Ow de Opquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, CFEn we spreken nog wel wat af voor volgende week. Alhoewel we daarvoor niet kunnen PM'en
![]()
Wat mis je, Hobske?
mja, slaap is overratedquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat mijn baas boos wordt als ik ga slapen
ja, dat ging écht snelquote:Op dinsdag 22 april 2008 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Je bent je blommen al kwijt, muck, wat snel
Ik ga nu wel slapen
groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 22 april 2008 02:08 schreef MissHobje het volgende:
slapen ?
Tssk moet nog greys anatomy kijken en die 3 series er achteraan
* MissHobje is vrij dus...................
Oh en ik maak mezelf een overheerlijk wit geroosterd broodje.. belegd met wat pesto, tomaat en rucola en italiaanse gerookte ham
Bak thee erbij en mij serie avontuur kan zo beginnen..
*geniet momentje*
Slaap lekker, Bluezzbeebquote:Op dinsdag 22 april 2008 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Je bent je blommen al kwijt, muck, wat snel
Ik ga nu wel slapen
Tnx, alles loopt iig volgens plan, aangezien Milou lekker meewerkt. Ze is al gedouched en aangekleed. Zo even samen ontbijten en dan mag ze nog even tv kijken voor de taxi komtquote:Op dinsdag 22 april 2008 06:30 schreef Isabeau het volgende:
Dat is inderdaad achterlijk vroeg, SoLMaar toch een erg goeie morgen gewenst
Ga je wat leuks doen vandaag DE?quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:31 schreef DarkElf het volgende:
Zo, husband de deur uit.. wel gezellig zo samen ontbijten elke dag (zeker na jaren dat hij veel vroeger wegging dan dit)
Nu eens thee zetten en dan eens aan de slag... Beloofd een mooie dag te worden trouwens
Nee, er is niets bijzonders vandaag buiten dat ik me goed voel en de zon schijnt en blijkbaar is dat al genoeg vandaagquote:
hier hetzelfde, ga zo even lekker met een bakkie thee boekje lezen, dan even alles aan kant in huis voor Milou weer terug is van school, tussen 5 en 6 wil ik weer in bikini het balkon op, daarna lekker koken voor Milou en mij.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee, er is niets bijzonders vandaag buiten dat ik me goed voel en de zon schijnt en blijkbaar is dat al genoeg vandaagDus ga een beetje huisprutsen, boodschappen doen... lopend denk ik want lekker weer, en dat soort geneuzel....
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:45 schreef Tezz het volgende:
Hier ook wakkker en ook Bente werkt mee! We doen een spelletje, ik ben de koningin en zij is de prinses. En volgens haar luisteren prinsessen altijd erg goed naar de koningin, want de koningin is altijd de baas over iedereen. Jullie begrijpen dat ik he een erg leuk spelletje vind.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:45 schreef Tezz het volgende:
Hier ook wakkker en ook Bente werkt mee! We doen een spelletje, ik ben de koningin en zij is de prinses. En volgens haar luisteren prinsessen altijd erg goed naar de koningin, want de koningin is altijd de baas over iedereen. Jullie begrijpen dat ik he een erg leuk spelletje vind.
klinkt goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier hetzelfde, ga zo even lekker met een bakkie thee boekje lezen, dan even alles aan kant in huis voor Milou weer terug is van school, tussen 5 en 6 wil ik weer in bikini het balkon op, daarna lekker koken voor Milou en mij.
Heb nog wat roti over van gisteren, precies genoeg voor mij alleen, dus dat gaat zo de vriezer in voor volgende week als ik weer alleen ben.
Het werkt echt! Ik geef haar prinsessenontbijt (gewoon een bak cruesli met melk), ik doe haar prinsessen kleren aan (alles wat een jurk is, is goed), ik geef haar prinsessenthee, ik doe haar prinsessenschoenen aan, ik kan haar prinsessenhaar, ik poets haar prinsessentanden............etc.etc.quote:
lekker bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt echt! Ik geef haar prinsessenontbijt (gewoon een bak cruesli met melk), ik doe haar prinsessen kleren aan (alles wat een jurk is, is goed), ik geef haar prinsessenthee, ik doe haar prinsessenschoenen aan, ik kan haar prinsessenhaar, ik poets haar prinsessentanden............etc.etc.
Echt, geen problemen met het ochtendritueel!
Klaar voor de prinsessenschool! En dat ruim een kwartier voor vertrektijd!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt echt! Ik geef haar prinsessenontbijt (gewoon een bak cruesli met melk), ik doe haar prinsessen kleren aan (alles wat een jurk is, is goed), ik geef haar prinsessenthee, ik doe haar prinsessenschoenen aan, ik kan haar prinsessenhaar, ik poets haar prinsessentanden............etc.etc.
tis pas zondag klaar mijn brood (als t lukt he? )quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem! Ik heb freakin' schoenmaat 44, dus nieuwe schoenen koop ik niet zomaar eventjes! K zal het dus zeer waarschijnlijk moeten doen met de schoenen die ik al heb...quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:34 schreef DarkElf het volgende:
Tis lente dus een mooie jurk! Nieuwe schoenen erbij (ja daar kom je niet omheen dan)...
oh ja das wel een probleem dan zegquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem! Ik heb freakin' schoenmaat 44, dus nieuwe schoenen koop ik niet zomaar eventjes! K zal het dus zeer waarschijnlijk moeten doen met de schoenen die ik al heb...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gezondheid Nynke
Ik ga zo maar eens beginnen met mijn roggemeel enzo.. *grin, ben benieuwd wat eruit gaat komen over een paar dagen
Hooikoorts?? Heb ik ook deze maand, ogen jeuken, lopen, niezen, volle neus, zit dus weer aan de pillen van het kruidvat, dat onderdrukt het wel, maar er zit een stofje in waar je heel slaperig van wordtquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:32 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen!
Voglens mij ben ik ziek aan het worden. Er is op de vroege morgen al een pakje zakdoekjes doorheen, en m'n ogen willen niet open.
*Hatsjoe! (oh, en ik nies zo luid dat het hele kantoor tegelijkertijd gezondheid roept)
t was net kleienquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Plakt lekker aan je handen zeker dat roggemeel, wat ga je maken Elf?
was heul niet moeilijk toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Mrning
Wat goed van die meewerkende kindjes en mannen
Mijn enige dagje vrij deze weekdus lekker uitslapen, buiten lezen, boodschapjes, fietsen en om 5 uur toch even naar het werk, een afscheidsborrel van een collega die stopt met werken.
Ze moet alleen wel tot 9 mei doorwerken![]()
@ latislos, jaja de bron gevonden
alleen in t buitenlandquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb weleens zo'n potje zuurdesem van de natuurwinkel gehad, maar dat was niet je van het. Ik denk dat ik mee ga doen, leuk. Ik heb het toch niet druk. Kunnen we onze desems vergelijken
Idd. nu thuis, raampjes heerlijk open voor de frisse lucht, en ik duik nu m'n bedje in!quote:
beterschap!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Idd. nu thuis, raampjes heerlijk open voor de frisse lucht, en ik duik nu m'n bedje in!
Deze hoeveelheid is 3 - 4 keer zoveel als je in een normale (thuisgebruik) broodbakmachine kwijt kuntquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
ik weet niet veel van recepten maar is 2000 gram niet heel veel?
ah okquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:45 schreef beunkster het volgende:
[..]
Deze hoeveelheid is 3 - 4 keer zoveel als je in een normale (thuisgebruik) broodbakmachine kwijt kunt
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, volgens mij bevat roggemeel wel gluten, hoor. En spelt ook. Er zij maar weinig graansoorten die geen gluten bevatten (welke dat is/zijn moet ik even opzoeken).
Daarom moet je ook bloem toevoegen die erg glutenrijk is.quote:Roggebloem heeft geen echte bakwaarde in de enge zin van het woord. Dank zij de pentosanen die aanwezig zijn in rogge kan men een brood maken, want rogge bevat niet echt gluten zoals tarwe.
Boven kamertemperatuur.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
domme vraag misschienmaareuh als je iets warm moet wegzetten wat bedoelen ze dan eigenlijk?
niet in de volle zon neem ik aan maar.... ?
aha... nou ik had hem in de vensterbank staan maar daar komt zo de volle zon op dus dat leek me niet de bedoeling...quote:
ja wrs komt ie daar terecht ofzo (op de koelkast want dan kunnen de poezen er niet bijquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
In de keuken ofzo?
Mijn collega wilde iig niet mee naar de sauna, dus weet ook nog niet of ik het kan maken om haar op de trein te zetten daar en zelf wel naar de sauna te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, ik weet nog niet zeker of ik in de sauna ga, kun jij evt ook een andere dag voor een noordenmeet?
euh jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
Heb jij dat standaard in huis? Ik niet
Werkt boorwater ontvettend?
allebei denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
OK, ik zal eens kijken. Waar koop je 't? Natuurwinkel? Etos?
Ja heerlijk he, ik werk onder schooltijd! Ik hoef eigenlijk alleen op maandag een hele dag. En dan dinsdag tot half drie (ik ben verplicht om tussendoor een half uur pauze op te nemen, maar heel vaak doe ik dat niet en sneak ik er om twee uur tussenuit), op woensdag tot 12.00 uur en op donderdag tot half drie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat ben jij vroeg thuis Tezz, toch heerlijk!!
Ik wil ook zo'n werkschemaquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:47 schreef Tezz het volgende:
Ja heerlijk he, ik werk onder schooltijd! Ik hoef eigenlijk alleen op maandag een hele dag. En dan dinsdag tot half drie (ik ben verplicht om tussendoor een half uur pauze op te nemen, maar heel vaak doe ik dat niet en sneak ik er om twee uur tussenuit), op woensdag tot 12.00 uur en op donderdag tot half drie.
Oh en vrijdag is voor mij al weekend.
Wat een luxe leventje is het toch...........
Is 1,5 uur wandelen ook goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
Mooi zo Isa. Tegen de spierpijn moet je eigenlijk op de hometrainer (fiets stappen) en dan zonder weerstand rondtrappen. Rustig. Dit zorgt voor extra doorbloeding in de benen en haalt de spierpijn eruit.
Jups keiveel energiequote:Op dinsdag 22 april 2008 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ai ai, Isa. Maar ik denk dat je eczeem werd veroorzaakt door sportgebrek
Krijg je energie van het mooie weer, Hobje?
Jakkie!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:47 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer wakkker. Eens even flink slapen heeft mij goed gedaan, de hoofdpijn heeft besloten om iemand anders op te zoeken. Nu alleen nog maar buikpijn en verkoudheid!
Jij zoveel auwquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, te lang stilzitten (en slapen) is echt rampzalig. Ik heb dan bijna een stok nodig
enne, voor kreeft spelen is slecht voor je huid, hup naar binnen!
Hobje, ik kèn wel mensen die het huishouden wel heel leuk lijken te vinden. De buurvrouw van mijn moeder deed bijv. elke dag alles. Dus het hele huis. Afstoffen, stofzuigen, poetsen, hout boenen, ramen wassen. Elke dag. Maar als het zonnig is heb ik al helemaal geen zin in huishouden, dan wil ik naar buiten
En dan moet ik maar weer meer gaan sporten, CF
Ik las toch echt dat je net een vrijgezel had gescoord bij de action. K was al een beetje verbaadd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:52 schreef Tezz het volgende:
Oe Isa, die spierpijn klinkt niet goed...............pijnlijk! En nyn, lekker het bed in meis!
Ik heb net een vijzel gescored bij de action![]()
![]()
dus ik ga maar eens pesto maken zometeen!!!! Daarbij een lekkere risotto met parmezaan en peterselie en een hele zooi groentes voor op de grill. Oh ja en een kipfiletje. Mag ook op de grill.
Ik heb hier nog even wat over opgezocht. Spelt bevat zeker gluten, het is juist zeer rijk aan gluten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, volgens mij bevat roggemeel wel gluten, hoor. En spelt ook. Er zij maar weinig graansoorten die geen gluten bevatten (welke dat is/zijn moet ik even opzoeken).
Ja hoor, geen punt, ik gooi gewoon een handje extra risotto in de pan! Moet je wel opschieten trouwens, want wij eten over drie kwartier (in verband met dochtertje die om half zeven in haar bedje moet liggen)quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Die spierpijn gaat gewoon weer over hoor![]()
Van hardlopen krijg je overigens spierpijn in bovenbenen, kuiten, rug, buik en billen![]()
Enne, kan ik vanavond bij je eten, Tezz
Die had ik een week of 2 geleden ook gehaaldquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:52 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net een vijzel gescored bij de action![]()
![]()
![]()
En spelt is juist weer heel geschikt voor mensen met een tarwe-allergie, weet ik dan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:04 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik heb hier nog even wat over opgezocht. Spelt bevat zeker gluten, het is juist zeer rijk aan gluten.
Het zou weleens een ideale combinatie kunnen zijn met roggebloem.
Jammer van dat verband, leek me veel prettiger zitten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
MindderMutsig, volgens de arts die ik zondag belde, is dat niet de oplossing, omdat het allerlei rubberbestanddelen bevat. Kan sowieso een reactie opwekken, en zeker bij huid die al geirriteerd is, schijnt het geen aanrader te zijn
Dan moet ik even met een schuin oog naar de hier aanwezige moeders en vaders kijken maar volgens mij is het de meivakantie... of tulpenvakantie, of krokusvakantie, of voorjaarsvakantie of iets anders lente-achtigs.quote:Hoezo heb je vakantie?
WB MMquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is hier toch niet echt bikiniweer, het zonnetje is wel lekker maar het waait behoorlijk dus het is best fris.
Niet echt hoor, alleen in het voorjaar dus, in de zomer waag je je er niet in, in de winter is het een vrieskist.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Hey SOL![]()
![]()
Wel lekker zo'n balkon![]()
Ik denk het wel CF maar ik ben er niet zo in thuis, ik weet alleen dat ik anderhalve week geen colleges heb
7 juni moet ik beachvolleyballen, 1 juni is de verjaardag van m'n oma, 14 juni moet ik grasvolleyballen. 21 juni heb ik nog wel vrij!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, laten we eens spijkers met koppen gaan slaan.
Damesmeet: cosmo's en tapas
Waar? @Lianne, @Tezz, @....
Wanneer?7 juni?
Wie?... kan er allemaal?
Laat even een voorkeur voor datum en plaats enzo weten, lieve dames?
Ik wil in principe wel ... t zou alleen fijn zijn als er een beetje centraal afgesproken kan worden (groningen/friesland etc is vanaf hier echt way te ver) Of anders hier, heb een mega huiskamerquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, laten we eens spijkers met koppen gaan slaan.
Damesmeet: cosmo's en tapas
Waar? @Lianne, @Tezz, @....
Wanneer?7 juni?
Wie?... kan er allemaal?
Laat even een voorkeur voor datum en plaats enzo weten, lieve dames?
Proficiat Isa!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik wel even aankondigen dat ik mijn in 5 jaar tijd opgebouwde stapel Engelse èn Amerikaanse cosmo's allemaal gedeclutterered heb zoals flylady het graag ziet
Lolquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik wel even aankondigen dat ik mijn in 5 jaar tijd opgebouwde stapel Engelse èn Amerikaanse cosmo's allemaal gedeclutterered heb zoals flylady het graag ziet
Maak er een Kinderparkpop meet vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
28 juni kan ik iig niet, dan gaan we naar kinderparkpopEn dan ben is 's avonds afgedraaid
![]()
Tezz, is dat niet iets voor jou en Bente? Ernst en Bobbie lullen de boel aan elkaar
lekker koken voor je lief, op een houten tuinbankje in de niet-ingerichte tuin gaan zitten en eens even helemaal niets doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:28 schreef SHE het volgende:
Och jongens, ik wil even stoom afblazen;
- de filmwereld is godverdomme verre van glamour
- Ik moet mijn tuin nog inrichten en buitenpotten zijn fucking duur
- Champagne is echt een godendrank en ik ga per nu alleen nog dat drinken
- Ik werk teveel
- Waar haal ik ingodesnaam mooie lounge matrassen
- Moet ik bamboe planten? Of Japanse kers?
- Wat doe ik voor mijn lief zodat hij weet dat hij belangrijker is dan mijn werk
- ZOMER!!!!!
- Welke slippers moet ik kopen?
*snik*
*kras*
Neee!!! ik heb het helemaal verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef beunkster het volgende:
Lol
Even gegoogled en nu vraag ik me af of je stap 7 ook hebt gedaan?![]()
Voor de overige onwetenden: http://www.flylady.net/pages/flyinglessons_declutter.asp
champagne is áltijd ok... de tuin is helemaal niet zo belangrijk dus die kan wel ff wachten, dus neem een glas drinken, shop online voor slippers en kies uit waar je hart t snelst van gaat kloppen en dan samen met vriendlief vanavond in bad als je die hebt)/wandelen tis mooi weer en op een bankje echt aandacht besteden aan elkaar (praten jaquote:
Tuinbankje *check*quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
lekker koken voor je lief, op een houten tuinbankje in de niet-ingerichte tuin gaan zitten en eens even helemaal niets doen?
Met je lief, en een glas champagne natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuinbankje *check*
je hebt gelijk, ik moet niet zo moeilijk doen!
Je hoeft alleen maar op de datum te klikken van de dagen dat je kan. Dan vult hij automatiusch een heel groen vlak in.quote:Hi, I'm organizing this event/meeting : tapascosmomeet I'd like to find out your availability.
This link will show you myproposed times. All you need to do is paint on when is good for you ...
Thanks!
ohh en geen bamboequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met je lief, en een glas champagne natuurlijk!
link doet het niet Isaquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hoi dames, doe hier eens allemaal heen gaan:
[..]
Je hoeft alleen maar op de datum te klikken van de dagen dat je kan. Dan vult hij automatiusch een heel groen vlak in.
Zou leuk zijn als je ook op de meet komt YPPYquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:53 schreef YPPY het volgende:
Die tapas in Utrecht was best goed te eten, misschien dat ik me er nog eens aan ga wagen.Ik kan overigens de simpele versie van die zoete Turkse hapjes maken.
Verder kan ik niet koken hoor.
Ben helemaal jaloers op die sauna afspraak. Vooral nu overal zaagsel zit (de vloer is geschuurd). Ik wil ooooooooooook.
Vooral dit:quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:17 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol
Even gegoogled en nu vraag ik me af of je stap 7 ook hebt gedaan?![]()
Voor de overige onwetenden: http://www.flylady.net/pages/flyinglessons_declutter.asp
quote:Sing this song: "Please release me, let me go" as sung from the stuff's point of view. It needs to be loved by someone and if you don't love it - GET RID OF IT!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Isabeau het volgende:nou, na 4 personen was er al geen match meer
Sorry!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Isabeau het volgende:nou, na 4 personen was er al geen match meer
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Isabeau het volgende:nou, na 4 personen was er al geen match meer
* Denkt terug aan tijd op Curaçao; agenda's? Dat kennen ze daar helemaal nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:20 schreef AKnynke het volgende:
En dat is dan twee maanden weg. ongeloofelijk! Stelletje druk bezette vrouwen hier!
en dat verklaart wel eea natuurlijk in die regionenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
* Denkt terug aan tijd op Curaçao; agenda's? Dat kennen ze daar helemaal niet
nee hoor, ik heb zeeën van tijd...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:20 schreef AKnynke het volgende:
En dat is dan twee maanden weg. ongeloofelijk! Stelletje druk bezette vrouwen hier!
Pfft denk da ik spijt ga krijgen van wat ik nu ga tikken:quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Isabeau het volgende:nou, na 4 personen was er al geen match meer
Tevens zou dit voor mij ook voor voldoende pepers in mijn reet zorgen om hier alles piekfijn aan kant te hebben, en me de energie te geven die ik de afgelopen paar keer heb gehad om hier grondig aan te pakken met behulp van cnk en een vriendin.quote:
een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef DarkElf het volgende:
ik zing nooit![]()
maar ik playback héél goed!
Britney!?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef DarkElf het volgende:
ik zing nooit![]()
maar ik playback héél goed!
ik maak de brownies! En ik playback met DE mee!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel voor SoL's voorstelmaar dan maken we er een verjaardagsmeet van
Allemaal verjaardagstaarten maken
Zei er iemand taarten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wel voor SoL's voorstelmaar dan maken we er een verjaardagsmeet van
Allemaal verjaardagstaarten maken
ik maak hele lekkere appeltaartquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik maak de brownies! En ik playback met DE mee!
62500 calorieënquote:
Dan moeten we gewoon nog een meet plannen wanneer jij ook kanquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij wordt het een meeting zonder mijn aanwezigheid.Ik zal aan jullie denken als ik bij de Editors, Kings of Leo, Gossip, Gnarls Barkley, Sigur Ros, Radiohead, MGMT, Kate Nash en KT Tunstall sta.
Misschien dan ook weer met de mannen? want er zitten ook best toffe mannen hier in de SC!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moeten we gewoon nog een meet plannen wanneer jij ook kan
Je vergeet R.E.M, Nightwish, the Chemical Brothers, Jay-Z en Mobyquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij wordt het een meeting zonder mijn aanwezigheid.Ik zal aan jullie denken als ik bij de Editors, Kings of Leo, Gossip, Gnarls Barkley, Sigur Ros, Radiohead, MGMT, Kate Nash en KT Tunstall sta.
en aanhang?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien dan ook weer met de mannen? want er zitten ook best toffe mannen hier in de SC!
Alleen vrijgezelle mannenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef AKnynke het volgende:
Misschien dan ook weer met de mannen? want er zitten ook best toffe mannen hier in de SC!
quote:
Tuurlijk!quote:
5 juli vier ik m'n eigen verjaardagquote:
Ach, waarschijnlijk komt Lein, en dan kun je niet lang stil blijven!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef DarkElf het volgende:
jeetje, ik heb zowaar zoiets van:
en wrs komt er dan eerst geen boe of ba uit me uit verlegenheid..![]()
Die staan niet op de zaterdag.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je vergeet R.E.M, Nightwish, the Chemical Brothers, Jay-Z en Moby![]()
(Of ga je maar 1 dag? Nee toch? )
jah! we zijn natuurlijk op dezelfde dag jarigquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef FleshWound het volgende:
[..]
5 juli vier ik m'n eigen verjaardag
oh ik maak ook prima gemarineerde champignons oa...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja halloooo, ik eet liever tapas dan taart![]()
Ik kan bij mijn vader wel wat luchtbedden regelen van te voren, zodat degenen die met het OV komen niet al teveel hoeven te sjouwen, dekbedden wordt iets moeilijker maar zal ook wel lukken (sowieso 2 van mijn moeder)![]()
Ik voel een tapas/cosmopolitan/pyjama-party aankomen
tof tof tof!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja halloooo, ik eet liever tapas dan taart![]()
Ik kan bij mijn vader wel wat luchtbedden regelen van te voren, zodat degenen die met het OV komen niet al teveel hoeven te sjouwen, dekbedden wordt iets moeilijker maar zal ook wel lukken (sowieso 2 van mijn moeder)![]()
Ik voel een tapas/cosmopolitan/pyjama-party aankomen
Het is voorbestemdquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah! we zijn natuurlijk op dezelfde dag jarig
Mmhmm. Ik zal aan jullie denken als jullie met z'n allen Steer bespringen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah! we zijn natuurlijk op dezelfde dag jarig
maar steer is dan ook wel onze geile beerhe!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:50 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mmhmm. Ik zal aan jullie denken als jullie met z'n allen Steer bespringen.
heb ik ook wel een btje last van hoor, is alleen niet echt vanuit verlegenheid maar meer omdat ik opeens een aanval van onzekerheid krijgquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:45 schreef DarkElf het volgende:
jeetje, ik heb zowaar zoiets van:
en wrs komt er dan eerst geen boe of ba uit me uit verlegenheid..![]()
Hoezeequote:Op dinsdag 22 april 2008 20:50 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mmhmm. Ik zal aan jullie denken als jullie met z'n allen Steer bespringen.
ik zou eik met je mee moeten doen, maar geen zinquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavondzo mn haartjes eens verven.
Dan kunnen we samen treinen vanuit Eindhoven!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef Tezz het volgende:
Pfffff ik heb gewoon anderhalf uur lang telefoon gehad!!!!!! Sores op het werk en als klap op de vuurpijl belde mijn oude baas ook nog even op met de mededeling dat ie zijn oude secreteresse (moi) zo erg mist. Pfffff the hell with them, ik ben vrij!!!!
Dus. Nu verplaats ik mijn met half flesje witte wijn (restant van de risotto) naar de bank.
Jullie plannen maar lekker de meet en ik zal er zijn! SOL, als ik met de trein naar delft kom, kom je me dan halen op het station???
Goed plan!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen treinen vanuit Eindhoven!
Yepzz als je minimaal een uur voor de afgesproken tijd komtquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef Tezz het volgende:
Jullie plannen maar lekker de meet en ik zal er zijn! SOL, als ik met de trein naar delft kom, kom je me dan halen op het station???
Ik heb 'm niet ingevuld, althans nog nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hoi dames, doe hier eens allemaal heen gaan:
[..]
Je hoeft alleen maar op de datum te klikken van de dagen dat je kan. Dan vult hij automatiusch een heel groen vlak in.
onzekerheid, verlegenheid... allemaal t hetzelfdequote:Op dinsdag 22 april 2008 20:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ik ook wel een btje last van hoor, is alleen niet echt vanuit verlegenheid maar meer omdat ik opeens een aanval van onzekerheid krijg![]()
Denk dat ik alleen bij CF echt mijzelf ben geweest
Mag ik dan laat in de ochtend al komen??? Kan ik je helpen met je huisje aan kant maken en alles klaarzetten enzo! En dan maken we samen onze tapas bijdrage en drinken we stiekem al een fles rose leeg voor de rest komt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzz als je minimaal een uur voor de afgesproken tijd komtVind het sowieso wel leuk om samen even te kleppen
euhm hoezo?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Overigens is de voorwaarde wel dat die ELF op komt dagen! Het zal toch niet
Doe net als ik! Gewoon jezelf een houding aanmeten dat je de hele wereld aan kan!!!!! Is heeeeeeel handig af en toe!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
onzekerheid, verlegenheid... allemaal t hetzelfde
nu zit ik lekker achter mijn laptoppie... en dan moet ik ineens echt sociaal doen..
en als echte vrouw denk ik dan: oh nee, jullie vinden me vast stom/onaardig/lelijk/dom/dik etc
ja ik ben een zelfverzekerd persoon
Tuurlijk niet man, volgens mij ben jij vet tof!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
onzekerheid, verlegenheid... allemaal t hetzelfde
nu zit ik lekker achter mijn laptoppie... en dan moet ik ineens echt sociaal doen..
en als echte vrouw denk ik dan: oh nee, jullie vinden me vast stom/onaardig/lelijk/dom/dik etc
ja ik ben een zelfverzekerd persoon
Boor dat meisje niet zo de grond in wil je!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, volgens mij ben jij vet tof!
Ik heb voorlopig ook nog geen zinquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou eik met je mee moeten doen, maar geen zin![]()
kom je ook naar de tapas/cosmoplitan/pyjama-party?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mag ik dan laat in de ochtend al komen??? Kan ik je helpen met je huisje aan kant maken en alles klaarzetten enzo! En dan maken we samen onze tapas bijdrage en drinken we stiekem al een fles rose leeg voor de rest komt!
dat is iedereen hier toch gewoonquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, volgens mij ben jij vet tof!
Eens!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is iedereen hier toch gewoon
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:11 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en DE: ik was vet zenuwachtig voor de meet. Vond het raar om mezelf een houding te geven, etc etc. Maar zodra ik bij Lein binnenstapte had ik zoiets van 'goh, dit zal wel een toffe avond worden!', en dat klopte!
gewoon komen! De enige waar je bang voor zou kunnen zijn zijn Tezz en ik, want wij stijgen beiden boven de 1.85 uit, dacht ik. Maar, ik ben veels te lief voor deze wereld, en volgens mij Tezz een echte schat!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef SHE het volgende:
Maar Lein lijkt me ook wel zo´n allemans vriendje ( in positieve zin ). Net als SOL, of Bloes.
Zijn erg open.
Ik ben alleen bang voor alles wat ademt, dus voor mij ligt dat gecompliceerder en ik hou al helemaal niet van vreemde mensen. Kom ik eenmaal los dan ben ik een soort Ronald Mcdonald, maar toch.
Aangezien ik ruik dat ook Elf dat een beetje heeft, ga ik er vanuit dat haar beloofde komst mij ook steunt eens een keer wel over te geven aan iets spontaans.
Het zou de eerste echte officiele internet meet ooit zijn. En ik ben verdoemme ook gewoon zo benieuwd naar de culinaire wondertjes en persoonlijkheden.
*schaamt*
oh ja dat herken ik hoor en ik vind dit heel spannend leuk maar ook heel spannend engquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef SHE het volgende:
Aangezien ik ruik dat ook Elf dat een beetje heeft, ga ik er vanuit dat haar beloofde komst mij ook steunt eens een keer wel over te geven aan iets spontaans.
had ik je nou toch maar gekwoot !quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Euc- het volgende:
hier stond iets
SHE ik heb precies hetzelfde heurquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef SHE het volgende:
Maar Lein lijkt me ook wel zo´n allemans vriendje ( in positieve zin ). Net als SOL, of Bloes.
Zijn erg open.
Ik ben alleen bang voor alles wat ademt, dus voor mij ligt dat gecompliceerder en ik hou al helemaal niet van vreemde mensen. Kom ik eenmaal los dan ben ik een soort Ronald Mcdonald, maar toch.
Het zou de eerste echte officiele internet meet ooit zijn. En ik ben verdoemme ook gewoon zo benieuwd naar de culinaire wondertjes en persoonlijkheden.
*schaamt*
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:16 schreef DarkElf het volgende:
en ik blijf slapen heb ik net afgesproken
Vinnut jammer als je er niet bij bent, maar heb zo'n gevoel dat ik je snel zal meetenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Gaan jullie voor mij een video maken ofzo?Ik ga echt naar Rock Werchter hoor, maar er komen nu wel heel veel mensen waar ik ontzettend benieuwd naar ben!
Ik fiets binnenkort wel een keertje naar Delft ofzo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vinnut jammer als je er niet bij bent, maar heb zo'n gevoel dat ik je snel zal meeten
Euc zei iets over allemansvrienden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is wel erg enthousiast. Dat durf ik dus echt niet. Ik slaap hooguit eens per jaar buiten mijn eigen bed.
Ok, ik geef toe, ik slaap met beren en een pyama.![]()
Geintje, maar slapen vind ik niet tof.
Wat zei Euc????
@ Nynke: Ik ben echt benieuwd hoor; iedereen lijkt me zo lief.
Weet iemand trouwens waar minilotje is? en waarom ik die nooit meer zie posten?
ik vind het ook doodeng hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is wel erg enthousiast. Dat durf ik dus echt niet. Ik slaap hooguit eens per jaar buiten mijn eigen bed.
Ok, ik geef toe, ik slaap met beren en een pyama.![]()
Geintje, maar slapen vind ik niet tof.
Wat zei Euc????
OK, zie je zo. Er is nog eten over toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nachttrein gaat vanaf Delft ook naar Utrecht
als ik kom kan jij ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
[..]
OK, zie je zo. Er is nog eten over toch?
gaan we dan met zijn allen autistich reageren op elkaar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als ik kom kan jij ook wel komen hoor
nou ja, we snappen elkaar wel danquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaan we dan met zijn allen autistich reageren op elkaar?![]()
ik ben voor
Maar als er niemand praat, dan durf ik niet hoor, dan val ik zo opquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaan we dan met zijn allen autistich reageren op elkaar?![]()
ik ben voor
Stop eens met foto's van die gast postenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohnoes, ik trek het niet to half 11
[ afbeelding ]
morgenochtend uur of 5 zal ik wel weer wakker zijnWie heeft dat op tijd naar bed gaan ooit uitgevonden
Nee, jij moet ook komen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar als er niemand praat, dan durf ik niet hoor, dan val ik zo op
nog 13 minuten en ik mag weer tv kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stop eens met foto's van die gast posten, ik begin warempel te begrijpen wat je in hem ziet
Oef ik kom er net weer vandaan ja, dus vooruit, dan hebben wij alvast een gespreksonderwerp! En met Lein heb ik ook al een overeenkomst gevondenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, jij moet ook komen!
Als de rest alleen maar autisten zijn, dan kunnen wij iig over volleybal praten, ofzo!
Mannen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oef ik kom er net weer vandaan ja, dus vooruit, dan hebben wij alvast een gespreksonderwerp! En met Lein heb ik ook al een overeenkomst gevonden.
Heb het trouwens gekeken en ohhhhhhhhhhhhhhh wat was het weer een toffe afleveringquote:
Maaaar ze hebben wel gezoend!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb het trouwens gekeken en ohhhhhhhhhhhhhhh wat was het weer een toffe afleveringook wel beetje
trouwens.
De mijne wil ons ook wel brengen vanaf Utrechtquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind het ook doodeng hoor, begrijp me niet verkeerd
liefst slaap ik thuis, met manlief én katten in mijn eigen bed...
maarrrr tis ook jammer om weg te gaan als het net gezellig is want
tis bijna anderhalf uur rijden naar huis...
en zo kom je er wel meteen in zeg maar
Dus Mr DE haalt me zondag weer op (of 's nachts als ik een enorme heimwee attack krijg *grin)
en hij roept net ook al iets over eventueel misschien wegbrengen, oh t is zo een ontzettende goedzak die man van mij
maar goed, trein vind ik ook ok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |