lapo uit 2059quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:36 schreef Wexy het volgende:
plus trouwens dat ik niet naast vieze mensen zit.. desnoods ga ik lekker in de tussenhalletjes zitten.. enneuhm mezelf zijn... ik peuter zelfs tijdens het mezelf zijn niet ongeneerd in mn neus oren of waar dan ook dus ben ook mezelf in de trein.
Muziek via mn oordopjes is lekker
Luisterboeken zijn voor mensjes die niet willen of kunnen lezen om welke reden dan ook... ik kan en wil lezen in de trein dussuh
Nee hoor een roze creditcard kan ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
enige knullige is dat je zo'n roze papier nodig hebt om te mogen rijden.......
ow dan ga ik die morgen halen bij de bankquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee hoor een roze creditcard kan ook
Je praat nu met de doelgroepquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:36 schreef Wexy het volgende:
Luisterboeken zijn voor mensjes die niet willen of kunnen lezen om welke reden dan ook... ik kan en wil lezen in de trein dussuh
ja maar jij niet.. dus voor mij geen luisterboekjesquote:
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dan ga ik die morgen halen bij de bank
quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja maar jij niet.. dus voor mij geen luisterboekjes
via luisterboekjes?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik gaat slapen, moet morgen mijn evaluatie/voortgangsgesprek houden met school/instelling en ik. Totaal geen zin in maar het is maar 45 minuten dus daar kom ik ook wel weer uit...
Hoe raad je het?quote:
Tussen de 50 en 60 lessen heb ik erover gedaan en steeds rij ik auto zoals een vrouw...quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:49 schreef Wexy het volgende:
Ow ik dacht dat jij hem gratis had gekregen bij een pakje boter. Heb ik toch verkeerde bronnen
zal dat misschien komen omdat je als minderheidsmannelijkpersoon nu vrouwen in het algemeen beledigt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tussen de 50 en 60 lessen heb ik erover gedaan en steeds rij ik auto zoals een vrouw...
Succes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh. Zometeen een moeilijk gesprek met een collega. O goody
Schiet em!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh. Zometeen een moeilijk gesprek met een collega. O goody
Er was laatst The Hills weekend op MTV en toen zat ik de hele middag geplakt aan de bankquote:
Mag ik dan mijn eigen Private Rambo inhuren?quote:
dude, je moet layla nog even mailen??quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:17 schreef MisterO het volgende:
Er was laatst The Hills weekend op MTV en toen zat ik de hele middag geplakt aan de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |