Lijkt me niet dat ze 6.5 miljoen gaan betalen voor de 'vervanger' (die wel mag invallen) van Urzaiz.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:06 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd naar die Cvitanich. Hopelijk betekent dit niet het vertrek van Huntelaar, maar de 'vervanger' (die wel mag invallen) van Urzaiz.
Dat denk ik eigenlijk ook wel. Van Basten heeft gezegd dat het kapitaal op het veld moet staan, lijkt me niet dat een speler van 6,5 miljoen dan op de bank gaat zitten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hem als vervanger van Huntelaar hebben gekocht.
Mike tochquote:
Die was al een tijdje aanvoerder van de Argentijnse jeugdselectie toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Groningen heeft het ook gedaan met Cahais.
Ze zijn nogal onder de indruk van het geld daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:14 schreef Nashje het volgende:
Voor de mensen die Spaans kunnen: http://www.forodebanfield.com/viewtopic.php?t=4831&postdays=0&postorder=asc&start=0
Oh god, we hebben de argentijnse Babel gekochtquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ze zijn nogal onder de indruk van het geld daarHoogste transfersom uit de historie enz. Verder zijn ze wel positief over de man, maar lijken ze mij niet echt teleurgesteld dat ie weggaat...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
Oh god, we hebben de argentijnse Babel gekocht
Heupschoten for everyone!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
FLIKKER NOU OP MET VAN GEEL!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:27 schreef kevin6188 het volgende:
Coronel wil zo snel mogelijk om de tafel met Van Basten en Van Geel om zo hun verantwoordelijkheden af te bakenen. Anders vreest Coronel voor nieuwe problemen tussen de td en de trainer. Coronel wil of een td die samenwerkt met een veldtrainer of een trainer die eveneens het technisch beleid voor zijn rekening neemt. Coronel in Het Gesprek: ,,Ik wil in eerste instantie kijken of Van Gaal en Van Basten samen hun piketpalen zo kunnen slaan, dat de voorzitter niet met het gedonder opgezadeld wordt zoals in het verleden. Op andere opties ga ik niet vooruitlopen."
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:27 schreef kevin6188 het volgende:
Coronel wil zo snel mogelijk om de tafel met Van Basten en Van Geel om zo hun verantwoordelijkheden af te bakenen. Anders vreest Coronel voor nieuwe problemen tussen de td en de trainer. Coronel wil of een td die samenwerkt met een veldtrainer of een trainer die eveneens het technisch beleid voor zijn rekening neemt. Coronel in Het Gesprek: ,,Ik wil in eerste instantie kijken of Van Gaal en Van Basten samen hun piketpalen zo kunnen slaan, dat de voorzitter niet met het gedonder opgezadeld wordt zoals in het verleden. Op andere opties ga ik niet vooruitlopen."
Song Bilongquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:13 schreef Rejected het volgende:
ff wat tanks in voor de verdediging scouten!
En anders een jonkie van Arsenal lenen. :p
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
edited.quote:
Ik vind het sneu voor onze heldquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:39 schreef Longmen het volgende:
Interview met Urzaiz in de pers:
http://www.depers.nl/spor(...)ater-herinneren.html
[..]
Marius Constantinquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:13 schreef Rejected het volgende:
ff wat tanks in voor de verdediging scouten!
En anders een jonkie van Arsenal lenen. :p
Inderdaad. En dan Sulejmani nog voor op links en de selectie voor volgend seizoen is rond.quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:28 schreef Roycoooooo het volgende:
Denk/hoop dat Huntelaar nog een jaartje blijft. Kan die Cvitanich nog ff jaartje uit de luwte blijven en wennen aan t ander soort voetbal wat hier wordt gespeeld! Daarna kan die Huntelaar vervangen! Zou wel een ideaal scenario zijn.
Nu nog wachten op de vervanger van Edje (de Zeeuw?) en achterin 1 a 2 versterkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |