. Blijkbaar. Dit is nummer...... 5 of zo. 6 misschien.quote:Je trekt ze wel aan he? Die zogenaamde hetero's...
Geen flauw ideequote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat niet standaard dan?
[..]
Mja. Blijkbaar. Dit is nummer...... 5 of zo. 6 misschien.
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nou alweer uit je hok?!Terug je hok in!!!!
Hij zet je neer als fantast en da's niet zo netjes. Het is zijn kast, zijn probleem.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:59 schreef Ang3l het volgende:
Mja, achteraf zie je natuurlijk wel dat het naar kast of experiment ruikt, aangezien hij dus beide keren niet meteen met me mee naar huis is gegaan maar daar heeft afgesproken zodat mensen ons niet samen hebben zien weggegaan. Ook bijn alles via SMS en niet rechtstreeks vragen op dat feest toen zijn vrienden er bij waren. Plus een voorval in bed die er ook wel op kunnen duiden dat ie niet zo vaak of zelfs nog nooit iets met een jongen heeft gedaan.
Ik hou er niet zo van daarvoor gebruikt te worden. Alhoewel, eigenlijk maakt dat stuk me nog niet eens zoveel uit als je er maar eerlijk over bent. Ik bedoel, ik wil verder niets van hem. Het is een leuke jongen hoor, dat wel, maar that's it. Kan er alleen niet tegen dat ie 't ontkent (al is het hem niet rechtstreeks op de "man" af gevraagd) en het nu lijkt alsof ik zit te lullen.
Whaha, o shit, die had ik nog niet eens meegeteld!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Die hetero die een bierdrinkwedstrijdje met je deed loopt Arthur wel tegen het lijf, trouwens
Nee precies, het gaat me ook om dat laatste, niet om dat eerste (dat was wederzijds zo).quote:Op woensdag 23 april 2008 14:56 schreef PJORourke het volgende:
Ach ja, ik heb me ook wel eens laten gebruiken. Dat liegen en draaien, dat kan ik dan weer niet uitstaan...
Alleen of met z'n tweeen?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Je bedoelt die met de weddenschap die eindige op de wc?
"Uuuhhh... hoe zat dat ook alweer met die velden 'geslacht' en 'aanhef' in onze database? Ach, ik doe gewoon wat, zien we later wel wat voor mail eruit komt rollen."quote:Geachte man Moore,
Stap vandaag nog over op het meest gebruikte online boekhoudsysteem. Twinfield helpt ruim 26.000 ondernemingen met meer dan 60.000 administraties over heel Europa hun financiële gegevens....
2.quote:
Boek?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2.
Maar er is niets gebeurd hoor
Al geloof ik niet dat Wonderer in haar boek niets laat gebeuren.
Zeg eeeeh... met al die inspiratie krijg ik natuurlijk wel een eervolle vermelding he!
I'm not THAT interestingquote:
Sex and Eindhoven?quote:
Beter dan de pron-versie Angel goes Analquote:
Het ergste daarvan is dat er dan meestal ook nog een stuk of acht ranzige sequels komen.quote:
http://www.ihmcimg.com/picts05/2007/06/chainsaw-kickback.jpgquote:Op woensdag 23 april 2008 18:21 schreef samjustme het volgende:
Bah als mijn oog niet beter wordt moet ik een mini operatie aan mijn linkeroog laten uitvoeren pff.
En ik was nog wel gewaarschuwdquote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
http://www.ihmcimg.com/picts05/2007/06/chainsaw-kickback.jpg
[18+ link]
Ben je weer unbanned puberquote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
[18+ link]
Kunnen we dit als een tubgirl beschouwen?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Cahir het volgende:
[18+ link]
Nee. Enige foto wat banbaar is tubgirl of rotten.com foto's. Voor het plaatsen van negers met piemels krijg je ook geen ban.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kunnen we dit als een tubgirl beschouwen?
Als dat The Spirits Within is dan heb ik die al op DVD. En als het Advent Children is... dan ookquote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vanavond is er Final Fantasy 8:30 @ RTL7, miss wat voor jou?
vanavond gaan Ang3l en ik ons laten laven door nachtmuziekquote:Op woensdag 23 april 2008 18:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vanavond is er Final Fantasy 8:30 @ RTL7, miss wat voor jou?
:|quote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan de pron-versie Angel goes Anal
Ik denk dat ie 't daarom juist doetquote:Op woensdag 23 april 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Cahir, flikker eens op met dat soort plaatjes hier. Niemand geniet er van.
Bewijst maar weer dat ie dus echt de humor van een 13-jarige heeft. zou me niks verbazen als ie met een strakke plasser reacties op zijn posts zit te lezen.quote:
Vind je 't heel erg als ik niet aan zijn strakke plasser wil denken?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat ie dus echt de humor van een 13-jarige heeft. zou me niks verbazen als ie met een strakke plasser reacties op zijn posts zit te lezen.
Nee hoor, dat zou ook alleen maar pedofilie zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je 't heel erg als ik niet aan zijn strakke plasser wil denken?
hap-hap, en dat voor een blauwequote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat ie dus echt de humor van een 13-jarige heeft. zou me niks verbazen als ie met een strakke plasser reacties op zijn posts zit te lezen.
Happen? Ik ventileer even mijn visie wat betreft jouw (al dan niet aanwezige) humor.quote:
Het was nooit bedoeld als humor, dat maakte jij ervanquote:Op woensdag 23 april 2008 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Happen? Ik ventileer even mijn visie wat betreft jouw (al dan niet aanwezige) humor.
*hap hap*quote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef Cahir het volgende:
Het was nooit bedoeld als humor, dat maakte jij ervan.
laaik wotquote:Op woensdag 23 april 2008 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
Het leuke aan 'ouder' worden is, dat je ineens allemaal kennissen hebt met interessante beroepen.
Om sam te traumatiserenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan weet ik ook niet wat het toe zou moeten voegen, maar ok, het ligt vast aan mij. Geen probleem hoor.
*hap hap*quote:Op woensdag 23 april 2008 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat was om je te laten merken dat het nergens op slaat om zomaar over happen te beginnen.
Helaas misluktquote:
zo had ik het ook geïnterpreteert...quote:
quote:
Ik kon nooit koken, maar door mijn werk leer ik het steeds meer. Heb nu ook een cliënt die verschillende allergieën heeft (eiwit, gluten,peper ed) En vandaar moeten we heel basic koken, terug naar de basis, omdat alles wat uit een kant en klaar pakje (kruidenmixen enzo) dat kan niet. Vind het wel erg leuk om het te doen overigens!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef Zakje het volgende:
Vanavond bewees maar weer eens dat ik echt niet kan koken. Een salade maken gaat me redelijk af, maar zodra er echt pannen aan te pas gaan komen is het resultaat gewoon een vieze drab en een ravage in de keuken.
Minder man Sam, hopelijk gaat het snel beter!quote:
Ik denk dat ik er de ''feeling'' gewoon voor mis. Zo vind ik het bijvoorbeeld vreselijk smerig om rauw vlees in stukjes te snijden ( daarom ''hak'' ik het maar met het grote hakmes), en gaat het standaard mis met de hoeveelheid zout/peper/kruidenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik kon nooit koken, maar door mijn werk leer ik het steeds meer. Heb nu ook een cliënt die verschillende allergieën heeft (eiwit, gluten,peper ed) En vandaar moeten we heel basic koken, terug naar de basis, omdat alles wat uit een kant en klaar pakje (kruidenmixen enzo) dat kan niet. Vind het wel erg leuk om het te doen overigens!
Gewoon blijven proberen, je leert het echt vanzelfquote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er de ''feeling'' gewoon voor mis. Zo vind ik het bijvoorbeeld vreselijk smerig om rauw vlees in stukjes te snijden ( daarom ''hak'' ik het maar met het grote hakmes), en gaat het standaard mis met de hoeveelheid zout/peper/kruiden.
Nee, het vlees snijden is gewoon iets raars. Ik vind het een ontzettend vieze gedachte dat ik in een deel van een dood beest sta te snijden ,zeker bij kip als je er dan nog van die rode stukjes en witte dingetjes in ziet, Daarbij komt dan het gevoel als je met een mes erdoorheen gaat, ik krijg er de rillingen vanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, je leert het echt vanzelf
Rauw vlees snijden, mischien handschoenen aan (van die rubberen)
Thanks lief van jequote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Minder man Sam, hopelijk gaat het snel beter!
Kip half bevroren snijden, vind ik heel fijn, en je ziet nauwelijks wat het was...quote:Op woensdag 23 april 2008 21:11 schreef Zakje het volgende:
Nee, het vlees snijden is gewoon iets raars. Ik vind het een ontzettend vieze gedachte dat ik in een deel van een dood beest sta te snijden ,zeker bij kip als je er dan nog van die rode stukjes en witte dingetjes in ziet, Daarbij komt dan het gevoel als je met een mes erdoorheen gaat, ik krijg er de rillingen van. Vandaar ook het hakmes, mikken en dan hard 'toeslaan', en met een beetje geluk is het in 1 keer door .
begin met een knor wereldgerecht dat kan niet foutgaanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, het vlees snijden is gewoon iets raars. Ik vind het een ontzettend vieze gedachte dat ik in een deel van een dood beest sta te snijden ,zeker bij kip als je er dan nog van die rode stukjes en witte dingetjes in ziet, Daarbij komt dan het gevoel als je met een mes erdoorheen gaat, ik krijg er de rillingen van. Vandaar ook het hakmes, mikken en dan hard 'toeslaan', en met een beetje geluk is het in 1 keer door .
Liever niet, ik wil graag precies weten wat ik in mijn lichaam stop, daarbij kun je aan die wereldgerechten vaak maar weinig (goede) groentes toevoegen, iets wat ik echt moet eten om niet ziek te worden. Maar morgen ga ik nog een dappere poging wagen, ik ga een kipfilet grillen en wat groentes stomen + wat rijst.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef Manias het volgende:
[..]
begin met een knor wereldgerecht dat kan niet foutgaan
Zou het niet veel leuker zijn als je zèlf dat interessante beroep had?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
Het leuke aan 'ouder' worden is, dat je ineens allemaal kennissen hebt met interessante beroepen.
probeer het eens met bevroren vleesquote:Op woensdag 23 april 2008 21:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat je veel meer dan alleen die groenten moet eten om ECHT beter te worden (en blijven) gast.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Liever niet, ik wil graag precies weten wat ik in mijn lichaam stop, daarbij kun je aan die wereldgerechten vaak maar weinig (goede) groentes toevoegen, iets wat ik echt moet eten om niet ziek te worden. Maar morgen ga ik nog een dappere poging wagen, ik ga een kipfilet grillen en wat groentes stomen + wat rijst.
Het staat er zelfs OP dat je dat kan doenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:44 schreef Manias het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat je veel meer dan alleen die groenten moet eten om ECHT beter te worden (en blijven) gast.
Je kan zat groenten toevoegen aan knorr wereldshizzles hoor, het is alleen maar wat rijst en wat marinade meuk. Schep er een pak roerbakgroenten door bijv..
helaas leest hij alleen "NEE IEUW BAH ZIEK NIET ETEN" enz:pquote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het staat er zelfs OP dat je dat kan doenKun je nagaan hoe simpel ze 't maken.
Op het laatst....:" Zijn er ook stoere jongens hier??"quote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Het blijft grappig om die grote stoere Jeroen te zien dansen zo
Die zitten meestal niet bij Djumbo in de zaalquote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Op het laatst....:" Zijn er ook stoere jongens hier??"
Damn hij steekt er wel erg bovenuitquote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Het blijft grappig om die grote stoere Jeroen te zien dansen zo
De AH heeft veel vleessoorten ook voorgesneden in het schap liggenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er de ''feeling'' gewoon voor mis. Zo vind ik het bijvoorbeeld vreselijk smerig om rauw vlees in stukjes te snijden ( daarom ''hak'' ik het maar met het grote hakmes), en gaat het standaard mis met de hoeveelheid zout/peper/kruiden.
Ik hou niet van de tangoquote:Op donderdag 24 april 2008 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo geil he de tango
http://www.tango-fire.com/VIDEO.html
niets voor jou ang3l om mee te gaan?
Het is nog niet te laat! Kom op! Je kan 't!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 08:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen. Ik ben gisteren vergeten opdrachten te maken voor vandaag... daar gaat mijn goede voornemen om dit blok heel erg mijn best te doen.
Ik heb straks een afspraak bij de bank, en daarna moet ik meteen door naar Utrecht voor het college.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat! Kom op! Je kan 't!!!!!
quote:Ik ga vanavond voor je wegpinken bij Milow
Nou, er zijn beroepen bij die ik écht niet zou willen/kunnen hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Zou het niet veel leuker zijn als je zèlf dat interessante beroep had?
En de studenten zijn dan misschien nog vaak van je eigen studierichting, dus als die gaan werken ken je die beroepen wel. Maar nu.... diversiteit alom!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, er zijn beroepen bij die ik écht niet zou willen/kunnen hebben. Maar ik bedoel, eerst kende ik alleen studenten enzo... en nu ineens een accountant, een architect, een filmcomponist, een huisarts, etc.
Heb je ook een samenvatting?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:01 schreef hierissieweer het volgende:
BHURRHH, dat is ongeveer de eerste kreet die elke morgen mijn strottehoofdje verlaat. Ik vind het wel iets dierlijks, iets van een oerkracht hebben. Maar daarna word ik wakker met de realiteit dat het weer dag is en dat ik op moet gaan staan en dat ik tot dinsdag korte nachtjes zal hebben. Namelijk: vandaag laat morgen vroeg morgenavond de slaap dan een korte vroeg/ Die avond weer de slaap in maar dan alleen een slaap en die middag moet ik weer een slaapdienst in en bedenk mij net dat dinsdag nog een vroege is dus woensdag ik het pas weer een echte dag voor mij...
Goede morgen!
Junior Managerquote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de studenten zijn dan misschien nog vaak van je eigen studierichting, dus als die gaan werken ken je die beroepen wel. Maar nu.... diversiteit alom!
Moet toch zelf ff nadenken wat iedereen in mijn omgeving doet hoor..... ik let daar nooit zo op....
Teammanager KPN servicedesk
Boekhoudster
Voorraadadministratrice
Financial Controller
Actrice / Drama-therapeut
Inkoopster van Leest
Marketing & Sales Rabobank
Bouwkunding kostadviseur
Webdesign
Opticien / Edelsmid
Gemeenteraadslid
Intercedent
En toch nog wel veel studenten eigenlijk
Hmmz. Mwa.
hehe ik zal es denken wat ik in mijn vriendengroep heb behalve studentenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de studenten zijn dan misschien nog vaak van je eigen studierichting, dus als die gaan werken ken je die beroepen wel. Maar nu.... diversiteit alom!
Moet toch zelf ff nadenken wat iedereen in mijn omgeving doet hoor..... ik let daar nooit zo op....
Teammanager KPN servicedesk
Boekhoudster
Voorraadadministratrice
Financial Controller
Actrice / Drama-therapeut
Inkoopster van Leest
Marketing & Sales Rabobank
Bouwkunding kostadviseur
Webdesign
Opticien / Edelsmid
Gemeenteraadslid
Intercedent
En toch nog wel veel studenten eigenlijk
Hmmz. Mwa.
ik heb een kut leven, heb het te druk en verdien te weinig (zit zelfs netto onder het bijstandsniveauquote:
Onder het bijstandsniveauquote:Op donderdag 24 april 2008 12:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb een kut leven, heb het te druk en verdien te weinig (zit zelfs netto onder het bijstandsniveau)
Ow jaquote:
Ik eentje. Die is drama-therapeute slash agressie-trainster slash actricequote:Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ken alleen maar pedagogisch verantwoorde mensen
TMM?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eentje. Die is drama-therapeute slash agressie-trainster slash actrice
De rest is eerder pedagogisch ONverantwoord
Nee da's geen drama therapeute, da's een dramaqueenquote:
Yepquote:Op woensdag 23 april 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha, o shit, die had ik nog niet eens meegeteld!
Je bedoelt die met de weddenschap die eindige op de wc?
Het bedrijf waar je werktquote:
Ik ben rijksambtenaar, en Nederland is nog niet faillietquote:
quote:Klanten van elektronicawinkel Progress Automatisering uit Hengelo zijn verrast door het plotselinge faillissement.
Een groot aantal klanten stond vandaag voor de dichte deur. Bij Progress Automatisering werken meer dan 25 medewerkers. De elektronicawinkel bestaat ruim twintig jaar.
Netjes dat de site nog helemaal niet up to date is.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben rijksambtenaar, en Nederland is nog niet failliet.
[..]
Wel lachen als je zo'n lijstje maaktquote:
Progress Hengelo :(quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Wexy het volgende:
Netjes dat de site nog helemaal niet up to date is.
dat is euhm... knulligquote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Progress Hengelo :(
TS had er besteld en betaald....
Och welnee, na het faillissement zal de curator alle bezittingen die de rechtspersoon ( of dit ook bij de natuurlijke persoon gebeurt hangt af van de vorm van de rechtspersoon) heeft proberen om te zetten in geld, en gaat hij zijn best doen om eerst de boedelschulden( dus ook het loon van de werknemers tijdens de opzegtermijn)en vervolgens de schuldeisers terug te betalenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat is euhm... knullig
Maar ik vind het erger dat het nu bekend is en er nog steeds niets over op hun site staat.
Een faillissement kan gebeuren ook onverwacht. Oke het is zwaar k*T voor mensen die er de dupe van zijn, echter dat er na een fallissement niets aan de site gebeurd qua informatie vind ik zeer slecht.
aanvullling:
Ik zie dat je niet meer kan bestellen. Wel het hele bestelproces doorlopen maar daarna kun je niet aangeven hoe je wilt betalen en dus je betaling niet afronden. Voorkomt in elk geval 'nieuwe' gedupeerden.
Jaja, als er nog wat overblijft nadat de belastingen zijn betaald...quote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef Zakje het volgende:
Och welnee, na het faillissement zal de curator alle bezittingen die de rechtspersoon ( of dit ook bij de natuurlijke persoon gebeurt hangt af van de vorm van de rechtspersoon) heeft proberen om te zetten in geld, en gaat hij zijn best doen om eerst de boedelschulden( dus ook het loon van de werknemers tijdens de opzegtermijn)en vervolgens de schuldeisers terug te betalen
Het was toch een elektronica-iets ? Dan acht ik de kans hoog dat wanneer de voorraden omgezet worden in contanten er nog een aardige som tevoorschijn komt, tenminste dat is te hopen.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jaja, als er nog wat overblijft nadat de belastingen zijn betaald...
TS uit dat topic kan 't best hopen op een overname van het bedrijf door een ander bedrijf.
Als het een BV of NV is kan je hun niks maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jaja, als er nog wat overblijft nadat de belastingen zijn betaald...
TS uit dat topic kan 't best hopen op een overname van het bedrijf door een ander bedrijf.
Die voorraden zijn meestal zo laag mogelijk...quote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef Zakje het volgende:
Het was toch een elektronica-iets ? Dan acht ik de kans hoog dat wanneer de voorraden omgezet worden in contanten er nog een aardige som tevoorschijn komt, tenminste dat is te hopen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:46 schreef Cahir het volgende:
Als het een BV of NV is kan je hun niks maken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als het een BV of NV is kan je hun niks maken.
Wiki:quote:
En de kans dat een winkel met 20 man personeel een NV is, lijkt me niet zo heel grootquote:Aansprakelijkheid
Tot op het moment dat aan alle oprichtingseisen is voldaan, zijn de oprichters van de B.V. hoofdelijk aansprakelijk. Wanneer aan de eisen is voldaan, zijn de aandeelhouders alleen aansprakelijk tot het bedrag waarvoor zij deelnemen in de B.V. De bestuurders van de onderneming (RvB) zijn niet aansprakelijk voor schulden van de B.V. In geval van faillissement kunnen de bestuurders hoofdelijk aansprakelijk worden gesteld. Er moet dan wel sprake zijn van onbehoorlijk bestuur en dat moet tevens een belangrijke oorzaak van het faillissement zijn. In een aantal gevallen kan een vennootschap ook haar (ex-)bestuurder aansprakelijk stellen wegens wanbeleid. De grote risico's die bestuurders lopen, worden vaak aangevoerd als argument voor exorbitant hoge salarissen, een onderwerp dat eind 20e / begin 21e eeuw onderwerp was van veel discussie. Op dit argument valt wel het een en ander af te dingen nu de beroepsaansprakelijkheidsverzekering voor bestuurders en commissarissen in vrijwel alle gevallen uitkomst biedt. De persoonlijke aansprakelijkheid in geval van wanbeleid kan eenvoudigweg verzekerd worden.
kermisquote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Cahir het volgende:
Er valt 's avonds niks te doen in Rotterdam.
Jeetje, dat is wel kloten als je zoiets overkomt.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Progress Hengelo :(
TS had er besteld en betaald....
Zou je het voortaan op mijn bankrekening willen storten!?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag weer 2,95 miljoen bezuinigd, ik doe het goed....
Tis even wennen idd, voordelen ten opzichten van XP heb ik niet. Nadelen zijn de autorisatie dingen. Verder is mijn alle programma's lijst aardig uitgebreid maar dat is te wijten aan sony die een hoop meuk erop heeft gegooid.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Windows Vista valt me trouwens reuze mee, ik snap niet waarom mensen er zo'n poeha over hebben gemaakt..
Ja en als je dan na dat het faillisement al uitgesproken is nog zou kunnen bestellen blijft dat knullig. Maar goed blijkt dus niet zo te zijn omdat je niet meer kan betalen in het bestelsysteem.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, na het faillissement zal de curator alle bezittingen die de rechtspersoon ( of dit ook bij de natuurlijke persoon gebeurt hangt af van de vorm van de rechtspersoon) heeft proberen om te zetten in geld, en gaat hij zijn best doen om eerst de boedelschulden( dus ook het loon van de werknemers tijdens de opzegtermijn)en vervolgens de schuldeisers terug te betalen
Zit je Bartje jaloers te make Ang3l?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:11 schreef Ang3l het volgende:
Ohh Cyb.... Milow.....
En de vrouw die meezingt..... godverdjuukes eej, die's goe he!
Neeje! Ik zou nie durven!quote:
Als dat eens zou kunnequote:
owkquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeje! Ik zou nie durven!
(Maar ga maar ff door met spanken hoor)
Staaltje van bar slechte journalistiek he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:09 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/news/154(...)uziek_verbieden.html
![]()
Hoe voor schut wil je je zetten als partij
Wel grappig dat die man Nelis Zondag heetquote:“Wij vinden dat instellingen waaraan je subsidie verleent een educatieve meerwaarde moeten hebben”, zegt hij. “Je moet er beter van worden. Als ik op werkbezoek ben in Doornroosje en daar hoor dat mensen oordopjes dragen om hun gehoor te beschermen, dan denk ik: we zijn niet goed bezig.” Zondag heeft vooral problemen met het opzwepende karakter van de muziek. “Muziek moet het lichaam tot rust brengen en niet juist leiden tot vermoeidheidsverschijnselen.”
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Cazman het volgende:
http://www.aussiebum.com/nl/underwear/index.php?modelid=765
Goedgekeurd?
Lelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Cazman het volgende:
Goedgekeurd?
Misschien als jij het aandoet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Cazman het volgende:
Goedgekeurd?
Ik zie jou ook meer in de HEMA's.quote:
Dan heb je niet goed opgelet in de S&G-topicsquote:
* Cazman heeft niet eens zo'n strak buikje als dat model.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien als jij het aandoet.
Zit em in de leeftijd denk ikquote:
Ik hou ook niet van die banden met reclame er op. CK, Bjorn Borg, Aussiebumquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet in de S&G-topics.
'k Vind zo'n überbrede band vol aussiebum-reclame gewoon lelijk. En zo'n ruitjesprint ben ik ook geen fan van.
M'goed, het is beter dan
[ afbeelding ]
Dat laatste is natuurlijk makkelijk te verhelpenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:53 schreef Cazman het volgende:
* Cazman heeft niet eens zo'n strak buikje als dat model.
Zal vast wel minder uitzien bij mij en ik heb borst en navelhaar
Oi! Die Hema-dingen lubberen, zitten niet lekker strak. Met strakke pijpjes zit veel lekkerderquote:Zit em in de leeftijd denk ik
Ik vind de brede banden wel wat hebben. Ben alleen zelf nooit zo'n fan geweest van Bjorn Borg omdat ze ten eerste vrij duur zijn en omdat 90% van de tieners die shit draagt. Aussiebum heeft Nederland nog niet helemaal gehaald als Bjorn Borg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die banden met reclame er op. CK, Bjorn Borg, Aussiebum
De boxers zelf gaan dan welw eer. Maar ik vind Ginch Gonch leuker
www.ginchgonch.com
En die van H&M natuurlijkSilver Surfer, Fantastic Four etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |