Ow de Opquote:Op dinsdag 22 april 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, CFEn we spreken nog wel wat af voor volgende week. Alhoewel we daarvoor niet kunnen PM'en
![]()
Wat mis je, Hobske?
mja, slaap is overratedquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat mijn baas boos wordt als ik ga slapen
ja, dat ging écht snelquote:Op dinsdag 22 april 2008 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Je bent je blommen al kwijt, muck, wat snel
Ik ga nu wel slapen
groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 22 april 2008 02:08 schreef MissHobje het volgende:
slapen ?
Tssk moet nog greys anatomy kijken en die 3 series er achteraan
* MissHobje is vrij dus...................
Oh en ik maak mezelf een overheerlijk wit geroosterd broodje.. belegd met wat pesto, tomaat en rucola en italiaanse gerookte ham
Bak thee erbij en mij serie avontuur kan zo beginnen..
*geniet momentje*
Slaap lekker, Bluezzbeebquote:Op dinsdag 22 april 2008 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Je bent je blommen al kwijt, muck, wat snel
Ik ga nu wel slapen
Tnx, alles loopt iig volgens plan, aangezien Milou lekker meewerkt. Ze is al gedouched en aangekleed. Zo even samen ontbijten en dan mag ze nog even tv kijken voor de taxi komtquote:Op dinsdag 22 april 2008 06:30 schreef Isabeau het volgende:
Dat is inderdaad achterlijk vroeg, SoLMaar toch een erg goeie morgen gewenst
Ga je wat leuks doen vandaag DE?quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:31 schreef DarkElf het volgende:
Zo, husband de deur uit.. wel gezellig zo samen ontbijten elke dag (zeker na jaren dat hij veel vroeger wegging dan dit)
Nu eens thee zetten en dan eens aan de slag... Beloofd een mooie dag te worden trouwens
Nee, er is niets bijzonders vandaag buiten dat ik me goed voel en de zon schijnt en blijkbaar is dat al genoeg vandaagquote:
hier hetzelfde, ga zo even lekker met een bakkie thee boekje lezen, dan even alles aan kant in huis voor Milou weer terug is van school, tussen 5 en 6 wil ik weer in bikini het balkon op, daarna lekker koken voor Milou en mij.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee, er is niets bijzonders vandaag buiten dat ik me goed voel en de zon schijnt en blijkbaar is dat al genoeg vandaagDus ga een beetje huisprutsen, boodschappen doen... lopend denk ik want lekker weer, en dat soort geneuzel....
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:45 schreef Tezz het volgende:
Hier ook wakkker en ook Bente werkt mee! We doen een spelletje, ik ben de koningin en zij is de prinses. En volgens haar luisteren prinsessen altijd erg goed naar de koningin, want de koningin is altijd de baas over iedereen. Jullie begrijpen dat ik he een erg leuk spelletje vind.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:45 schreef Tezz het volgende:
Hier ook wakkker en ook Bente werkt mee! We doen een spelletje, ik ben de koningin en zij is de prinses. En volgens haar luisteren prinsessen altijd erg goed naar de koningin, want de koningin is altijd de baas over iedereen. Jullie begrijpen dat ik he een erg leuk spelletje vind.
klinkt goedquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier hetzelfde, ga zo even lekker met een bakkie thee boekje lezen, dan even alles aan kant in huis voor Milou weer terug is van school, tussen 5 en 6 wil ik weer in bikini het balkon op, daarna lekker koken voor Milou en mij.
Heb nog wat roti over van gisteren, precies genoeg voor mij alleen, dus dat gaat zo de vriezer in voor volgende week als ik weer alleen ben.
Het werkt echt! Ik geef haar prinsessenontbijt (gewoon een bak cruesli met melk), ik doe haar prinsessen kleren aan (alles wat een jurk is, is goed), ik geef haar prinsessenthee, ik doe haar prinsessenschoenen aan, ik kan haar prinsessenhaar, ik poets haar prinsessentanden............etc.etc.quote:
lekker bezigquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt echt! Ik geef haar prinsessenontbijt (gewoon een bak cruesli met melk), ik doe haar prinsessen kleren aan (alles wat een jurk is, is goed), ik geef haar prinsessenthee, ik doe haar prinsessenschoenen aan, ik kan haar prinsessenhaar, ik poets haar prinsessentanden............etc.etc.
Echt, geen problemen met het ochtendritueel!
Klaar voor de prinsessenschool! En dat ruim een kwartier voor vertrektijd!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt echt! Ik geef haar prinsessenontbijt (gewoon een bak cruesli met melk), ik doe haar prinsessen kleren aan (alles wat een jurk is, is goed), ik geef haar prinsessenthee, ik doe haar prinsessenschoenen aan, ik kan haar prinsessenhaar, ik poets haar prinsessentanden............etc.etc.
tis pas zondag klaar mijn brood (als t lukt he? )quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem! Ik heb freakin' schoenmaat 44, dus nieuwe schoenen koop ik niet zomaar eventjes! K zal het dus zeer waarschijnlijk moeten doen met de schoenen die ik al heb...quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:34 schreef DarkElf het volgende:
Tis lente dus een mooie jurk! Nieuwe schoenen erbij (ja daar kom je niet omheen dan)...
oh ja das wel een probleem dan zegquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem! Ik heb freakin' schoenmaat 44, dus nieuwe schoenen koop ik niet zomaar eventjes! K zal het dus zeer waarschijnlijk moeten doen met de schoenen die ik al heb...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Gezondheid Nynke
Ik ga zo maar eens beginnen met mijn roggemeel enzo.. *grin, ben benieuwd wat eruit gaat komen over een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |